1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Ambition Sportback, 2.0 TDI 140hp, 2006

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Fallen, 16 Iul 2015.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Inseamna ca eu am avut noroc. Am gasit una la 250lei + 250lei vopsit si 100lei montat :D
     
    mirceacml apreciază asta.
  2. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    La aproape 220.000km, am facut revizia nr 4 de cand am masina.
    1an si 5000km :D.

    Ca deobicei, am folosit :

    - Filtru de Aer Mahle Original LX 1211
    - Filtru de Combustibil MANN Filter PU 936/2x
    - Filtru de Ulei Mahle Original OX 188 D
    - Filtru de Polen Mahle Original LAK 181

    - Ulei Motor Valvoline Synpower Xtreme XL III C3 5w30 4L

    Pentru prima oara, mi le-am schimbat singur si a fost mega usor.
    Am zis sa nu mai pierd timpul pana la mecanic si la el, si sa fac si eu ceva, ca ma plictiseam tare prin casa.
    Am dat si niste ture pe la munte, niste serpentine, dupa care am stat putin prin fata casei lui mirceacml, am oftat putin, si am plecat spre casa :)
     
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Se face anul de cand nu am mai postat :D. 221079km, doar 1100km in ultimul timp :))).
    Am facut urmatoarele:

    * Prin noiembrie am cumparat niste capace OEM pentru rotile de iarna, pt ca aveam niste capacele cheap din metro, care aratau si groaznic.
    [​IMG]
    * In Decembrie mi-a facut figuri motorasul de inchidere/deschidere usa, asa ca l-am desfacut si l-am curatat complet. A fost un succes. Cu aceasta ocazie, am reusit sa imi scot din usa si nozzle-ul de la WD40, pe care il dadusem pierdut acu 3-4 ani.
    [​IMG]
    * Mi-am refacut releul de la camera spate. Ala vechi imi facea figuri si imi deconecta camera pe frig. Acum ar trebui sa fie in regula :D.
    [​IMG]
    * Mi s-au sectionat cablurile de la usa sofer, eterna problema. Le-am relipit cu adaos de cablu, insa nu sunt atat de convins ca am facut o treaba buna. Trebuie sa caut alternative, ca sa nu cumpar tot manunchiul de cabluri. Vazusem pe ebay mufa cu 10cm de cablu, ca sa faci lipiturile in usa. Poate ma arunc la asa ceva daca mai pica odata.
    [​IMG]
    * Desi nu e OEM related, mi-am reparat si navigatia aftermarket. Potentiometrul de la skip song imi dadea dublu/triplu next si era mega enervant. M-am decis ca ar fi ok sa imprastii niste wd40 pe langa el ca sa actioneze acolo. Evident ca tot WD-ul s-a dus in sus pe ecran si arata groaznic. Demontat tot, curatat, aranjat. Cu ocazia asta am pus si un radiator pe chipsetul ei, pt ca se incalzea foarte tare (0 sistem de racire din fabrica).
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    * Mi-am inlocuit furtunasele de tur/retur din cauza ca ala vechi imi facea figuri iar. Defapt, toata problema era din cleme, si nu din furtunas :))). In fine, am schimbat si una, si alta. Acum ar trebui sa fie safe.
    [​IMG]
    * Daca tot era pandemie, m-am apucat de operatiunea volanul (ca sa nu mai patesc ce am patit cu wd-ul in navigatie).
    Mi-am cumparat un volan cu comenzi si calculatorul de coloana 8P0 953 549 E. Spira era compatibila (8 pini), iar cablajul mi l-am facut singur.
    Cu ocazia asta, mi-am reparat si pilotul automat care functiona aiurea din cauza ca aveam calculator de vw.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    * Dupa 3 ani de zile, am incercat sa imi repar motorasul stergator spate, sau macar sa imi dau seama de ce curge apa din el. Din pacate, curgea fix pe la muștiucul prin care trebuie sa intre apa venita pe furtun, deoarece s-a mancat si s-a micsorat diametrul, astfel incat apa curgea pe langa. Am incercat sa ii fac o garnitura, dar degeaba. Pana la urma am cumparat unul nou si cheap, si in caz de ceva, am piesele de la astalalt vechi (motor, placa comanda, rotite).
    [​IMG][​IMG]
    * Saptamana trecuta mi-am inlocuit si franele. De cand am masina, nu am inlocuit decat placutele de frana de pe fata prin 2015 daca imi aduc bine aminte. Acum am zis ca ar fi cazul sa investesc si sa ararnjez tot.
    Mi-am luat placute fata/spate ATE, discuri fata/spate ATE, lichid de frana OEM vw 1L, ghidaje etrieri pentru fata.
    Le-am schimbat pe toate, mai putin lichidul de frana pt ca n-am mai avut timp.
    De asemenea, mi-am luat si un spray casual de etrieri rosu, sa mai dau si eu putina culoare (ca n-a avut niciodata).
    Cand se face mai frumos afara, vopsesc etrierii si fac bleeding la frane.
    [​IMG]

    Altceva, sa vad cum fac cu bara de la @mirceacml, asta daca o mai are, ca l-am tinut cu ea blocat atata timp. Daca tot s-au deschis restrictiile, poate dau o fuga pana la el. (mii de scuze inca odata)
    Alte proiecte, nu stiu. Trebuie sa vad ce faca cu chederele de pe fata, pt ca la usa pasager s-a umflat foarte tare. Nu stiu daca pot sa cumpar chederul direct si sa-l inlocuiesc. Cineva mi-ar fi spus ca se demonteaza/monteaza greu si ca ar trebui cumparat cu tot cu ramă. Ce este drept, mi-a zis un vanzator care vroia sa imi vanda cu totul, deci... poate aveti voi vreo idee :D.
    Poate sa pun stopurile de la facelift daca le gasesc la vreun pret bunicel.
     
    DrLexic, Chriss_Deejay, LucianP și alți 6 apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am bara nu e problema ;). Tot la vopsitorie in depozit se afla, uitată din octombrie:)))). Cat despre cheder se desface putin mai greu deoarece trebuie sa demontezi stâlpii A și B ca sa scoți dar mai mult ca sa poți pune pe cel nou. Nu stiu despre ce rama zici, dar chedereul vine cu o bucățică de material în partea de sus unde e plafonul și stâlpii albi, în rest nimic altceva.
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Rama pe care sta chederul, a geamului :D.
    Am vazut ca faci si ITP. Pe 1 iulie trebuie sa-l refac. Poate vin, schimb bara si fac si ITP-ul la tine :D
     
    mirceacml apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu fac la mașini civile, dar se rezolvă pe plan local. ;)
    Stai puțin. Tu te referi la chederul geamului de pe ușă?
     
  7. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Exact. Chederul geamului.
     
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Buuuuuuuun. Adaugam la lista de investitii.

    In august, la 224800km, am facut revizia. Aproximativ 3-4000km facuti de la ultima revizie :)).
    Am folosit aceleasi produse, adica cele din postul de aici : https://www.clubaudi.ro/threads/aud...-2-0-tdi-140hp-2006.42755/page-15#post-827915

    Masina merge perfect, toarce ca o felina :)).

    Tot in august, am inlocuit si eu in cele din urma stopul al 3-lea. Nu stiu daca mai tinteti minte, dar am facut o romaneasca temporara prin 2016, cand m-am decis ca ar fi mai simplu sa ma joc si sa lipesc o banda de leduri in interiorul stopului. Problema e ca am lipit una alba, care prin geamul rosu de la stop dadea un rozaliu. Am mers asa 4 ani, dar pana la urma m-am decis ca pt 200lei nu merita sa fie diferenta de culoare dintre stopurile rosii si el.
    Povestea aici : https://www.clubaudi.ro/threads/lam...puri-cu-unele-pe-led.12584/page-7#post-702859
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Nu stiu daca urmatoarele produse isi au locul aici, nefiind legate complet de masina sau de model, dar am facut urmatoarele:

    * Upgrade la navigatia pe care o aveam, fiind un android quad core cu 2gb ram, si incepuse deja sa faca figuri.
    Am inlocuit placa din ea cu un octacore, 4gb ram si 64gb intern. Parca am schimbat navigatia cu totul, asa se simte :D.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    * De asemenea, am inlocuit si vechea camera Mobius, care m-a servit timp de 5 ani, nonstop, fara sa se planga de ceva.
    Am luat un Viofo A119 v3 + GPS + filtru CPL = 370 + 75 + 80 lei, care filmeaza excelent zi/noapte.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    * Cheile mele s-au cam uzat, asa ca m-am gandit sa fac o dracie si sa comand de pe aliexpress niste chei pt carcase. Ce pot sa zic este ca sunt ieftine si calitatea pare super apropiata de cele oem, dar parca miscarea briceag nu este atat de fluenta. Poate pentru ca sunt noi, poate nu stiu.
    Am inlocuit doar cheia de rezerva, in care am pus lamela oem, si este acceptabil. Cu lamela china merge mai bine, deci cred ca trebuie sa ma duc sa ștanțez lamela china cu matricea oem si o sa fie ok. Pana una alta, e acceptabil. Las si link.
    Link: https://www.aliexpress.com/item/32930516585.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dMGmKu5
    [​IMG]

    * Pe stilul mirceacml, mi-am colantat si eu niste ornamente, mai mult din cauza ca erau cam uzate (nu rau, dar cat sa ma streseze). Eu zic ca a iesit o treaba ok :)
    Link: https://www.aliexpress.com/item/32883207624.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.67504c4deB9WkZ
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Si.. cam atat :D.
    Pasul urmator este sa imi imbrac Nuca si maneta de la frana de mana. S-au uzat, arata urat, alea oem sunt cam scumpe si ies mai bine si mai frumos cu un imbracat. Daca aveti recomandari prin Bucuresti, let me know :D
     
    Chriss_Deejay, andyzaharia, mirceacml și alți 2 apreciază asta.
  9. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    La chei poți încerca să răsucești mai mult arcul care scoate lama ca să-ți faci cursa mai fluenta.
    Uitându-mă pe aici mă bate gândul să-i fac și eu la a mea un upgrade la navigație. Pun RNS-E la naftalina frumos, și o schimb cu ceva Android.
    Poți să-mi spui dacă a fost greu să o schimbi?
    Stiu că daca ai Audi Concert este plug&play navigația Android, dar daca ai RNS-E trebuie făcut ceva adaptări la mufe.
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    La concert ar trebui sa fie plug and play. Eu mi-am creeat o problema si a trebuit sa trag toate firele inapoi + subwoofer nou.
    Aveam nevoie doar de un cablu care sucea alimentarea de la woofer ca sa poata sa alimenteze amplificatorul. EH! :))

    La rns-e ar trebui sa fie la fel de usor, sunt inventivi chinezii si au solutii pentru toate problemele.
    Singura chestie sigura, este ca o sa pierzi calitatea radio-ului. Eu nici pana in momentul de fata n-am recuperat radio cristal, orice am incercat sa fac.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face semnal cristal cu niste antene ce au amplificatoare integrate legate in paralel cu antena si amplificatorul masinii. Tot la chinezi gasesti sau iti face un bun electronist un "montaj tapan romanesc" si cumperi doar adaptoarele pentru fakra.
     
  12. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Am mai auzit de chestia asta cu radioul la navigațiile cu Android.
    Da nu-i nicio problema, a mea de când o am prinde radio cu purici, deci nu pierd nimic.:laugh:
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mai păstrez bara fata sau o vând? :p
     
  14. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ideea e ca am facut o struto camila, nu stiu daca e chiar corect.
    Masina din fabrica are fakra + iso, ambele care intrau in audi concert.
    Eu am transformat ISO in fakra, si cu un adaptor (de aici: https://www.tme.eu/ro/details/ad.ant.n02/mufe-si-adaptoare-pentru-antene-auto/4carmedia/) am facut dual fakra to iso, deci cumva am conectat ambele antene prin transformare catre un iso, iso care are atasat un amplificator de antena conectat la 12v pe traseu (serie).

    Din ce spui tu acolo, e ceva in pararel, si te rog, daca poti, sa-mi dai pe PM chestia despre ce vorbesti, sau spune-mi exact ce sa caut! :)
    Multumesc.

    Mircea, imi pare rau dar imi este greu sa ajung acolo si n-am incredere deloc in curier. Daca sare pestele, da-o, cu parere de rau.
    Cred ca totusi am aflat de ce nu sta bara bine. Cred ca mi s-a spart suportul negru care tine bara fixata (https://www.pieseauto.ro/poze/supor...a3-2008-2013-17ce550c1de6817240-0-0-0-0-0.jpg). Asta!
    Trebuie doar sa imi fac curajul sa o desfac iar.
     
    mirceacml apreciază asta.
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ia sa vedem, ce update-uri mai am si eu ?
    A cam trecut anul si n-am mai urcat nimic aici. :)

    1. Doua bucati revizii anuale 2020-2021 cu obisnuitele:

    - Filtru de Aer Mahle Original LX 1211
    - Filtru de Combustibil MANN Filter PU 936/2x
    - Filtru de Ulei Mahle Original OX 188 D
    - Filtru de Polen Mahle Original LAK 181
    -Ulei Motor Valvoline Synpower Xtreme XL III C3 5w30 4L

    2. Deoarece a cedat un Nightbreaker (dupa 5 ani de zile :)), am decis sa merg pe un set de H7 Philips 150%
    - Philips H7 150%

    3. Am inlocuit stergatorul de pe spate, deoarece acesta nu a fost inlocuit deloc de cand o am. Am mers pe un Bosch H772

    [​IMG]

    4. Am inlocuit amortizorul de la capota. Am mers pe un Magneti Marelli GS0268.

    [​IMG]

    5. Am inlocuit broasca dreapta fata din cauza ca inchiderea centralizata nu mai deschidea usa.
    Am pus ceva aftermarket si functioneaza. Intre timp, am reparat-o si pe aia stock. O am de schimb :)

    [​IMG]

    6. Mi-am inlocuit stropitorile evantai, deoarece una dintre ele stropea aiurea, probabil ca era infundata rau si n-am reusit sa o desfund cum trebuie.
    Le-am comandat tot din china. Dupa montare, am vazut ca s-a sectionat unu dintre furtunasele de apa, asa ca am facut o reparatie romaneasca, dar functionala.
    Link cu piesa: https://www.hornbach.ro/shop/Imbinare-furtun-Geka-4-mm-4-buc/6243541/produs.html

    [​IMG] [​IMG]

    7. Dupa 6 ani de chinuiala cu cauciucuri de vara Riken (r17) si Nexen de iarna (r16), m-am decis ca la cat merg eu cu ea, nu are sens sa ma chinui cu inlocuitul anvelopelor de 2 ori pe an, asa ca am mers pe Allseason.
    Am luat jantele de 17" OE, am fost cu ele la indreptat si aranjat ca sa fie perfecte, am cumparat niste cauciucuri Allseason Michelin Crossclimate+ 225/45/r17 si le-am pus pe masina, dupa care am facut si geometria.
    Pot sa spun cu mana pe inima ca s-a schimbat complet tot mersul masinii. Nu mai am niciun sunet, rotile se invart cu un deget, sunt foarte silentioase, imi plac maxim. Pentru 2 iesiri la munte si 2 iesiri pe la mare, in rest mers prin Bucuresti pe ploaie sau zapada, eu zic ca sunt foarte ok.

    [​IMG][​IMG] [​IMG]

    8. Am inlocuit navigatia Eonon GA8157 cu un Mekede M600S.
    Stiu ca probabil nu o sa fie pe gustul unora, fiind si aftermarket si in relief, insa eu m-am obisnuit cu ea, iar din pozitia soferului nici nu se observa relieful.
    Am castigat foarte multe, este foarte rapida, are android auto / car play integrat, 6 GB RAM Octa Core, radio se aude bine, are DSP, Bluetoothul merge perfect, cam tot ce iti poti imagina, toate acestea pe un ecran de 9" la rezolutie 1280x720.
    Link: https://www.aliexpress.com/item/1005002626039399.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.25224c4dNtK1so

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    9. Dupa o curba mai stransa cu acceleratie puternica (faceam un U turn rapid ca venea traficul :)), am ramas cu masina in drum. Intra ok in viteza, insa nu mai pleca de pe loc, indiferent de viteza.
    Initial am crezut ca este ambreiajul sau cutia de viteze, dar astea ar da un semn ceva, nu ar muri instant. La o diagnoza mai amanuntita, am vazut ca imi iesise capul de planetara de pe ax. Siguranta ei era ceva aftermarket si ma mir ca a rezistat cat a rezistat, mai ales ca acum o luna eram pe Transfagarasan. Va dati seama daca ma lasa acolo sus ? :)
    Am cumparat un cap de planetara de la Spidan, deoarece am zis sa fie ceva sanatos, l-am montat si totul a fost ok. Masinuta merge.
    Link: https://www.epiesa.ro/cap-planetara-cai-spidan-23691/32978/100071/epsid-1218/

    [​IMG] [​IMG]

    Cam atat ! :)
     
    Peto, mirceacml, asusx51r și alți 3 apreciază asta.
  16. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Hai ca s-au implinit aproape 2 ani de zile de cand n-am mai scris nimic. Am avut ceva probleme cu ea, majoritatea s-au rezolvat, insa cu surprize foarte misto. Hai sa va povestesc.

    1. Prin noiembrie 2021 am inlocuit displayul de la navigatie ca m-a lasat subit, dupa 2 luni de zile. M-a costat 100lei, totul ok. Noroc ca chinezariile au foarte multe piese de schimb ieftine :D
    2. Prin Februarie 2022 am fost la colegul Marian Milea (inca mai lucreaza calm, incet si bine, pe timpul lui). Am facut distributia (set distributie contitech, curea accesorii gates, pompa de apa hepu, fulie alternator gates, furtun intercooler gates (il gaurisem eu la montajul barei fata in urma cu vreo 2-3 ani :). Tot atunci am inlocuit capetele de bara si bieletele de directie. Dupa ele am facut si o geometrie.
    3. Am demontat DRL-urile aftermarket ca sa fiu legit, sa nu am probleme pe strada.
    4. Am inlocuit placute fata Textar + ghidaje etrieri noi + discuri Zimmerman.
    5. M-am descis sa trec la reparatiile serioase ale masinii, scartait in curbe, trosnit la plecarea de pe loc, trosnit la accelerare/decelerare. Asta mai mult din cauza ca incepusem sa las balta de ulei sub masina.
    - In urma unei recomandari, m-am dus la un mecanic de duminica care mi-a verificat masina. A zis ca e groaznic la motor, plina de ulei. A trecut la testat, mi-a zis ca am probleme la caseta de directie, turbina, cutia de viteze. M-a bagat in sperieti, deja ma gandeam daca sa ma duc la remat cu ea sau sa incerc reparatia. M-a trimis la alt mecanic cu elevator si "expert" pe cutia de viteze ca sa-si dea si ala cu parerea.
    Cand m-am dus la el, s-a inchinat si a zis ca el nu isi baga mana in asa ceva, ca e urata, ca e plina de ulei, ca nu suporta oamenii care o lasa asa (ciudat comportament oricum). In fine, pana la urma a zis ca se baga si am trecut la reparatia uleiului.
    M-a pus sa schimb urmatoarele: Garnitura pompa tandem, garnitura capac tacheti, furtun calorifer, furtun EGR, tubulatura turbo (furtunasele erau imbibate in ulei iar tubulatura era crapata. Odata cu astea mi-a spalat si motorul. Mi-a zis sa ii aduc toate piesele OE. I le-am adus, mi le-a schimbat, m-a certat ca i-am adus garnitura tacheti de la Viktor Reinz dar totusi mi-a montat-o. Am plecat cu ea acasa, a doua zi aveam balta.

    M-am intors la el si mi-a zis ca tot de la tacheti este si sa ii aduc garnitura originala. I-am adus garnitura originala, mi-a montat-o, mi-a luat alti bani de manopera si tot lasam balta. Nici nu am vrut sa ma ma duc la el, asa ca nu i-am mai spus nimic si am trecut la ignorat complet si "recomandare negativa" (are service prin Giulesti).

    M-am dus la Marian cu masina si l-am intrebat ce naiba are. El mi-a zis ca e de vina capacul de tacheti, ca este deformat si m-a pus sa cumpar capat nou (810 lei) si culmea, capacul nou vine cu garnitura originala. Mai pe scurt, ce mi-a facut omul ala anterior, mi-a facut degeaba.
    In tot timpul asta, eu nu am facut decat sa rezolv problema uleiului. Tot pe Marian l-am intrebat ce Dumnezeu sa fac cu bocanitul, insa mi-a zis sa o las asa ca e de la Volant si ca pot sa mai merg linistit cu ea asa. Nu pot zice ca mi-a convenit raspunsul, asa ca m-am dus la alt mecanic :). (sunt insistent, stiu).

    Culmea, am gasit un mecanic langa casa mea, s-a suit in masina, mi-a dat verdict direct (tampon antibalans si planetara dreapta, adica cea unde imi schimbasem capul in urma cu doi ani). I-am zis ok, am luat piesele, l-am rugat sa imi spuna daca mai are vreo problema ca sa reparam tot.
    In timp ce a desfacut-o, a zis ca tot pierd ulei si ca este de la pompa tandem. Am cumparatt pompa tandem noua marca Bosch, am cumparat planetara noua, am luat tampon antibalans si toate sunetele au disparut complet. Toate sunetele mai putin unul, de care o sa va povestesc imediat. Partea buna e ca nu mai las ulei si ca nu mai trosneste la plecarea de pe loc si la accelerare/decelerare.

    6. Prin iunie am inlocuit covorasele auto textile cu unele de la RIMI, foarte ok.
    Am inlocuit butoanele de geam de la toate usile, le-am cumparat pe cele satinate care sunt foarte frumusele :).
    Am reparat scutul, cleme si negrese noi, am inlocuit carenajele scutului care erau mancate complet si scutul nu se mai prindea in nimic.
    Am inlocuit broasca usa dreapta care m-a lasat.
    Am inlocuit broasca portbagaj care m-a lasat (nu se mai inchidea portbagajul).
    Am facut o echilibrare + indreptare jante.

    Singura problema care mi-a ramas, este un scartait complet random cand iau curba la dreapta sau la stanga. Este un scartait de fier pe fier.
    De asemenea, la roata stanga am un sunet ca si cum joaca ceva acolo, care se aude doar la gropi, dale de tramvai.
    Ambele probleme dispar cand apasa frana (nu se mai aude trosc si nici scartait).
    Mecanicul ala groaznic mi-a zis ca e de la port etrier, asa ca am luat un port etrier insa problema nu s-a rezolvat.
    Am inlocuit discuri, placute, sigurante etrieri, ghidaje, port-etrier si problema nu s-a rezolvat. Nu stiu ce as mai putea sa schimb acolo ca sa rezolv si se pare ca nimeni nu isi da seama. Singura chestie pe care n-am facut-o, este sa ma leg cumva de etrier in sine. Poate s-a gripat si nu se retrage complet? dar e absurd ca e si stanga, si dreapta.

    In fine, inainte sa ma apuc de ea, m-am gandit daca merita sa bag bani in ea sau sa o vand, insa am decis sa bag in ea ca sa o mai tin macar 2-3-4 ani. (in 2025 face 10 ani la mine :)).
    Costuri totale pentru tot ce am insirat mai sus, 10.115 lei
     
    Peto și arazvan2002 apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt butoanele de pe Aliexpress cu vopsea in loc de chrom ?
    Daca da, vezi ca 90% nu au tampoanele alea micute de cauciuc in ele si senzatia la apasare e total diferita fata de butoanele OE.
    Dar, se pot lua din butoanele tale vechi si monta in cele noi.
     
    Fallen apreciază asta.
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Da, acelea sunt. Am observat ca senzatia de apasare e cumva cu mai multa respingere. Foarte tare ideea cu butonul pe sistemul vechi, nu mi-a dat prin cap.
    Oricum, ideea era ca restul de butoane erau foarte uzate si sterse, asa ca am zis sa merg pe astea satinate. Partea soferului era impecabila, deci ma pot folosi de "internele" sistemului.
    Mersi frumos :)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, le-am avut si eu ca sunt aceleasi si pe C6 dar s-a curatat vopseaua in cateva luni si am mers pe setul original pana la urma.
     
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu am montat conducta de aluminiu de pe cod motor BMN, sa nu mai existe probleme.

    a7248c2d-5eb1-49f9-8a73-73138dfcd6c8.jpeg
     
    Fallen și arazvan2002 apreciază asta.

Distribuie pagina asta