1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 2.0 TDI BRD 170 hp 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iVladBogdan, 28 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Refresh. :)
     
    Mocanu.adi, Glemeanu și AndreiP. apreciază asta.
  2. AndreiP.

    AndreiP. 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Grasellenbach
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI BRD, 2006
    Buna idee, te-ai gandit sa iti achizitionezi si un set de covorase de cauciuc ? Ar arata mult mai estetic si nu mai ai in permanenta praful ala urat sub bicioare si in plamani:friends:
     
  3. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    O sa iau cand da caldura presurile Premium oem. Nu sunt adeptul presurilor de cauciuc. Mizeria aia nu e mereu acolo, doar in zilele cand e mizerie afara. :)
     
  4. AndreiP.

    AndreiP. 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Grasellenbach
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI BRD, 2006
    Bafta in tot ce ti-ai propus sa mai achizitionezi, te mai asteptam cu poze!! App, ahw shop, este super ok si eu tot de acolo comand absolut orice tine de b7!
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  5. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am pus astazi rotile de vara si am facut o mica excursie de vreo 500 km.
    Masina se comporta foarte bine, iar pe ultimii 1970 km am consum mediu de 8.1%, cam 70% oras si 30% extern, mers destul de sportiv. Eu sunt multumit.

    Modificari nu am mai facut, in afara faptului ca am reusit sa-mi cumpar tot kit-ul pentru bara stabilizatoare spate de RS4. Mai am nevoie de un mic detaliu: bara. :)
    In rest, studiez putin ofera de anvelope de vara, pentru ca Hankook-urile 4Seasons care sunt acum "de vara" sunt destul de vechi (2013) si nu imi place ce aderenta au, si nici faptul ca sunt XL, iar eu nu am nevoie de asa ceva.

    Joi voi desface preventiv pompa de ulei, asa pentru linistea mea. Sper sa fi fost reparata pana acum, daca nu, o voi face eu.
     
    cristea, Adrian_Redmann, Cosmin ZKG și alți 3 apreciază asta.
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Foarte fain ii sta cu sandalele :thumbs-up:
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  7. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Am eliminat astazi marea problema a motorului 2.0 TDI: pompa de ulei.
    Pompa a fost reparata, printr-un procedeu cunoscut de catre unii dintre colegi, nu o sa intru in detalii tehnice, ideea este ca toti posesorii se acest model de motor au o "bomba cu ceas" si trebuie sa o repare. Pompa mea de ulei avea joc destul de mare in ax si era pe drumul cel "bun" in maxim cateva mii de km.
    Am curatat si baia de ulei care avea foarte multe depuneri, iar pt reetansare am folosit silicon Oem.
    Am completat cu ulei Oem, pierzand cam 3-400 ml la operatiunea asta.

    Acum sunt linistit. :)

    Las mai jos o poza unde se vede si codul siliconului, pt cine mai vrea sa se apuce.
    On the other hand, daca la motoarele transversale pompa de ulei poate fi data jos in 30 minute, la cele longitudinale altfel sta situatia. :)
     
  8. AndreiP.

    AndreiP. 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Grasellenbach
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI BRD, 2006
    Salut,
    Ai facut o treaba buna, din nou. Poti da in mare detalii tehnice despre repararea pompei ? Mi-ar prinde bine de tot, acum ca tot sunt cu masina pe elevator.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    AndreiP. citeste topicul dedicat. Nu discutam aici proceduri sau alte chestii care sunt detaliate in topicuri dedicate. Inca ceva: Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare risti ca mesajele sa fie sterse direct si fara alte explicatii. Acum doar ti-am editat/modificat mesajul.
     
    BUTUNOI ROBERT și Danytzu apreciază asta.
  10. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Mi-au venit astazi kiturile de reparatie vopsea, respectiv spray-urile cu vopsea, oem, dupa codul de culoare. Cu vopseaua touch-up am reparat loviturile de pietre si un punct mai mare cu inceput de rugina de pe usa soferui, iar cu spray-urile am vopsit lip-ul spate S-line. :)))) a iesit asa de un 9 din 10, pt ca au ramas cateva puncte cu impuritati in lac. Oricum mai bine decat majoritatea vopsitoriilor de c***t de prin zona noastra.
     
    Mihai Daniliuc, MariusSCM și electros apreciază asta.
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Lipul se dorea a fii aceeasi culoare cu bara?
    Bravo pentru masina, arata super!

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  12. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ideea cam aia era, faza e ca eu am comandat spray-urile dupa codul de vopsea al masinii, dar se pare ca Dakar Beige-ul asta 2017 e ceva mai deschis si mai spre bej-galben, fata de cel din 2007, care era mai mult spre maro.
    Nu am vrut in niciun caz sa merg sa dau o gramada de bani pentru vopsirea acestui lip la vopsitorie si sa nici nu iasa calumea in final, asa ca am zis sa vad ce-o fi daca incerc eu sa-l vopsesc cu acest kit de spray-uri.
    Sa stii ca se vede foarte fain in realitate, nu e lac curs sau alte prostii pe care le-am vazut la masini facute la "vopsitorie".
    Normal ca la elemente mai mari nu ai de ales, ca n-ai cum sa faci in spray, dar eu zic ca lip-ul a meritat sa-l fac asa.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se apropie de culoare diffuser-ului S-Line. :)
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  14. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Mi se pare ca arată mai bine făcând acel contrast. Felicitări pentru răbdarea și stăruința de care dai dovadă!
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  15. Mihai Daniliuc

    Mihai Daniliuc 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI (BLB) 2005
    A iesit destul de bine pentru o vopsire DIY. Cat a costat kitul de retusare?
     
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Multumesc. 150 lei pentru ambele kit-uri. 100 lei spray-urile si 50 lei kit-ul pentru vopsea sarita.
    Dupa ce am folosit si kit-ul pentru vopsea sarita, pot sa spun 100% ca Dakar Beige-ul OEM care vine atat in spray, cat si in recipientele cu pensula, are o nuanta mai deschisa decat vopseaua masinii.

    Si inca ceva, good to know: Vopseaua dintr-un tub ajunge pentru acest lip si mai ramane cam 1/4 din recipient daca dati vopseaua in 3 straturi (necesar, pt ca la primul strat se vede urat, al doilea incepe sa acopere, iar deabia al treilea strat acopera cum trebuie), insa lacul ajunge la limita pentru vopsirea acestui lip. Sa mai tineti cont de faptul ca lacul din acest kit este o idee mai spre mat decat spre lucios.

    Edit 2: Am gasit pe un site de vanzari auto o masina S-line cu exact aceeasi culoare ca a mea. Se pare ca lip-ul asa trebuie sa arate.
     
    Ultima editare: 15 Mar 2017
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Cat schimba aspectul linia aceea la haionul colegului de Bacau ;)
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Linia aia este capota porbagaj pentru ca masina are exterior S-line. La el fiind culoare deschisa iese mai bine in evidenta, eu care o am neagra si la masinile ce au culori inchise nu se vede asa de bine acea delimitare / acel profil.
     
    mirceacml apreciază asta.
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Poate sa vina caldura. :)

    Desi am avut buget pt Conti 6, dupa ce am studiat putin testele din 2017 pe anvelope, am decis sa aleg raportul perfect pret-calitate si am luat aceste Falken Azenis FK510 97Y, la 350 lei bucata de pe AnveloShop.ro dupa ce am vazut ca au luat si alti colegi de la ei si au fost ok. De asemenea a fost cel mai mic pret la ei la anvelopele dorite de mine.
    Au venit toate cu dot 4916, made in Japan.
    Astazi le-am montat. Vedem cum se comporta.
     
    Stefan și arazvan2002 apreciază asta.
  20. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Salut imi poti spune te rog de unde ai comandat kitul de reparat vopseaua.
    Multumesc.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta