1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3, 2.0 TDI, 2003

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Adrian_Redmann, 10 Noi 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te-ai uitat doar la poze ? A mentionat unde au fost reconditionate si printre randuri, parerea mea este ca ExpertWheels sunt printre cei mai buni din tara in domeniul lor.
     
  2. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Multumesc.

    Cred ca baietii de la Expert Wheels si-au facut treaba foarte bine. Acum tine tot de cum le intretin. "Buzele" astea polisate sunt destul de sensibile.

    O sa revin cu alte poze.
     
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @audi66 - Am vazut unde au fost reconditionate in prima faza, dar nu orice firma care contine cuvantul Expert se presupune ca fac o treaba buna. Am auzit pareri pro si contra si de aceea intrebasem, dupa cum am spus si in alt topic, inca nu am gasit jante recontionate "factory door" , am prieteni care fac recontionari, dar tot trebuie sa mai scape un fir de praf sau o coaja de portocala.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista firme care ti le reconditioneaza sa arate ca in fabrica. Nu asta e problema.
    Adevarata problema este cat tine cosmetizarea asta.
     
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Tin daca stii sa le ingrijesti, majoritatea le spala cu spuma activa si cu jetul cu 200 bari :) dar banuiesc ca nu va fi cazul aici.

    De curiozitate cat a costat toata reconditionarea ?
     
  6. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Jantele nu sunt perfecte, dar diferenta este enorma. Trebuie sa nu le spal cu spuma activa, risc sa le patez. Vopseaua are putina coaja de portocala, pentru ca a fost aplicata electrostatic, iar deasupra este un lac mai rezistent. Aveam optiunea sa o vopsesc normal, la pistol, dar nu rezista atat de mult.

    Planul este sa le mai dau un extra polish si sa repet din cand in cand operațiunea. Altfel nu vad cum sa reziste foarte mult.
     
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    I-ati in dotare Menzerna Metal Polish, la o luna macar fa o aplicare, pe o microfibra aplici si dupa aceea stergi cu o alta microfibra curata. Daca o sa le ingrijesti periodic nu vei avea probleme. Cauta un snow foam cu Ph neutru si asta o sa-ti fie de ajutor si nu vei risca sa le patezi !
     
  8. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Am revenit cu o poza mai de aproape. Mai sunt mici zgarieturi foarte fine pe suprafata. Aceste se vor indeparta cu o pasta de intretinere, dupa aproximativ 2-3 runde. Dupa asta, luciul o sa fie cat mai clar, spre oglinda.

    Deocamdata o sa acopar rotile cand o sa o spal cu spuma. Jantele o sa fie spalate separat. Trebuie sa cumpar si un sampon special. Oricum o spal singur, nu prea am incredere in baietii de la spalatoriile de la noi. Au reusit sa o zgarie...cand am fost ultima data...si de atunci mi s-a luat.

    unnamed.jpg
     
    Ultima editare: 27 Iun 2016
    Cosmin ZKG și Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Intre timp am mai facut una-alta pe la masina.

    Am schimbat si presostatul de freon, cel vechi avea oringurile praf si o fisura in metal. Pe acolo pierdea freonul si sistemul se descarca in 2 saptamani. Am pus unul de la Hella si am reincarcat instalatia. Intre timp s-a facut geometria si am mai facut o verificare completa suspensie, brate, bucsi, etc, toate sunt in stare destul de buna. Dupa toate interventiile, schimburile de piese si reglajele asupra motorului a ramas sa schimb valoarea ralanti-ului de la 840 la 903 rpm si am scapat total de trepidatii. Acum merge ca un benzinar. Cu ocazia asta mi-a fost confirmata treaba cu softul. Este custom, undeva pe la 170-175 de cai.

    Urmeaza sa imi cumpar o pasta de polish pentru aluminiu si sa ma ocup de intretinerea jantelor.

    F1.jpg
    F2.jpg
    F3.jpg
    F5.jpg
    F4.jpg
     
    Ultima editare: 4 Iul 2016
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Buzele nu au fost lacuite si ele?
     
  11. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Buzele nu au fost lăcuite. Se poate aplica, dar se exfoliaza relativ repede. Am păstrat buzele polisate si prefer ca o data la 2-3 săptămâni, după spălare, sa folosesc o pasta pentru întreținere. E munca migăloasă, dar luciul este mult mai curat. Am facut o comanda pentru pasta si aștept sa vina.
     
  12. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Revin cu o întrebare. Am observat ca la drum lung, după o talpa mai serioasă masina intra intr-un fel de limp mode. Adică puterea scade semnificativ si limitarea la turatie rămâne pe la 3000 rpm. Daca o opresc, si pornesc si repornesc motorul masina isi revine, dar după câțiva km masina face același lucru. Sunt curios de la ce poate fi. Momentan sunt in Craiova si ma gândesc ca e cazul de o vizita la un service. Nu stiu la ce sa ma aștept. Voi ce credeți?
     
  13. Banicaa

    Banicaa 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2008
    Filtru particule infundat?
     
  14. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Nu am filtru de particule. Cred ca este o chestie din electronica, din moment ce după o oprire/repornire masina isi revine, dar după câțiva km problema apare din nou. Pana atunci masina trage normal, consumul este foarte bun (4.8%).

    Nu stiu la ce sa ma aștept.
     
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Eu nu prea inteleg consumurile astea sub 5% pe care le obtineti voi.
    Cum doamne iarta-ma scoateti atat de putin? eu sub 6 n-am reusit sa o scot nici pe autostrada.

    Cu viteza a 6-a si 90km la ora?
     
  16. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Este foarte simplu.

    1. A fost aglomerat si nu am putut sa ma desfășor cum pot.
    2. Cand a fost o porțiune mai liberă si am avut ocazia sa o alerg...s-a întâmplat treaba asta despre care povesteam mai sus.

    Nu caut un consum mic, nu ma interesează atat de mult partea asta.

    Am reluat testele cu masina si pare ca funcționează cum trebuie...pana cand încep sa abuzez un pic de ea....atunci intra in acest limp mode. O sa caut pe cineva cu un tester si sa vad care este treaba...asta pana ajung in Bucuresti si o sa iau legătura cu mecanicul.
     
  17. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Trebuie sa resetezi la fiecare alimentare bc si atunci vei vedea ca nu mai ai acel consum.
     
  18. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Am facut asta. Pe o distanta de 300 de km am mers cu o medie de 5,5-5,7 (cu clima pornita). Am observat ca nu a mai intrat in limp mode, dar nu am mai abuzat atat de rau de ea. Din cate am citit pe forum...pare ca aceasta problema se trage de la turbina, care este posibil sa aibe depuneri. Inainte de asta, nu am mai iesit din oras de mai bine de 4 luni. Oricum o sa ma duc cu ea la mecanic sa verific daca este totul cum trebuie. Pana atunci o folosesc asa cum este acum.
     
  19. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Ma indrept cu pasi repezi spre urmatoarea revizie. Uleiul din motor este de anul trecut din martie, are aproximativ 8000 de km. Chiar daca filtrul de motorina a fost schimbat acum 3 luni vreau sa schimb tot setul de filtre. O sa fac si trecerea de la uleiul Castrol la Mobil, in speranta ca o sa isi faca treaba mai bine.
    Toate lucrurile astea dupa ce rezolv treaba cu turbina, am sa merg la Cipos Turbotehnics, am citit lucruri bune pe forum. Ma intereseaza cumva si un upgrade, ramane de vazut. Intre timp marea problema ramane pierderea de antigel. O sa mai fac verificari, dar cred ca o sa ma pregatesc pentru anul viitor de un schimb de chiulasa, punem banuti deoparte pentru asta, mai ales ca o sa vina la pachet si cu o distributie.

    Pe langa toate astea am continuat intretinerea jantelor cu pasta de polish Autosol (Aluminium Polish). Sunt foarte multumit de ea si o recomand cu incredere.

    Maine o sa imi ajunga si un car kit Plantronics K100. Cu aceasta ocazie o sa am posibilitatea sa fac conexiunea intre telefon si unitatea audio fara cablu. Ma mai gandesc la niste stopuri de facelift.

    Pana atunci ma lovesc de o problema legata de pachetul de lumini ambientale. Toate luminile functioneaza, mai putin cel de la picioare-pasager dreapta si cea din portbagaj. Becurile sunt ok, monturile ok, am facut chiar un schimb intre ele si nimic. Din pacate nu am reusit sa gasesc ceva concret pe forum. Inainte sa ajung la un electrician...mai caut o ultima solutie.

    Laterala_A3.jpg
     
    Mio, Chriss_Deejay și MariusSCM apreciază asta.
  20. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Intre timp am facut cateva probe cu Plantronics K100. Se prinde foarte usor la parasolar si are o conexiune stabila atat cu telefonul mobil cat si cu sistemul audio. Aveam o problema cu vorbitul la telefon la volan, in sensul ca urasc sa folosesc telefonul in timp ce conduc, dar acum problema este rezolvata. Recomand celor care au un sistem in masina, mai vechi, fara functia de telephony. Poate o sa fac un upgrade la un moment dat la tot sistemul din masina, dar acum sunt preocupat de altceva.

    Am verificat din nou conexiunile de la "lampa" de picioare-pasager si cel din portbagaj si tot nu reusesc sa imi dau seama care este motivul pentru care acestea nu functioneaza, adica de ce nu se alimenteaza. O sa merg la un electrician. Voi v-ati mai lovit de problema asta?
    Dupa ce o sa rezolv treaba asta, as vrea sa inlocuiesc becurile clasice cu led-uri de culoare rosie, cu o lumina dispersata.

    Plantronics.jpg
     

Distribuie pagina asta