1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi 100 s4 restaurare

Discuție în 'Linia de modele S' creată de pasbogdan, 27 Aug 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
  2. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Oare ma poate ajuta cineva(contra cost) cu o fuzeta de s6?Nu ma intereseaza etrier,disc,arc,amortizor.Doar fuzeta.A reusit cineva o conversie de la frane cu disc ufo la modelul de s6 folosind fuzeta de s4?
     
  3. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    Daca ai UFO, cel mai simplu e sa treci la HP2, complet, inclusiv etrieri, e si destul de ieftin, - eu am luat totul cu 150 E, etrieri, discuri (315mm), fuzeta, etc. Daca preferi numai sa schimbi etrieri poti sa pui tot HP2, de pe A8, unele A6, A4, etc, vezi ca sunt mai multe ghiduri, inclusv un baiat a pus pe un V8, la noi in RO, si nu trebuie multe modificari.
     
  4. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    etrierele sunt cu 2 pistonase de s6(noul donator din familie :) ).La fel si fuzetele si discurile.Problema este ca o fuzeta este indoita.Fuzeta de s4 cu ufo difera la prinderea etrierului.La fel si cea de 100 c4.
    A6 are fuzeta ca 100 c4-le,iar a6 urmatoarele modele sunt multibrat.
    Teoretic se poate modifica fuzeta de 100 c4(exista donator pe stoc) insa are suruburile de prindere la etrier putin mai subtiri.Daca se majoreaza gaurile suportii de prindere raman prea subtiri.Se poate incerca varianta modificarii gaurilor in etrier....
    Ce varianta de a6 are etrier cu 2 pistonase?Un link?
     
  5. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    cu un debitmetru de aer bun pentru 2.2 turbo ma poate ajuta cineva , pentru probe.......
     
  6. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    Nu stiu daca e voie sa pun linkuri aici, da un search pe google dupa free etka online, sau ceva de genul si acolo vezi, exact, practic, sunt pe multe modele.
     
  7. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    stiu am cautat pe net ,am gasit dar foarte scump...si nu sant pe ff multe modele,cautam unul mai aproape de Brasov pentru proba sa fiu sigur......
     
  8. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    cred k al meu e defect, nu scoate nici o tensiune pe pinul 3 care e output catre ecu.....si nu am gasit pe cineva din BV ....poate o fiii cineva?.....
     
  9. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    O vizita pana la cluj,o poveste etc...
     
  10. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    am rezolvat problema cu debitmetru,am gasit unul second .... au inviat ceva caluti ....
     
  11. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    N uare nimeni pistoane de S2 Rs2 de vanzare? Caut de preferat 4 bucati. Multuesc anticipat si ca sa nu fiu complet offtopic in ce stare mai e masina ?
     
  12. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Incerc sa gasesc nr de telefon al unor pasionati de audi 200 din cluj care au cateva motoare 3b.Sper sa nu fie ca si posesorii de s4-s6 care aduna de toate si nu vand nimic:)
    Masina a scapat de franele ufo si are discuri/placute noi.De pe modelul s6 cu etriere cu 2 pistonase.Grosime disc 30mm;).Cutia in 6 asteapta sa fie montata........
    S-au schimbat suspensiile cu unele de s6 cutie manuala(cu suspensia de automatic masina era prea cocotata)
    Jantele de s6 asteapta 4 buc bridgestone s02. 225/50/16
     
  13. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    cutia in 6(ma doare mana de la amestecat in fotoghin).Teoretic utilizezi mai bine plaja de cuplu,practic treptele mai lungi din cutia in 5 imi placeau mai mult.Raportul la treapta 6 este identic cu 5-ul de la cutia in cinci.Avantajul clar este ca torsenul difera si este mult mai rezistent.
    S-au inlocuit cuzineti palier,biela,segmenti,garnitura chiuloasa metalica.Astept sapt viitoare un soft(430nm cu 1.5 bar aprox 12:1 afr la wot de la una din cele 3 surse de incredere la aan care le stiu pana acum) si un map sensor de 3 bar.
    Tot saptamana viitoare ajunge un wideband afr(aem,care potriveste perfect cu bordul insa se poate loga afr-ul doar pe serial iar calcariciul meu nu are serial,numa'usb)
    Pana la soft si wideband defilam cu 0.5 boost sa nu "deranjam" ceva:)

    Numa' bine
    Bogdan
     
  14. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    spor la treaba si mult succes... sa ne tii la curent....
     
  15. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    eu defilez cu 1.5 bari boost....
     
  16. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    CU CE AFR?
    Boost mecanic sau din ecu?Mecanic il ridic si eu,dar inafara de faptul ca trage mai de jos,dupa 4000 rpm nu e in regula,functia knock control isi face datoria si modifica avansul,practic merge ca si cu 1 bar cu avans"early".
    Cu ce varianta de ecu?...."aa"?
     
  17. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    De ce zici ca difera Torsenul intre cutiile in 5 si 6 ? chiar tb sa pun un Torsen de pe un in 5 , pe un in 6 (sudat) , si am inteles ca ar fi acelasi pe toate cutiile 01E
     
  18. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    01e sunt identice diferentialele.Eu am avut un 01a in 5.
    Si cum o sa virezi cu diful sudat(inainte de drag o sa trebuiasca sa virezi,macar cand il descarci de pe platforma) :p
    Sau adopti tactica s1,totul din power slide?
    :beerchug:
     
  19. Corsaru 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 200 20V Turbo Quattro , 3B, 1990 / Subaru Forester S-turbo
    Bogdan,

    Te haitui peste tot :) cum dau de tine si de etrierele UFO?
     
  20. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta