1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 8P - S3 Packet

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de underc0ver, 18 Dec 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Salut toti membrii comunitatii!

    Vechi dar totusi nou posesor de Audi A3 consider ca a venit momentul sa imi prezint si eu monstruletul de care sunt foarte multumit.

    Urmarind acest model de foarte multa vreme pe siteurile de vanzari auto SH, mi s-a pus pata luand decizia sa imi vand seria 3-ul (E46) din dotare si sa imi achizitionez un A3.
    Pretentiile erau mari...din care enumar cateva: cel mai important era sa fie 2.0 TDI BKD..pentru ca stiam ca e in 6 trepte si ca ar fi unul dintre motoarele cele mai fiabile, sa aiba bara single-frame (8PA), sa aiba faruri cu xenon, navigatie si climatronic.

    Dupa indelungi cautari (vreo doua luni) si vizionari am gasit o masina care nu avea multe din cele dorite dar felul in care functiona si arata m-a determinat sa o cumpar.

    Este vorba de un A3, fabricatie 2004, motorizare 2.0 TDI BKD...evident, importat din Germania in 2015 cu 190.000 km la bord (verificati) iar printre dotarile masinii se regasesc suspensie sport OEM, oglinzile electrice si rabatabile, climatronic, computer de bord cu maxidot, pilot automat, jante aliaj S-Line 17'.

    Dupa achizitionare am folosit masina o luna dupa care a intrat la pastrat deoarece mi s-a oferit un job intr-o alta localitate si avand masina de serviciu am considerat ca nu e nevoie sa o inmatriculez atunci.

    Revenind acasa in iulie anul aceasta am inceput sa ma ocup de inmatriculare si de rezolvarea problemelor/necesitatilor de ordin tehnic. Dupa cum stim cu totii cand cumparam o masina second hand o luam cu bune si cu rele, masina mea avea volanta blocata si am fost nevoit sa schimb kit-ul de ambreiaj. Am achizitionat kitul complet SACHS l-am inlocuit iar de atunci toate bune si frumoase. Daca tot am intrat la cheltuieli am vrut sa fac totul ca la carte si am cumparat si kit de distributie (Continental) impreuna cu pompa de apa (INA), role (INA) si curea de accesorii (Continental), bujii incandescente (Beru), filtrul de combustibil, ulei, aer, polen (MANN), iar ca ulei am folosit Castrol EDGE 5W30 Full Sintetic (ulei pe care data viitoare as vrea sa il inlocuiesc cu Motul), toata distractia ajungand la suma de 3500 de lei.

    Deoarece in dotarea masinii nu aveam nici macar un CD-Player de origine, fapt ce imi statea pe creier de fiecare data cand ma urcam in masina, primul upgrade pe care am vrut sa il aduc masinii a fost sa ii montez o unitate RNS-E. Incepand sa ma documentez in legatura cu costurile unei astfel de operatiuni, realizarea montajului am descoperit cat deranj (financiar si fizic) se face pentru montarea ramei 2DIN si cat de greu se gasesc reperele...pot spune ca imi pierdusem oarecum speranta, pana cand cautand ceva pe olx am dat de un anunt cu RNS, l-am sunat pe om si mi-a spus ca are tot ce este necesar pentru realizarea conversiei, mi-a convenit pretul si am batut palma. Pe aceasta cale vreau sa ii multumesc lui ovidiutm caci despre el este vorba (la un simplu search pe google cu nr de telefon am descoperit ca are cont aici), un om de mare caracter si foarte serios, recomand in caz ca doriti sa cumparati de la el, i-am pus banii in avans prin transfer bancar si nu m-a dezamagit o secunda.

    Pentru ca la mine in oras nu cred ca as fi gasit pe cineva dispus sa ma ajute si sa aibe si cunostinte despre montajul ramei, mi-am luat inima in dinti, ustensilele necesare, informatii si chef de lucru si am inceput sa ma ocup personal de modificarile necesare pentru integrarea unitatii RNS la final fiind mandru de rezultat.

    Planuri sunt multe cu resursele stam cam prost dar usor sper sa ajung sa am in parcare exact masina pe care o am in memorie.

    Planuri pe termen foarte scurt:
    -Sa reusesc sa depistez motivul pentru care imi fluctueaza si creste turatia motorului la relanti. Veti vedea in filmuletul din link-ul atasat mai jos ca turatia motorului nu sta fixa. Masina a fost pusa pe tester, nu da nicio eroare pe senzori, injectoarele lucreaza in parametrii optimi, nivelul lichidului de racire din vas este ok si nu scade, vloanta a fost schimbata,

    Planuri pentru la anul...
    -KIT S-Line sau RS (facelift);
    -Vopsire integrala, fiind nevoit sa fac deoarece pentru montarea barii de facelift am inteles ca trebuie schimbata si capota, am mostenit o zgarietura pe o aripa, si m-am ales in iulie cu hayonul sifonat (lovitura primita in parcare,crima cu autor necunoscut);
    -Volan de RS (tesit) cu comenzi;
    -Folie pe geamuri (inclusiv pe parbriz);
    -Faruri cu Xenon OEM;
    -Stopuri facelift
    -Jante pe 18"

    In speranta ca nu v-am plictisit prea tare atasez cateva poze mai vechi cu masina si inchei prezentarea "pe scurt" pentru masina mea, masina pe care o conduc cu drag si care probabil va mai ramane in posesia mea o buna perioada de timp pentru ca imi place foarte mult si pentru ca eu unul consider ca este o masina cu potential.

    Va multumesc pentru atentia acordata, astept sugestii din parte voastra si va doresc numai drumuri bune!
    1.jpg 2.jpg 3.jpg 5.jpg 6.jpg 13275716_1214038248630135_430657401_n.jpg 13278178_1214038275296799_116113943_n.jpg x.jpg z.jpg Numere.jpg
     
    Alexutu, Blajynsky, bc74abs și alți 6 apreciază asta.
  2. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Nu pot incarca mai multe poze..mai jos atasez poze si cu RNS-ul iar link-ul cu clipul este:

    01.jpg 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 7.jpeg 8.jpeg
     
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitari pentru achizitie sa te poarte multi km fara probleme ! :icon_thumright:

    Ai planuri foarte faine care vor schimba integral masina, eu as alege intre un kit de S-line sau S3, probabil as alege mai curand S3-ul deoarece l-ai putea face cu adevarat S3 look, datorita celor 2 portiere :)
    RNS-E-ul intregeste cu adevarat interiorul masinii, si in cazul meu a fost o modificare reusita cu impact vizual / estetic.
    Ai de gand sa schimbi culoarea sau perla din vopsea ?
     
  4. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Multumesc Cosmin,

    Despre kitul de S3 vorbeam...insa fac confuzie intre S-line si S3.
    Care sunt diferentele intre aceste bari pentru ca google mi le da ca si cum ambele ar fi de S3?
    5605_8e1529ad2f4b027fc542003dfe7487e4.jpg audi-s3-white-5.jpg

    Mi-ar placea totusi sa o fac asa...dar cred ca e munca multa si nu am siguranta ca va iesi ce trebuie.
    phpThumb_generated_thumbnail.jpg

    Referitor la schimbatul culorii m-am gandit dar mi-e teama ca nu pot sa vopsesc in compartimentul motor pentru ca nu vreau sa dau motorul jos. Mi-ar fi placut sa o fac alba ca cea de sus...sau gri ca cea de jos, sau albastru electric.. mie unul imi place si culoarea pe care o are dar totusi ma gandesc in continuare si la posibilitatea sa o schimb.
    S3.jpg
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Diferențele între bari sunt S3 cu s-line vezi linia proiectoarelor. Un ochi neformat nu va observa prea mult

    Dacă faci transformarea spre RS3 facelift cu piese originale da într-adevăr este wow. Insa ca și preț valoarea este astronomica
    Dacă faci chinezării și altele din fibra mai bine mergi pe S3 original cu piese SH.

    Nu știu dacă schimbatul culorii e ok, încearcă în prima instanta o colantare profesionala, poți oricând sa revi la standard în caz ca te plictisești
    In rest spor la modificări vad ca ești pe drumul cel bun
    Ai destul de multe exemple din care sa te inspiri pe clubaudi.ro

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  6. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Nu vreau sa fac chinezarii, prefer sa realizez lucrurile mai greu dar sa fie de calitate. Look-ul de RS facelift pot sa zic ca e un vis umed pentru mine in momentul de fata.
    Dintre cele doua bari de sus care este cea de S3 si care e cea de S-Line? Sa ma lamureasca si pe mine cineva pentru ca niciodata nu am stiut.

    Nu stiu ce sa zic despre colantare, am intrat pe site-ul celor de la DCM si am vazut ca o colantare profi cu materiale de calitate poate ajunge pana la 4500 de lei iar cu banii astia o vopsesc integral.
     
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    In primele 2 poze e o bara de S-line cu grila de S3, si langa e o bara de S3 genuine, probabil de aceea nu e o diferenta notabila in afara de grilele de la proiectoare redesenate. ( vezi foto ).
    RS3 mi se pare futuristic, si vorba lui Catalin daca nu e cu piese oem, parca o dam in kitsch ( @Banicaa - nu fac referire la tine, ca a ta e deja RS3 custom made :) ).

    S-line
    audi a3 blue.jpg

    S3
    69.jpg
     
    Banicaa apreciază asta.
  8. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Felicitari pentru masina. Planurile suna foarte bine. Le faci pe rand si sunt sigur ca o sa iasa ce trebuie.

    Pe tester iti fluctueaza turatia la relanti? sau doar acul de la turometru se misca? Eu am acelasi motor, acelasi an de fabricatie. Pe tester valoarea ramane fixa, dar acul se misca foarte putin. Eu banuiesc ca ceasurile de bord au mai obosit si ele.
    Trepideaza cand iti fluctueaza?
     
  9. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Multumesc!
    Nu stiu daca fluctueaza pe tester, sincer nu am fost atent, imi si trepideaza masina cand se incalzeste motorul si creste si turatia la cca. 1000rpm. Din cate am citit pe un alt forum este posibil sa fie din cauza softului masinii si ca ar trebui rescris. Voi merge in reprezentanta saptamana urmatoare sa vad ce zic si baietii de acolo.
     
    Ultima editare: 18 Dec 2016
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Te salut si bine ai venit! :)
    Zi-mi si mie te rog, cum ai facut operatia cu tips-urile de la finala ? In prima instanta le ai orientate in jos, dupa care vad ca ai pus tips-uri cromate.
    Ai taiat sau desprins din punctele de sudura acele tips-uri de tabla orientate in jos ? Sau ai schimbat toata finala cu una cu tevi drepte ? :))
    Mersi!
     
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salut. Cat te-a costat rns-e-ul, dacă poți sa spui un preț? ;) Am cautat și eu și nimic bun sub 500 euro, ceea ce e mult.
     
  12. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    AndreyPH Modificarea nu e facuta de mine deci nu stiu sa iti raspund, nici macar nu stiam ca a fost umblat la finala.


    mirceacml Salut,

    Asa e, ai dreptate!
    510 Euro m-a dus RNS-E si mi s-a parut un pret ok pentru ca mi-a fost pusa la dispozitie rama de conversie la 2DIN, cablurile necesare modificarii, antena GPS si sfaturi utile pentru a realiza totul...si bineinteles pentru ca arata ca noua, am vazut RNS-E-uri pe net la 350 Euro care aratau jalnic.
     
    mirceacml apreciază asta.
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da. Ai dreptate. Oricum ai prins preț bun cu tot pachetul. Eu am văzut doar aparatul în banii aia ;)
     
  14. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    La un număr frumos de kilometri mașina mea se pregătește rapid de "schimbarea la fata" (și la spate).
     
  15. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Si a venit iepurasul! :jump::jump::jump:
     
    scooby88, Crazeebmx, bc74abs și alți 8 apreciază asta.
  16. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Darnic iepurasul asta! :)
    Pune-le repede pe masina, cu siguranta o sa arate super bine ;)
     
  17. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    Mai astept capota si inca ceva timp sa strang bani pentru vopsire integrala...iulie-august preconizez.
    M-ar coafa niste praguri si un eleron dar sa vedem cand vor pica. Nu e panica mare le pot pune si dupa ce o vopsesc, momentan asta e urmatorul pas.
     
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pfaa... de unde ai luat barile, ca asa cat am cautat si eu bara fata de S3, doamne...
     
  19. underc0ver

    underc0ver 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A3 8P - 2004 - 2.0 TDI ( BKD ) 140 CP
    de pe allegro.pl..dar ai nevoie de ceva curaj si putina nebunie sa faci cumparaturi de acolo pentru ca de obicei vanzatorii cer banii inainte fara prea multe garantii.
     
    annabudala și mirceacml apreciază asta.
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări Ionuț :) mă bucur deoarece se întrezărește un proiect frumos la orizont !
    Eleron și praguri și aia e :cool:
     
    underc0ver apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta