1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 Allroad - un nou proiect

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Red_, 19 Apr 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    @Iasmin90 ..nu a fost chiar o zi...dar nici departe:)
    @BogdanDE multumesc de pont! Imi plac mult cele personalizate de la 8W!
     
  2. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Față!
    La pedalierul pe care ti piciorul, trebuie, tăiată o mică margine din covor, cea care sta atârnată pe pedalierul mort. Va intra frumos sub pedalier, pentru ca apa de pe pedalier sa se scurgă pe covor. Încă nu am facut acest lucru, pentru ca Vreau pedalier de aluminiu original, iar după, am sa tai

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    Spate!
    După cum se vede la margini, nu se potrivesc! Dar na...

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  3. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Nah ca am reusit sa pun si etrierii si discurile sus...daca eu m-am chinuit sa destrang suruburile, prietenul meu a avut nevoie de 10 secunde sa le desfaca...cu pistol pneumatic :)

    Sunt bucuros cu upgradeul, dar intind coarda si spun ca parca tot mici par pe jantele actuale :))

    Feedback despre franare nu pot sa dau caci am facut prea putini km, ce pot sa spun e ca am scapat de voblajul din volan pe franare, ceea ce e bine, una peste alta sunt multumit de aspectul final.

    Multumesc @arazvan2002 pentru indrumari ! Ma inclin !

    20180922_153506.jpg 20180922_183241.jpg 20180922_183140.jpg 20180922_183127.jpg 20180922_183119.jpg 20180922_183219.jpg

    As vrea pe viitor sa schimb conducta dintre etrier si port etrier...si nu stiu de unde sa o iau, in ETKA am gasit doar supapele de aerisire ca si piesa si capacelele acestora.
     
    Tudor.r, gicu, paul14 și alți 13 apreciază asta.
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se gaseste si conducta, e pe alta plansa.
    Arata bine cu noul setup, aparatorile de tabla vopsite ~ in culoarea discului/etrierilor amplifica senzatia de "mai mare" :thumbs-up:
     
    Red_ apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Super, Mircea :applaus:. Buna alegere pentru combinatia de culori. Niste jante pe 17 rezolva problema marimii :)))))
     
  6. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta e Mircea ?
     
  8. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Nu, asta e conducta care alimenteaza etrierul cu lichid.
    Partea din fata comunica cu spatele etrierului cu o teava scurta cu cap filetat pentru a transmite lichidul la pistoanele din spate, se vede si in poza, fix sub supapa de aerisire...nu am putut sa desfac acea teava de la etrierul dreapta si asa le-am vopsit pe amandoua, in mod normal nu vroiam sa le vopsesc.
     
    Ultima editare: 22 Sep 2018
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am inteles. Nu e parte comuna cu etrierul si de asta nu are cod separat ?
     
  10. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Posibil...eu nu am gasit in ETKA piesa...mi-ar fi placut sa le iau noi...asta e
     
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Felicitari pentru modificare!
    Poti incerca de S, 345mm daca tot ti se par mici discurile.
     
    Red_ apreciază asta.
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Arată bine Mircea însă parca tot mici par. Ar merge setup de S4/S5 cu 345 fata și 330 spate, iar frânele cred ca sunt P&P
     
    Red_ apreciază asta.
  13. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Nu merg discuri de 345 cu etrierii astia.
    Și din păcate portetrierii și etrierii fac corp comun deci nu se pot adapta discuri mai mari.
    Dar eu zic ca e ok și asa. Un upgrade evident fata de stock
     
    Red_ apreciază asta.
  14. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Dap si mie imi par mici...dar mult mai bine ca si stock !
    Ca sa merg pe.345...ar trebuii si etrierii de 3.0 si schimbati si etrieri spate...acum e un pic tarziu pt mine, dar e ok si asa :)
     
  15. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Poate gasesti un kit de frane complet de S4/5 si le dai pe astea.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa nu o dam in extrema cealalta, sa ne multumeasca doar piesele de s si rs :)
     
    Andu333, stefan550 și Red_ apreciază asta.
  17. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Corect, nemultumitului i-se ia darul !:)))
     
    stefan550 și nucugheri apreciază asta.
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari pentru upgrade si ma bucur ca am putut fi de folos. Intradevar, puteai merge si pe setupul de 345 daca tot nu ai jante pe 17, desi merge si pe alea, fiindca asa e pe C7 facelift. In schimb era nevoie sa schimbi si spatele. Functional oricum sunt suficient de bune franele astea. Nu ai putea frana mai brusc oricum fiindca nu te ajuta suspensia.
     
    stefan550 și Red_ apreciază asta.
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Frumos și sublim! Poate le văd zilele astea prin parcare.
    Cât despre conductă cred că e mai simplu să iei țeavă la diametru și capete (dacă nu se pot recupera) și cu o trusă de bercuit ai rezolvat.
     
    Red_ apreciază asta.
  20. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Nah, ca am facut-o si pe asta...am schimbat jantele pe 18" de iarna ce le-am avut initial, nu mi-au placut de la bun inceput, in plus imi doream cauciucuri noi anul acesta.

    A fost o ocazie buna pentru mine si mi-au si iesit pasentele, in sensul ca prietenul de la care am luat jantele a fost dispus sa ma ajute si sa astepte pana le vand pe ale mele...am.avut noroc ca s-au vandut in 3 zile :)

    Asa am ajuns la acest model cu specificatii de A5, pe 18

    Totusi si aici e o mica chichita....dar sper sa trec peste, modelul de pe spite, pe o parte "calca iarba, pe cealalta, scurma iarba" :)

    IMG-20180927-WA0051.jpg
    astea au fost vechile:
    20180928_095429.jpg
     
    Gabi_KGT, mihaicristian, Andu333 și alți 10 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta