1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.9TDI AWX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de alanb1, 1 Iul 2017.

  1. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Eu nu am gauri de centrare in niciun butuc, nici pe fata, nici pe spate. Si eu ma chinui cu ele pana le centrez, mai ales cu cele de 18 ca sunt si grele.

    O idee ar fi sa gasesti inca un surub ca cel din plastic din trusa de scule a masinii, si sa centrezi cu ele.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa folosesti scula aia speciala adica centratorul ala de fixare a rotilor pe masina din trusa masinii asa cum spune si alanb1 ? :)
    Adica acea piese neagra din plastic care arata ca un surub cu filet la capat. Pentru ce credeti ca este ?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cine o are. O poza ceva? Eu nu am vazut ceva sa semene cu ce spuneti voi.
     
  4. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    multumesc frumos!
     
    alanb1 apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce tare! Mi se pare ca eu am gaura de surub in butuc (2001). Era bine daca aflam acum 5 ani ce face tamburusul ala :)
     
    paul14, Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  7. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    321.250KM:
    Cel mai de efect update ar fi ca am reusit, intr-un final, sa schimb lupele originale cu unele Morimoto Bi-Xenon, tot de 2.5”, cu becuri H1 NHK 6000K.
    Sunt foarte multumit cum se vad acum becurile, si inca nu le-am reglat pt ca astept sa imi ajunga o noua interfata.

    Daca tot am desfacut iarasi farurile, le-am completat cu vopsea neagra peste tot, le-am curatat pe interior, iar la exterior am facut un soft polish. Urmeaza si o folie pe faruri zilele astea.

    Pentru faza lunga am ales un kit de led-uri H7 de 7600LM, tot 6000K.

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    In ultima perioada am mai facut:
    -curea compresor - am pus Conti;
    -lichid frane ATE;
    -echilibrat roti;
    -presuri mocheta originale Audi;
    -vopsit capacul motor negru;

    Nu am poze cu ultimele lucruri facute la masina si nici cu lumina becurilor noi, deci, va trebui sa ma credeti pe cuvant.

    Mersi!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Stik, paul14, Bogdan U și alți 4 apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Bun !
    Lookin` good !
    Cat de greu se desfac farurile ? Ce vopsea ai folosit ?

    Intentionez sa le fac si eu in viitorul apropiat.
    Continuam discutia in privat ? :-)

    Multam si spor cu masina !
     
  9. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Prima oara se desfac mai greu ca au masticul ala de fabrica. Dupaia e mai usor.

    Te astept in privat cu cea mai mare placere.

    Daca tot am inegrit farurile, am zis sa inegresc tot botul.

    [​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Xtremer, Chriss_Deejay și bobalex18 apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Parerea mea - arata ca naiba, cercurile sunt tot farmecul botului, altfel arata ca un passat B5...
     
    smurff, alanb1, Pauoloo și alți 2 apreciază asta.
  11. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Apreciez sinceritatea.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    UPDATE 327180km:

    - am luat iarasi legatura cu cei de la Atix Racing, ambreiajul tot smucea la plecarea de pe loc. Raspunsul lor: “kevlarul nu patineaza” bun, demontat-trimis-refacut discul-montat. Totul ok acum.
    - daca tot era scutul jos, am schimbat si filtrele si uleiul. De data asta am mers pe ulei Fuchs Titan GT1 5w40 si filtre de la Purflux.
    Pareri nu am momentan, doar ca parca nu mai racane asa tare motorul.
    -am luat din dezmembrari alt schimbator de caldura, am facut 2 flush-uri la instalatie, 4 clatiri, si am pus antigel nou. Totul ok de moment cu caldura, sa vedem cat tine si de data asta.

    Poze am doar una, la restul trebuie sa ma credeti pe cuvant :)
    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Azi, lucrare cam degeaba. Am luat toate piesele ce credeam eu ca lipsesc din puzzle-ul spalatoarelor de far, dar se pare ca mai lipsesc. Ar mai fi nevoie de pompa, care si-a cam dat duhul.
    Macar am verificat daca e ceva ulei in IC, si l-am curatat. Avea in jur de 30-40ml.
    [​IMG][​IMG][​IMG]



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    lowlife apreciază asta.
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E prima data cand vad intercooler cu bazine de aluminiu. Ce cod are? Probabil in 2001 au pus lucruri mai bune apoi au renuntat. Am vazut la fel si pe allroad.
     
    Scorpyon și lowlife apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Subscriu, la un B6 timpuriu am vazut si eu diferite chestii mai calitative :(
     
  16. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Din pacate nu am luat si codul de pe el. Cand mai ajung prin zona revin si cu codul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    328.240km:

    -de ceva timp aveam impresia ca un etrier cam facea figuri, asa ca am luat un kit de reparatie si l-am pus sus. Se pare ca am scapat de chitaitul incontinuu pe care nu l-am rezolvat de 2 ani;
    -ok, la spusele unui coleg de pe forum, cautari pe net, si gandui cum ar arata, am luat alta grila capota si am inlocui semnul negru cu cel cromat. Parca mai tare imi placea cu negru.

    [​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    lowlife apreciază asta.
  18. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    328.740km:

    Dubla 3 la franele pe fata.
    Dupa o eroare de comanda, graba si neatentie, am montat discuri de 288 cand am schimbat cele ATE ovalizate. Doar acum am observat, si din pacate mi-a stricat si placutele. Asa ca am luat:

    -discuri Zimmerman, de data asta de 312mm;
    -placute TRW;
    [​IMG][​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay, arazvan2002, Bogdan U și alți 2 apreciază asta.
  19. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    331.120KM:

    Iarna asta mi-a facut bateria figuri de vreo 3 ori cand am lasat-o nepornita mai mult de 1-2 zile.
    Am prins azi o ocazie si am montat un “monstrulet” de la Rombat de 95Ah. Sper sa nu mai am probleme cu pornirile.

    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    z1daru, paul14 și DonDoneL apreciază asta.
  20. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    321.900KM

    De mult timp aveam o banuiala ca filtrul epurator din capacul meu de culbutori e infundat. Am vazut la colegul @Catalin_1987 unul de vanzare si l-am luat sa incerc. (Aveam si pierdere de ulei)

    Am luat:
    -capac culbutori sh OEM ;
    -garnitura capac culbutori VR;
    -silicon VR;

    Daca tot eram pe acolo am demontat si galeria de admisie cu EGR-ul pt curatare (vroiam de mult sa o fac). Se pare ca cine a mai umblat pe acolo a uitat de garniturile de la conducta de gaze si de o-ringul de la EGR si au pus silicon.

    Am luat si aici:
    -garnitura conducta gaze, parte EGR - Elring;
    -garnitura conducte gaze, parte evacuare, tot Elring;
    -O-ring EGR-galerie, original;
    -diverse pt curatat :) ;
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    arazvan2002 și gutza25 apreciază asta.

Distribuie pagina asta