1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 1.4 TFSI - VDR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Kspic, 21 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Timpul trece, si era pacat ca masina sa nu bage putin mana la buzunar.
    Am schimbat un rulment de la roata - spate dreapta ..... am pus SKF.

    Si am facut in final un pas .... un remap cu anulare lambda 2 pentru downpipe pe viitor. In planuri aveam sa fac de acum downpipe doar ca .... cel cu care am vorbit sa faca acea teava de inox si mi-a dat in buna ca o face, s-a razgandit cand a auzit ca fac softul la powertech. Deci doar soft.
    stock 126.6 caluti la 4600 rpm, si cam atat pentru ca mai departe curba de cai pica in cap astfel incat la 6000 rpm mai erau abia 110-115 cp.
    dupa soft aprox 150 cp pe la 6000 rpm, curba de cai fiind net superiora urcand o data cu turatiile.
    Cuplul de la 208 nm pe la aproximativ 250.

    Temperatura exterioara de 32 grade daca tin bine minte la umbra.
    Masina dupa remap este cu totul alta, trage de parca as avea alt motor sub capota. Nu doar ca trage mai bine, trage diferit dpdv al turatiilor. Daca inaine de la 5000 rpm era mai lesinata acum nu are nici un stres.

    Pe langa soft, o mentenanta pentru exterior, cu aplicarea unei protectii Wolf's Mystery Juice si o spalare completa a textilului din interiorul masinii.
    IMG_20170808_191957.jpg IMG_20170808_192017.jpg PSX_20170808_192749.jpg PSX_20170724_154456.jpg PSX_20170801_121123.jpg
     
    paul14, LucianP, stefan550 și alți 8 apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Una peste alta ți-ai luat altă mașină :) felicitări ! Pune bani pentru inox de acum :arco:
     
    stefan550 și Kspic apreciază asta.
  3. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Una peste alta iar intra la mecanic......
    E mai rau ca un copil masinuta asta......
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este un Audi, la ce te asteptai ? :) Cu cat o folosesti mai putin, cu atat se cere mai repede intretinere... din acest motiv am renuntat si eu la a mea.
    Acum ce ti s-a mai intamplat ?:uhm:
     
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nimic special. S-a dus naibi ambreiajul.

    Stiu istoricul masinii..... si a fost condusa de femei. N-au mers ele sportiv, dar au frecat masina la oras bine de tot.

    Softul nu are treaba cu asta, sunt altele care la 220 cp si 350 nm nu patineaza. Oricum treaba a fost prost facuta la Brasov la dementor pentru ca de cand a dat caldura cand calc pedala de ambreiaj scartaie. Dupa reparatie pedala avea alta pozitie pentru a cuplat, foarte sus si foarte brusc.
    Schimbatrul alta pozitie avea dupa reparatie....

    Am zis ca o sa umblu la ea in septembrie..... mama ei..... acum ma forteaza.

    Aseara veneam acasa, dupa o seara cu mers linistit si cand sa urc un pod in treapta 5 la 2000 rpm, turometrul deja dansa. Nu am avut ce face, am dat treapta inferioara am mentinut viteza si tot avea un dans dar foarte fin.
    La final, pedala mai moale. Orice accelerare fie ea si mai lina, avea dans de turometru .

    Gandeste-te ca eram la vale, in treapta 6 si la o accelerare mai fortata turometrul meu dansa pe bord. De la 2000 rpm la 5000 rpm. Am avut peripetii cu ea sa ajung acasa pentru ca in zona in care stau noaptea cel putin se alearga bine si trebuie sa ma ajut de ea ca sa nu fac una nefacuta.
    Asa ca ...... m-am scos.

    Acum cu treaba asta daca o rezolv, chiar ca nu mai are cu ce sa ma mai supere. Nu mai ramane nici un consumabil care sa imi faca probleme.

    Zici ca e posedata, brusc totul s-a intamplat. Cred ca se razbuna pe mine ca am facut test drive cu ultimul megane ..... =))))
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Sa pice ambreiajul la aproximativ 90k km ? Tu esti sigur de ei ? Mi se pare imcredibil pentru un A3.

    La munca avem o intreaga flota, vreo 40 de masini Hyundai, de la i10, i20la i30 si iX35. Toate cumparate de noi, toate benzina, omorate prin Bucuresti preponderent, dar si in afara. Toate ajunse la 150k km, unele si la 180k. La absolut niciuna nu s-a schimbat kit-ul de ambreiaj, parca abia asteptam sa pice unul sa vad daca incep toate. Nimic. Masini conduse de niste bombe la volan cum le spun eu, nu-ti inchipui ca dau test la Academia Titi Aur inainte de angajare, si trecute prin mai multi soferi. Acum de curand le-am vandut si s-au luat altele noi.
    De-asta zic, mi se pare de tot rasul sa pice un ambreiaj de Audi la 100.000km, cu tot frecusul lui. :blink:
     
    Kspic și Iasmin90 apreciază asta.
  7. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006

    Sa iti iei AUDI NOU si sa vezi ca nu se cer schimbate chiar daca sta.
    Masina are o uzura de km,de timp.....
     
    Kspic apreciază asta.
  8. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Km sunt reali, are carte de service.
    A fost condusă în Germania în oraș majoritar iar în România la fel.

    Ce sa fac.... Asta e ....
    De tot râsul e că sunt atâtea probleme de fabricație ale multor modele mai recente pe care noi trebuie să le rezolvam .

    1.4 TFSI vine cu buba la distribuție pe lant. Are distribuția schimbata la 56k km preventiv asta . Mai bine dai 1000 lei decât să pierzi un motor ....
    Cutia cu rulmenții la diferential .... Problema rezolvată

    Nu pun vina pe mașină. Pedala era modificata de când am fost la dementor cu ea. Au apărut zgomote suspecte după. Nu știu dacă au pus și ambreiajul meu sau au păstrat drept suvenir ceea ce mașină avea iar în locul pieselor originale să am ceva uzat.....

    Așa se întâmplă când ajungi pe unde nu trebuie cu mașina ....

    Nu trebuie să ne uimească nimic. VAG a cam uitat termenul de fiabilitate și respectul fata de client . Fata de normele de poluare. Cu softurile șmechere .... Fara comentarii .

    Motorul este dement. Deci fata de alt CAXC are cu aproximativ 5% mai multa putere stock în condiții mai grele ( temperaturi comparabil mai mari ) iar după soft cu 1 căluț mai multa putere fata de una cu intercooler frontal și ceva modificări la turbosuflanta originala .

    Plăcuțele de frână pe spate cele originale au cedat la 70k km, pe fata la 80k km un set care nu era original .

    Km ai ei sunt....
    Rulmenții toți au rămas fără ungere. Buna calitate a vaselinei folosite s-a văzut .

    La Astra G-ul vechi după 70.000 km de remap și 245.0000 parca in bord nu avea nici o problema la ambreiaj . Dacă erau și acei km reali ....
    Am mers cu ea 40.000 km și efectiv am rupt mașină în talpa comparativ cu audi pe care în marea parte a timpului îl răsfăț .
    Și eu sunt foarte nervos .... Dar asta este ....

    De mașină în rest sunt super mulțumit.
    După soft un domn mecanic mai bătrân care acum e doar patron de service a dat o tura cu ea. Omul zicea.... 1.4 ce sa faci cu ea.

    A mers spre Râmnicul Sărat într-un stil ..... De curse. S-a dus mult peste liita maxima a vitezei constructive și nu îi venea să creadă că un motor de 125 cai la baza duce atât de mult dar așa de bine.

    Ținută la drum este impecabila ,se comporta la viteza mare de parcă este lipita de asfalt.

    Consumul la oraș .... Seara dacă este liber lejer sub 6%. Ziua pe aglomerație și mers in coloana vara la bară nu sare de 10.
    Brașov - Ploiești ( oraș ) - Buzău 5% fix fara AC.
    Invers 6.1 deci o medie de 5.5.

    Mașină merge fain, trage acum de te unge la suflet. Masina ușoară cu motor care acum scoate suficient .
    Acum că are niste bube ... La naiba vezi oameni tineri cu probleme și ne mai miram de niste fiare ?

    IMG_20170812_121433.jpg
     
    stefan550, ianculets, Razvan Badea și alți 2 apreciază asta.
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Atasez cateva poze mai jos cu ceea ce am gasit la mecanic.
    Am cumparat deja kit complet ambreiaj Sachs ( asta a si avut masina inainte ).
    - discul - uzat
    - rumlentul de presiune - aproape dus
    - volanta este buna deci am scapat de 1400 lei investitie.

    Ca o constatare, cei de la Dementor au facut treaba de mantuiala la montatul cutiei pe motor. Totul facut in garaba, fara ca macar sa prinda tot la loc asa cum a fost.

    Am mai comandat si lichid de frana original VW DOT4. Au trecut 2 ani deci, cel vechi si-a facut treaba suficient timp.
    Filtrul de benzina teoretic nu se schimba niciodata la modelul meu dar totusi am zis sa il schimb iar, dupa 2 ani de utilizare si cam 35k km facuti. Am luat tot original care culmea este un UFI made in china. Tinand cont de faptul ca produsele originale au alt control al calitatii, chiar nu ma deranjeaza faptul ca este made in China.

    Maine masina o sa fie gata si o sa primeasca si o tura de detailing pentru ca na.... e murdara ca un porc.

    21039643_854780998032901_4971529_n.jpg 21040659_854780938032907_1074912624_n.jpg 21074467_854780978032903_1080665158_n.jpg
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Las că o să fie cu happy ending :)
    După tot detailingul ăsta tehnic, merge și un detailing exterior. Mă bate gândul să trec pe Optimum gloss coat - ceramic coating, mai cercetez. Jale cu găinațul in ultima vreme trece prin sealant ca prin brânză...
     
    Kspic apreciază asta.
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Trece si prin doua straturi de KC 1k Nano + QD.. Ma feresc de copaci si fire cand parchez :))
    Apropo am ramas 1k nano pentru inca patru masini, daca vreti facem ceva schimburi. Nu de alta dar m-am cam plictisit de el.
     
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mie imi spui, mereu ma uit pe sus cand parchez, zice lumea ca-s paranoic, dar tot se mai gaseste vreo pasare buclucasa.
    Din ce stiu din review-uri locale si externe, protectie oferita de la cei de la Koch Chemie e destul de slaba fie ea si ceramica, de aceea ma gandeam la Optimum. In US e foarte bine vazuta si apreciata.
    La noi sunt doua ateliere care sunt certificate sa aplice protectie premium de la ei, din pacate baremul de unde pleaca e destul de piperat...

    @Kspic - Faci vreo sesizare la cei care au montat cutia ?!
     
  13. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nu am ce sesizare sa fac. Doar sa nu mai calc pe la ei sa nu ii recomand nici la dusmani. Si daca ma duc la ei sau il sun pe individ. El in cutie a umblat ok, problema e cu baietii care au montat cutia pe masina, adica cu angajatii nu cu patronul.
    Mai mult ma enervez eu ..... asa ca prefer sa stau chill.

    Prin wolf's nu trece gainatul. Adica ok pateaza daca ramane pe masina dar pateaza protectia nu lacul. Cu un polish de finish iese instant, comparativ fara protectie cand abia cu mai multe treceri iese pata.
    E jale cu gainatul..... eu o parchez unde sa fie ferita de talente. De gainat nu am frica. Am avut o bucata de gainat ( posibil un om mutant sub forma de pasare ) de cam 15 cm lungine si 10 latime. O cantitate enorma pe capota. A stat toata dimineata in soare iar cand am ajuns la ea era tare ca piatra.
    A ramas o " pata " care a disparut in timp o data cu mai multe spalari semn ca protectia era la locul ei si a executat cu succes protectia lacului.

    Azi duc piesele la mecanic si tot azi iau masina. Abia astept sa merg cu ea fara sa danseze turometrul.
    Totusi spec ca ambreiajul nou sa nu fie din aceeasi mamaliga cum a fost cel original.

    Detailing urmeaza azi, o sesiune fie ea si scurta. Abia am ajuns acasa .... sunt semi mort de oboseala dar parca de o spalare azi ma mai tin bateriile :))
     
    Ultima editare: 24 Aug 2017
    Iasmin90 apreciază asta.
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Masina este gata.
    - nu mai patineaza ambreiajul la turatii de 2800-3000 rpm la accelerare mai agresiva
    - pedala este MULT mai moale
    - pozitia schimbatorului de viteze este ca inainte, fara sa mai aiba o tentativa de a agata in treapta cand vreau sa ii dau treapta 1
    - masina la final de zi este mult mai placut de condus.

    Lichidul de frana nu l-am mai schimbat, pe tester de lichid de frana al meu este inca foarte bun asa ca, anul ce vine o sa urmaresc starea lui si daca este nevoie o sa il schimb.

    Ce sa zic, mecanicul meu de la Buzau chiar a facut treaba asa cum trebuie.
     
    stefan550, mirceacml și Cosmin ZKG apreciază asta.
  15. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Un drum de 640 km am făcut cu ea până la Oradea .
    Fara probleme și fără stres mașină s-a comportat perfect. Nu vreau să mă refer doar la mica intervenție cu ambreiajul ci vreau să apreciez si softul făcut de Ginel la Powertech.

    Am plecat doua persoane și un portbagaj făcut ochi . Am condus atât noaptea cât și ziua, fara cel mai mic stres in depășiri pe care acum le fac de la turație considerabil mai scăzută .

    Consumul mediu a fost de 5.7 % iar viteza medie de 69 km\h care mi s-a părut destul de ridicata pentru traficul greu pe care l-am avut după ce am ieșit de pe autostrada .

    Una peste alta mașina chiar daca are 6 ani și 93k km, cu mici probleme pe parcurs fie de fabricație fie de utilizare, s-a comportat excelent până la destinație .

    IMG_20170903_114533.jpg IMG_20170903_114333.jpg IMG_20170903_114536.jpg IMG_20170831_165455.jpg
     
    ianculets, Cosmin ZKG, Iasmin90 și alți 2 apreciază asta.
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Interior + exterior astazi cu ceva produse noi pe care am zis sa le testez.
    Produsele folosite sunt de la ProX, aparent niste chestii mai ieftine din magazinele mari pe care le gasim in mai toate orasele. In realitate ceva de calitate, accesibile la pret si bune pentru cei incepatori care vor sa ofere masinii o cura de detailing.

    Spuma activa ProX
    Sampon ProX simplu ( cel verde )
    Ceara lichida ProX ( cea roz la 2 litri concentrat )

    La interior
    - zeama de curatare plastice de la ProX - foarte foarte ok
    - zeama de " protectie " - decenta


    IMG_20170916_142733.jpg IMG_20170916_142023.jpg IMG_20170916_212734.jpg
     
    Ultima editare: 16 Sep 2017
    CristiCosti, ianculets, Andu333 și alți 4 apreciază asta.
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce produse de la ProX ai folosit?
    Am citit pe DC despre ele si mai toata lumea era multumita.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Chiar bun ProX Protectant pentru bord aa? :))) Si Rain Shield pentru exterior geamuri.
     
  19. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    De la prox pentru interior
    - interior cleaner - foarte bun, Deci dpdv a ceea ce face este super super ok.
    - protectant - care face treaba buna.

    Eu am folosit inainte si produse de la 3M pentru bord de la poorboys. 3M le lasa o idee cam unsuroase si era mai mult de munca in timp ce poorboys le lasa perfecte. Singurul plus pe care l-am vazut la ProX ( sau poate un minus pentru cei care fac detailing ) este ca a lasat suprafetele cu aspectul foarte apropiat de cel original pe bord si fetele de usi. In schimb pe plasticele mate le-a inchis putin la culoare.
    Pe plasticele din zona inferioara a interiorului masinii a lasat un aspect foarte placut.


    Produsele lor ca sa nu fiu inteles gresit, nu sunt topul a ceea ce exista in lumea detailing-ului, dar pentru Romania si pentru ceea ce gasim in aproape fiecare oras, ele sunt elita. Restul de produse Nigrin, Turtle WAX, Dr.Marcus .... etc sunt sub prox dpdv al calitatii si al ceea e ofera. In schimb nu o sa pot compara ProX cu gyeon sau sonax de exemplu.

    Pe viitor o sa folosesc si alte produse de interior cel mai probabil, dar la unul singur nu o sa renunt si acela este cel de curatare a plasticelor si materialelor din vinilin si piele.

    Atasez cateva poze facute ieri.
    bord 1.jpg bord 2.jpg bord 3.jpg bord 4.jpg
     
    Ultima editare: 18 Sep 2017
    MariusSCM, Iasmin90, CristiCosti și alți 5 apreciază asta.
  20. Marius Dumitru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2014
    Cat ar costa si cat timp protejeaza?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta