1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De ce mi-a fost frică, nu am scăpat.
    Caut idei. Nu am joc in ax. Dupa cum se poate vedea, nici ulei pe evacuare. Doar niste fisuri ca asa "se poartă" la 1.8t... :(
     
    DincaMarius apreciază asta.
  2. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Manifestari? Sau cum ai ajuns sa constati?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Aveam o gaurica in catalizator si am zis sa o rezolv sa nu se agraveze si daca tot l am dat jos, am zis sa verific si eu jocul in turbina, si am facut si o poza... Nu e străpunsă. In momentul in care se fisureaza pana in exterior, o sa piardă presiune.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  4. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Poti schimba doar partea calda a carcasei daca turbina este ok in rest. Am facut eu lucrul asta la un K04-023 si a fost ok.
    A ta la cum arata acum inca pare folosibila, atata timp cat fisura nu este pana pe partea cealalta.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Deocamdata esti safe ... dar mergi cu amestec sarac sau ceva ?
    De ce-i asa de alba in spate?
    Alb -> temperatura mare a gazelor de evacuare.

    Bafta ! :-)
     
    DonDoneL și lowlife apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Așteptam piese, am facut un test afr, stau bine se pare, acum de ce e asa alba.. nu stiu..
    Intre timp au venit stropitori, nu ca as avea nevoie de ele acum dar asta e.
     
    DincaMarius și Gabi_KGT apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    A venit partea caldă si adaptoarele pentru stropitori. Piesa este solidă si foarte bine finisată. Astept luni setul de montare pentru turbo si ne apucăm de treabă. Revin cu heavy pics and info, ca de obicei.


    IMG-20190719-WA0011.jpg
    IMG-20190719-WA0003.jpeg 71RS1WpqbnL._SX466_.jpg
     
    DincaMarius și lowlife apreciază asta.
  8. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Arata bine carcasa, pare facuta cum trebuie. Poti da detalii de unde ai luat-o?
    Daca tot umbli in zona respectiva, recomand sa verifici bine si galeria de evacuare, tind si ele sa prinda fisuri si este pacat sa te muncesti de 2 ori.
    Dupa schimbarea carcasei sa faci niste loguri, sa te asiguri ca wastegate-ul este reglat cum trebuie si totul merge in parametri.
    Spor la treaba!
     
    lowlife apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Piesa am găsit-o în Lituania. Aveam variantă in Germania si China desigur dar cea din Germania asa cum era prezentată in poze avea mai multe defecte de turnare(nu ca ar conta niste cute dar asta denotă o mai slabă linie de producție) iar China am zis sa nu. Am gasit si in tara china la 800 lei :))

    https://turbocentras.com/shop/en/tu...4973-turbine-housing-k03-500-53031009060.html

    Costul pana in fata ușii a fost de 87 euro. Livrată in 5 zile lucrătoare prin DHL.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  10. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Interesant. Am pus eu acum vreo 3 ani din china pe un K04, nu am gasit nicaieri altundeva si era o turbina buna incat sa renunt la ea.
    La prima vedere parea ok, este si acum pe masina, nu am facut decat vreo 10mii km de atunci insa nu am mai inspectat-o.
    Sunt curios de simti diferente de putere dupa schimbare, sunt unii ce se plang de pierderi atunci cand au carcasa fisurata.
     
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Îți poți da seama foarte bine cat de rău stau in momentul de fata doar din cauza bănuțului de la wastegate care nu mai etanșează corespunzător. In rest turbina este foarte ok si avand in vedere ca nu găsești deloc usor o turbină de BEX originală, era pacat sa o arunc.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Vin toate piesele grămadă dar oare timp de ele cand? Ultimele poze cu bara stock.
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    E noi piesele boss?! :faint:
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De firma @lowlife.
    Am modificat si stropitorile ca sa bata mai sus dar acum lovesc putin in capota..
     
    DincaMarius și George Stoica apreciază asta.
  15. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Pare ceva ciudat la grila centrala din spoiler, in mod normal cea de S-line OE vine fara dunga cromata de sus.
    Iar spoilerul OE vine pregatit de vopsit intr-un grund albastrui.
    Cel cumparat de tine imi pare aftermarket, iar grila pare de A6 C5. Sper ca nu ai platit pret de OE.

    O chestie care mie personal nu imi place, desi am vazut la mai multe lume, e spatele de S4 si fata de S-line. Si nu imi place, cu atat mai mult cu cat barele de S4 sunt monocomponent, pe cand la S-line spoilerul e totdeauna separat. Dar e parerea mea. Ar fi fost frumos sa fie si fata tot S4 daca ai inceput asa cu spatele.
     
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Bara de s4 nu își justifica pretul si arata ca una normala putin restilizata. Prelungirea întradevăr este AM dar din ABS (există 2 modele pe piata, unul foarte ok, cel pe care il am si unul care nu "vine" ). Grilele de la proiectoare sunt OE iar cea de mijloc este într-adevăr de A6 C5 Facelift dar OE nu AM. Avand in vedere ca fusta este din ABS, voi face o sudura de plastic si cele doua componente vor fii unite in una singura.
    Prețul a fost de 755 lei pentru tot ce se vede, unul considerabil mai mic decat o bara completa, dat fiind faptul ca cu am xenon, deci implicit, spalatoare.
     
    DincaMarius și F33lings apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Realizat operatiunea "turbina". Nu intru in detalii despre cum se da jos turbina de pe mașină dar de îndată ce ai ajuns cu ea pe brate treaba sta in felul urmator: se SLABESC suruburile ce tin niste pârghii de blocare, apoi de sucesc pana ce acestea nu mai țin miezul blocat dupa care se STRÂNG LA LOC suruburile. Se foloseste spray penetrant dupa dupa se loveste usor cu ciocanul pana la eliberare.(Sa nu uitati sa demontați si actuatorul vacumatic de la wastegate). Se scoate copul vechi, se pune cel nou, se poziționează parghiile si se strang. Se strange reglajul de la wastegate si asta e tot. Eu pe al meu l-am strans putin mai mult față de cat era el pentru că preload ul nu era suficient cat sa imi tina banutul de la wastegate inchis.
     
    DincaMarius, Chriss_Deejay, F33lings și alți 3 apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Intre timp cât bara așteaptă sa fie abordată, au venit si becuri pentru faza lungă. Becurile sunt Philips Diamond Vision 5000k.

    00000IMG_00000_BURST20190808112431019_COVER.jpg

    Nu sunt plus 10000% ca atare au o durată de viață de 400 ore comparativ cu night ¢uru si alte prostii ce promit 150 ore. Pus langa becul cu Xenon lumina este izbitor de asemănătoare, pot spune chiar identică ca și culoare, doar pozitia este acum "din alt film".

    IMG_20190808_212812.jpg
     
    DincaMarius, gutza25, F33lings și alți 2 apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Daca tot am pus becuri am zis sa incerc sa dau un polish mai calitativ farurilor. I-am făcut unui amic (faruri halogen) si eram gelos asa ca am zis sa incerc si la mine. Rezultatul este excelent. Abraziv de 800, 1500, 3000 urmat de 2 treceri cu menzerna 2500 si inca 2 treceri cu menzerna 3800. Degresat cu alcool si dupa aplicat ceara Collinite 476s.
    IMG_20190809_152855.jpg

    IMG_20190809_152905.jpg

    IMG_20190809_153207.jpg

    IMG_20190809_153142.jpg
     
    DincaMarius, Horatius, icb și alți 6 apreciază asta.
  20. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Like, daca tot ai zis sa-ti dau :friends:
     
    DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta