1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 2.0 TDI BRD 170 hp 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iVladBogdan, 28 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Cunoaste cineva diferenta dintre piele "Perlnappaleder" si "Valconaleder" ?
    Capacul cotierei, la alegerea piele -> negru, apare cu 2 coduri distincte si aceste tipuri de piele.
    Eu vreau sa pun in viitor interiorul asta:
    http://uploads.tapatalk-cdn.com/20130421/7uzugu2a.jpg

    Cum imi dau seama ce tip de piele e pe acest interior?
     
  2. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Salut!
    Trebuie sa te uiti de foarte aproape la piele ca sa-ti dai seama de textura. Niciodata nu iese in poza, mai ales daca interiorul a fost folosit pentru ca prin uzura i se schimba textura.
    Diferenta consta in granulatie.
    "Pearl" nappa are o granulatie ca niste brobonele foarte mici si fine, de aici i se spune si piele perlata.
    "Fine" nappa e aproape lisa, foarte fina si subtire.
    Cel mai bine, ca sa ti se potriveasca, cere vanzatorului sa-ti spuna ce piele are interiorul pe care vrei sa-l cumperi si ia-ti cotiera la fel.
    Cel mai la vedere sticker cu modelul de piele de pe scaune se gaseste pe interiorul pernelor laterale verticale ale rezematoarei banchetei. Nu trebuie demontat nimic pentru a citi stickerul.
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  3. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am inlocuit astazi kit-ul de ambreiaj si volanta.

    Pe masina erau, aparent, piesele de fabrica, toate produse de Luk.
    Am cumparat kit-ul complet de ambreiaj si volanta tot pe Luk.

    Schimbarea este enorma. Nu mai vibreaza masina la ralanti, e mai silentioasa in mers, (poate mi se pare ca) trage mai bine, schimbarea vitezelor se face mult mai lin, nu mai trepideaza la pornirea de pe loc la turatie mica. Ah da, a disparut complet "cutremurul" de la oprirea motorului. Aviz celor care fug sa schimbe valva ASV, verificati volanta mai intai.

    Poze nu am, oricum nu era nimic de pozat, poate doar volanta mea care era absolut varza. Cand am luat masina se simtea o usoara vibratie la ralanti, dar nu i-am dat prea multa importanta, crezand ca "asa face toate", alarmandu-ma putin cand, de vreo cateva saptamani am auzit niste batai de volanta. Era in ultimul hal, saraca. La fel si discul de ambreiaj.

    Halatul a iesit destul de ok, vreo 2500 lei in total. Pot sa spun (si imi asum), ca este cam cea mai buna investitie pe care o poti face intr-un diesel SH cu ceva km la bord.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Cum orice minune dureaza 3 zile, sau, in cazul meu, o zi, astazi mi s-a aprins spirala intermitenta in bord, concomitent cu un foarte frumos "pus in nas".
    Long story short, insufficient flow error pe EGR.

    Am comandat EGR VDO nou, care intamplator avea acoperit pe el codul OE al piesei (lucky me), montat, totul bine, pornit motor, spirala intermitenta tot acolo.
    Short-circuit pe ASV. Am comandat ASV, tot VDO, urmeaza sa il inlocuiesc luni.

    Mi s-a cam acrit sincer. Inainte de a deschide acest topic am avut niste cheltuieli enorme cu ea, despre care n-am mai zis nimic, i-am dat doar piese noi de cea mai buna calitate, ulei si filtre OE, totul facut cum trebuie, nu carpit, dar vad ca nu se mai termina odata problemele.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Totdeauna clapetele ASV/Shut-Off si EGR se schimba in tandem, se curata galeria de admisie - pentru ca altfel degeaba le schimbi si se schimba / inlocuiesc toate garniturile de etansare (dintre EGR si galerie, dintre galerie si chiulasa si asa mai departe). Eu sunt la al al doilea set ASV si EGR si nu am decat 144.000 km in bord (masina am luat-o noua - 0 Km). Bafta.
     
  6. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Acum ca a dat eroare imediat dupa ce am schimbat EGR, sunt de acord cu tine, dar nici nu trebuie sa picam in cealalta extrema, sa schimbam tot, preventiv, pentru ca ajungem intr-o situatie de "dai cat nu face". In cazul de fata, se pare ca da, e comuna schimbarea in tandem a celor doua, ceea ce o sa se si intample si la mine luni.
    Oricum, dupa cum pune problema masina asta in privinta costurilor de intretinere, clar nu va mai fi la mine la al doilea set de EGR, ASV, la a3a turbina, la al patrulea set de injectoare, sau la al treilea motor.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca iti fac o lista la ce am schimbat eu la masina doar preventiv fara sa fie nevoie, tu iti cumparai inca un A4 B7 ca cel care il ai acum. :)
    La cat am ajuns sa cheltui eu cu masina din profil imi cumparam cel putin 1 casa in Bucuresti si inca o masina buna SH.
    Eu fac asta pentru ca imi permit dar nu recomand nimanui sa-si cumpere un Audi daca nu are foarte multi bani de intretinere ca la carte si multe alte cheltuieli.
     
  8. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Si ne scrii o lista cu ce ai schimbat la masina Cristi? Dar sa ne scrie si iVladBogdan cu ce a schimbat inainte sa o prezinte.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Acum inteleg de ce inafara le vand pe nimic. Cand costurile de intretinere, intr-un timp relativ scurt, depasesc valoarea masinii, decizia inteleapta este instrainarea. Este o rusine ce au reusit sa faca cei de la Audi de 10 ani incoace la motoarele mici. Nu exista nici o logica ca sa cheltui enorm intr-o masina, doar ca sa te poti folosii de ea... pana pica altceva.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu gandesc cu inima din nefericire si nu gandesc corect cu capul, cum ar trebui. :) Nu fac liste si nu are rost sa discutam despre masina mea aici in acest topic.
    Important este ca trebuie sa aveti multi bani la dispozitie ca sa fie o intretinere perfecta din punct de vedere mecanic si sa fie masina ca in prima zi iesita de pe portile fabricii.
    Eu am luat-o de noua si poate din cauza asta vreau sa fie mereu ca in prima zi cand m-am suit in ea si cheltui fara discernamant si fara sa ma intereseze cat costa ce trebuie inlocuit. Incheiem aici. Oricum cine va cumpara masina mea va fi un utilizator fericit dar va trebui sa plateasca pretul corect si pretul ala nu va fi dictat de piata = samsarii sau vanzatori din Autovit ci va trebui sa platesca pentru calitate, dotari, etc.
     
  11. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Daca ar face toata lumea sa schimbe asa cum trebuie va garantez eu ca multa lume nu ar mai avea masinile atat de noi,multi dintre noi.
    Daca oamenii si-ar lua masina dupa un moment de gandire daca isi permite sa intretina masina si sa schimbe la masina orice componenta s-ar strica.
    Sa schimbe piesele cu unele de calitate cand e nevoie.

    Un exemplu clar este ca eu la a6 c5 cand am facut distributia am schimbat si accesoriile si tot de acolo inclusiv bucsile de ghidaj si tot ce se putea si cand zic cuiva ca la 2.5tdi o distributie completa costa 700-1000e zice ca sunt eu nebun.

    Deaia m-am dat mult timp cu masina din 2002 si m-a servit neconditionat fara probleme si cand altii isi lua a6 4g eu mi-am luat a6 4f pentru ca mi-as permite sa il cumpar si nu mi-as permite întreținerea si nu ma refer la ulei si filtru asa diferenta de pret sta la saltea pentru intretinere si retrofituri.

    Deaia la noi exista masini mai ieftine ca oriunde pe glob pentru ca ,,OMUL" isi ia masina de toti banii care ii are sau mai imprumuta ceva si trage de masina pana intra in ,,MOARTE CLINICA"

    Si multi nu inteleg de ce intretinerea costa asa mult pai e foarte simplu.
    Pe vremea MERCEDES W123 COBRA masina costa enorm de mult dar era facuta sa reziste multi ani si multi km lucru care era sa duca la faliment ca nu se mai vindeau altele, si fabricantii au inteles ca masina super calitativa reduce numarul de clienti datorita pretului ca nu isi permitea oricine si datorita faptului ca nu se stricau.
    Si au inteles foarte usor ca masinile mai ieftine se vand in volum mai mare si daca sunt mai putin fiabile recuperează din profit prin vinderea de piese.
     
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Domnilor, aici nu e vorba despre cumparat masina de toti banii din casa, EGR anulat cu tabla, capacul cotierei prins cu arici, sigle S-line pe masina non-S-line, sau alte lucruri slabe de genul.
    Cristi, este pasiunea ta si te felicit ca reusesti sa tii masina ca noua, insa, daca ne gandim putin mai la rece, e doar un A4 diesel vechi de 10 ani, absolut nimic special sau WOW, sa zici ca va ajunge masina de expo sau ceva asemanator.
    Ce incercam eu sa explic, este faptul ca te pui la masa cu o foaie si un pix in mana, pe care incepi sa scrii: calculatoare far picate la 21.000 km, injectoare 1 set la 83.000, biela iesita prin bloc - motor nou la aproximativ 210.000 cu deviz de iti vine sa plangi, turbina picata - noua pe la 91.000, al doilea set de injectoare pe la 175.000, pompa de ulei pe la 180.000, dpf failure pe la 210.000 odata cu motorul, vreo 3 baterii in primii 7 ani de viata, etc, am o lista imensa cu cate au fost schimbate la masina asta, totul la reprezentanta, apoi, la mine, turbina noua oem (a3a deja), regulator presiune turbo, clapeta control galerie admisie, pierderi de vacuum prin vreo 3 locuri, macarale geamuri electrice, suspensia multilink (am schimbat aici cam tot ce se putea schimba), ambreiaj, volanta (bine, aici hai sa zicem, are totusi niste km masina si cred ca era cea originala), Parktronic failure, senzor schimbat, EGR, ASV (apropo, nu sunt nici astea cele originale, au mai fost schimbate) si nici nu mai vreau sa ma mai gandesc si la altele, ca deja am scris un roman.
    Atentie! Nu am pus in calcul chestiile care mi se par absolut normale de schimbat la orice masina sh: ulei, filtre, frane noi daca e nevoie, o baterie noua, aerisite franele, schimbat antigel, facut distributie cap-coada, schimbat garnituri, o-ringuri, etc.
    Si toate astea la o masina care la prima vedere parea foarte ok, apoi la inspectia de service s-a dovedit ok din nou. Nu batea nimic, tragea bine, nu erau zgomote suspecte, nimic de genul asta.

    Deci, despre ce povestim? Aici deja nu mai e vorba de "nu-ti permiti sa o intretii", e vorba ca e bataie de joc. Ba chiar imi permit sa o intretin, ca daca nu o faceam, deja era la fier vechi la cate au picat pe ea.
    Masina este un bun de care trebuie sa te bucuri, nu sa te transforme in sclavul ei.
    A4 B7, cu atat mai mult cele cu motoare de 2 litri diesel, sunt niste masini care nu isi justifica costurile. Si nici nu m-am mai legat de butoanele din interior, de balamalele de la torpedou, cele din usi, farurile care se topesc la soclul de pozitie daca bagi orice bec mai puternic decat o lumanare, stopuri in care intra mizeria si nu mai lumineaza uniform, capacele de pe spatarele scaunelor care zboara afara din senin, si asa mai departe. As putea scrie un roman.

    Daca masina asta nu avea tinuta de drum pe care o are, impreuna cu directia si sistemul multi-link foarte prompt, cutia manuala cu 6 viteze aproape perfecta (macar pe asta au nimerit-o!), precum si senzatia de siguranta pe care ti-o ofera, nu era nici macar pe short-list-ul meu. Dar asa... Am luat-o, acum ma laud cu ea. :)

    Basca mai am o japoneza benzinara pe care m-am putut baza cat timp minunatia germana mi-a mancat nervii si banii.

    Va multumesc pentru discutie, voi mai reveni cu detalii saptamana viitoare.
     
    Scorpyon, slabutzggg, DrLexic și alți 2 apreciază asta.
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @iVladBogdan eu nu am zis de tine de permis ca sa intreti masina eu am zis de idea generala din România.

    Eu ce nu inteleg este daca tu ai scimbat toate astea la masina asta (calculatoare far picate la 21.000 km, injectoare 1 set la 83.000, biela iesita prin bloc - motor nou la aproximativ 210.000 cu deviz de iti vine sa plangi, turbina picata - noua pe la 91.000, al doilea set de injectoare pe la 175.000, pompa de ulei pe la 180.000, dpf failure pe la 210.000 odata cu motorul, vreo 3 baterii in primii 7 ani de viata, etc, am o lista imensa cu cate aufost schimbate la masina asta, totul lareprezentanta, apoi, la mine, turbina noua oem (a3a deja), regulator presiune turbo,clapeta control galerie admisie, pierderi de vacuum prin vreo 3 locuri, macarale geamuri electrice, suspensia multilink (am schimbataici cam tot ce se putea schimba), ambreiaj,volanta (bine, aici hai sa zicem, are totusiniste km masina si cred ca era cea originala),Parktronic failure, senzor schimbat, EGR, ASV (apropo, nu sunt nici astea cele originale, au mai fost schimbate).
    Daca da desi eu vad ca nu ai de mult masina inseamna ca masina a fost in moarte clinica si te chinui sa o ti in viata.

    Si plus de asta cheltuielile si faptul ca se strica ti-am zis e vorba de marketing adica masina mai ieftina sa isi permita un segment mai mare de oameni sa o cumpere si stricacioase ca sa isi recupereze diferenta din targhetul cat trebuie sa incaseze ei la o mașină.

    Si fa comparatie cu un B5 din 2000-2001 care imca este o masina pe care te poti baza insa cand a aparut era un vis pentru multi sa isi permita sa isi ia nou.Cand acuma sa iti iei un a4 nou nu mai este un asa nerealizabil.

    Nu considera ca o masina de 10 ani este veche mentalitatea asta este doar la noi unde vrem sa ducem o viata ca in revistele mondene.
    Am vazut in multe tari oameni cu multi bani cu masini mai vechi de 20 ani.
    Ca sa nu iti povestesc ca in tari de genul ITALIA SPANIA OLANDA masina ta ar fi un lux.
    In Italia si Spania am vazut multe masini pe strada de cred ca nici la muzeu nu le găsești.
     
    Ionutb7avant apreciază asta.
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am revenit cu stiri mai repede decat credeam.
    @gabitza121 , citeste te rog mai atent. La mine au picat de la turbina incolo. "apoi, la mine" de acolo incolo.
    Mai multa mila imi e de proprietarul anterior. :))

    Bun, acum sa revin.
    Cumva am gasit astazi valva ASV VDO pe stoc si, cu bunavointa unui prieten care se intampla sa fie si mecanic, am si schimbat-o.
    Nu o sa mai intru in detalii, toata lumea stie cum se comporta masinile astea cand cele 2 valve minune nu functioneaza, ideea e ca acum absolut totul e perfect. Plus ca mi se pare ca au mai inviat niste cai. Ma bucur ca un copil pentru normalitate... 2.0 TDI is life, 2.0 tdi is love.

    Dupa 1000 euro bagati in ultimele 3 zile, i-am mai facut si o spalare, i-am bagat plinul, iar acum astept sa vad ce imi mai pregateste. :)
    Banii de upgrade-uri s-au dus, deci va mai astepta cel putin o luna, doua. Volanul vreau sa-l schimb cat de repede, cat si capacul cotierei.
     
    george apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cand am zis sa fugiti de 2.0 TDI si sa luati 3.0 TDI, tipa toata lumea ca impozit mare, intretinere scumpa, etc.
    Dar uite ca doar cu ultima interventie plateai impozitul pe 2 ani la un 3.0 TDI.
    Pacat de platforma asta a B7-lui ...
     
    stefan550, Mitiy și gabitza121 apreciază asta.
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Oricum multe din cele intamplate si schimbate cred ca se rezulta si datorita modului de exploatare al ,,utilajului" si totusi masina are un rulaj suficient incat anumite piese sa le vina randul si lor.
    De genul o macara sau pierderile pe la vacum,volanta sau chestii de genul.

    Dar faptul ca a schimbat o turbina relativ repede nu poate sa ma duca cu gandul ca a confundat masina cu o japoneza benizara care este mai permisiva cu porniri la rece si plecat cu masina in regim sportiv sau condusa masina in regim sportiv si oprita precum expresorul si nu o lasi sa se raceasca.

    Si ma mira ca nu a stricat motorul sau pompa de ulei daca omul a fost asa ,,meseriaș"

    Sper sa te ocolească necazurile si sa te bucuri de ea.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu am lasat turbina in viata mea sa se raceasca dupa un drum lung sau chestii de genul. Practic nu am tinut cont de nimic si m-a lasat turbina originala la peste 500.000 km.
    EGR-ul meu este original, ASV-ul l-am schimbat acum vreo 3-4 ani cu unul VDO si merge fara probleme. La injectoare in afara de O-ring-uri nu am umblat.
    Toate piesele de pe 2.0 sunt firave, zici ca sunt facute din plastelina, si nu este o gluma. Cand au persoane cu 2.0 care nu au probleme cu ele, ii compatimesc de pe acum deoarece stiu ce ii asteapta.
    Nu exista sa schimbi EGR si ASV ca pe consumabile, ajungi sa le schimbi odata cu schimbul de ulei. Da-o in gura masii de masina ca doar nu e cumparata de la Remat.
    Termenul de masina fiabiala se subintelege ca trebuie sa ai baza pe ea, adica daca trebuie sa ajung in Spania ma sui in masina si stiu ca 3000 km nu imi face nici o figura si ajung la destinatie (nu cu 1500 euro cheltuiti pe piese si tractari ca sfarseste in primul centru de dezmembrari).
    Asta este, pana nu treci in viata si prin probleme poti spune ca "ai dormit in ghete".
     
    mihaicristian, iVladBogdan, Stefan și alți 3 apreciază asta.
  18. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    @audi66 nu e vorba de lasat sa se raceasca dupa orice drum mai lung, dar in regim normal. La b4 am turbina originala de 23 de ani si aproape 300k km, dar prin racirea ei ma refer ca dupa ce merg pe niste drumuri virajate din afara orasului unde trag tare de masina, o las sa mai circule uleiul. Imagineaza-ti schimbari in 4000 ture, mers in 2800-3500 ture vreo 5 minute si sa te opresti brusc si sa opresti si motorul. Atunci sigur o sa-ti crape, sa mai fie si temperaturi scazute, n-o sa aiba viata lunga. Ca drept dovada pt chestia asta e ca dupa ce trag pe dreapta si o las pornita, incep ventilatoarele si temperatura urca de la 87 cat e normal la asta, pe la 90-91 pe cand dupa un drum lung de 3 ore jumate unde am mers constant cu 3000 de ture, dar demaraje line, am ajuns in oras si apa nu s-a clintit nici cand am incetinit nici pe parcurs. Cu toate ca 'motoarele x au probleme', cred ca tine foarte mult si de modul de exploatare zilnic. As putea scrie romane despre vecini care au schimbat marci,masini,motorizari si se plang ca toate au probleme, dar ei stau cu ambreiaju apasat si iarna, dau o cheie, nici bine n-a pornit motorul si deja s-au pus in miscare...si alte chestii marunte, dar care repetate zi de zi dauneaza
     
    gabitza121 apreciază asta.
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Nu are nicio legatura 80-ul cu Audi-urile moderne. Una e motor de 1900 cm3 si 90 cai (ma rog, cand era noua), si una este motor de 2000 cm3 si 170 cai, mentinand si noxele in cadrul normelor Euro 4.
    Sa fim seriosi. Asta e evolutia masinilor. Cu bune si cu rele. Platim taxe mici, avem consum mic raportat la putere mare, siguranta, stabilitate, dar mai crapa din cand in cand. E foarte neplacut, dar asta e. Eu NU m-as intoarce la B5!
     
    Xtremer apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @iVladBogdan Exact, foarte bine punctat.

    @extremer Nu cunosti stilul meu de condus. Eu in permanenta fie vara fie iarna schimb la 3000 rpm sau peste. La drumuri lungi in Romania ajung foarte des la 4000 rpm.
    Nu a existat si nici nu exista cand ma opresc "sa belesc ochii pe pereti" asteptand sa se raceasca turbina, SF-uri.
    Daca tu ii dai forja cateva sute de km, ce crezi ca se va raci in 3-5 minute de ralanti ? Iti zic eu, mai nimic.
    Eu pot sa zic ca mi-am batut joc de motorul asta in sensul de utilizare (nu de intretinere) si tot merge bine mersi.
    Ideea este, una este sa tragi de un V6 si alta este sa fortezi un 4 in linie.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta