1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Quattro - Reborn to be

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de kng_bv, 23 Oct 2016.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Vineri nu a fost sa fie. Folosisem ca soft de baza un soft stock gasit pe net cu hack 5120 (By default ecu de 1.8T nu poate citi presiune mai mare de 2.56 bari absolut, eu fiind nevoit sa merg cu 3.2 minimum, va trebui sa rescalez toate hartile de load).
    Cu KRKTE stock pentru injectoare de 310cc (~0.1047) pe harta stock dadea sa porneasca si se inneca. Apoi au urmat 5-6 incercari cu diferite valori pe harta cu hack, la nici o varianta nu dadea drumul la benzina asa cum trebuie, mai degraba picura decat injecta. Dupa vreo 4 ore de incercari am pus softul stock, dat cheie, injecta cum trebuie (jet conic) dar prea mult, drept dovada se inneca foarte repede si murea.
    Scris pe soft stock KRKTE 0.08 (presupus ca e prea putina benzina cu KRKTE-ul calculat pentru 1000cc si timpul de injectie ar fi sub timpul minim de injectie permis si de aici problema, nimic mai fals). Cu aceasta valoare motorul porneste dar ramane accelerat la 4000+ rpm.
    Incercat 0.05, aceeasi poveste, ramane accelerat in jurul valorii de 4000. Apoi am calculat dupa formula corecta si a rezultat 0.03271. Am scris respectiva valoare in ecu si rezultatul il puteti vedea mai jos.
    Singurul senzor prezent pe motor este cel de turatie arbore si clapeta de acceleratie. Nu are conectate furtune de vacuum, galeria de admisie nu are garnitura si nici macar nu este stransa pe motor, deci prinde o gramada de aer fals.
    Acum m-a lovit o raceala, deci probabil o saptamana nu mai auziti vesti despre proiect, dar va urma...

     
    Bogdan.campean, tomel196, eve_2035 și alți 6 apreciază asta.
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Azi am avut putin timp sa ajung pe la garaj, in drumul meu m-am oprit la Linde si am mai luat un tub de argon. Am apucat sa punctez primul traseu de pe cilindrul 2. Urmeaza cilindrul 3, 4 si 1. Cu putin noroc (daca imi vine cheful pe vremea asta :) ) vineri ar trebui sa finalizez galeria de evacuare. Astept wastegate-ul de S2 de la un prieten drag inainte sa tai colectorul si sa sudez flansa pentru wastegate, sper sa il si gaseasca :)
    galeri1.jpg galerie2.jpg galerie3.jpg
     
    Chriss_Deejay, LKN, TTs și încă o persoană apreciază asta.
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Te pricepi si la lucrari de acest gen? :)
     
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    E foarte fiabil wg-ul de S2 si e ok cand ai spatiu, dar eu sa fiu in locul tau as cauta unul mai mic si mai usor (si vorbesc din experienta), asta e imens si o sa rupa tevile daca nu-i faci un suport solid.
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    TTs, nu ma pricep, dar invat :)) Ce se poate intampla? sa crape sudura? o refac, nu-i problema :)
    LKN, cred ca e destul spatiu pentru el. cat despre rupt tevile, nu-i problema, ii fac un suport in locul suportului ce tinea teava metalica de la turbo la intercooler.

    In alta ordine de idei... datorita lipsei de 2 "coate" in plus (cred ca eram beat cand am facut comanda si in loc de 15 coturi am comandat doar 10, considerand ca o sa folosesc 4x2 coturi).
    Ce a iesit pentru cilindrul 1 si 4 nu ma face sa fiu mandru, dar pana la sudarea finala, care s-ar putea sa se intample maine (daca am timp) s-ar putea sa le refac cele 2 trasee pentru cilindrii 1 si 4. La 4 cu siguranta voi mai scurta teava de la colector pentru ca este foarte aproape de tulumba servofranei si nu vreau sa se duca foarte multa caldura in acea zona
    galerie1.jpg galerie2.jpg galerie3.jpg
     
    Lucian189 și MariusSCM apreciază asta.
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am mai scurtat cilindrul 4 , acum este aproximativ egala lungimea cu cilindrii 2 si 3. Pentru cilindrul 1 nu cred ca voi mai face acum modificare pentru ca am nevoie de inca un cot orice combinatie as incerca sa fac, altfel ma complic prea mult.
    2.jpg 4.jpg 7.jpg

    Daca ma intrebati de ce este toata galeria facuta spre partea soferului, raspunsul este simplu: Altfel nu imi mai incape evacuarea pe 70mm intre turbo si lonjeron... Problema clasica atunci cand lucrezi la un A3, nu ai loc de nimic :)

    Sambata nu am apucat sa sudez complet, azi cu siguranta nu voi avea timp, probabil sambata viitoare va urma si teava de wastegate + sudura finala a galeriei si mai apoi polizarea sudurii de pe interiorul colectorului sa fie perfect drept, fara curburi si "cioturi" cum este acum. Azi sau maine ajung pe la "Hidraulica" sa-mi faca teava de alimentare cu ulei, cea de scurgere ar trebui sa o am de pe alta turbina, daca nu apelez la prieteni sa mi-o faca pe CNC.
     
    Chriss_Deejay și vlad_vpv apreciază asta.
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Credeati ca ati scapat de mine? Nici o sansa :) Dupa lupte seculare cu "eul meu interior" si dupa un schimb de ambreiaj la un T5 la -15 grade in garaj am zis ca macar pentru masina mea trebuie sa-mi fac timp. Asadar am purces la taiat tevi, si facut traseul de aer. Partea dinspre admisie este posibil sa o modific pentru ca nu-mi place cum sta conectorul scurt in tensiune si T-ul pentru BOV.
    Pana la finele saptamanii daca se mai incalzeste putin vremea sudez si galeria complet si o montez definitiv pe masina. Intre timp am refacut traseul de ulei la turbo (nu am poza, fac zilele urmatoare). Mai am de facut o flansa pentru scurgerea uleiului si furtunul de scurgere inainte de a monta final turbina pe motor. Colierele probabil vor fi inlocuite cu altele mai bune dupa primele teste in care vor zbura furtunele datorita presiunii :)

    29 days left, clock is ticking :)

    15781805_1065590863563729_7227501430440113013_n.jpg 15822621_1065590796897069_2703829576665606726_n.jpg 15822782_1065590453563770_5307239253827713089_n.jpg 15823650_1065590410230441_7967108033362428075_n.jpg 15825927_1065590656897083_7836706498640832126_n.jpg 15826195_1065590736897075_5845167918534942196_n.jpg 15826602_1065590960230386_763144421306728274_n.jpg 15873118_1065590530230429_172918529738213898_n.jpg 15894592_1065590583563757_6448518006838222600_n.jpg
     
    TTs, bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da cu banda izoliera sintetica pe tubulatura inainte sa pui si sa strangi colierele, altfel risti sa le tai daca strangi prea mult.
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Sunt coliere speciale, chiar daca seamana cu ce gasesti in bazar, nu au nici o muchie ascutita. Dar e posibil sa-ti ascult sfatul inainte de montarea finala (mai am cate ceva de ajustat, momentan ma concentrez sa fie gata masina de pornit si urcat pe rotile ei pe platforma pentru ca la finalul lunii ma mut in alta locatie cu garajul).
     
  10. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Chiar am citit tot cap coada,...si uite ca a mai aparut un post :).
    Un adevarat lego traseul asta la care ma gandisem si eu, dar ma intreb oare daca iti mai intra farul de pasager. Noroc cu tine ca mai vad una alta..
    Nu merge sudura pe FMIC la intrare / iesire ? Plecai cu teava oblica si scapai de cotaraia aia de jos.
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Merge sudura, dar TIG-ul meu e doar DC, nu pot suda aluminiu cu el :)
    Farul intra la limita (~0.5cm distanta intre tubulatura si spatele farului cand tubulatura este fixata pe suportul invizibil ce se prinde in lonjeron :) ). O sa incerc sa mut putin traseul de pe clapeta prin fata alternatorului, sa incapa si vasul de la spalatorul de parbriz :D
     
  12. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Foarte interesant si complex proiectul, bafta in cobtinuare.
     
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    bravo prietene. am ramas uimit de ce ai facut aici. incredibil. inca un "anormal" pe lista :D continua ca faci bine...
     
  14. mihai_antony 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 b4 7A 20V
    Un singur cuvant: Felicitari!
     
  15. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Foaaarte precis :)) erai bun la geometrie in generala :D
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Pentru orice altceva exista "corpaciul" (ciocanul :D ). Chiar mi-a placut geometria. Cu analiza matematica stateam mai prost :)
     
    TTs, vlad_vpv și bobalex18 apreciază asta.
  17. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Pfuuu, te admir pentru ce faci si pentru ca ai gasit asa o sotie.
    Oare se ia? Poate facem o intalnire nationala si ne tinem sotiile aproape una de alta :).
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu stiu daca se ia. Si eu am fost mirat de vorbele ei, in general e anti-masini :)
     
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Tot am promis ca revin cu o poza... iata furtunul de ulei, tur + retur:
    furtun ulei 1.8t.jpg furtun ulei 1.8T2.jpg furtun retur ulei 1.8t.jpg

    Turul a fost testat la 40 de bari si tine fara probleme :)
    Cost furtun tur: 98 RON + TVA
     
  20. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Era mai ok daca foloseai sistemul din imagine pe partea de intrare in turbina a furtunului de tur deoarece e mai usor de montat restrictor de ulei (si turbinele Holset au nevoie de restrictor). Returul ce diametru interior are? mi se pare mic.
     

Distribuie pagina asta