1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 1.4 TFSI - VDR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Kspic, 21 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Bara de S3 si faruri xenon oem :) sa vezi ce cuminte va sta atunci ! Arata bine, felicitari pentru devotament :icon_thumright:
     
    Kspic, kojak13 și Banicaa apreciază asta.
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Mai facem o revizie :)
    Maine vine si filtrul de ulei Audi Vw original.

    Am mai schimbat
    - rulment fata dreapta SKF
    - am indreptat doua jante, extrem de putin indoite.
    - am reechilibrat rotile
    - am schimbat placutele de frana cu ATE pe puntea fata
    - am facut geometria rotilor

    Povestea jantelor ?
    Presiune 2.2 in roti cand eu la vulcanizare cerusem 2.7 pe fata. Iar spate 2 cand cerusem 2.3

    Plecasem de la Brasov spre Buzau, cu bagaje full in masina, ale mele si ale prietenei ( o intreaga vestimentatie de fata ... ) o geanta a mea si geanta de la laptop. Cu toate astea nu mai era loc in portbagaj si nici la interior :)) 3 persoane.
    Se lucra la un pod.... era o groapa in viraj, eu 30 km/h, bang groapa. Am evitat cat se putea de mult janta fiind afectata pe interior deci fara probleme pe viitor.

    Zgomotul suspect de atunci a ramas pe partea stanga, presupun ca mai e si celalalt rulment de schimbat.
    Usor usor le rezolv.

    Am facut ceva detailing la interior, putine poze mai jos.
    shell helix ultra.jpg audi.jpg audi2.jpg audi3.jpg audi4.jpg
    audi5.jpg audi6.jpg
     
    Ultima editare: 28 Sep 2016
    Cosmin790, Reviver, Banicaa și alți 4 apreciază asta.
  3. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Lista de reparatii continua :))))))
    Inca un rulment pe stanga am de schimbat, am luat deja rulmentul, SKF :) Fata de cel de pe dreapta, cel de pe stanga huruie fain nu gluma.

    Am trecut si la rotile de iarna, ceva mai devreme nu de alta dar cam frigur vad ca este la Brasov si chiar nu vreau sa am surprize.
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am spălat tot interiorul. Pentru extragerea substanței de curatare am folosit un aspirator gandit pentru injecție extracție.

    Cateva poze :)
    image.jpeg image.jpeg
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    A iesit foarte bine, dar nu cred ca aveau nevoie.:) Cred ca ai facut aceasta operatiune mai mult din plictiseala.;) La cat ti tu la masina, nu permiti sa se murdareasca.
     
    Kspic apreciază asta.
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Se poate spune si asa :)

    Masina este la mine de un an.... inainte a fost la altcineva. Anul trecut nu am apucat sa fac nimic la ea gen polish sau detailing cum trebuie la interior. Sa am o masina care a fost utilizata de cineva inainte e ok, dar sa stau in acelasi interior, fara sa il spal...... nu a fost chiar ok.
    De plafon nu m-am atins pentru ca nu era cazul si nu vreau sa il stric. In rest am curatat tot + igienizare periodica a sistemului de climatizare.

    A iesit frumos, e alta senzatia acum cand stai in ea. Textilul de pe ea curat se simte de parca ar fi nou. Am pus extrem de putin balsam de rufe ca sa il las fin :))
    Am muncit cam jumatate de zi la ea. Dar a meritat.

    In portbagaj era nevoie sa spal textilul. Nu era cel mai curat.....

    Covorasele de textil, le-am spalat folosid o perie foarte fina de haine. Am frecat la ele bine bine, le-am clatit am zis bai ce curate au iesit.
    Am aspirat toata apa din ele si surpiza, apa extrasa era neagra. Am zis ca nu se poate.....
    Apa extrasa din textilul scaunelor nu era chiar neagra, dar .... na 5 ani au trecut peste acel interior. Dar din textilul carpetei de la picioare care cu toate ca aparent era curat sau sa zic proaspat aspirat, apa extrasa era neagra.

    Poate ca e putina nebunie dar am luat un odorizant si pentru portbagaj. Este 4 lei si ma tine pe putin 2-3 luni. Dar cand deschizi portbagajul te izbeste un miros super placut.
    La interior am combinatie de 2 odorizante
    - Gold Rush si Royal forest

    In portbagaj il am pe cel rosu di stanga jos
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 8 Oct 2016
    Reviver și Dobritan sorin apreciază asta.
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Te risti cu odorizantele alea? Ma gandesc la nefericitul caz in care curge vreunul..
    Legat de portbagaj, eu pun acolo toate odorizantele folosite la interior, am o conserva california de vreo juma de an, inca miroase bine, in interior dupa 3 saptamani nu o mai simteam deloc.
     
    Kspic apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @R.Z.V. Asa pateam si eu, problema este ca te obisnuiesti cu mirosul. :) Eu numai simteam nimic si toata lumea ma intreba cu ce dau in masina de miroase asa frumos.
     
    Kspic apreciază asta.
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nu au fost scurgeri pana acum .... chiar n-am avut probleme cu ele. Nici la mers mai sportiv nu am vazut sa curga. Si ca sa storc zeama din ele mai ales la rece, trebuie presat pe recipient. Altfel nu curge.

    O sa caut ceva mai fain dar .... Nu am renuntat la ele inca pentru ca nu gasesc inlocuitor pentru gold rush. Deci e nebunie mirosul :))

    Gama asta " de varf " de la Paloma e super ok. Inainte foloseam

    Wunder-Baum Black Classic
    Cand am luat masina avea varianta new car
    california xtreme cele pentru suport de pahar. In primele zile nu puteam sa stau in masina, mergeam cu geamul deschis. Dupa erau ok dar nu tineau prea mult....
     
    Ultima editare: 9 Oct 2016
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Stie el ceva :))
    Ideea e ca lins aripa fata stânga :))))

    Alta nu a vrut sa pupe
    image.jpeg
     
    ionut_mdln1 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Reintoarcerea la origini ?! :)
     
    Kspic apreciază asta.
  12. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    neeeee l-am bagat sub capota repede cat sa nu vada nimeni :))
    Acum sunt 126 caluti :))
     
    Cosmin ZKG și MarianMaxx apreciază asta.
  13. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Din pacate astazi masina a intrat in service. Problema cu zgomotul de la rotile fata s-a agravat deja sunt vibratii in podea. Mecanicul a spus ca trebuie luata la puricat. Cateva zile am ramas fara ea si nu asta este problema ci faptul ca nu o mai stiu la vedere.
    Asta este ....

    Am 2 rulmenti schimbati stg + dr SKF, rotile verificate si sunt perfecte. Atat cele de iarna si cele de vara.
    Cutie de viteze iese din calcul a fost testata in mers. Planetarele nu sunt deci au spus ca este ceva pe puntea fata de alama .... nu mai stiu exact ce. Trebuie verificata cu atentie asta este esentialul.

    Cand am trecut eu la A3 a trecut si Cosmin, cam in aceeasi perioada iar acum s-au imbolnavit ambele :))
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Las ca o scoatem noi la capat Adi :cool: daca am intrat in joc, aia e... Acum ma gandeam ca as fi preferat si eu o problema tehnica, in detrimentul unei chestii estetice, facem schimb ?! :whistle2:
     
    Kspic apreciază asta.
  15. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Lasa ca si eu am fost pupat in fund anul asta :)) Deci sunt cu o buba inaintea ta.
    Stai linistit, la tine se rezolva mai ieftin decat la mine. O scoatem la capat cum sa nu.

    Nu o dau pe asta mica :)) E ea mai buclucasa dar trebuie sa iasa. Am 2 mecanici buni in Brasov, lucreaza in gasca. Oameni profi care garantat ii dau de cap. Stau linistit ca e pe maini bune.

    Daca este ce am discutat cu tine si schimb uleiul de cutie ca na asta este, o sa ii pun si aditiv de ulei de cutie. Asta ca un plus de siguranta.
    Imi pare rau ca na ... e schimbat de cand masina avea sub 60k km iar acum bate spre 80k km.

    La fosta masina am acel aditiv de cam 100k km. Mecanicul de la Buzau il folosea de 250-300k km parca. Intra super frumos in viteza dar parca ar mege ceva extra siguranta pe langa uleiul VW original de cutie.

    Doua poze din fata unui S4 :))) Din pacate masina avea un strat considerabil de mizerie pe ea datorita ploilor de la Bv care nu se mai terminau. Din pacate cand a dat soarele eu aveam de mers deci ... pauza dpdv al spalarii. Dar ma revansez eu cand ajung la Buzau.
    audi vs audi.jpg
    14628142_663200287190974_1207282378_n.jpg
     
    Ultima editare: 18 Oct 2016
    Cosmin790 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    maine audi iese din service.
    un rulment de la cutie era dus. Tipul care repara cutia a spus ca este o buba tipica cutiei mele sau sa zic cutiilor VAG cum am eu.
    am schimbat cei doi rulmenti din cutie iar in locul lor am rulmenti made in japan ceva cu care nu au mai fost probleme. Din spusele mecanicului calitate superioara fata de ceea ce se gaseste pe pista.

    in plus se adaugă uleiului OE de cutie fresh si aditiv de cutie metabond gt plus.
    iar pentru benzina am luat inca un flacon de megalene plus.
    WP_20161024_21_23_28_Pro_LI.jpg
     
    MarianMaxx, ionut_mdln1, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  17. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Faina masinuta!!! Imi place mult vopseaua cum se prezinta. Sper ca la primavara sa imi fac si eu timp pt a mea.
    Imi place topicul tau si al lui @Cosmin ZKG , mai imi notez cate un aditiv, cate una alta :D
    Bafta in continuare!
     
  18. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am luat masina.

    Am vazut rulmentul dus, efectiv era uzat in ultimul hal. Celalalt, pe care domnul de la service initial zicea sa nu il schimb ca pica mai rar si pica la km mai multi, l-am vazut si era uzat. Am facut bine ca l-am dat jos de acum pentru ca nu avea rost sa stau cu sabia deasupra capului.

    Una peste alta masina este foarte faina. Aditivul de cutie cel mai probabil a facut cutia in asa fel incat sa o iubesti. Felul in care se schimba acum treptele este wow. Foarte fin, cu un deget o manevrez.
    Pedala de ambreiaj dupa aerisirea corecta este foarte moale foarte fain de condus masina.

    Una peste alta, treaba facuta bine, domnul de la Dementor service lucrand in domeniu de mai bine de 30 de ani a aratat faptul ca este un profesionist mai ales prin felul in care a diagnosicat masina si felul in care a tratat problema. Foarte amabil, foarte ok, mi-a raspuns la toate intrebarile de necunoscator iar dumnealui a spus ca aditivul de cutie face foarte bine deci a fost un plus pentru mine in adaugarea aditivului.

    Uleiul de cutie este OE VW + aditiv Metabond GT Plus
    Rulmentii Made in Japan nu am retinut numele producatorului.

    Una peste alta, foarte incantat de rezultat. O singura precizare usa de la sofer este putin zgariata, cred ca a fost atinsa de ceva dar nu e panica, acasa cum ajung ii dau corectie.

    Am scos masina in extern n-am avut unde sa ma duc mai mult de 170 km/h. Liniste totala. Nu am mai auzit acel sunet turbo de 1.4 de multa vreme. Efectiv mi-a pus zambetul pe buze.
    Am fost suparat, recunosc, am fost dezamagit, recunosc si am avut in gand ideea de a o marita dupa reparatie. Dar acum.... nici prin gand nu imi mai vine ideea de despartire.
    Cum a zis si Cosmin... gasesc eu dupa motiv de a pastra masina. Si nu a fost greu, a trebut doar sa o talpacesc putin si mi-a trecut.
     
    Ultima editare: 25 Oct 2016
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ma bucur ca ai rezolvat problema si ai plecat cu zambetul pe buze :) bine ai revenit in Club Audi :hi:
    Era pacat sa o vinzi pentru o mica problema, e ca si cum ai da divort dupa a 2-a cearta cu nevasta :noway: Sper sa-ti aduca numa' zambete de acu ! :cool:
     
    george_gopo și Kspic apreciază asta.
  20. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    De cand am luat masina am schimbat bucsi bascula, bielete antiruliu.
    Schimbasem toate fluidele cand am luat masina, inclusiv uleiul de cutie. Si mi se parea nasol daca la 80k km picau piese din cutie. Ideea e ca pica mai departe rulmentii ! Dar tipul a experimentat ceva mai aparte, toti avand tendinta sa puna rulmenti europeni mai ales nemtesti de la firme mari cu care tot erau probleme pe la 120k km de la reparatie.
    Asa cu rulmenti de calitate, ceva ce nu au mai facut probleme, aditivul de cutie am speranta sa nu mai existe probleme.

    Era vorba de faptul ca mi-a picat rulmentul de pe dreapta, am schimbat cam degeaba rulmentul de pe stanga, ca stiu ca distributia trebuie sa o schimb la 70k km ca sa fiu safe si sa pun ultimul cod fara probleme. Eram cam nemultumit ca na .... ma asteptam sa fie numai lapte si miere cu ea :)) Adica .... stii cum e, iei un SH bagi bani o faci boboc. Asa a fost la fosta masina care nu a cerut bani dar a mers beton si merge chiar si in prezent. Si cand iei ceva mai de sange albastru si ai probleme mai ales la cutie, apare o frustrare in tine care zice bai .... nu am facut bine.

    Acum na .... asta este.
    In clip apare zgomotul din ultima perioada. Inainte sa faca asa, toti au spus, mai nebunule, e zgomot de gume de iarna, ele fac un sunet mai aparte. Eu am zis bai nu se poate, nu are cum sa fie din gume. Am echilibrat roti, am facut geometria, am schimbat rulmenti am zis ca o iau cu capul pentru ca nu gaseam sursa problemei iar acel sunet ma scotea din sarite.

    Banii de remap si downpipe s-au dus, speram ca in iarna asta sa ii fac upgrade-ul. Mda.... anul ce vine poate este mai norocos :)) 1350 lei total repatie cu piese + 145 aditivul de cutie. Jumatate pentru mine jumatate pentru masina tatalui.

    Aici e un clip cu sunetul magic la care s-a ajuns. Pun si clipul cu sunetul initial adica cel de inceput considerat de gume.
    Zgomot initial


    Zgomot final
     
    Ultima editare: 25 Oct 2016
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta