1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    UN FLEAC I-AM CIURUIT:arco:

    Cat timp masina iti aduce satisfactie calculele sunt inutile,mai ales daca te uiti ca mare parte din cheltuielile avute sunt necesitati/consumabile si cateva retrofituri.

    Pentru cei care se plictisesc si vor calcule ca sa se îmbolnăveasca de inima sa calculeze cati bani dau pe combustibil de la o revizie la alta:p.

    Eu nu calculez niciodata banii bagati in ulei,filtre,becuri,cauciucuri..... sunt o necesitate atata timp cat masina te serveste si faci km cu ea.Ca daca calculezi asa nu ar trebuii sa iti mai iei masina,casa.
    Mai trist ar fi daca ai calcula cat cheltui cu nevasta/iubita si ai ajunge la concluzia ca nu merita atata cheltuiala pentru O SUPA CALDA SI O CIORBA DE LIMBA.:arco:

    Imi tin calcul la retrofituri si poftele mele si ai ii consider ca sunt bani bagati si in proportie de 80% pierduti in momentul in care vinzi masina.
     
    Fallen și mirceacml apreciază asta.
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    gabitza121 apreciază asta.
  3. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    A venit si randul filtrelor sa fie schimbate, la 233.000 km, putin întârziat dar aia e. Filtre Mann si am zis sa incerc si Mobil 1 ca si @Cosmin ZKG. Nu ca nu mi-a convenit Valvoline dar am zis sa il incerc si pe asta, dacă toată lumea îl laudă :).
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Dragi colegi, sfatul meu este sa acordați jumătate de oră pentru a desface 4 șuruburi si a scăpa de cel putin 2 kg de pământ.

    20170729_163747.jpg 20170729_164401.jpg 20170729_165315.jpg 20170729_165324.jpg
     
    daddu87, Alex_WeS, andyzaharia și alți 4 apreciază asta.
  5. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Ai facut fata spate sau doar spate?
     
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Doar fata, in spate nu cred ca este...
     
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am facut azi ITP-ul, pe bune pot spune. Chiar eram curios sa vad dupa resoftare ce fum scoate. Spre surprinderea mea si mai ales a celui care a testat a scos prima dată 0.01. A mai facut o data... 0.02 ai inca o data .... iar 0.01 :arco:. M-a intrebat daca am facut ceva la filtrul de particule :). "Nu domne, doar mers des pe autostrada". Neavând de nimic altceva de ce sa se ia, tot imi amintea ca am anvelope 225/50r17 in loc de 225/45r17 si poate nu se uita nimeni la ele.
     
    Draghi apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si am reusit sa mai bifez o optiune pe care mi-o doream de mult timp. Asadar una bucata volan cu comenzi din 2010 (300 lei) + spira (150 lei , luata degeaba, deoarece eu am aceeasi spira se pare :)) +300 lei cablajul si montajul.
    In viitor vreau sa il duc la o firma ceva sa il fac tesit si sa ii schimb pielea perforata cu una noua, cusuta cu ata rosie. Probabil cand voi duce si triunghiurile de la consola.Si putin offtopic, kilometrajul l-am dat la 0 cand am facut plinul inainte sa plec la mare. ;)

    20170816_122749.jpg
     
    vlad.iorga13, Kspic, Adrian_Redmann și alți 7 apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Dupa ce acum o saptamana am rămas fără turbocompresor, ieri mi-am luat masina acasă de la mecanic. ;)
    Ce am facut mai exact, deci, sâmbătă mi-a fost demontată piesa cu pricina de pe motor, iar mecanicul, pe lângă ea a observat si recordul flexibil de pe evacuare, poziționat înaintea DPF-ului ca este mâncat si s-a si rupt când a fost demontat. Cu ocazia asta s-a analizat si DPF-ul, care, pot spune atât eu cât și mecanicul, ca este in perfecta stare.
    Luni dimineata eram cu piesa in brate la EURO EST TURBOCENTER in Brașov. În 5 ore mi-au schimbat toate piesele din interiorul turbocompresorului, deși nu era necesar, ci asa le-am spus că dacă tot schimb să fie tot. Am lăsat 1517 lei pentru acest lucru. În pret a fost inclus si kitul de garnituri pentru montaj.
    În cele 5 ore am fost si am cumparat si un racord flexibil nou, ulei si filtru de ulei, deși am facut revizia acum vreo luna. Dacă trebuie na. Și așa am urcat la 1850 lei piesele. La constatare, facuta de fata cu mine cu piesele pe masa, demontate, mi s-a spus că axul s-a gripat datorită lipsei presiunii de ulei si a unor mizerii, ca altfel nu pot sa le spun :). Foto mai jos.
    Marti si miercuri s-au montat si verificat pe masina. Mecanicul a băgat presiune pe conducta de ulei de la filtru spre turbocompresor, 7 bar mai exact moment in care a ieșit ca un fel de dop de ulei pe celalalt capat. Dupa ce s-a montat tot s-a verificat presiunea de ulei cu un manometru. Cu motorul turat la 2000 rpm si scoasă din viteza, presiunea trebuia sa fie minim 2 bar. La mine erau 4 bar acum. La ralanti am 2 bar, ceea ce e foarte bine. Pentru partea cu turbo + sudură in argon a recordului flexibil + un șurub refăcut la strungar am mai lăsat 450 de lei mecanicului. (50 lei pentru faptul că m-a ajutat fără să mai stau la rând si ca a fost om cu mine).
    Astăzi am facut un drum Ploiesti-Bucuresti-retur si s-a comportat excelent. Uitasem cum e sa te bage si a 6-ea in scaun :). Consumul a scăzut și el. Am scos 5.5 cu tot cu traversat bucureștiul pana in sectorul 5, si diverse teste de accelerație :eyebrows:.

    20170828_144607.jpg 20170828_144559.jpg 20170828_144544.jpg 20170828_144518.jpg
    20170828_144647.jpg


    PS: O depășire cu a 3-ea pana pe roșu a reprezentat momentul în care si-a dat duhul. Pot spune ca am dat talpa, o talpa pe care nu o sa o uit prea curând :)
     
    Ultima editare: 31 Aug 2017
    Razvan Badea, AndreyPH, Napster428 și alți 3 apreciază asta.
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Turbina a cedat in depasirea aia cu treapta a 3-a ? Cum s-a simtit ? Ai auzit ceva sunete metalice dinspre motor ?
     
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da, atunci dar nu s-a auzit absolut nimic, niciun bec aprins in bord, nimic. Chestia e ca dupa depasire am scos pe liber si am oprit acasa dupa vreo 500 m. Cand am plecat iar am vazut ca nu mai trage... si atat... singurul semn...zici ca aveam SDI :). Am mers asa cu ea vreo 100 km aproape, la service si altele, doar ca nu tragea deloc si cand lasam in frana de motor smucea destul de tare si o scoteam pe liber.
    Aaa si tin sa precizez ca de cand am cumparat masina se auzea un fluierat la ea de ziceai ca am ambulanta in spate tot drumul, acum nu se mai aude absolut nimic. Iar in ultima vreme pe langa asta se mai auzea in momentul cand acceleram intre 1800-2000 rpm un tiuit ca cel facut de tiruri cand franeaza, foarte ascutit, ma atentiona ca e pe duca probabil...
     
    Razvan Badea, AndreyPH și Iasmin90 apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am rezolvat in sfarsit ceva ce de mult timp doream. Am vopsit in sfarsit fata masinii ( capota, aripile, bara fata reparata si pragurile), pentru a scapa de urmele de rugina care ma sacaiau rau de tot. Toata afacerea a fost 1250 lei plus grila centrala din dezmembrari 300 lei. ( am vrut sa fie originala). Acum mai trebuie sa caut plasticele de la proiectoare si proiectorul pe partea soferului intrucat are doua prinderi rupte. Daca auziti pe cineva ca are de vanzare ;), Masina o mai las vreo saptamana inainte sa o spal si atunci sa vad si eu mai bine cum a iesit.
    In prima poza se observa cum s-a cojit stalpul dintre usi. Vopsitorul a zis ca se poate curata si vopsi negru mat. Voi ce parere aveti? Si sa vad cum scap de crom la exterior, mai ales ca la grila in coltul de jos e sarit putin crom, deci cu folie se va vedea urat... Oricum o sa mai merg sa imi vopseasca si senzorii pe spate, ca eu am zis senzorii sa ii faca dar daca nu am specificat si spate... nu au fost facuti :noway:, plus vreo 2-3 puncte de rugina de rezolvat prin alte parti :).


    22070259_1710948912548375_716262714_o.jpg 22053256_1710948942548372_200073339_n.jpg 22054461_1710948915881708_1639073084_n.jpg 22093772_1710948965881703_642058581_n.jpg
     
    radu20, LucianP, MariusSCM și alți 2 apreciază asta.
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Un mic detaliu, pentru ca nu plecam niciodata din Lidl fără să luăm ceva pentru masina :)

    20171001_123045.jpg

    Si am facut si putina ordine la interior.

    20171001_133322.jpg 20171001_133345.jpg 20171001_133406.jpg 20171001_133438.jpg
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Capacele pentru valve le am de 3 ani (le montez cand trec anvelopele la depozitare peste iarna/vara) si sunt misto ca nu mai mascaresti anvelopele, cu creta sau jantele cu marker, ca sa stii cum au fost montate.
     
    mirceacml apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da, de multa vreme vroiam să cumpăr asa ceva. Totusi, eu vreau sa le tin tot timpul pe ele nu doar când le depozitez iarna/vara, însă am putina teama sa nu le împrumute altcineva pe perioada nedeterminata :)
     
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Frumos arata acum masinuta.

    Dar eu sunt curios de un aspect, cum a fost scos un dop de pe conductele acelea daca orice element solid este filtrat inainte de a ajunge in sistemul de ungere. Mizerii la fel nu avea ce cauta.
    Exista doua variante aici din punctul meu de vedere.
    - fostul proprietar schimba untdelemnul cand isi aducea aminte
    - hartia filtrului de ulei de proasta calitate si s-a ..... gaurit/rupt.

    Era interesant daca faceai ceva poze la mecanic.
    Oricum pe viitor incearca sa folosesti un engine flush, inainte de urmatorul schimb de ulei.
     
    Ultima editare: 1 Oct 2017
    mirceacml apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc @Kspic , sa ajung acasa in Prahova si ma mai ocup eu sa aranjez bara cu capota mai bine, sa refac legaturile la senzorii de parcare fata si alte detalii de genul.
    Nu am putut fi prezent la mecanic cand s-a umblat la ea, ca sigur faceam poze. Pe furtunul de tur a spus ca a pus compresorul cu 7 bar si pe capatul celalalt a iesit asa brusc o chestie mai groasa nu stiu cum sa explic exact, nici chiar ca un dop dar nici cum ar fi trebuit sa fie, niste stropi. Si el a spus ca probabil cel dinaintea mea nu a facut schimburile regulat, iar filtre de ulei eu am folosit numai Mann-filter.
    Chiar vreau sa fac un engine flush, dar nu stiu... ca eu nu am incredere in produsele astea de curatat injectoare, motorul si alti aditivi de genul. Am eu o idee formata in cap, ca mai mult strica decat fac bine. Dar chiar vreau sa incerc un produs pentru engine flush, daca ai vreo sugestie anume ;).
    Aa si mi-am comandat plasticele de la proiectoare noi, Van Wezel - 135 lei
     
    Ultima editare: 1 Oct 2017
  18. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Ne auzim pe mesaj privat pentru discutii de uleiuri si flush pentru a nu il supara pe Cristi.

    Fain. Dar nu erau mai ok acele plastice pe original din dezmembrari ? Imi e teama sa nu existe o problema dpdv al calitatii si al evolutiei in timp ( spalare, ceea ce se da iarna pe asfalt... etc ).
    Oricum este frumoasa bara de S-Line de pe 8P. De cea de S3 a lui Cosmin nu mai zic :)
     
    mirceacml apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Desi am postat in sectiunea unde se discuta pe aceasta tema, postez si aici pentru a tine o evidenta personala. Deci azi, la aprox. 236.000 km in bord, am inceput sa adaug in motorina ulei 2T, MOL Dynamic mai exact. Sper ca va fi un lucru bun si sa continui pe o perioada nedeterminata;). Pentru alte detalii aruncati o privire in sectiunea cu pricina (indicat o privire de 2 ore, cum am facut eu, de la un cap la altul).
    Si o poza de sarbatoare sa zic asa, cel putin pentru mine, ca am incheiat in sfarsit capitolul "faţa". Cel putin pana ne cresc salariile :) sa ne permitem si altceva.

    abcd.jpg
     
    electros, scooby88, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  20. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Foarte frumos a3-ul tau, sa il stapanesti sanatos!
     
    mirceacml apreciază asta.

Distribuie pagina asta