1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Ambition Sportback, 2.0 TDI 140hp, 2006

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Fallen, 16 Iul 2015.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si la mine este ulei in partea din fata a motorului in dreapta si cred ca tot de la mufa aia. De asemenea si in spatele motorului.
    2. Si eu am avut-o crapata dedesubt si am luat din dezmembrari de pe o octavia 2 :)
    6. Eu nu o sa o schimb prea curand pe a mea intrucat sunt alte piese la rand.
    7. Daca rezovi sa detaliezi si aici te rog cum, ca am si eu cateva locuri cu inceput de rugina si inca nu stiu cum sa scap si sa fac sa nu mai apara pe viitor.
     
  2. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Legat de rugina, este un tip pe vw forum care se ocupa cu asa ceva si lumea este foarte multumita. De asemenea, lucreaza si ieftin.
    Eu la el o sa merg.
     
    mirceacml apreciază asta.
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am reusit sa-mi repar radio-ul ieri. Dupa ce l-am deconectat pentru ca am zis ca nu o sa am nevoie de radio, mi-am dat seama ca sunt portiuni prin tara unde nu am net si e complet liniste in masina :)).
    Astfel incat, am zis ca e nevoie sa mai investighez putin, sa vad despre ce este vorba.

    Problema este ca Audi-ul asta are 2 antene, fakra + iso, iar in concert 2 intrau ambele. In navigatia aftermarket, intra numai ISO. Am incercat iso direct, cat si fakra -> iso, si n-a mers nici o varianta. Radio-ul se auzea prost rau sau deloc cu orice varianta as fi incercat.
    Ideea este ca nu facusem legatura ca daca treci de la concert 2 la RNS-E, iti trebuie un adaptor farka + iso -> dual fakra. Spun asta, pentru ca in pachetul navigatiei AM, aveam un adaptor dual fakra -> iso, cu alimentare suplimentara pentru boost.
    Am dat comanda la tme.eu dupa un adaptor fakra + iso to dual fakra, la care am pus cablul dual fakra to iso si a mers! :D. Acum am radio cristal in masina :))
    Link piesa: https://www.tme.eu/ro/details/ad.ant.n02/mufe-si-adaptoare-pentru-antene-auto/4carmedia/

    De asemenea, pentru ca GPS-ul prindea greu satelitii si aveam semnal slabut, m-am decis sa imi scot pe bord antena. Nu stiu unde este, sau unde se monteaza antena stock la RNS-E, dar presupun ca nu se pune in bord, in spatele casetofonului cum pusesem eu antena inainte :D.
    Una peste alta, semnalul s-a dublat cu el pe bord si conectarea se face instant, ca la telefonul mobil :D.
     
    asusx51r și mirceacml apreciază asta.
  4. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Guys. Intrebare rapida.
    Ornamentul de la pragul meu a ajuns intr-o stare deplorabila! Am apasat sa vad ce se intampla si mi-a intrat degetul prin ea. Era vopsea pe deasupra insa am tras eu de ea ca sa vad ce e dedesubt, si era dezastru.
    Am fost cu ea la un tip de pe vw forum pentru reparatie, dar a zis ca in stadiul in care este, mai bine cumpar o ARIPA din dezemembrari care sa vina cu ornamentul respectiv.

    Nu am inteles exact de ce am nevoie de toata aripa. Poate din cauza ca locul unde trebuia sa se prinda ornamentul este mancat de rugina?
    Este ok ce mi-a zis?
    Eu credeam ca ornamentul face parte din prag, nu din aripa :))

    PS: Imaginea urmatoare poate avea un efect negativ asupra iubitorilor de Audi. Imaginea este explicita (gore!)
     
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Deci, aripa duce pana pe sub masina. Iar acel ornament mic este prins cu o clema de aripă. Eu am dat jos acel ornament când am curățat de pământ capetele la praguri in fata. Dacă e ruginit rau atunci trebuie alta aripa.
     
    Fallen apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    La A4 aripile se termina deasupra pragului. La A3 8p pare ca e altfel: https://www.google.ro/search?q=aripa+a3+8p&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=ZYw_bLhNUrGxHM%3A%2C0nY-_OnsPB44eM%2C_&usg=AI4_-kR-wlUAFO-k49eFtNoAuHK_jrCiSg&sa=X&ved=2ahUKEwjKnYz8m-jeAhXIjqQKHXXqCGcQ9QEwBHoECAYQBA#imgrc=KfkVvymQs4OnVM:

    Te sfatuiesc sa nu amani tratamentul ruginii si s-o faci cat mai repede si mai minutios, eu sunt patit cu alta masina. Eventual iei bucata taiata din alt prag si il sudezi daca e compromis, vezi ce zice tinichigiul.
     
    Fallen apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Uite in poza cum e aripa. Este locul pentru ornament si pe urma imita forma pragului.
    Screenshot_20181122-163609_Chrome.jpg
     
    Fallen apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fallen iti trebuie alta aripa si alt prag. Mai departe discuti cu tinichigiul. Daca ai fost la Marius fa ce ti-a spus el.
     
  9. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Da, la Marius am fost. A zis ca poate sa repare, dar e posibil sa ma coste mai mult si sa fie mai mult de munca decat sa inlocuiasca aripa cu totul.
    Ok, o sa caut o aripa la dezmembrari, pt ca mi-e frica sa ma ating de aftermarket.

    Multumesc frumos!

    PS: De ce alt prag? Marius n-a zis nimic de prag.
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Din ce se vede , ai ceva rugina si pe prag il mai poti amana cativa ani.. oricum v-a trebuit chituit si vopsit ca vad ca e indoit.
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @Fallen - Cristi vorbea de pragul in sine, cel afectat de lovitura, nu de rugină .
    Caută aripa second hand oem, ca preturi fluctuează de la 250-400 lei , știu pentru că am căutat și eu de curând.
     
    Fallen apreciază asta.
  12. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Sa moara bibi de nu credeam ca asta este forma pragului respectiv. Asa era cand am luat masina, nici n-am bagat de seama.
    Acum cand mi-ati spus, am realizat ca e lovit :))))))
     
  13. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pai si pragul din dreapta are alta forma fata de pragul din stanga? Sau ambele au aceeasi forma?
     
  14. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Au inima :ohmy:
    Sfatul meu, dupa ce rezolvi cu rugina, pune-i sorturi, macar pe fata.
    Iarna toata sarea, nisipul si criblura iti loveste zona aia, si imediat ce face o ciupitura in vopsea, infloreste rugina...Am patit si eu asta la cealalta masina, si nu-i ieftin de remediat.

    Link de referinta(pot fi OEM sau aftermarket):
    http://www.audipartsdirect.co.uk/product/Audi_A3_Front_Mud_Flap_Set_8P0075111
     
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Hm, nu am mai actualizat.
    Am gasit aripa, am vopsit-o, am inlocuit-o, arata ca noua :D.

    Acum, dupa ce am implinit si eu 215.000km, am zis ca este cazul sa scapam de miros.
    Am fost la Pilot Custom si mi-am montat catalizator in incinta goala de DPF
    A durat undeva la 6 ore, 1300lei, dar mirosul de dupa este demential.

    Urmatorul pas este sa imi schimb bara fata, dupa care motorasul de la stergatorul spate, care merge dar picura apa prin el :D

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    mirceacml și bobalex18 apreciază asta.
  16. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ieri am demontat pe la motor ca sa incerc sa urmaresc traseele de la pompa tandem, sa vad de ce imi face frana figuri (pedala tare).
    Am curatat de ulei prin zona, si am vazut ca zona ștuțului celebru de la pompa tandem se misca. Am reusit sa il fixez fara sa pun poxipol sau alte solutii si sa reorganizez cablurile care erau pe acolo pt ca era foarte mare harmalaie, probabil de la tipul care mi-a repus catalizatorul.
    Odata cu asta, am facut si curat la motor.

    De asemenea, am inlocuit si carcasa filtrului de aer care avea urechea reparata si rupta.
    De asemenea, am reparat si intake-ul de aer, care de asemenea avea o ureche rupta (am pus o saiba mai mare).

    Am trecut si pe rotile de vara, in speranta ca nu mai fulguieste prea curand. Daca incepe iar, o las acasa :)).

    Frana s-a rezolvat. Am verificat si placute + discuri. Pe spate, discurile sunt ok, iar pe fata cam tocite. Placutele pe spate sunt mai tocite decat pe fata. Lichidul de frana e ok.
    Prin vara, sau chiar anul viitor voi schimba tot. Lichid + placute + discuri. Poate atunci curat si etrierii bine de tot si le trag o vopsea stock :D.

    Urmatorul pas este sa imi schimb cablurile de combustibil tur-retur care se pare ca s-au frecat pana s-au tocit, iar unul dintre ele leak-uieste pe undeva.
    Al 2-lea pas, ramane tot sa imi schimb bara fata + grila. Ma tin de ceva timp sa o schimb, dar nu prind o oferta buna. Of of, mai mai.

    [​IMG]
     
    bobalex18 și mirceacml apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si eu aștept să dau de o bara... De cand tot zic :))))
     
    Fallen apreciază asta.
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Inca astept bara ta :rockwoot:. Eu nu ma incumet la upgrade-uri mai mari. Sunt fan, imi place, dar cand incep sa bag prea multi bani, as prefera sa iau ceva mai nou :D.
    Ce e drept, si eu am bagat vreo 15000lei pana acum in ea. Nu se cumpara cu cat ati bagat voi, dar mai am putin si ajung la valorea achizitiei, numai din prostii :)).

    Oficial, am schimbat doar un radiator, 2 bielete, un catalizator si o aripa. A rezistat foarte bine masina dupa 4 ani.

    PS: De cateva luni am capatat un sunet de bocanit. Dupa indelungi investigatii, bagat sub ea, tras de toate articulatiile masinii, am aflat ca sunetul vine de la rulmentul de sarcina de pe stanga spate.
    Suna ca o bila de cauciu care loveste in tabla. Se aude numai dupa anumite gropi, complet random.

    Insa daca ma pun pe partea stanga si imping in ea cu forta (o balangan :sex:) se aude constant.
    Nu cred ca are amortizorul ceva, pt ca am pus pe cineva sa stea in masina pe partea respectiva si face exact la fel.
    O sa ii schimb stanga-dreapta ca sa fiu sigur.
     
    cogdao și mirceacml apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Dar sti ca bara mea are gaurile alea două pentru senzorii de parcare nu ? Adică eu daca o schimb nu mai folosesc senzorii, ii pot lasa acolo.
    Rulmenti de sarcina, te referi la cel de la roata ? Alt rulment pe spate nu stiu...
     
  20. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+

Distribuie pagina asta