Salut,ii prima data cand cumpar aral,eram pornit pe castrol mai mult pentru marca,un prieten m-a convins sa incerc aral,el il foloseste de 3 ani si ii multumit ,se plangea de castrol deoarece tot trebuia sa completeze.Dupa ce o sa fac ceva kilometri am sa iti raspund la intrebare.Modificari vor urma,bani sa fie.
Ai incercat si un 5W-40 la ulei? Eu cand am cumparat masina avea Aral Blue Tronic 10W-40, iar de la primul schimb am trecut pe 5W-40 Valvoline, multumit de rezultat si nu completez.
ii primul schimb de ulei de cand ii masina la mine,daca nu o sa fiu multumit am sa incerc si varianta ta.
Am reusit astazi sa schimb o parte din furtunele de vacum,erau destul de coapte,plus cele de la returul de la injectoare.Fostul proprietar a pus tot furtun de vacum si la injectoare.In poza sunt o parte din furtunele schimbate.
Mersi la fel.La bara si faruri ma gandeam si eu.Plus niste arcuri sport. Ps:Faina masina,cand o prezinti cum se cuvine?
Masina sta pe pro kit si sachs-uri noi pe gas pentru suspensie sport.ca sa iti faci o idee de inaltime. Sincer nu stiu cand o voi prezenta...sper cat de curand,desii am multe proiecte pe cap
Bucsele dau semne de oboseala,asa ca sunt nevoit sa le schimb,sper sa nu mai am probleme cu ele.Am reusit sa gasesc si mufa cu cablajul pentru tempomat,oare trebuie sa ma leg direct la ecu sau este o mufa alba unde leg firele?
Bucse tot ca ale tale am pus si nu am treaba cu ele. Referitor la tempomat, poti sa te legi si in mufele de sub ECU (acel gratar cu mufe) sau direct pe firele ECU. Vezi si topicul dedicat.
Am zis sa mai postez si eu ceva chiar daca in perioada asta nu am facut nimic interesant la masina.Am schimbat doar ce a fost mai urgent. A fost achimbat acel furtun ce intra in admisie, am vazut ca era fisurat.Ca simptom: nu mai tragea de la 2500 de ture. Am schimbat si senzorul de temperatura a antigelului cel cu 4 pini,nu mai tinea pe bujii cand era rece.Iar de la 2 grade in sus tinea 16 secunde.Am mers pe hella,cel original era behr.
Daca tot a venit primavara m-am apucat si eu de treaba.Masina a primit arcuri Eibach prokit,urmeaza sa le testez la final de saptamana.Nici motorul nu a fost neglijat,am curatat galeria de admisie egr-ul si schimbat garniturile,imi mai ramane sa curat intercolerul si injectoarele, pentru linistea mea.
Ne pregatim de vara,am reusit sa schimb radiatorul de clima,era spart in partea de sus.Am cumparat alt radiator din dezmembrari fara furtune si asta m-a costat,am pierdut 2 zile să desfac furtunele de pe vechiul radiator,parca erau sudate.Furtunul ce duce in compresor am reusit sa il salvez dar cel subțire de joasa presiune am fost nevoit sa il schimb.In concluzie nu incercati asta acasa
Ne pregatim de 1 mai. Am facut o lista cu unele imbunatatiri/modificari care vor fi facute in urmatoarea perioada: -trecere la discuri de 312mm+placute,furtune,lichid frana,rulmenti si reconditionare etriere spate. -curatare turbo si pus un soft. As vrea sa imbrac marginile de la scaune in piele,am vazut ca pe facelift s-a pus aproape acelasi model dar imbracat in piele.Interiorul nu ii uzat dar scaunul soferului are materialul rupt in partea lombara si nu stiu daca va iesi la culoare daca repar doar aceea parte.Sunt deschis la sfaturi,pareri la tot ce am enumerat mai sus. Ultima poza este cu interiorul de facelift.