1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4, B6, 2002, AWX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Caracal, 3 Iun 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Salutare, vreau sa imi tin aici mai mult o evidenta a cheltuielilor si reparatiilor/modificarilor facute masinii.

    Este vorba despre un Audi A4 din 2002, motor AWX, luat cu 6500 de lei (contravaluarea unui tichet REMAT), taxa platita si nerecuperata, de la un prieten care vroia sa o dea la dezmembrari.

    O sa pun si niste poze, as vrea sa fie ceva de genul "before and after" :)

    Imi place la nebunie masina, tinand cont ca vine dupa o Fabia hatchback din 2000, 74kW, puturoasa ca naiba si mica (dar pe care inca o iubesc). Si daca mai bag 1000-1500 de euro sa o fac cum vreau, nu mi-ar parea rau. Bani sa fie :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  2. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Si...am inceput.. Azi am luat-o din service. S-au schimbat:
    - senzor apa (G62);
    - ghidaj joja;
    - burduf planetare (stanga+dreapta, partea dinspre roti);
    - bucsi bara stabilizatoare;
    - termostat apa;
    - protectii amortizoare spate;
    - antigel;
    - set brate suspensie (doar asta a costat 1000 de lei...o gramada mare de fiare).
    1690 lei piesele + 530 lei manopera.
    TOTAL: 2220 Lei.

    Nu mai troncane, apa ajunge la 90 de grade, ventilatorul de racire nu se mai invarte non stop, martorul de bujii incandescente se stinge mai repede.
    Din ce am inteles, s-au chinuit destul de mult. Nici un surub nu s-a desfacut. Le-au taiat cu flexul si le-au gaurit cu bormasina :)

    Urmeaza discuri fata+spate, placute fata+spate, bielete antiruliu spate, clapeta EGR (membrana de cauciuc sparta), tampon motor cu sonda, revizie, distributie. Dar momentan facem o pauza si asteptam "regenerarea" fondurilor.
     
    MarianMaxx, Chriss_Deejay și Dobritan sorin apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Inceput bun :o: Nu te astepta insa ca bratele alea de 1000 lei sa te tina prea mult, chiar daca ti se par scumpe pentru "o gramada mare de fiare". Bafta in continuare.
     
    Caracal apreciază asta.
  4. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Depinde ce inseamna "mult". Mai erau unele la 1700 de lei...
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    15-20.000 km
     
    Caracal apreciază asta.
  6. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Pfffff, "mult" ala mi se pare chiar putin. De curiozitate, unul care chiar sa tina mult cat ar costa? Pe masina cica erau cele din fabrica, nu fusesera schimbate. Imbinaturile nu mai aveau deloc cauciuc (bucse), erau fier pe fier.
    Uite ca nu m-am gandit sa fi facut o poza la cele vechi si la suruburi :)
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toate bratele TRW sau Lemforder costa in jur de 2500-3000 ron, depinde unde si la ce preturi le gasesti.
     
    Caracal apreciază asta.
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Bine ai venit! Dacă tot vrei "before and after", pune și niște poze.
    Ținând cont ca ai luat-o asa ieftina, cred ca merita sa investești în ea ca sa o aduci pe linia de plutire. E o mașină bună cu motor puternic și fiabil dacă ai grija de el.
     
    Caracal apreciază asta.
  9. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Foarte frumos !
    Ma bucura determinarea ta si iti urez mult succes in continuare! :)
    But still, pune si tu niste poze sa vedem si noi !
    Iar in legatura cu bratele de suspensie, asa cum au spus si colegii, sa nu te astepti sa tina prea mult. De curiozitate, ce marca sunt cele noi ?

    Spor in continuare ! :-)
     
    Caracal apreciază asta.
  10. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Din pacate nu am acces la un PC. Cand ma intorc in Bucuresti (marti), o sa pun si poze :))
    Nu mai stiu ce marca sunt bratele...:D
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  11. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Cam tarziu, dar am reusit. Am revenit cu pozele. Sunt poze face in ansamblu, dar in special accentuate pe defecte. Poate la unele stiti voi niste solutii (de exemplu plafonul sau tapiteria de pe portiera).
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  12. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Continuare poza.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  13. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Continuare poze 2.
     
    MarianMaxx și CristiCosti apreciază asta.
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Bine ai venit!
    Felicitari pentru noua achizitie si pentru curaj! Trebuie sa recunosc ca ai mult curaj sa pornesti in aceasta aventura, fiind mult de lucru, dar daca il faci bine, la urma iese ceva foarte bun.
    La motor trebuie sa rezolvi urgent acea pierdere de ulei. Cred ca la exterior nu ai de ales decat o vopsire totala.
    La interior ai de inlocuit foarte multe elemente, dar esti norocos ca exista multe si in dezmembrari, la preturi acceptabile.
    Tapiteria cu o igienizare iese ca noua, iar acel panel se poate remedia usor.
    Mult noroc in realizarea proiectului si asteptam toata evolutia lui pe parcurs!
     
    Caracal apreciază asta.
  15. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Multumesc de incurajare.
    La exterior nu ma deranjeaza asa rau. Indoiturile le-as remedia, apoi ma batea gandul la o colantare, negru mat. Vedem.
    Legat de ulei, cica a aruncat pe la joja, pana sa schimb ghidajul care era rupt. Dupa schimbarea acelui ghidaj, am adus uleiul la nivel. Este la nivel si acum, aproximativ 2 saptamani mai tarziu. Antigelul este la nivel, nu este nici spuma pe capacul busonului de ulei. Sper ca nu mai pierde, dar dupa o curatare de motor o sa stau cu ochii pe el.
    Da, am multe de facut la ea...si costisitoare (compresor a/c, radiator a/c, "vascocuplaj", filtru uscator, supapa expansiune sau ceva de genul - asta doar ca sa ii fac clima). Dar imi plage la nebunie masina.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai linistit, cu rabdare (si bani :) ) o sa le faci, usor usor.
    Colantarea nu este o idee rea, chiar recomand, dar te rog mai gandeste-te odata la culoare. Negrul mat a fost odata.
    Culorile din pozele atasate mi-au placut cel mai mult pe un B6.
    Butoanele de la geamuri banuiesc ca o sa le inlocuiesti, iti recomand varianta cromata, nu se vor mai decoji.
     
    Chriss_Deejay și Caracal apreciază asta.
  17. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Albastrul ala este prea tare!! Am vazut un A7 colantat in negru mat si mi-a placut. Dar poate si pentru ca era A7... :)
    Da, butoanele se vor inlocui. Am incercat cu stickere, dar nu mi-au placut.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari pentru achizitie. Ai nevoie si de rabdare pe langa ceva bani sa o aduci pe linia de plutire. Masina are potential.

    Pentru motor, as zice intai sa mergi cu el rece la o spalatorie, dai capacul de motor jos (cel gri) si speli motorul, Poate chiar faci tu rost de ceva solutie pentru degresat sau vezi la spalatorie. E foarte probabil sa ai nevoie de un EGR nou (sau o teava cu care sa anulezi <te pot ajuta cu asta>). In partea stanga probabil trebuie sa schimbi oringul de la furtunul de aer, dar vezi dupa ce speli tot, sa ai un motor curat sa poti vedea alte pierderi si sa se poata lucra acolo.

    Ca sa poti colanta masina, tot trebuie sa repari defectele caroseriei, deci practic o parte din pregatirea de vopsit tot o faci. Ai putea apoi sa o vopsesti la culoarea ei. Si daca o colantezi alta culoare, tot s-ar vedea urat cand deschizi usile, capota....etc. La vopsire in alta culoare, aceeasi problema. Nu cred ca vei dori sa investesti acum intr-o vopsire absolut completa ca la carte, avand si altele de facut la masina.

    Fa masina perfect functionala si vezi apoi. Daca te apuci de vascocuplaj, nu uita sa schimbi si rulmentul de la el fiindca mai devreme sau mai tarziu va scoate niste sunete deranjante si e doar max 100 lei unul. Am schimbat si eu.

    Ai aici pe forum destule exemple de modificari si retrofituri din care sa te inspiri :).

    PS: cred ca stopul de pe dreapta nu mai are surub sau e pus prost. Da-l jos si pune-l la loc din nou.
     
    Caracal apreciază asta.
  19. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Se adauga
    - modul confort - 230 lei.

    Avem si noi inchidere acum :)

    Am mai luat discuri frana fata/spate ATE + placute frana fata/spate ATE + amortizoare fata/spate KYB - 1560 lei. Urmeaza sa vad cand gasesc timp sa le si montez.
     
  20. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Printr-o eroare (buna), amortizoarele sunt Sachs. Totalul este de 1660 :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta