1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 2.0 TDI BRD 170 hp 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iVladBogdan, 28 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Salutare!

    In iarna anului trecut, in timp ce continuam sa bag bani in fostul B5, mi s-a nazarit ca vreau s-o dau si sa-mi iau o masina mai noua. Nu mi-a fost deloc greu, am vandut-o unui amic in Cluj in februarie, si m-am pus pe cautari. Intre timp, masina a ajuns la colegul @boresque cu bune si rele, urmeaza el sa ne spuna mai multe daca doreste.
    Anyway, m-am pus pe cautari si prima masina pe care am mers s-o vad avea sa fie si masina mea.
    A trecut prin foarte multe in ceea ce priveste motorul si injectoarele la fostul proprietar, astfel ca eu ma bucur de o masina cu aproximativ 150.000 km pe motor (inlocuit integral in reprezentanta) si vreo 350.000 pe restul componentelor, km care chiar nu se vad. A avut istoric doar la Audi pana recent si am avut placerea sa vad ca inclusiv filtrele si ce se mai schimba in mod normal erau OEM.

    Asadar, discutam despre un B7 din 2007, limuzina, culoare Dakar Beige Metallic, cu urmatoarele dotari optionale:
    -Pachet decorativ crom interior + exterior;
    -Faruri Bixenon (fara adaptive);
    -Scaune fata incalzite cu reglaje lombare electrice;
    -Computer de bord color;
    -Tempomat;
    -Navigatie RNS-E cu CD Changer in torpedou;
    -Cotiera fata;
    -Pachet lumini suplimentar;
    -Deschiderea "automata" a portbagajului;
    -Senzori de parcare spate;
    -Oglinzi incalzite;
    -Volan si schimbator imbracate in piele;
    -Jante 17" quattro GmbH;

    Imediat dupa ce am cumparat-o, turbina m-a lasat si am pus alta noua OEM, am schimbat regulatorul de presiune la turbo + cateva chestii, ideea e ca masina acum merge foarte bine.
    La revizie s-au folosit numai si numai piese OEM, inclusiv uleiul.

    Ce am facut la ea din martie de cand o am (incerc in ordine cronologica):
    -revizie unde am schimbat tot ce se schimba cand cumperi o masina sh + cateva bucsi de brat pe puntea fata, niste cleme si alte nimicuri;
    -am cumparat cerculetele de pe capacul motor (lipseau);
    -am montat carlig pentru bagaje de A6 in portbagaj;
    -am montat o nuca de schimbator de S-line 2008 cu piele perforata, noua si originala;
    -am montat plasticele ce acopera bateria si restul acareturilor de sub parbriz, noi OE;
    -am pus folie omologata 20% pe geamurile din spate;
    -am inlocuit complet franele pe fata, am dat jos discuri oem si placute oem (erau terminate) si am pus ATE PowerDisc + placute Ceramic;
    -am aerisit franele si am schimbat lichidul cu unul OEM;
    -am inlocuit busonul de la ulei cu unul nou OEM de R8 [​IMG] ;
    -am facut functionala navigatia si am pus harti complete 2016 cu tot cu Romania + update soft, asta dupa lupte seculare;
    -am mai cumparat de rezerva niste zemuri originale: ulei Audi, antigel G13, o solutie pentru plastice;

    Planuri si modificari sunt o gramada, sanatate sa fie.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2016
    stefan550, DrLexic și danutzuc apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Busonul ala de R8 sta stramb in mod normal pe orice alt motor in afara de cel dedicat lui. Cum ai facut sa stea drept si infiletat ? Eu m-am chinuit ceva si trebuia sa-l tai/decupez ca sa-l fac sa stea cum sta un buson normal pentru motorul nostru si momentan l-am lasat pe cel original al masinii.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In pozitia in care sta drept cred ca este slabit, daca te uiti la cealalta poza, se vede ca sta stramb.;) Sa dea bine ca imagine.:)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai ochi mai buni ca mine. De, avantajul tineretii. :)
     
  5. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Salut!
    In prima faza l-am pus in pozitia corecta si parea ca sta bine, dar cand am verificat mai bine, am vazut ca trebuia sa mai "mearga" putin mai la stanga pentru a face click, drept urmare a ajuns in pozitia din a2a poza.
    Ca sa stea perfect, trebuie efectuat exact ce a zis @Cristi , adica decupat, deci nu mersi.

    Mie imi place oricum. :)

    Pentru ca am fost intrebat pe PM despre capacele de baterie, o sa las aici toate codurile de la upgrade-urile facute pana acum, sa ajute pe toata lumea.
    Asadar:

    -Capace baterie:
    8E1 819 447 01C - capacul mare;
    8E1 819 422A 01C - capacul de la baterie;
    Cost aproximativ 150 lei;
    Grija mare la montaj, cel de la baterie se poate rupe foarte usor!

    -Carlig bagaje:
    6Y5 867 615C;
    Cost aproximativ 35 lei - se comanda impreuna cu kit-ul de montaj, format din 2 suruburi (+2 lei);

    -Nuca S-line 2008 cu piele perforata (vine impreuna cu mansonul de piele):
    8E0 863 278 DGTAV;
    Cost aproximativ 580 lei;

    -Buson ulei R8:
    420103485B
    Cost aproximativ 200 lei;

    Preturile sunt preturile de la reprezentanta. Stiu, or fi mai ieftine in alta parte, dar nu mai am chef sa pierd timp si bani pentru incompetenta unora care aduc piese gresit.
     
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Inca 3 poze facute cu telefonul meu nu foarte bun la poze.
    In momentul de fata, cel mai mult o avantajeaza culoarea. :)
     
    Glemeanu apreciază asta.
  7. cipriantdi

    cipriantdi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2015
    Locație:
    HUNEDOARA
    Masina:
    A4 ,1,9 TDI ,2008
    Salut Vlad!!! bine ne revedem si aici ! Bafta maxima in continuare si vedem pe parcurs ce inbunatatiri mai aducem
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am ajuns la aproximativ 360.000 km si vreo 205.000 pe bord (n-ai ce sa faci, e in sangele bisnitarilor sa nu-ti lase km originali la locul lor).
    Probleme n-am mai intampinat mai deloc, asa ca am mai facut niste cheltuieli pe ea:

    -in data de 4 octombrie, dupa ce a pornit foarte greu la primul "frig" pe anul asta, am facut un test de baterie care nu a iesit foarte bine. Am inlocuit bateria cu una noua, superioara, Bosch Silver 100 ah.

    -in data de 10 octombrie a cedat plasticul care sta pe partea din spate a scaunului soferului (problema cunoscuta). L-am reparat si e mai solid de 100 de ori decat cum vine de fabrica (asamblat parca de un caine). La aceeasi data am inlocuit filtrul de aer, OE Audi (era foarte imbacsit dupa doar 9000 km).

    -in data de 20 octombrie am facut un service mai mare, care a inclus:
    1. Kit distributie SKF, pompa de apa SKF (am vrut sa iau OEM, pana sa aflu ca pompa de apa vine reconditonata pe original);
    2. 2 role, una dintre ele cu tot cu intinzator INA;
    3. Semering ax cu came Corteco;
    4. Curea accesorii OEM;
    5. Bielete antiruliu puntea fata Lemforder (identic cu oem, doar cu stanta si codul original polizate);
    6. Kit de protectie amortizoare spate Sachs;
    7. toate becurile din faruri, inafara de becurile xenon;

    -in data de 2 noiembrie am inlocuit telescopul de la capota cu unul nou. La aceeasi data, am luat decizia de a inlocui geamul dreapta fata, care fusese vandalizat inainte sa ajunga masina la mine, aratand destul de naspa. Am luat unul nou, original. Am mai pus un odorizant original Audi. Miroase si in ziua de azi. Foarte bun.

    -in data de 4 noiembrie am facut un retrofit interesant (zic eu): montare leduri originale in plafoniera spate.
    E nevoie de: 8E0 919 063 A, un burghiu si ceva rabdare. Rezultatul, mai jos.

    -in data de 14 noiembrie am lasat masina la reprezentanta pentru ca nu mai functionau senzorii de parcare. S-a inlocuit si vopsit un senzor care era stricat. Am dezactivat pozitiile USA. Totul fara repros. Bravo Audi Cluj!
    Am avut 2 zile un Q3 2.0 TDI S-tronic quattro cu care m-am dat cat a fost masina in reparatie. Faina masina, dar foarte scumpa pentru ce ofera.

    -in luna decembrie am cheltuit destul de mult cu masina, voi incerca sa fiu destul de scurt:
    1. Anvelope noi Continental ContiWinterContact TS860 pe table pe 16, 215/55/16;
    2. Revizie ulei+filtre, piese OEM;
    3. Arcuri sport NOI Eibach Pro-Kit;
    4. Lip spate S-line, nou, OE (o sa-l vopsesc la primavara, cand iau si portbagaj S-line);
    5. Capace roti OE (primite cadou:));

    Cam atat pe anul asta. Sarbatori fericite tuturor!
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Esti gresit informat. Pompa de apa OEM este reconditionata doar daca are litera X la sfarsit sau daca o dai pe a ta la schimb. Bafta cu masina in continuare. O seara buna.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Cristi Pentru unele modele reprezentanta nu vinde decat pompe de apa cu litera X in coada. Este si cazul meu. Noua, acelasi cod fara litera X am gasit doar pe eBay.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde de stocul reprezentantei. Daca ceri fara X sunt obligati sa-ti aduca. Si eu am patit asta si mi-au adus piesa care am vrut-o eu. Bafta
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cu X sau fara X nu cred ca cineva isi poate da seama daca o pompa Oem este reconditionata sau provine dintr-un stock mai vechi.
    Dupa 2X pompe Am ce au murit in jurul a 75k km, am pretentia ca una Oe reconditionata sa duca 90/120 k km cat este intervalul de schimb.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Piesele mi le aduc singur, cu exceptia reparatiilor facute la reprezentanta, unde trebuie sa iei piese de la ei.
    Cand a fost vorba de alegerea kit-ului de distributie, la kit-ul OEM lucrurile erau clare: piesa veche la schimb. Cand ti se cere piesa veche la schimb, stii foarte clar pentru ce ti se cere.
    La reprezentantele (am sunat atunci la doua) la care am sunat mi s-a cerut, la fel, piesa veche la schimb, fara sa mi se spuna de ce.
    In final, daca dai piesa veche la schimb primesti o pompa de apa reconditionata la pretul de o data si jumatate fata de una aftermarket de top. Si nu cred ca poate pune cineva la indoiala calitatea pieselor SKF in general.

    Acestea fiind spuse, eu oricum fac distributia la 60.000 km. (tot la a4a revizie).
    Pur si simplu nu am incredere sa merg 100.000 km cu o curea de distributie, pentru ca la noi regimul de mers este total diferit fata de alte tari.
     
    lowlife apreciază asta.
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce spuneam eu mai sus pe scurt : chiar daca se comanda o piesa fara X in coada(teoretic noua, nu reconditionata) iti poate fi livrata o piesa reconditionata.Nu cred ca sta cineva sa trieze piesele noi de cele reconditionate atunci cand livreaza.Dai la schimb piesa, platesti mai putin, nu dai, platesti pret intreg.
    Politica asta este practicata si de alti furnizori de piese Am : Zf, TRW...etc.
    Eu imi intretin masina cu piese Am de la producatori de top, pentru ca nu imi permit piese Oe.Nu ma asteptam ca unele din ele sa tina pe masina 30% sau poate mai putin din km pieselor de fabrica.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    gabitza121 apreciază asta.
  15. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    ai investit ceva dar merita , cam acelasi lucru ma asteapta si pe mine la primavara , distributie ,role ,curea accesorii,placute frana , arcuri ebach , telescoape fata ,cauciucuri noi vara 18" .

    eu o am ridicata cum ai avut-o si tu . doar cu arcurile s-a lasat asa mult?
     
    Ultima editare: 27 Dec 2016
    iVladBogdan apreciază asta.
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Vreau prin februarie sa schimb tot ce inseamna ambreiaj, inclusiv volanta, pentru ca am un inceput de bataie de volanta.
    Am investit (cheltuit mai bine zis, pentru ca nu-i mai recuperezi niciodata :)) destul de mult de cand am luat-o, dar asa merita un Audi. Si cu fosta am facut la fel, chiar daca era un model destul de vechi. Siguranta inainte de toate. Ca mai ai o zgarietura sau puncte de vopsea sarite de la pietricele, alea pot sa astepte.

    Eu am avut 1BA pe masina. Si da, atat s-a lasat doar din Pro-Kit. Daca vrei sa se lase si mai mult, poti sa-ti iei Sportline. Dar atunci trebuie sa-ti iei si amortizoare sport neaparat.
    Sunt destul de multe review-uri pe net despre Pro-Kit, dar voi scrie si parerea mea, pentru ca am mai primit intrebari in legatura cu ele.
    La capitolul minusuri, scutura foarte tare pe drumurile mai rele fata de stock, risti sa freci pe jos (e valabil la toate masinile lasate mai jos), precum si faptul ca nu mai poti spala calumea carenajele rotilor. Pe fata cel putin e destul de aiurea.
    La capitolul plusuri sunt o gramada. Nu se mai inclina pe curbe precum o facea cu arcurile stock, directia e mult mai prompta, senzatia de "go-kart" pe uscat (desi nu trebuie exagerat cu viteza in curbe, e totusi un A4), precum si schimbarea in bine in ceea ce priveste aspectul vizual. Eu cel putin nu mai puteam s-o vad asa ridicata. B7 pe suspensie 1BA si fara S-line arata ca o girafa. :)
     
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am mai facut vreo 2000 km si am pus leduri in toata masina.

    In alta ordine de idei, multumesc @rotitza ! :)
     
    Chriss_Deejay și rotitza apreciază asta.
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Cred ca ne-a dat startul tuturor cu retrofitul asta. Eu am comparat 4 capace pentru masinile din familie plus ale rudelor.
     
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ca orice B7 care se respecta, si masina mea are capacul cotierei rupt. Daca torpedoul am reusit sa il repar fara sa schimb toata usa, la cotiera nu vreau sa incerc nicio reparatie, mai ales ca reparatia inseamna o carpeala cu magnet sau arici, cu care nu sunt de acord sub nicio forma.

    Asadar, vreau sa cumpar un capac al cotierei nou, cu atat mai mult cu cat si materialul de pe cotiera mea este destul de uzat, mai ales pe margini.

    Vreau neaparat capac OEM. Am verificat, costa destul de mult, dar eu zic ca merita.
    Intrebarea este: Iau tot negru textil, cum am acum, sau iau piele Nappa neagra? :)
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Varianta b, ca sa poti lua si interiorul dupa cotiera :)
     
    MariusSCM, iVladBogdan și AndreyPH apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta