1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    2 schimburi am avut cu vst ul. Primul 8000km, si doilea 10.000 si cand am dat capacul de la axe jos nu aveam depuneri. Un ulei bun.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    -Inlocuit tampoane motor + cutie
    -Curatat baie ulei + sorb. Baia avea o crusta prin unele zone si putin pe pereti. Cuzinetii sunt bine, virbrochenul la fel, motorul se prezinta nespus de bine pentru 300.000km, toata lumea spune ca nu e al ei, dar seriile nu mint :))
    WhatsApp Image 2019-02-19 at 12.08.26.jpeg
    -Schimb de ulei cu Valvoline 5w50 + filtru de ulei MANN W950/4
    Prima impresie la ulei, a disparut rontaitul de o secunda la rece dar aici trebuie sa tinem cont ca am curatat sorbul care era relativ murdar deci avem o presiune mai buna la ulei acum.

    -Urmeaza debitmetru (iar), pierburg-ul a tinut 15.000km cu filtru sport. Trecem la filtru normal cu debitmetru BOSCH. Vreau sa schimb si uleiul la cutie respectiv grup dar nu stiu care e care. 75w90 sunt o gramada si de la acelasi producator si ma pierd in ele :(
    + Ne apucam de interior => scaune bancheta a4 b8, volan de b7 sau b8 (non-facelift ca nu avem buget), mai pe scurt, vanam BEZELE.
     
    DincaMarius și vlad_vpv apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ultima editare: 19 Feb 2019
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Doar 15.000 si filtrul a fost pipercross nu vitan (nou).
     
    DincaMarius apreciază asta.
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Am debitmetru Pierburg (folosit doar cu filtru aer stock) de peste 60k si e ok.
    Cred ca la tine influenta mare a avut-o filtrul sport ... :(
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Filtrul a fost panel in carcasa originala?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Da LKN
     
    Ultima editare: 20 Feb 2019
    DincaMarius apreciază asta.
  8. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Posibil sa fi pus prea mult ulei dupa curatare, eu am folosit filtre K&N pe multe masini de daily si n-am avut probleme.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu se pune ulei la filtrul asta.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Vezi ca exista un debitmetru Hitachi la ~40E cu tot cu carcasa, daca ai chef de experimente low budget :) a pus un prieten pe Passat 1.8T si in 8k km e ok, merge bine, consuma ok, n-are CEL aprins.

    M-ai pus pe ganduri, si eu am Pipercross pe masina.
     
    DincaMarius și DonDoneL apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pun de hartie, nu merita, am dat 200 pe filtru si 350 pe debitmetru ca sa ma tina 15.000? Pun BOSCH (Am vazut ca sunt 2, nu stiu care e faza, trebuie sa ma documentez) si filtru de hartie Mann. E pacat, nu m-am zgârcit cand am luat piesele si sa tina doar 15.000..
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Hmm... ciudat. Ai avut tu ghinion probabil. Eu am fitrul conic BMC, il curat de 2-3 ori/an (in functie de cat cum vad ca aduna praf), fostul proprietar il avea cine stie de cand, debitmetrul la fel.. am facut eu vreo 66 000 cu masina si nu am avut probleme.

    Ulei se pune doar pe filtru conic din cate stiu, cele in carcasa oem nu ar necesita.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Posibil sa fie 2 bosch cu piesa la schimb, sau na. Verific codul OE cand ajung acasa in etka pt AVJ ca aia am si eu.
    Nu mai ai debitmetrul OE, ar trebui sa aiba codul Bosch pe el?
     
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    L-am aruncat dar poate scrie pe carcasa ca aia a rămas.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    0280218063 (0 280 218 063) - bosch fara piesa la schimb
    0986280217090 (0 986 280 217) - bosch cu piesa la schimb
     
  16. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Eu totusi zic ca ai avut ghinion. Am avut filtre K&N in carcasa sau conice pe masini daily in felul urmator: Opel Vectra 30000km, BMW 525d 20000km, Honda Prelude 10000 km, Skoda Octavia RS 15000km, Seat Exeo 2.0TFSI 60000 km (46000 fostul proprietar si 14000 eu) si nu am avut probleme cu debitmetre sau alte chestii.
    Cat despre debitmetre, iti sugerez sa iei Bosch fara piesa veche la schimb, cred ca acolo ai sanse mai mari sa nu fie piesa remanufacturata. Eu cu toate cele cu piesa la schimb am avut probleme.
     
    lowlife apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E diferenta infima de pret intre cele doua si la cea cu piesa la schimb este specificat clar ca produsul este reconditionat (garantat senzor nou in carcasa veche).
     
    DincaMarius apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ultima poză cu setup-ul de iarna
    IMG_20190320_133115.jpg


    Și prima poză cu setup-ul de vară
    00000IMG_00000_BURST20190320165727355_COVER.jpg
     
    DincaMarius, Ciobanu Cristian, F33lings și alți 4 apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Daca vremea a fost cat se poate de frumoasa ieri, am zis sa profitam putin. Pentru cei din Ploiești recomand acest selfwash.

    Bonus, capace si etrieri custom made by dooster :))
     
    Ultima editare: 31 Mar 2019
    DincaMarius, AlexMaroga, z1daru și alți 3 apreciază asta.
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Iepurasul a venit mai devreme
     
    DincaMarius, Chriss_Deejay, AlexMaroga și alți 2 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta