Salut explica-mi si mie putin cum ai sters farurile fara sa le desfaci..si ale mele au ptn praf la interior...
La Multi Ani! anul nou mi-a adus din pacate o mica ,,buba,, la masina si anume mi s-a infundat radiatoru de incalzire..pe care trebe sa o rezolv cat mai repede,nu am incalzire in masina.cu partea tehnica nu cred ca e problema,apa sta la 90 si imi si sufla si putin aer caldut,mi se si dezabureste parbrizu..dar atat. am mai venit niste chitibusuri pe care trebe sa le rezolv/montez la masina: -cheie tip briceag original audi cu tot cu modul-pe care trebe sa o duc sa-mi faca lamela la cheie -achizitionat doua plastice (grila)pentru boxele de la fetele de pe usile spate,eu nu avand asa ceva,urmeaza trsa cablu montat boxe in fetele de la usile spate. -urmeaza montarea de proiectoare de ceata in bara fata,deasemenea eu nu am avut asa ceva la masina,am cumparat buton si urmeaza partea electrica de rezolvat si montat proiectoarele. - trebe sa-mi caut doua butoane pentru incalzirea scaunelor.legatul incalzirii din acaune am neglijat in ultima vreme ,dar acuma urmeza si acesta operatiune. vor urma poze..numai timp sa am destul,ca in ultimu timp nu prea am avut
Salutare baieti buni, A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nimic. Astazi fiind o zi frumoasa m-am apucat de rezolvarea problemei radiatorului de incalzire habitaclu, ca era ceva buba deoarece nu mai incalzea aproape deloc. Inspirandu-ma de pe youtube am cautat filmulete pentru rezolvarea problemei si am gasit. Potrivit celor vazute acolo rezolvarea costa in: furtun 3/4 aproximativ 3m, o pompa de foraj pentru recircularea solutiei de curatire radiator si 1L de otet, in rest mult chef si ceva timp (cel putin 2 ore). Zilele trecute am rezolvat si cu ornamentele de la difuzoarele din usile spate, care sunt si ele deja mondtate pe masina, doar ca atat odata, mai trebuie sa cumpar difuzoare de 16-16.5 cm diametru, cu astea mai astept ca ma gandesc sa pun difuzor original sau ceva AM. Ramane de vazut. Deasemenea am rezolvat problema pornirii greoaie a motorului prin schimbarea pompei de benzina, operatiune care a usurat foarte mult pornirea masini si parca (poate numa se pare mie) dar merge masina si mai fin. In fine ma bucur ca s-a rezolvat si treaba asta. Dar, tin sa va zic ca mare mi-a fost surprinderea, cand am scos pompa si am gasit sub pompa in locas sub filtru o bucata de CARPA cam de 8 cm x 3 cm. Minute intregi am stat cu bucata de carpa in mana si m-am gandit ca cel mai sigur si carpa aia, daca nu in totalitate era vinovat de pornirea greoaie a masini, astupand filtru de la pompa ,ingreunand fluxul benzinei trase de pompa. Dar cum a ajuns acolo ? asta ramane un mister.. Am facut si o poza si un mic filmulet cu operatinea. Data viitoare promit poze cu toate cele facute in ultimul timp pe masina pentru ca doar incet tot vine primavara, cel putin la mine in oras e super vremea astazi. Deci pentru curatirea radiatorului de habitaclu e nevoie: - 1 buc pompa foraj (3 bar) 45 ron - 2 buc adaptor furtun pentru pompa 20 ron - 1 buc solutie de curatire de radiator( eu am folosit Liqui Moly,adar puteti folosi si alta marca) 25 ron - 1 L otet - 3m furtun 3/4 30ron si un aparat de gaurit cu mandrina se poate vedea cat de murdara era apa cand am facut recircularea cu solutiile enumerate mai sus.. http://www.youtube.com/watch?v=VYJiddzEln0&feature=youtu.be
Hmm.interesant ce ai facut acolo vebby.ce ar fi daca ai scoate termostatu si ai face aceasi chestie motorului,si dupaia ai schimba tot antigelu.oare pt cat timp ar ramane curat? Nu ai mentionat.merge caldura acuma dupa toata operatia asta? ps:interesanta ultima parte a filmarii,cand ati inceput sa vorbiti )
Salut Claudiu,pai urmatoarea operatiune aia va fi,sa-i fac flush si la radiatoru ,,mare,, cu curatirea in totalitate ,cat se poate..ca trebe sa dau jos si vasu de expansiune,ca are foarte multa murdarie in ea,ma mir cum isi face treaba senzoru de la apa de racire ca fix acolo s-au aduna o gramada de mizerri in vas.. da caldura merge foarte bine ,chiar si eu am fost placut surprins de rezultat,sincer nu as fi crezut ca chiar asa o curata..bine am si limpezit dupa de vreo trei ori cel putin...apoi am mai complectat antigel si atat,deocamdata.nu demult am facut o plimbare in oras,dupa ce s-a incalzit la 90 asa caldura imi baga de mi-a fost pur si simplu cald in masina,atrebuia sa las jos din geam..deci pot a zic ca a meritat tot efortu,mai ales ca chestia asta e o mare bataie de cap la colegi..cu vorbitu..pai prietenii s-au cam ,,incalzit,,putin cu niste beri,apoi o inceput inteligenta din ei..eu eram care filma urmeaza partea II-a cu curatirea generala a instalatiei + schimb ulei...numai banii sa-i vem si multa vreme buna
Salutare felicitari pt masinuta arata bine si vad ca o intretii. Deunde ai luat pompa aia de faoraj ma intereseaza si pe mine ca aceeas buba o am si eu si nu vreau sa dau bordu jos sa schimb caloriferul PS si b5-ul meu e tot rosu si de 1.6;-)
Mercy Luci..pompa am comandat-o de pe internet,de la o firma de langa Bucuresti..da un search la google dupa pompa de foraj si vei gasi..iar daca nu,zimi si iti scriu numele firmei in pm..
Mercy Cristi,atunci am sa scriu aici :deci firma de unde am comandat pompa,ca sunt sigur ca si alti colegi sunt interesati de a scapa cu cheltuieli cat mai mici in ceea ce priveste disfunctionalitatea radiatorului de habitaclu PROMA MACHINERY SRL Sos. de Centura 45, Chiajna, jud. Ilfov.cautati dupa ei si acolo veti gasi,numai sa aiba pe stoc..deoarece se cam cauta.. http://www.proma.ro/contact_proma.php?page=contact
Bravo pentru tot ce ai facut la masina si acuma cu gusturile nu se discuta, daca tie iti place asta e cel mai important.Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Legat de spalatul radiatorului foarte tare invetia cu pompa insa ce a iesit in galeata nu arata prea bine si acelasi lucru ai si in motor lucru care nu ar trebuii sa te bucure.probabil ai avut apa de robinet in loc de apa distilata cu antigel antigel.recomandat sa ii faci o curatare buna de vreo doua ori si clatire bine sa scapi de rugina de pe instalatie si sa ii pui antigel bun si apa distilata.
gabitza121-mercy mult de aprecieri sigur urmatoarea operatiune va fi chiar cea de curatare generala a circuitului..( cred ca chiar in weekendu acesta)caci vazand ce a iesit din radiatoru de habitaclu,vreau sa ma stiu eu linistit in ceea ce priveste curatitu.e drept cumva chestia asta mi-a sarit in toti acesti ani,dar mai bine mai tarziu ,decat niciodata dar va urma si schimbu de ulei..numai timp suficient sa avem si vreme buna..
baieti,cer ajutoru vostru. in zilele astea am facut rost de acel plastic care e prevazut cu buton de inchidere a usilor electric, din interior,dar nu stiu unde sa leg firele de la mufa.eu nu am avut asa ceva in masina si nu stiu unde anume trebe legat acel mufa ce iese din butonu de blocaj. un sfat e bine venit
Am sa ma uit la mine dar din ce stiu eu trebuie legat la comanda ce vine din butucul usii de la sofer care face aceais treaba ca si switch-ul de la butucul cheii. Acolo trebuie legat (eu la masina din 95 nu am avut iar la asta din 97 am ). Ai si mufa pentru buton si ceva fire dupa ea ? Ar trebui sa fie 3 fire pentru comanda si 2 pentru lumina butonului. Pune o poza cu butonul mufa si firele si poate te descurc. Normal ar trebui sa fie aceleasi culori ca si cele din comanda butonului de la butucul cheii de la usa. Ai avea nevoie de vreo 4/5 calareti pentru fire sa nu mai fie nevoie sa tai fire si sa izolezi, calareti astia sunt niste clipsuri cu o parte metalica in interior si la exterior sunt de plastic il prinzi pe firul la care vrei sa te legi si pui in el si firul de legat, il inchizi si ai facut contact iar daca vrei sa il scoti il desfaci si gata. Nu ai nevoie de izolir si nici de sfic.
Mercy Lucian pentru ajutor.pun poze cu plasticul respectiv,probabil stiti despre ce vorbesc,da la alte masini mai noi exista modulu asta de inchidere din interior si m-am gandit sa fac si eu modificarea asta la spatle butonului e legat doar 4 fire ,una e liber ,acolo e fara fir,nu stiu daca conteaza asta..
Salutare, si eu am in plan montarea acestui buton, ca sta manerul printr-o cutie aruncat, sunt 4 fire, masa comuna (firul maro) un fir rosu pentru iluminarea lui, te legi de la firele din butoanele de la geamuri, si mai raman 2 fire pt inchidere. Cele pt inchidere nici eu nu stiu. Am sa ma documentez si revin.
Salutare baieti, m-am gandit sa mai de prin topic,masinuta modificari majore nu a suferit..dar...pentru ca e o masinuta buna fara prea multe probleme,a primit fete de usi noi,cu difuzoare noi in ele binele cunoscute Bose. Eu neavand difuzoare in usa spate in zilele urmatoare fac ceea ce in fabrica nu s-a facut,va fi sunet si in usa spate.Momentan am altceva de facut,dar apoi planuri foarte apropiate: -kit ambreiaj nou marca Sachs -schimbat cutie de viteze -schimb discuri spate+placute+rulmenti+etrier stanga spate Sper ca in weekend voi reusi sa schimb radiatoru racire apa,ca e deja batran si scapa lichid racire,cu ocazia asta voi face si o curatare generala a instalatiei de racire cu solutie spaciala pentru curatat radiator restu mai vedem.. voi reveni cu poze in curand..pana atunci sa fiti iubiti
Salut vebby! Ai intampinat probleme cand ai scos plasticul acela de la inchidere din interior (ante-penultimul post)? Eu as vrea sa il demontez pentru ca am un mic joc la maner cand deschid portiera si nu stiu ce s-a intamplat acolo. Cum l-ai demontat?
Catalin,jocu respectiv pe care o ai la maner e cel mai sigur din cauza arcului care e montat la maner..probabil ti s-a largit sau e pe duca..daca se rupe,nu vei avea ce sa-ti traga inapoi maneru dupa ce deschizi usa..de scos e foarte usor..unele plastice au un plus de prindere cu un surub mic,dar majoritatea e prins doar prin modul click,adica,trebe doar sa inpingi un pic mai cu forta partea unde e tweeteru din interioru plasticului si va iesi usor..apoi poti vedea cauza jocului manerului..daca nu stii ceva te ajut cu placere
Am incercat eu astazi sa fac ceva dar nu am reusit... Ar trebui sa trag mai tare? Ma tem sa nu se rupa clema marcata de mine, nu prea vrea sa cedeze...