1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3, 2.0 TDI, 2003

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Adrian_Redmann, 10 Noi 2015.

  1. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Din seria " Cu filtrele curate" de Sergiu Nicolaescu....ieri a fost facuta revizia de un an. Am optat pentru un set complet Mann si ulei Castrol Titanium 5w40.

    Turbina a fost data jos. Capsula vacumatica era in stare foarte buna, dar vanele erau pline de calamina si blocau tija la 1/3 din cursa- cauza pentru overboost condition. Au fost puse la inmuiat, intr-un mix de lichide. Dupa au scoase de la "dush"...au fost curatate pana la luciul metalic. In imaginea de mai jos sunt dupa prima tura de curatare. Nu a fost gasit niciun joc suspect, nu au fost gasite zgarieturi sau alte lucruri suspecte. Am ramas surprins de conditia ei, tinand cont ca au trecut totusi 12 ani. Dupa prima cheie, a disparut suieratul de sirena in proportie de 60-70%, si se simte o crestere semnificativa de putere si de flexibilitate in sarcina pe toata plaja de turatii.

    O sa incep sa fac o documentare legata de un upgrade la capitolul interior. Ma gandesc sa schimb toata unitatea audio/climatizare una mai noua si sa schimb volanul (cel din imagini) cu unul care are comenzi. Mai ma gandesc la un kit de aluminiu pentru pedale si footrest si o nuca de aluminiu. Nu stiu exact la ce costuri sa ma astept...dar ramane de vazut. Am observat ca unii colegi au facut deja modificarile astea, ii rog sa ma ajute cu niste cifre, daca au posibilitatea.

    IMG_20161020_122455-01.jpeg
    unnamed.jpg 2008-audi-tt-2-door-roadster-auto-2-0t-fronttrak-steering-wheel_100267105_l.jpg
     
  2. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Pentru a a inceput sezonul rece, am tras jantele de vara pe dreapta. Inainte sa le depozitez am folosit pasta de polish de la Meguiars All Metal Polish pentru un pic de refresh pe buzele de aluminiu. Rezultatul este unul foarte bun, mi se pare ceva mai buna decat Autosol Aluminium Polish.
    Urmeaza sa le cumpar niste huse si acolo raman pana in aprilie. Pana atunci ne miscam cu cele de S-Line, tot pe 17, dar mai zgariate si jupuite (darmisecamrupe). Avantajul este ca acum spalatul masinii dureaza foarte putin pentru ca pot sa folosesc spuma activa, numai bine tinand cont de frigul de afara.

    Pana un alta am schimbat si antigelul cu unul proaspat + presuri de cauciuc OE si vedem ce se mai intampla. Pentru primavara viitoare am programat o serie de upgrade-uri, atat la nivel tehnic cat si vizual.

    Jante_1.jpg
    IMG_20161127_221340-01.jpeg
     
    Ultima editare: 28 Noi 2016
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cum ar fi ? :) Sau sunt surpriza ?
     
  4. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Nu e loc de surpriza. Profit de moment ca sa am o lista aproape completa:

    La nivel vizual

    Exterior
    :
    1. Stopuri facelift LED 2011 - momentan studiez piata, caut cea mai buna oferta pentru ele, daca aveti sugestii, va rog sa ma ajutati.
    2. Eleron luneta S3 sau RS3 - am vazut ca exista cineva la Brasov care comercializeaza asa ceva, insa nu stiu exact cat de bine se potrivesc, daca aveti alte recomandari, va rog sa ma ajutati.
    3. Revopsire bara fata - am niste urme de la pietricelele sarite + o zgarietura mai veche. Nu sunt atat de evidente, dar imi stau pe creier.
    4. Senzori de parcare fata-spate.

    Interior:
    1. Volan S3 cu comenzi
    2. Manson + nuca S3
    3. Consola completa 2DIN
    4. Inele guri ventilatie - din aluminiu

    La nivel tehnic

    Desi nu este considerat un upgrade, trebuie sa caut o solutie pentru pierderea de antigel - chiulasa. Nu sunt sigur ca este chiulasa, inca nu am desfacut motorul, dar ma pregatesc "sufleteste" in caz ca.... In schimb ma gandesc la variante, daca sa iau o chiulasa SH (care sa fie verificata temeinic inainte) si sa-i fac o revizie, sau sa cumpar una AMC nouă (cu tot ce inseamna piese pentru echipare). Diferenta de preturi intre cele doua variante este destul de mare. In functie de decizie o sa fac sau nu alte upgradeuri.

    1. Sistem evacuare - as incerca o varianta care sa sune mai agresiv.
    2. Turbo & intercooler

    Ca orice masina second-hand, A3-ul meu a necesitat cateva investitii. Am fost dezamagit de unele lucruri ex: pierderile de antigel, trepidatiile motorului, dar imi place cum se misca, imi place cum ma simt la volan, am depasit planul de "investitii" propus initial si am cred ca am ajuns in "point of no return", asa ca mergem mai departe cu upgrade-urile pana cand se va putea.
     
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Frumoase planuri si totodata bine conturate ! :cool:

    In privinta stopurilor, te-as sfatui sa urmaresti piata second hand si poate apar in dezmembrari un set complet ! ( https://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a3-avariat-ID7rEa0.html#ebea1cba9e , poti sa-i faci o intrebare )
    Eleron, as merge tot pe S-line / S3 OEM, provenienta tot dezmembrari. A fost un baiat din DB care avea un astfel de eleron, dar s-a vandut. Vezi ca, colegul @Banicaa a luat de la respectivul eleron, poti cere un feedback.
    Senzori spate, da ! Dar fata ?! Nu cred ca-s necesari si nici estetici, nefiind OEM.
    Pentru interior idelile sunt bune, poate-poate prinzi si un RNS-E pe drum :)
    Tehnic - chiuloasa ce cod este ? Daca este A sau B cel mai probabil cere schimbata. Cauta revizuite variantele C sau D tot prin piata second ca de-a lungul timpului le-au revizuit proprietarii tot pe aceleasi "simptome" ca ale tale.

    Spor in desfasurarea proiectului ! :icon_thumright:
     
  6. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Merci pentru link. Imi intind antenele si daca gasesc ceva...ma apuc de achizitii. Daca gasesti din intamplare ceva, te rog da-mi un semn.
    Am vazut un RNS-E, dar a disparut rapid. Se vand foarte bine.

    Chiulasa are codul A. Cand am dat turbina jos, mecanicul s-a uitat cu o oglinda pe portul de admisie de la pistonul 1. Acesta parea mai "spalat", curat decat celelalte. De asemenea, bujia incandescenta de la pistonul 1 se comporta ciudat, in sensul ca nu functioneaza tot timpul. Am montat una noua, Beru, acum cateva luni si dupa o perioada s-a manifestat aproape identic. Cablajul este ok. Motorul porneste normal (intotdeauna la prima cheie si rapid), dar simt uneori ca una dinte bujii nu functioneaza, de asemenea si pe tester apare un defect la nr.1. Nu mai tin minte codul. Eu banuiesc ca acolo se afla o fisura sau garnitura este ciupita. Cert este ca ma pregatesc pentru ce este mai rau. In 600 de km, se duc 3-4 degete de antigel din borcan. Fum alb nu scoate, uleiul este perfect curat, antigelul este curat. Pierderi externe nu exista, sau sunt foarte greu de gasit (se evapora sau altceva). Ramane sa vedem cand o sa demontez motorul. Cred ca una cu un cod C sau D (dupa 2008) m-ar scapa de problema. Problema este ca la vanzare am vazut chiulase vechi (2004-2005) si toti ascund adevaratele defecte, in stilul clasic romanesc.

    Multumesc.
     
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Da Adrian, cauta musai C sau D. Din experienta a catorva sute de anunturi rasfoite aici in Ro, iti spun ca este aproape imposibil sa gasesti cu D. Majoritatea sunt A sau B, pana si cele cu C sunt rare, dar am intalnit cateva.
    Din fericire, masina mea a venit cu chiuloasa C, dar pana sa descopar codul ei, cautasem si eu preventiv.
    Elimina complet cele A si B din cautarile tale, oricat s-ar jura de masa' vanzatorii mincinosi.
     
  8. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Salut,
    Foarte frumoasa masina ta!
    Referitor la trepidatiile tale, scade relantiul la 840 rpm si seteaza-i avansul intre -1.5 si -2.5 si cantitatea injectata intre 4.8-5.2, eu asa am facut si nu imi mai trepideaza.
    Succes!
     
  9. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Andrei, o sa incerc totusi sa gasesc o chiulasa cu seria D, poate totusi exista una pe undeva. Daca nu e de gasit...ma multumesc cu una cu seria C (cu conditia de a o verifica temeinic inainte).

    Eduard, am rezolvat problema cu trepidatiile, folosind metoda explicata de tine, numai ca la partea de avans totul s-a stabilizat in zona de -0,6, cantitatea injectata la valoarea default si relantiul la 903. Dupa 3000 de km, totul pare ok.

    Numai bine!
     
  10. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Astazi a sosit prima piesa din lista, mansonul de S3. Acesta a fost montat de o luna pe o masina, care, din pacate, a fost lovita. Conditia lui este excelenta.

    IMG_20161205_114246-01.jpeg
     
    Ultima editare: 5 Dec 2016
    Fallen, Cosmin ZKG și MariusSCM apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mare noroc pe tine :) ai schimbator nou !
     
  12. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    L-am cumparat de la tipul de pe olx din linkul tau de mai sus. Am vrut sa cumpar si stopurile, dar erau avariate, iar omul a fost corect si a refuzat sa le trimita. Acum ma orientam spre un set de guri de ventilatie din aluminiu.
    Asa ca ramane sa mai caut.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  13. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Poti spune si la ce pret l-ai luat, asa pt piticii mei?
    Eu am gasit la 450lei pe net, dar mi se pare mult. Sunt curios sh la ce preturi se gasesc :D
    Mersi.
     
  14. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Salut, l-am gasit cu 300 de lei. Transportul a fost si el inclus in pret (25 lei). Daca mai gasesc ceva iti dau un semn.
     
    Fallen apreciază asta.
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    E decent.
    Pe mine m-ar interesa de la tipul de mai sus cotiera. O sa ma gandesc putin si daca mai este, ii dau un telefon :D
     
  16. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Foarte tare, felicitari...masina arata foarte bine.
    Are o sora geamana la Ploiesti.
    Mult succes in continuare!
     
  17. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    In sfarsit avem si stopuri facelift Magneti Marelli. Calitatea lor este destul de buna, chiar daca sunt aftermarket. Pot sa spun ca schimba look-ul masinii. Se potrivesc foarte bine pe forma caroseriei, chiar mai bine decat cele vechi (care erau cam obosite). Totul a fost plug&play, fara probleme.
    Va las si codurile pentru cei care vor sa isi monteze. Atentie, au si soclul pentru becuri inclus.

    Stop stanga: M.M. 714021910705 si stop dreapta: M.M. 714021910807. Pentru acest set, o sa aveti nevoie de urmatoarele becuri: 2 becuri model R10W, 2 becuri model W16W, 2 becuri model PY21W, 1 bec model H21W si unul P21W.
    Cost: 703 lei, cu livrarea inclusa. epiesa.ro. Solicitati livrare cu verificare, sunt destul de fragile la transport, iar ciocanarii de la curier le trantesc fara mila.

    Tip: Pentru a se aseza bine pe caroserie si pentru a avea toate lufturile egale de jur imprejur, preluati bucatelele de burete de pe stopurile originale (sunt lipite in partea de jos, cea care se aseaza pe bara) si lipiti-le cu o banda dublu-adeziv pe stopurile noi. Recomandarea mea este sa pastrati exact distanta la care este lipita fata de margine. Totul se aseaza ca la carte.

    Intre timp am schimbat si flansele de la amortizoare de pe sparte (Sachs) + protectiile de praf. Aveam niste zgomote de la rotile spate....acum e liniste totala. Pe langa asta am mai facut o verificare de rutina la tot de tine de suspensie, totul este ok.

    In continuare caut un set de guri de ventilatie din aluminiu, daca cunoasteti un vanzator, va rog sa ma ajutati.

    Scuzati mizeria de pe masina.

    1.spate.jpg
    stop3.jpg
    stop2.jpg
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
    MariusSCM, Cosmin ZKG și Mitiy apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are ce calitate proasta sa fie atunci cand Magneti Marelli = Automotive Lighting sunt prima echipare la Audi pentru tot ce inseamna sisteme de lumini montate din fabrica. Bafta.
     
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Arata foarte bine :icon_thumright: Felicitari ! Sunt varianta mai inchisa la culoarea ?

    @Dragos Sorin - Domnu' doctor, arunca o privire :eyebrows:
     
    Dragos Sorin apreciază asta.
  20. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Merci. Sunt stopurile mai inchise la culoare (dark red).

    Ma mai gandeam la o chestie zilele astea....sa aduc mici imbunatatiri la capitolul insonorizare. Chiar daca nivelul de zgomot din interior este relativ mic in comparatie cu alte masini, ma gandeam sa cumpar un kit de folii Dynamat sau STP si sa le aplic in urmatoarele zone: sub capacul de plastic de la motor (am avut burete, dar s-a rupt si l-am indepartat), sub materialul de insonorizare de pe capota (cel original), pe carenajele de la rotile fata- in partea din interior-dinspre motor si sub plasticul de la mocheta din portbagaj. Din pacate, carenajele spate sunt facute dintr-un material asemanator mochetei si cred ca folia nu face aderenta pe ea.

    Ma gandesc ca toate lucrurile astea ajuta intr-o oarecare masura la scaderea nivelului de zgomot din interior. Nu vreau sa aplic folie peste tot, mi se pare prea mult sa desfac o jumatate de masina pentru treaba asta...cred ca nu are rost. Ce parere aveti?

    Numai bine.
     

Distribuie pagina asta