1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc la fel ;). Nu am săpat aproape deloc. Am intrat pe site-ul de la retrofitlab, am băgat datele mașinii mele si au aparut toate variantele de faruri existente pe ea si, pentru fiecare lupe p&p.
    A meritat din două motive, am transformat farurile de Anglia pentru drumurile noastre si totodata am si lupe noi.
     
    DonDoneL și stefan550 apreciază asta.
  2. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    ce mușama ai nebunule :)))
     
    mirceacml apreciază asta.
  3. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Este una specială, Bogdan. Am făcut farurile in "bucătăria" atelierului, departe de restul lumii sa pot lucra in liniste. A trebuit să o curat la sfârșit si pe ea de butil :))))) ca sa nu bage cuțitul în mine patronul :asskicking:.
    PS: o perioadă nu mai vreau sa vad sau sa aud de butil.
     
  4. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Foarte frumos. Acum gotek-urile ajung la mine, nu? :)))))))))))
     
    mirceacml apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    @Fallen Sa vad farurile funcționale și apoi vedem daca o sa mai am nevoie de gotek-uri . Nu prea le-aș da ca sincer sunt foarte multumit de ele. Bat foarte bine... Eram curios daca le puteam monta in lupele astea bixenon cum ar fi fost lumina, probabil mult mai bună decât xenon.
     
  6. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    In nici un caz...

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
    mirceacml apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Acum o saptamana am montat farurile pe masina. Totul bine si frumos am urmat instrucțiuni tot...la final nu mergea faza lunga. Se făcuse deja noapte asa ca am lasat pe a doua zi ( duminica) când am stat 5 ore sa verific legături, pini , codari ... si tot nimic. Bai frate ce are ? M-am sfătuit cu @mihaicristian , care m-a ajutat cu scheme electrice si sfaturi, tot nu am dat de cap. Am vorbit cu @Red_ daca stie pe cineva prin Arad sa ma ajute. La recomandarea lui am discutat cu un băiat de la CarsX din Arad , Laurentiu , căruia îi raman dator pana voi ajunge în Arad la el sa ii multumesc personal, căci a stat cu mine azi duminica in zi de mare sărbătoare sa ma ajute cu sfaturi si idei care, cumulate cu cele de la Mihai au dus la descoperirea problemei.
    Așadar pentru cine mai vrea sa faca acest retrofit cu ajutorul mufelor adaptoare Kufatec:
    Se montează farurile pe masina. Mufele se montează si ele in cele vechi si in faruri, si ar trebui sa mai ramana in plus 4 fire cu pini montati.
    Acestea le-am trecut pe sub suportul bateriei, pana in cupla de cauciuc de sub pompa de frana pe unde mai intra si alte fire in interiorul mașinii, sub bord.
    La interior, demontat plasticul de sub volan. Ne băgăm sub bord si vedem deasupra pedalelor BCM-ul. Acolo trebuie să conectăm cele 4 fire trase de la faruri.
    20190414_151450.jpg IMG-20190421-WA0012.jpg

    Mai departe ne intereseaza mufa A si D. Pentru a scoate aceste mufe din BCM se actioneaza spre stanga/dreapta (depinde cum va uitati) o clema rosie si lunga care se afla in lateralul acestor mufe. Apoi scoatem A si D, iar la fiecare in parte demontam cu o surubelnita dreapta subtire siguranța mov care împiedică scoaterea pinilor din mufa.
    Screenshot_20190421-120955_Drive.jpg

    In poza de mai sus se observa cele două mufe A (neagra) si D (maro) dar si siguranta mov care se scoate complet. Pe cele 4 fire ale mele erau notați pinii unde trebuiesc montate în BCM. Si erau astfel : A5, A7, D6 si D10. Eu nu am avut ceva special de scos pinii din mufa asa ca am improvizat cu două sârme subtiri care se introduc în locasuri speciale si eliberează pinul, pe care îl tragi apoi foarte usor din mufa.
    Așadar am conectat in mufa neagră 2 fire, unul in pinul 5 care era liber ( cel ce acționează clapeta de bixenon) si celălalt in pinul 7 care era ocupat ( poziția, am scos pinul vechi , izolat si pus deoparte ). Acelasi lucru am făcut și în mufa maro in pinii 6 (bixenon) si 10 (pozitia).
    Se montează totul la loc si urmeaza codarea. În acest moment la mine arata asa :

    20190414_173244.jpg
    20190414_173324.jpg 20190414_173331.jpg
    Pana aici funcționa totul cu exceptia fazei lungi. Dupa multe discutii, dezbateri si research pe forumuri externe, azi, de Florii am reusit :). Am verificat cablajul din BCM pana la far sa corespundă cu Elsa, totul ok. Codari, ok. Am ajuns sa dau iar un far jos sa vad ce si cum. Am scos mufa cu 2 pini de la motorasul clapetei de bixenon si am verificat pinii acestuia. Cum puneam curent cum misca clapeta. Apoi am verificat circuitul de la mufa principală a farului la mufa motorasului si totul era ok. Toti pinii se potriveau ca si schemele din Elsa si verificați cu creion cu bec. Si cu toate acestea, când băgam mufa la motoras si puneam curent pe mufa farului la pinul 5 (masa bixenon) si pinul 11( plusul bixenon) nu se intampla nimic. Nu avea LOGICA ( ca sa folosesc expresivitatea lui @gabitza121 :))) ). Pana cand m-am gandit sa ma uit la mufa lupelor vechi ca sa descopăr că firul cu plusul era băgat în al treilea pin din mufa. Asa ca tot ce a trebuit să fac a fost sa mut la ambele faruri pinul de plus al mufei motorasului clapetei pe cel de-al treilea pin, care era gol.

    20190421_193410.jpg

    Mda... cine se gândea că lupele noi nu sunt p&p si ca trebuie sa verific si acea mufa cu 2 fire.
    Anyway, ma bucur ca acum am faruri bi-xenon funcționale 100% si trecem la pasul următor ... o bară fata cu spalatoare de faruri. Intre timp sa vad daca pun leduri in loc de halogen la DRL si pozitie, plus un reglaj de lumini.
    Multumesc colegilor care m-au ajutat si si-au facut timp pentru sfaturi :hi:.

    20190413_180158.jpg 20190413_231401.jpg
     
    Ultima editare: 21 Apr 2019
    Adrian_Redmann, Oudi, vladmang și alți 12 apreciază asta.
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitari Mircea:applaus:,ti-am zis ca daca toate sunt cum trebuie nu are cum sa nu functioneze,ti-am zis si la telefon sa verifici mufele adaptoare .

    Daca toate sunt corect puse,codarea buna nu se putea sa nu mearga.

    Nu au fost mufele adaptoare au fost lupele deci inca un loc in care trebuie avut grija cand cineva isi mai face de lucru cu lupele.
     
    stefan550, bobalex18 și mirceacml apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da, ai avut dreptate ;). "Problema" a fost de la lupe... Si de la mine ca nu am acordat atentie mufei sa o compar cu cea oem, când aveam farul făcut bucăți. Asa eram gata din prima zi.
     
    bobalex18 și gabitza121 apreciază asta.
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Felicitari Mircea:applaus:!
    Lasa domne ca daca era gata din prima zi te plictiseai repede si treceai pe fast forward la urmatorul retrofit, asa ai sa te bucuri mereu cand ai sa muti pe faza lunga sau ai sa dai un flash cu gandul (pinul 3 fir-ar sa fie) :banghead:. Sa te bucuri de ele ca ai muncit foarte mult!
     
    bobalex18, gabitza121 și mirceacml apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc Mădălin. Sa sti ca acum o sa ma bucur de fiecare flash :sm4:
     
    bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Dacă totul funcționa corect din prima, era prea simplu și altfel simți un retrofit când îți macină liniștea.
    Așa cum au spus și colegii, o să ai un zâmbet la fiecare utilizare a fazei lungi. :applaus:
     
    stefan550, bobalex18 și mirceacml apreciază asta.
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Totusi nu ma supăram daca mergea din prima, sa fi dormit bine si eu o saptamana :))))
     
    paul14, stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  14. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    urât mircea urât...ai făcut un pas în spate. ai trecut de la full led la xenon.
     
    mirceacml apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    :) xenon si halogen.

    Si doua poze printre fiare vechi :)

    20190422_104157.jpg 20190422_104321.jpg
     
    airden, LucianP, mihaicristian și alți 16 apreciază asta.
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mașina ta arată bine oriunde o pozezi!
     
    mirceacml apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc Mădălin pentru apreciere. :hi:
     
    stefan550 apreciază asta.
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    GO pt retrofit la RS3 quattro!
     
    mirceacml apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Azi ma uitam de praguri...Si analizam o poză cu un RS3 sa ma uit daca sunt aceleași praguri ca la S3 , si am observat ca aripile fata sunt mai wide. De asemenea m-am interesat si de bara spate :), si am aflat ca diferă ceva prinderi ca sa încapă roti pe 19, iar lipul de RS3 nu se prinde de partea de sus a barei la fel ca cel de S3. Deci cam complexa trecerea la rs3 look.
    Cat despre quattro... pe langa toate cele necesare sistemului, mai trebuie alta suspensie... pe care tocmai am schimbat-o. Asa ca impreuna cu alte mici motive legate de extra greutate, omologare rar, crește consumul care deja se simte si acum dupa roti pe 18 si frane ( directia se simte mai greoaie si ea... aaa si la accelerație se simte greutatea in plus ).
    Cu toate acestea nu am niciun regret , consumul nu ma intereseaza, pentru ca altfel nu ii făceam nimic...Deci am trecut de partea cu rațional, economic, etc. Iar restul se rezolva desi momentan nu simt nevoie de extra putere.
    Am găsit bară fata de S3 la polonezi, singura disponibilă, am platit avans la 28 mil sa o păstreze pana sambata ... Azi imi zice ca nu mai face facelift la masina, deci nu o mai vinde :3sadwalk:. Cred ca sunt blestemat cu barile astea....
    Deci, căutările continuă ;)
     
    Fallen, Beetle94, bobalex18 și încă o persoană apreciază asta.
  20. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Cum?! Ai rămas fără bara? Păcat.
     
    Fallen și mirceacml apreciază asta.

Distribuie pagina asta