1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi ca scaunul ala de A4 B8 are mufe diferite fata de ce ai tu la masina. Scoti pinii (cu un depinator) din mufa scaunului nou, cumperi mufa noua sau o iei din dezmembrari si bagi pinii conform schemei in mufa compatibila cu mufa de pe masina ta.
    In al doilea rand airbag-ul ala este dual stage si vezi cum anulezi un stage, sa nu iti sara in nas in mod inopinant. :) Trebuia sa-ti cumperi volan mai nou de A3 8V cu airbag single stage care se potriveste la masina ta.
     
    gabitza121 și DonDoneL apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Spor la modificari si sper sa iasa totul bine la sfarsit!:icon_thumright:
     
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De mufa de la airbag la scaun stiu, se anuleaza pinul maro, iar legat de mufe ... Nu prea corespund culorile, imi cam prind urechile in ele
     
    DincaMarius apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai avut ocazia sa stai in scaune sport de B6? Mie mi se par mult peste cele de B8 si functional, si estetic. Arata dragut stofa aia, gen GTI, dar scaunul mi se pare prea mare si umflat in spate.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Eu sunt mic si stau bine in ele, un minus este tetiera care nu se reglează, in rest, du ma simt bine in ele la 1.70
     
    DincaMarius apreciază asta.
  6. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Eu sunt mic, tu fa-ma mare.. eu sunt slab tu fa-ma tare!

    Hai sus cu ele Doneleee!
     
    gabitza121 și DonDoneL apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    După 10 facultăți si 5 mastere am reușit, intr-un final, sa obțin nuanța corectă pentru plasticele din interior. Am REVOPSIT tot dar vă las deocamdată doar un demo.

    În lumină caldă și în lumină rece. Este cel mai slab vopsit plastic pe care il am si nu mi-am batut capul cu el pentru ca vanez unele din aluminiu.
    00000IMG_00000_BURST20190531192242566_COVER.jpg
    IMG_20190531_192326.jpg
     
    DincaMarius, Bozonc Andrei, seba18 și alți 3 apreciază asta.
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    După lupte seculare avem un rezultat. E aproape perfect, spun aproape pentru ca nu stiu ce am facut gresit si centurile se trag greu :( Rezolvam maine.

    IMG_20190601_203218.jpg
    IMG_20190601_203159.jpg
     
    DincaMarius, Chriss_Deejay, smurff și alți 2 apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai umblat la stalpi? Trebuie sa ai grija la stalpul B, altfel incaleca centura si nu mai merge lin.
    Sau ai schimbat centurile?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am vopsit și stâlpii, trebuie sa ii demontez sa vad ce nu am pus bine. Am vopsit tot ce era plastic. Urmează sa fac si portbagajul după ce imi revin, e destul de obositor :3sadwalk:
     
    DincaMarius apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Poti incerca varianta asta.. daca crezi ca e din mecanism.


     
  12. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Daca tot ai ajuns sa demontezi tot, oare nu era mai simplu si mai eficient din toate punctele de vedere sa cauti o donatoare si sa treci la negru?
    Eu am avut crem/bej la un moment dat, si tare greu imi gaseam piese (plastice) sh pentru upgradeuri, sa fie si in stare buna. Cu negru totul e mai simplu.
    Bejul imi placea all around, desi ma chinuia din multe alte privinte (intretinere, etc), insa albastrului nu pot spune ca i-am fost vreodata fan. Dar asta e subiectiva...
    Oricum, felicitari pentru preseverenta.

    PS: La stalp, scoate B-ul superior, si uita-te atent sa intelegi cum functioneaza reglajul pe inaltime al centurii. Apoi aliniaza butonul pe care apesi pe stalp pentru a face acest reglaj cu mecanismul interior din spatele lui si totul o sa revina la normal.
     
    lowlife apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Doua cadre "de vară". Dăm jos suportul de număr? (Să nu vorbim încă de cârlig)

    img1560593188621.jpg

    img1560593054598.jpg
     
    DincaMarius, stefan550, Andu333 și alți 2 apreciază asta.
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu votez pentru dat jos. :icon_thumright:
    La tine este usor ca nu este gaurit si sa apara inestetic... in plus ai si putin spatiu acolo. Va arata mai bine fara, decat acum cu suportul.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Arata cam cheala zona fara suport. Eu am avut numerele rosii la b6 sedan puse fara suport (cu banda), m-am chinuit ceva sa le centrez si cand le-am luat pe alea negre le-am prins in suport, imi place mai mult asa.

    Suportul eu zic ca e foarte util in Romania :)
     
    DonDoneL apreciază asta.
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  17. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Am avut suporti de aia "slim" si tot ce fac e sa iti scoata numarul in afara, arata destul de inestetic. Pe spate l-am lasat o perioada, ca e mai ingropat, insa pe fata nu l-am montat deloc.
    Daca ai rabdare sa le pozitionezi corect, banda Bison e sfanta. Parerea mea ;)

    Atasez poze sa se vada distanta la care iti tine suportul slim numarul si poze cu un numar ce a fost lipit cu banda dubluadeziva, dat jos de buna voie, pentru cei ce se tem ca le vor pierde.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Hmm, mulțumesc pentru info. Întradevăr, pe fata cred ca cel mai frumos se vede lipit direct dar pe spate nu mi se pare ca da rau cu acest suport slim. Vedem, momentan cochetez pentru fusta de ultrasport si o idee putin mai nebună imprumutata din state, sa o fac onepiece cu partea de sus.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    In partea din fata langa grila centrala o sa fie greu spre imposibil sa o faci sa para dintr-o bucata pentru ca piesele nu vin chiar in acelasi unghi.
    Nu ar da rau la voi care ati mers pe bara spate de S4. Eu tocmai de asta am preferat S-line fata spate, in ideea de a pastra linia originala bara+spoiler. Iar pe fata S-line imi pare mult mai frumoasa decat S4.
     
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Acolo nu vreau sa umblu, doar intarita bine si făcut in laterale ( acolo e impactul vizual mai mare ).
     
    DincaMarius apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta