Am aliniat bara si am facut sa intre pe carlig,saptamana viitoare o trimit la vopsit.Bara de facelift nu mai are acel luft în lateral ca și bara de nfl.
Arăta evacuarea nașpa și cu bara veche da cu asta ii la alt nivel)Ma tot gandesc daca sa ii pun tipsuri sau sa fac evacuarea mai mare si sa las doar intermediara.
Mai ramane sa dau jos "a4" si "1.9" sa ii pun o evacuare și eventual un eleron slim ca sa fie spatele complet,am fost nevoit sa dau o gaura cu freza sa trag mufa de la senzori,ramane de vazut unde trebuie legați.
Urmează schimb consola cu una de facelift,mai am nevoie doar de plasticul ce duce la scrumiera din spate,din ce am vazut ii destul simplu cu partea electrică la clima ,ramane de vazut unde leg scrumiera și suportul de pahar,problema ar fi cu butoanele de ceata care trebuiesc lagate la un releu.
Iluminarea celor menționate se leagă la firul gri/albastru pe care îl găsești și la climatronic. Tot la același circuit trebuie să legi "cercul" brichetei și butoanele pentru ceață.
Acum o saptamana masina a iesit destul de șifonată,dar am decis să o repar pt ca nu a fost afectată direcția.A fost puțin îndoit lonjeronul și deplasată aripa interioară de pe oala.
El toro scrie pe ele,copiaza destul de bine originalul,potriveste perfect la prinderi si nu am simtit sa aiba vreun miros,daca vrei fac maine poze mai in detaliu,cred ca doar la set se gasesc.Din cate stiu originale nu se mai fabrica pentru spate.
Nu le-am omologat,oricum is pe 18,din cate stiu doar pe facelift se poate pune maxim pe 17,deci nici nu are rost sa incerc.Nu as fi pus mai mult de 17 dar imi place mult modelul asta de jante,eram in stare se schimb aripile de la b3(audi80) și sa il trec în 5 prezoane pt modelul asta.