1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 - 1.9 TDI Quattro - AVF 131 cp

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de waf, 27 Dec 2014.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Da Alex, ai dreptate in privinta faptului ca pierd foarte mult timp cu upgrade-urile si cu cat trece mai mult timp, cu atat satisfactia e mai mica. Ideea e ca nu vreau sa desfac masina de fiecare data cand mai doresc sa adaug ceva, si din acest motiv ea e 'desfacuta' si nu poate fi folosita. De asemenea o perioada am fost plecat din tara si n-am mai progresat deloc, in acelasi timp trebuie sa ma sincronizez si cu Catalin care ma ajuta cu montajul (are si el serviciu), bugetul nu e nelimitat - de aici vin alte restrictii..samd.

    Dezamagirea mare vine si din faptul ca platesc pt anumite upgrade-uri care nu ies asa cum imi doresc. Iar cand ma gandesc la ce preturi se vand astfel de masini, dezamagirea e amplificata.
    Sa mai spun ca gasisem un B8, care in proportie de 90% avea toate optiunile pe care mi le doream: km extrem de putini, berlina, 2.0 170 hp quattro, trapa, B/O, perdelute electrice, scaune de piele full electrice, start/stop, keyless entry/go..etc. Ce-i lipsea erau scaunele cu memorii, navi 3G+ si webasto, in rest le cam avea pe toate.

    Legat de viitoarele upgrade-uri chiar nu stiu ce sa zic. Bugetul acum este aproape pe 0, iar pana o sa mai fac rost de bani de investitie mai am timp sa ma gandesc daca continuui sau ma opresc aici.
    E clar ca vreau turbina+injectoare, franele m-am hotarat sa fie cele de 18zr pe fata, cele de 350 de porsche iar pe spate sa fie cele de S3 de 310 sau cele de S4 de 300. M-am hotarat sa merg pe set-up asta vazand cat de mult costa mentenanta la cele de RS4: discuri si placute.
    Evacuarea 99% iese din discutie pt ca nu cred ca o sa am buget pt asa ceva. Doar niste tipsuri vreau.
    Suspensia e deja cea de S-line 1BV (-30 mm) deci si aici probabil ca nu voi mai investi.
    Bara antiruliu spate, de RS4, o am deja - doar trebuie 'aruncata' pe masina, impreuna cu caseta de directie cu servotronic, cel mai probabil la primavara.
    Saptamana asta sper sa termin cu tot exteriorul de S4: jantele de S4 cu cauciucuri de iarna sunt deja pe masina (si aici e o alta dezamagire...), barele fata si spate, eleron, praguri, grile, proiectoare..etc, iar pana la jumatatea lunii sa termin cu interiorul.

    Cornel, mi-am luat diesel deorece fac destul de multi km pe an, aprox 20-25k km. Ok, nu a fost cazul cu aceasta masina datorita conditiilor expuse mai sus.
    E clar ca mi-as fi dorit ca lucrurile sa fie simple, dar nu e chiar asa usor. Multe upgrade uri nu sunt documentate, sau au informatii lipsa sau gresite, trebuie sa gasesti persoana potrivita sa te ajute cu manopera, nu e chiar asa usor sa estimezi inainte de a te apuca de ceva la cat o sa te ajunga ca bani si timp pt ca nimeni nu prea a dat astfel de informatii. Eu asta am incercat, cand am mai detaliat ce am mai cumparat la masina, sa precizez pretul (unii poate considera asta snobism, dar eu am avut intentia de a-i ajuta pe altii care vor sa faca acest pas).
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu cred ca suntem vreo cativa pe forumul asta care am facut modificari si am postat pe topicurile respective,plus ca in general s-a raspuns la intrebari in ceea ce priveste anumite modificari.
    Vrei turbina si injectoare....hm,esti pregatit sa platesti mult mai mult dacat cel mai usor si ieftin set up care ti l-am spus eu si a fost facut de mine doar pt vreo 50cp in plus?,pt ca mai mult de 250 cp din internele stock nu vei scoate.

    Vrei frane Z18 pt ce?Stii ca Z17 sunt mai bune decat Z18?Eu de am astea am dat comanda,vei vedea in curand pe topicul meu.
    Tie pt 250cp cat va ajunge masina maxim fara interne,franele de 320mm iti sunt arhisuficiente...si pe urma esti dezamagit.

    Stabileste-ti bine prioritatile si taie o data,ti-o spune unul care a bagat bani la greu in 3 harburi;ca observatie,ce-ti trebuie caseta servotronic???
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu recomand dieselul chiar si pentru 7000 km/an.
    E mai usor de intretinut, motorina costa mai putin, consumul e mai mic si urban si extraurban si, la vanzare, se cauta preponderent.
    Si eu zic ca exagerezi cu franele, 320 e suficient.
    Iar din motorul asta nu merita sa scoti mai mult de 170-180 cai. Daca nu iti ajung ai 2 variante: fie schimbi motorul cu unul mai mare, fie cumperi alta masina pentru hobby/drag.
    Asa am facut si eu in ultimul timp, am tot stat si am adunat la piese si nici acum nu le-am montat. Acum a venit iarna si nu o voi mai face nici atat. Si, care-i scopul? Sa ma uit la ele cum atarna in garaj?
     
  4. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eu m-am referit la retrofit-uri care mi-au dat pana acum 'batai de cap', cum ar fi: upgrade la sistemul BOSE, de ex pt bara fata de S4, armatura de aluminiu de pe bara normala nu merge (ceea ce presupune alte investitii care nu sunt mentionate nicaieri), la fel si pt bara spate (dar acolo se poate face un compromis), activarea CH LH a fost o nebunie totala, functia electrocrom si cu senzorul de lumina a reprezentat un upgrade destul de dificil iar exemplele pot continua. Sa-ti spun ca sunt unii colegi care au facut anumite retrofituri si care nu share-uiesc informatia deloc ?

    Pe acolo vreau sa ajung 250-270 hp, schimband turbina, injectoare si upgrade la ambreiaj. Probabil si un intercooler mai mare, dar aici trebuie sa vad ce optiuni sunt, deoarece nu vreau sa decupez armatura de la bara pe care am dat destul de mult daca tinem cont ca e o simpla bara.

    Vreau Z18 pt ca doresc sa am si un aspect 'ok' cu jantele de 19'' de vara. De fapt, acesta a fost si unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17'' de iarna care aveau super cauciucuri.
    De ce spui ca z17 sunt mai ok decat z18 ?
    Caseta servotronic imi tb pt ca simt ca la 19'' deja se misca mai greu volanul. De fapt, si la actualele jante de S4 cu cauciucuri de iarna noi simt ca merge cam greu volanul (comparatia este fata de cele de 17 sau chiar cele de 18). Pe langa utilitate, vreau sa se mai bifeze si o optiune la aceasta masina, asa cum s-a intamplat si la o parte din celelalte upgrade-uri facute pana acum (bluetooth, oglinda centrala cu busola, memorii scaune..etc).

    Da Ovidiu, cunosc sentimentul sa ai piesele necesare dar sa -ti lipseasca timpul, persoana potrivita care sa te ajute cu montajul (recunosc ca nu ma bag, tocmai pt ca doresc sa iasa ceva profi din mainile unui specialist care a mai facut acel upgrade - sa nu fiu cobai) , banii pt manopera..etc.
    Toate acestea au si cateva parti bune: incercand diverse persoane care sa ma ajute cu manopera, stiu pe cine o sa ma bazez pe viitor (selectia se face in functie de calitatea montajului - macar la asta ma pricep sa fac o apreciere obiectiva), stiu ce optiuni trebuie sa fie 'must have' la viitoarea masina si care vor intra la categoria 'upgrade'.
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pt retrofitul de S4 sunt explicatii pe larg intr-un topic al unui coleg cu un 2,5tdi,nu-mi amintesc topicul si nici el nu a mai intrat pe forum;despre restul nu zic nimic,nefiind interesat de electrocom,senzor de lumina,memorii scaune,oglinda centrala busola(fiind total neinteresante pt mine) si nici nu am urmarit discutiile;chiar iti trebuiesc astea???

    Pt 250cp iti trebuie o turbina de 3,0tdi,cum o montezi,flansa adaptoare pe galerie sau alta galerie?Diuzele de pd sunt f scumpe si trebuiesc bine calibrate pe banc;fara FMIC este imposibil sa scapi si trebuie umblat putin si la evacuare.
    Asa cum ai mentionat,si un alt ambreiaj.

    Crezi ca volanul tau se misca greu :) ?Nu ai condus un TT,vreo 2 prieteni care mi-au condus masina m-au intrebat daca am servo :)

    Masina si banii sunt ai tai,a fost si este placerea ta de a-ti upgrada masina,de ce te plangi?,nu te-a fortat nimeni :)

    17Z au pistonasele mai mari in comparatie cu 18Z si Z19,chiar daca au cele mai mici discuri:
    Brembo 6 pot 17Z - pistons 34/36/38 = 3060mm2
    Brembo 6 pot 18Z - pistons 30/34/38 = 2750mm2
    Brembo 6 pot 19Z - pistons 32/36/38 = 2956mm2
     
  6. alexandru_hd

    alexandru_hd 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3 8P, 1.6 MPI BGU, 2004
    Frumoasa masina! Foarte frumoase modificarile, mai ales puddle lights.
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Va salut baieti,


    Cam tarziu, dar revin cu cateva update uri pe care le-am mai facut in ultima vreme:


    Cea mai importanta este ca s-au remediat toate problemele pe partea electrica, pe care le-am avut in urma retrofiturilor facute de fostul electrician L. Curajosul care s-a inhamat la aceasta lupta a fost Catalin (Catalin_1987), un baiat extraordinar pe care il recomand tuturor! Pe scurt: schimbat din nou tot sistemul BOSE, de aceasta data cu o instalatie electrica completa, de pe un B6 2005 al colegului Alex (lowlife). Apoi continuat cu refacerea instalatiei electrice pt: homelink, puddle lights, CH/LH, sensor lumina, bluetooth, buton inchidere/deschidere usa pasager, memorii scaune, electrocrom oglinzi, alarma..etc (absolut toate retrofiturile mentionate in paginile anterioare au fost refacute ca la carte).

    Pe langa vechile retrofituri, au urmat si altele noi: perdeluta electrica luneta, servotronic, diuse spalare parbriz incalzite & diuse tip ‘perdea’, bineinteles principalul autor tot Catalin. De fapt, Catalin m-a ajutat (mai correct spus el a facut tot) atat pe partea electrica dar cat si la montat diferite piese: bara fata, bara spate, eleron portbagaj, grile, cotiera, priza in portbagaj, plastice..etc.

    Un alt update a fost caseta de directie cu servotronic care e un must de la jante pe 19’’ in sus, chiar si la cele de 18’’ de iarna pe care le am de S4, care sunt destul de grele, servotronicul e binevenit. Bineinteles si geometria a fost refacuta, de 2 ori. S-a schimbat si bara stabilizatoare spate cu una de RS4, retrofit la deschiderea portbagajului din cheie +cheder nou, upgrade la frane mai mari (Brembo 18z pe fata si la franele de S4 pe spate), discuri si placate noi ATE, furtunase metalice HELL – o modificare care isi merita fiecare ban! Atat din punct de vedere estetic dar mai ales prin prisma eficientei.

    Odata cu finalizarea exterioara a pachetului S4, au mai fost schimbate si tipusurile, iar la roti s-au schimbat vechile distantiere si suruburi (5mm fata si 10mm spate) cu unele de 12mm pe toate rotile (ceea ce inseamna un ET final de 30 pt jantele de vara si un 33 pt cele de iarna) . Cu prima ocazie cand ajung in tara, as vrea sa subtiez distantierele fata cu 5mm, astfel sa ajung la 7mm pe fata (iar noul setup va fi ET35 vara si 38 iarna).

    Au urmat si binecunoscutele plastice de la motor care dau foarte bine, pragurile cromate de S-line, schimbator nou, plasticele noi care acopera sinele scaunelor, covorase vara & iarna, pedale RS4, stergatoare, buton frana de mana (care a fost destul de greu de schimbat) si manson RS4. S-a montat si folie de protectie pe faruri si proiectoare, avand in vedere ca sunt noi am zis ca merita sa le mentin protejate.

    Inainte sa plec din tara aveam programata o sedinta de detailing de la A-Z si o sedinta foto, dar din pacate au fost anulate din lipsa de timp. A fost efectuata doar o spalare mai profi + protectie, iar la interior m-am ocupat eu de ea. Pe partea de revizie am ales sa merg pe OE, ulei si filtre si nu regret alegerea facuta.


    Si cateva poze...
     
    Ultima editare: 17 Oct 2016
    paul14, Chriss_Deejay, Logitech și alți 15 apreciază asta.
  8. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    frumos !
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ai tacut, ai tacut :) si dupa ai explodat !!! :beerchug: Felicitari !!

    O masina foarte frumoasa, multe retrofituri ( costisitoare ) care le-ai adaugat in portofoliu ! :icon_thumright: Bravo !

    Detailing i-ai mai facut ? :cool: ARL-ul mai e ?
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumoasa masina ai ! :)
    Felicitari pentru retrofituri si mai ales ca ele sunt si functionale. Bravo tie si lui Catalin ! :applaus:
    Etrierii sunt de nota 10+ :icon_thumright:
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Baieti, multumesc mult pentru like uri :). Parca ma motiveaza si mai tare aceste aprecieri sa merg mai departe cu proiectul.

    @Cosmin ZKG : detailing profi n-am mai avut timp, am mentionat si mai sus :(. Poate la anu`. Da, ARL-ul mai e. Sper ca in iarna sa intre la o revizie mai mult ecat generala, iar la primavara ma bate un cand sa o duc in acelasi loc unde a facut-o Stefan pe a lui.

    Am renuntat la pauza de masa, ca sa fac un mic vs (scz de calitatea pozelor, dar atat pot face de pe telefon deocamdata, pe PC sunt banat).

    Vreau sa-i multumesc lui @nucugheri pentru dvd-urile cu harti care m-au ajutat pe parcursul celor 3500 km. Masina s-a comportat exemplar, cu o mica exceptie: o siguranta de la furtunul de sus de la radiator din stanga masinii a cedat cu aprox 50 de km inainte de Timisoara. Imediat am observat ca acul de la apa depaseste 90*, AC-ul s-a 'taiat' si imediat am oprit, in acelasi timp cu avertizarea de nivel scazut al antigelului. A fost o peripetie pe care nu o s-o uit. Am lasat masina aprox 3h sa se raceasca, in acest timp am afcut auto-stopu`, pana la o benzinarie de unde am lua antigel si apa distilata. Desi era un Petrom, produsele erau no-name, dar n-am avut de ales. Am plecat la drum, dar nu eram impacat cu gandul ca aveam un no-name de antigel, desi era roz si pentru destinatia mea, Spania, ar fi mers si apa plata Borsec, am zis sa-l schimb. Asa ca, m-am oprit la Porsche, de unde am cumparat siguranta, antigel OEM HEPU G13, 2 sticle de 1.5l si apa distilata 3l. M-am dus la un service recomandat de tipul de la Porsche sa scot antigelul si sa-l inlocuiesc. Dar baietii erau foarte 'pricepuri': voiau sa dea distributia jos :). Am zis, ma mai plimb putin pana mai gasiti alta rezolvare si ma intorc. Asa ca m-am intors la reprezenta unde am facut schimbul. Totul a decurs foarte profi, curat..etc. Am fost foarte multumit iar tipul de la piese a fost un baiat extraordinar!

    Plecat la drum din nou, am prins noapte pe HU si Slovenia, si am cam 'curatat-o' . :) Am fost foarte multumit de portiunea asta de drum. Nu la fel de multumit am fost de Italia, Franta si Spania, unde am prins temperaturi foarte mari si aglomeratie multa. Dar mi-am dat seama, nu ca n-as fi stiut, ca cere un upgrade la IC.
     
    Chriss_Deejay, Logitech, qrknu și alți 5 apreciază asta.
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Bravo pentru evolutie! Acum nu iti ramane decat sa te bucuri de ea, mai ales ca ai si drumuri unde poti merge cu rotile de 19. Cel mai probabil cele de iarna nu isi mai au rostul acum
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Uite si de la mine cateva poze mai altfel.
    Ma bucur ca am lucrat la masina ta si ca am reusit sa o facem functionala.Desi este genul de proiect ce nu mi-l doresc, mi-a facut placere si stiu clar ca munca a fost apreciata.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    Logitech, coco_catalin, boresque și alți 6 apreciază asta.
  14. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Ce evolutie frumoasa si cu bun gust, bravo ! :applaus:
     
  15. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Si ultimele achizitii pt anul acesta...

    La multi ani tuturor colegilor! Sa ne vedem la anul sanatosi si cu putere de munca la noi retrofituri!

    IMG_1612.JPG
     
    Chriss_Deejay, Logitech, Claudiu Ziros și alți 4 apreciază asta.
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    SUPER, ma bucur ca le-ai gasit in sfarsit! La multi ani, sa te bucuri de ele! :)
     
    waf apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitari, intr-adevar foarte rare :) ma bucur ca ai pus mâna pe ele ! Multa bafta si pe noul an ce bate la usa ! :icon_thumright:
     
    waf apreciază asta.
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru trimuri!Cred ca te-au scuturat ceva, insa sunt wow.Sunt varianta de S sau cea de RS?
    Ma bucur ca ai gasit perdelutele spate!Jante ceva???

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    waf apreciază asta.
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitari pentru trimuri, :applaus: asa sa tot fie sfarsit de an.:):)
     
    waf apreciază asta.
  20. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Catalin_1987 Sunt varianta de S, luate de la un coleg din State, de pe audizine care avea un B7. M-au cam "scuturat" deoarece initial trebuia un amic sa ma ajute cu adusul lor de acolo, numai ca nu a mai avut loc, asa ca am platit toate taxele (doar trimurile au fost 550 $ iar cu toate taxele m-a dus la aproape 800 $).
    In schimb, m-a ajutat cu perdelutele care m-au ajuns aprox 200$. Astea de berlina sunt extrem de rare, iar pretul nou, pe buc e undeva pe la 1500 ron :(. Gasisem ceva si in Germania, dar am renuntat pt ca mi s-au parut cam neseriosi/neinteresati sa le vanda (probabil ca au auzit ca sunt roman - altfel nu-mi explic).

    Referitor la jante sunt in discutii cu un neamt, sa le iau pe alea de 19'' cu ET 38 (sper sa se potriveasca), sa vedem ce o sa iasa.

    Apropo Catalin: astept sa-mi spui daca te mai "bagi" la un retrofit de webasto. :) Acelasi neamt cu jantele, a spus ca imi poate face rost de un sistem complet.
     

Distribuie pagina asta