1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3, 2.0 TDI, 2003

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Adrian_Redmann, 10 Noi 2015.

  1. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    E destul de bine izolat A3-ul, adica dupa Golf 4 si 5, se simte clar o imbunatatire. Nu cred sa fie vreo diferenta intre anii de fabricatie, deci s-ar putea sa avem aceleasi izolatii, la motor se va simti o imbunatatire daca aplici, insa la carenaje nu cred ca te va ajuta prea mult, mai curand pe fetele de portiera...
    Am vrut la un moment dat sa izolez integral Golful la o firma specializata pentru a amortiza sunetul de tractoraş, dar pretul m-a racorit total, undeva la 4.000 lei, bineinteles asta includea demontarea banchetelor si foliile in sine, aceleasi amintite mai sus de tine.
     
  2. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    faine stopurile, poti sa lasi un link?
     
  3. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    In legatura cu perderea de antigel,verifica sub pompa tandem! Ai un racord de plastic cu garnitura care-i prins pe chiuloasa exterior si pierde mai ales cand este ferbinte motorul picurand pe cutie evaporandu-se.Asa am patit si eu,fiind pe punctul de a da chiuloasa jos.Succes!
     
  4. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Ma gandesc totusi sa izolez cu Dynamat capacul de la motor, sub materialul de insonorizare de pe capota si sub polita cu macheta din portbagaj. Dupa...o sa studiez partea cu izolarea carenajelor. Vreau sa elimin cat pot din sunetul motorului si a trenului de rulare (oricum se aud putin mai tare cauciucurile de iarna....vara e altceva). Usile stau destul de bine la capitolul asta. Astept sa vina primavara, pe vremea asta nu imi vine sa ma apuc de treaba. In rest..masina sta destul de bine, nu sunt greierasi, masina este destul de inchegata.

    @underc0ver, ai un mesaj privat.

    @Marco_audi, multumesc pentru sugestie. O sa imi fac o lista cu lucrurile de verificat inainte sa dau chiulasa jos. O sa incerc sa le iau pe rand, sa elimin toate posibilitatile. Vreau sa fac totul ca la carte, cu atentie. Astept sa se mai incalzeasca putin vremea, deocamdata pare ca s-a redus consumul de antigel, nu am mai completat de mai bine de o luna si jumatate.

    Intre timp vreau sa achizitionez un set de lampi cu LED pentru numarul de inmatriculare de pe spate si un set pentru footwell, de culoare rosie (GLA005). M-am gandit sa schimb tot ce inseamna lumina de interior, dar nu ma deranjeaza deloc lumina de bec clasic de la plafoniere.
     
  5. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Cred ca marco_audi se refera la flansa de racire , care de obicei e sub pompa tandem. Si eu am schimbat acea flansa din cauza pompei tandem ce avea garnitura imbatranita si se prelingea motorina exact pe flansa -- > ceeea ce a dus la corodarea plasticului + garnitura.
     
  6. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Corect !La asta ma refeream.
     
  7. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Sambata am fost la service si am mai facut cate ceva la masina.

    In primul rand aveam o problema cu moto-ventilatorul de la clima. La turatie mica scotea niste sunete ascutite, un fel de suierat care ma scotea din minti (in treptele mici de viteza). A fost dat jos, suflat cu compresorul, uns, verificat tot pe sub bord si montat. Pentru ca tot am dat torpedoul jos, am observat ca unul dintre firele de la lampa footwell din dreapta era intrerupt, asa ca am remediat si problema asta.

    Dupa montaj, ventilatorul de la clima a mai scos niste mici sunete, dar problema in mare a fost rezolvata, bucsile si rulmentii par ok, fara joc. Am mai rulat in dimineata asta prin toate treptele de viteza si pare ca s-a linistit. Ma gandeam sa-l schimb cu totul, dar nu vad de ce sa fac asta acum. Sa vedem daca mai face figuri.

    In partea a 2-a a vizitei la service, am verificat flansa de racire de sub pompa tandem. Am ridicat masina pe elevator si am observat o urma de umezeala acolo. Probabil ca are ceva uzura si merita schimbata. Saptamana viitoare mi-am programat o noua vizita la service pentru inlocuire. Sper sa se rezolve si problema cu pierderile de antigel. M-am uitat si la radiator, furturne, vas de expansiune....totul este ok. Racitorul de la EGR este nou (schimbat anul trecut), perfect uscat.

    Astept sa se mai incalzeasca putin si o sa "arunc" si jantele de vara pe masina. Pana atunci mai vedem ce putem sa facem in materie de retrofit-uri si upgrade-uri.

    IMG_20170225_093151 copy.jpg
     
    vladrs și Banicaa apreciază asta.
  8. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Astazi am facut un mic upgrade la capitolul lumini cu ajutorul baietilor de la Led It Up. Am inlocuit lampile de la numar cu unele LED si luminile de la footwell cu unele rosii. Am ales rosu pentru ca se leaga de restul de lumini de la bord, cred ca lumina alba este prea rece pentru gustul meu.

    Intre timp am hotarat sa schimb si moto-ventilatorul de la clima, maine sper sa ajunga curierul. Am comandat un Valeo nou. Cel vechi, chiar daca a fost supus unei operatiuni de curatare si ungere, continua sa suiere si faca figuri.

    M-am uitat si de un material insonorizant suplimentar pentru capota, ma gandesc sa pun un strat suplimentar intre tabla si capitonajul de pe capota si sub capacul de plastic de pe motor. Incerc sa reduc din zgomotul produs de motor si sunt curios de rezultat. Repet, in comparatie cu ale masini nu mi se pare ca este foarte zgomotoasa, dar sa vedem ce se poate obtine la capitolul asta. Din cate am citit, toate recomandarile merg spre Dynamat. Varianta Hoodline este prea groasa, am nevoie de ceva mai subtire, poate un Dynaliner. Ramane sa mai studiez, important este sa reziste la temperaturile mari.

    Pe langa toate astea ma pregatesc pentru un schimb de chiulasa...cel mai probabil in toamna. Am decis sa cumpar una noua (AMC), de aceea am zis sa rezolv din maruntisuri acum. Inca nu am desfacut motorul, dar vreau sa fiu pregatit pentru "surpriza".

    LED-uri.jpg
    LED-uri 2.jpg
     
    vladrs, MariusSCM, Sebi Cioată și alți 2 apreciază asta.
  9. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Ca tot s-a pus praful pe topicul asta...revin cu mici noutati.

    Masina are ITP pentru inca 2 ani, a trecut de toate testele cu brio, fara spagi si alte "interventii". Inainte de ITP i-am verificat mai ales sistemul de franare. Pe fata am discuri si placute TRW aproape noi (10.000 km), iar pe spate a primit un set de placute tot TRW noi.
    I-am schimbat si moto-ventilatorul de la clima, am mers pe Valeo. Pentru ca am dat si torpedoul jos, am curatat tot ce inseamna frunzulita si fir de praf de pe traseu. Nu cred ca o sa mai am probleme la capitolul asta.
    Am facut si un pic de curatenie in interior (in imagine scaunele erau inca umede si se observau traseele electrice de la incalzirea din scaune).

    Am schimbat si racordul de plastic de la sistemul de racire, cel de sub pompa tandem. Cel vechi se prezenta ok. Am constatat ca pierderile de antigel au ramas, asa ca mi-am facut o lista pentru rezolvarea problemei.

    Interior_1.jpg
    Operatiunea chiulasa-01.jpg
     
    scooby88 și MariusSCM apreciază asta.
  10. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salut. Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.
     
  11. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Multumesc. Latest update...TT 8J air vents.

    IMG-20170428-WA0001.jpg
     
    Ultima editare: 28 Apr 2017
  12. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Astazi a inceput "distractia".

    Motorul a fost desfacut pentru investigarea problemei legate de pierderea de antigel. Vreau sa verific si sa inlocuiesc toate piesele care au o uzura majora, kit de distributie, garnituri, etc. Restul o sa fie verificate si curatate complet.
    Mecanicul a descoperit ca unul dintre injectoare avea axul rupt (pistonul 2) si chiulasa, bineinteles, avea fisuri foarte mici intre bujii si supape (pistoanele 3 si 4). Injectorul o sa fie inlocuit (el lucra la o valoare de 0.18) , iar chiulasa a fost trimisa la ultrasunele pentru verificari suplimentare. Vedem dupa daca o inlocuim sau exista o sansa de recuperare. Eu cred ca o sa fie numai buna de o masuta de cafea. Recomandarea lui este sa folosim un SH (generatia C-dupa 2008) si nu una AMC noua. Chiulasa SH o sa fie montata numai dupa ce va fi testata si curatata complet. Necesita inlocuire si cuzinetii de la axele cu came, in rest totul este ok.

    Dupa asta o sa revin la capitolul retrofit-uri si o sa caut un volan tesit cu comenzi, foot rest si pedale din aluminiu. Cred ca m-ar ajuta si o folie light dark pe geamurile laterale si luneta spate.

    Va continua...

    IMG_20170510_140305-02.jpeg
    IMG_20170510_140154-01.jpeg
    IMG_20170501_112701.jpg
     
    andyzaharia, MariusSCM, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Te-am pus pe ganduri cu volanul ?! :)
    Arata foarte fain cu pedalele de aluminiu + footrest, dar din pacate au preturi exagerate pentru ceea ce ofera.
    http://shop.ahw-shop.de/audi-a3-sport-pedalset-original-edelstahl?c=2012
    http://shop.ahw-shop.de/original-audi-tt-rs-tts-tuning-fussstuetze-edelstahl-pedale-stuetze?c=5278
    Legat de folie personal i-as adauga un 50% opacitate sa-i dea o nota de "factory tinted glass".
     
  14. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Imi place modelul asta de volan si cred ca schimba un pic treaba la capitolul interior. Trebuie sa caut si o spira de volan. O sa am nevoie de codurile exacte pentru fiecare (ramane de investigat). Computerul de pe masina este highline, deci suporta treaba asta.
    Vedem dupa ce rezolv partea mecanica.

    12TTSroadster20TFSI_14_hrcmyk-2.jpg
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Modelul asta de volan cu padele si cu tot cu airbag este la vanzare pe forum. Arata chiar mai bine volanul decat cel din poza ta pentru ca este de RS. Cauta anuntul. Bafta.
     
    DMS apreciază asta.
  16. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    In curand o sa ma ocup de partea de asamblare a motorului. Astazi a sosit si piesa principala, chiulasa AMC 908718k. Trebuie sa imi verific lista de piese noi, dar in principiu sunt toate. Nu ma grabesc, vreau treaba ca la carte.

    Chiulasa noua.jpg
     
    MariusSCM apreciază asta.
  17. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Inca se lucreaza la motor. Sper ca maine o sa fie gata. Au fost verificate si curatate complet toate piesele vechi. A durat mai bine de 2 ore doar curatarea galeriei de admisie cu un cocktail de chimicale si cateva zeci de minute de apa calda sub presiune. Nu pot sa va explic ce a iesit din ea....
    Zilele trecute au sosit si ultimele piese noi. Lista a fost mai lunga in comparatie cu cea initiala...costurile au urcat si ele, dar jucam in hora pana la final.

    IMG_20170526_131028-01.jpeg
    IMG_20170526_131012-01.jpeg
     
    Ultima editare: 26 Mai 2017
    Fallen, mirceacml, MariusSCM și alți 3 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In ce service faci operatiunile astea ? Poti sa scrii denumirea lui aici. Are nota de trecere de la mine acel mecanic daca a degresat galeria si a facut-o "bec" ca si noua adica. Galeria aia curata insemana toata viata motorului pentru ca de ea este legata toata circulatia aerului, circulatia prin EGR, clapeta Shutt-OFF si restul mai departe catre motor. Daca cei care tot intreaba pe forum ca nu le functioneaza cum trebuie motorul, ar intelege asta si ar face / proceda la curatarea ei, ar intelege ca motorul lor poate fi chiar in parametrii de cand era nou cu putini km.
     
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Super :icon_thumright: Incet, dar sigur o faci ca noua tehnic :cool:
     
    Adrian_Redmann apreciază asta.
  20. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Ca noua. Este vorba de Marius de la ViperAlarms.
     

Distribuie pagina asta