1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 Allroad - un nou proiect

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Red_, 19 Apr 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    se cere un eleron de RS si indepartarea scrisului de pe haion...
     
    drogas, Red_ și Cata_ADC apreciază asta.
  2. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    M-am gandit sa dau jos din badgeuri...A4 si TDI..dar parca la allroad si quattro nu as renunta cat despre eleron, nu m-am gandit pana acum..:)
     
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Allroad nu e necesar ca se vede. Si nici estetic. Pentru quattro exista un badge mai fain si mai stilat la c7 pe care poti sa il pui. As zice sa pui doar pe ala.
     
    Red_ apreciază asta.
  4. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    In sfarsit o modificare mai semnificativa pt. masina..
    A fost o zii lunga, dar s-a terminat cu bine :)
    Am avut unele dificultati, cel la care am facut lucrarea nu a avut teava de inox pe stoc diametrul care aveam nevoie (52 mm), noroc cu prietenii care te salveaza la nevoie, am primit 70 cm cat aveam nevoie.
    Finalele care au venit cu tot cu tipsuri ( multumesc George) provin de pe un A5 3.0 si se pare ca Allroadul are bara spate si fusta o idee mai umflata..drept urmare tipsurile erau in interiorul fustei cam cu 2 cm...le-am taiat jos si am adaugat surplus de teava, 4cm, mi-am dorit sa le scot o idee peste fusta mai mult decat normal (aprox 1.5 cm in plus) pentru un plus de agresivitate.
    Fusta se pare ca a avut o usoara lovitura si nu am reusit nici cum sa clipsez 2 clipsuri si are un loc unde e mai in afara cu 1 mm..dar sper sa rezolv in alta zi.

    Una peste alta sunt ff incantat de modificare, cumva ma impinge spre facell lift ;))

    Pun 2 poze asa facute pe noapte, o sa revin cu altele dupa ce curat masina cum se cuvine, nu am mai fost in stare sa o spal acum seara :(

    20170814_225204.jpg 20170814_225218.jpg
     
    faraonul, EnergyA, Chriss_Deejay și alți 11 apreciază asta.
  5. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    a iesit perfect. le-ai scos exact cat trebuie! bravo ! keep going ...
     
    Red_ apreciază asta.
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Suuuper :beerchug:
    Un fund demn de un allroad ! :applaus:
     
    Red_ apreciază asta.
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Se conturează foarte frumos, felicitări! :applaus:
     
    Red_ apreciază asta.
  8. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Foarte frumos, bravo!
    Referitor la facelift, eu as face-o doar daca as gasi un pachet la un pret foarte bun.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Red_ apreciază asta.
  9. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    @Cogado, l-am gasit :))..dar inca am retineri daca are rost sau nu investitia...1100 de euro + piesele mele.

    Referitor la fusta..ma bate gandu sa sacrific fusta veche si sa confectionez un capac petru gaura carligului, oare are rost ?

    Mie nu prea imi place gaura aia destul de mare in fusta, de exemplu la Touareg e la fel de mare, dar oamenii s-au gandit si am un capac care mascheaza totul perfect !
     
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Toata lumea cred ca te-ar incuraja sa faci pasul insa, personal, cred ca merita sa-i faci un facelift doar daca consideri ca rezultatul final iti va oferi suficienta satisfactie raportat la munca si costuri.
     
    Red_ apreciază asta.
  11. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Partea proasta este, ca sunt un timp foarte impulsiv si daca mi-se pune pata, schimb masina si nu mai tin cont de nimic (e un defect), doar de impuls :( ..colegii mai vechi de forum, atat de aici cat si de pe cel VW stiu asta, am schimbat vreo 17 masini pana acum.. sunt sanse mari sa se intample si cu Allroadul asta :( DESI.. incet incet incepe sa imi placa mai mult.
     
    Cosmin ZKG și stefan550 apreciază asta.
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Cred ca se întâmpla asta cu orice mașina pana când găsești una care te satisface pe deplin. La fel am făcut și eu pana când am ajuns la cele actuale, fiecare mașina petrecea maxim un an in familie.
     
  13. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Am reusit sa schimb si mansonul de la schimbator sa fie cusut cu aceasi ata cu care e cusut si volanul :)..deh detaliile conteaza 20170815_200616.jpg
     
    mirceacml, rotitza, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Tot la prietenul nostru ?! :) A ieșit foarte bine !
     
  15. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Da, e ok, acum urmeaza sa fac ceva cu trimurile !
     
  16. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Iti sugerez sa le laminezi cu fibra de carbon.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Felicitari :applaus: Nu ai timp sa te plictisesti deloc ;)
     
  18. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Din punctul meu de vedere, merita din plin sa faci trecerea la facelift.

    - te avantajeaza nr mic de km pe care il are masina. La o eventuala vanzare masina ta (chiar daca nu a fost FL din fabrica, si anul nu-l poti schimba) chiar ar fi comparabila cu un FL. Plus ca, eventualul pret al masinii tale cu FL facut vs FL,gap-ul s-ar diminua cu mai mult decat diferenta de 1100 pe care trebuie sa o platesti.

    - pretul mi se pare foarte bun. 1100 eur diferenta + piesele tale e chiar ok. Mai ales ca scapi de un stres enorm: sa stai sa vinzi piesele tale de non FL (nu cred ca iti doresti sa stai sa depozitezi piesele tale, sa te sune tot felul de indivizi care negociaza, care sunt nemultumiti indiferent de ce ar cumpara - chiar si nou daca ar fi, sa nu-ti ridice coletele..etc).

    - poti lua de pe masina donatoare orice maruntis, care crede-ma conteaza foarte mult, atat din punct de vedere valoric (chiar daca vorbim de chestii marunte: cleme, prinderi..etc costa bani) dar si timp (nu stai sa dai comanda si sa astepti piesele sa-ti vina, masina trebuie sa stea desfacuta, apoi mai gasesti ca nu stiu ce chestii lipsesc..etc).

    Bine, stiu ca pe langa cei 1100 o sa se mai adauge manopera, eventuale cheltuieli (daca nu sutn aceeasi culoare elementele), stres, timp pierdut..etc.
     
    stefan550, Carlover și Iasmin90 apreciază asta.
  19. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Cam asta ar fi si rationamentul meu, acum vedem ce o sa se intample.
    In pretul de 1100+piesele mele intra doar partea de fata: faruri, capota, aripi ( cica nu s-ar potrivii prinderile, insa trebuie sa verific), grila, trager. Partea de spate, mai aexact stopurile ar fi separat... aprox 300 de euro.
    Peste toate asta, pisele sunt gri, deci clar trebuie vopsite, manopera la montaj o salvez doar ca o fac eu. Ca sa fie FL complet, mai trebuie si la interior niste chestii: butoane cromate, rama IC-ului ( o am, mai trebuie suportul), grile ventilatie si panoul de climatronic.. astea ar fi inca vreo 300-350 de euro.
    costuri ar fi aprox 2000.. ca sa facem sa fie totul ca la carte :)

    Mai vedem, acum ma mananca sa rezolv treaba cu biclimatronicul care-mi sta pe cap si parca urmatoarea miscare ar fi stouprile de FL
     
    nucugheri apreciază asta.
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Mircea, daca o tii macar 2 ani, s-ar merita, dar parca vad ca dupa ce trece iarna o vad de vanzare si nu prea s-ar amortiza investitia. Nimic de spus, km raman in picioare. insa nu o poti pune 15k sperand ca va veni cineva sa de-a atat pe o masina buna. Cumpara cu 11k si baga in 4k sa fie fericit :)
     
    Red_ apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta