1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Original este OE, iar o recomandare generala e sa folosesti un filtru mai mare, cel mai mare fiind Mann W950/4. Bun ulei! :)
     
    F33lings apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    N-am stiut legat de filtrul de ulei ca e bun cel mai mare. La urmatorul schimb o sa tin cont, multumesc!
     
    DincaMarius, F33lings și lowlife apreciază asta.
  3. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    ce turbo ai pe ea?
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    de bex
     
    DincaMarius apreciază asta.
  5. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    Am vorbit pe messenger. Nu eram sigur ca esti tu de aia te-am intrebat de turbo.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Intre timp am reusit sa fac mai multe cercetari si masuratori. Dupa mai multe consultari si verificari la cateva firme din Olanda am aflat si cum sta treaba cu modificarile. Turbina este de BEX, puterea masurata pe dyno este de 210 cai limitata de ambreiaj si intr-o oarecare masura de racire. Tunner-ul mi-a spus ca este un soft fiabil in timp si daca sunt multumit de putere sa nu il schimb fara modificari pe parte de transmisie si racire. Eu sunt foarte multumit de cum se comporta masina in această configuratie deci pe parte de putere asa ramane. Ne axam pe intretinere si imbunatatit pe parte de dinamica.

    Ne-am apucat si de interior, am demontat tot ce se afla sub trimuri(torpedoul,tunelul cu toate anexele -cotiera-scrumiere-etc-, capacele laterale -panou sigurante si cel din dreapta- si tot ce mi-au vazut ochii zgariat :)) )

    Apoi a urmat cea mai pacatoasa treaba, curatatul vopselei cauciucate. Prietenii mei timp de 3 zile au fost buretii abrazivi,cif-ul si alcoolul (n-am baut din pacate :( am degresat muuulte elemente).

    Dupa am fost in cautare de materiale. Am realizat vopseaua pe comanda si "imbuteliata" in spray. Am cumparat atat plastic primer cat si lac mat pentru rezietenta in timp a lucrarii. Pot spune ca am fost placut surprins de calitatea produselor. Vopseaua acopera extraordinar, nu curge, raza de pulverizare a spray-ului este foarte mare comparativ cu ce am mai utilizat de la diversi producatori. Practic totul a mers ca uns. Mai am doar cateva plastice de demontat si pregatit (manerele si cate ceva prin portbagaj). Recomand aceasta operatiune persoanelor ce au in primul rand curaj si in al doilea rand rabdare. Este o munca migaloasa dar am reusit sa o fac. Interiorul meu, fiind albastru... Mi-a pus ceva probleme... Pana am nimerit nuanta... Cam asa a iesit.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Astept pareri sugestii si intrebari daca aveți. Merita operatiunea asta chiar daca este foarte migaloasa!
     
    rotitza, DincaMarius, paul14 și alți 7 apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce spray-uri ai folosit (ataseaza poze aici) si felicitari pentru munca de chinez batran. :)
     
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  9. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
    bugscata apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E degeaba, se face la fel ca asta de a fost pe trimuri, fiind cea originala. Ce am folosit eu rezista la unghii si alte uzuri.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Marfa, mersi, o sa am si eu in vedere, ca imi stau pe creier zgarieturile :D
     
    Lucian189 și DonDoneL apreciază asta.
  12. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Felicitari pentru munca depusa si pentru perseverenta. Sunt curios cat va rezista (si daca va rezista). Se intampla cumva sa ai idee ce cod de culoare s-ar apropia de plasticele negre (soul black)? Asteptam poze cu ele montate pe masina.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    lowlife - Merita fiecare ora utilizata ca nu o pot numi pierduta cand am castigat un aspect de "nou" in masina
    xstefan10
    - Nu stiu sincer, daca le faci pe toate nu prea conteaza. Un negru mat adanc mereu o sa ii ofera o alura sportiva. Niste carbon 3D glossy pe scrumiera si trimuri si o sa fie senzatie. Daca il aveam negru asa il faceam.
     
    DincaMarius și xstefan10 apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am terminat tot de vopsit. Am facut si manerele usilor (toate) si carapacea de la volan. De miercuri ma apuc de montaj.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Urmeaza sa achizitionez butoane de b8 cromate.
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Este interesant ce faci tu si rezultatul obtinut!
    Iti spun un mare Bravo!Probabil multi se limitau la dezmembrari sau se lamentau : e o masina veche!
    Finisajul pare bun, mult peste ce cred ca aveai inainte de operatiune.Poate este vina luminii, insa pare putin mai lucioasa vopseaua data decat cea de fabrica.Faci tot ce este plastic cap-coada?
    Pentru butoanele de B8 iti recomand sa revezi informatia din topicul meu, pentru ca ai nevoie de Butoane de B7 + B8 pentru a face acest retrofit!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Vazusem pe la straini ca merg cele de b8 daca se taie putin din marginile butonului pentru blocat geamurile spate, lucru care nu ma deranjeaza neaparat.
    Pe manere intradevar sunt putin mai lucioase dar asa e lacul asta mat. E dat si in 2 maini pentru ca am vrut sa tina in timp fiind cele mai utilizate componente. Lumina din camera este destul de puternica si iti pare ca sunt mult mai lucioase dar nu sunt chiar asa. Nu exista grad de comparatie cu ce a fost inainte. Efectul acela lipicios cand puneai mana pe un maner, torpedoul plin de uzura de la genunchi... acum e "vis" si da am vopsit tot ce era plastic albastru la interior.
     
    DincaMarius și audibv apreciază asta.
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca tai butonul le poti monta, insa blocajul spate nu o sa functioneze.
    Vopseaua Oem atrage praf, grasime, jeg si trebuie intretinuta corect pentru a rezista in timp.Dupa ce am schimbat tot in masina si am descoperit produsele potrivite, am reusit sa mentin interiorul impecabil si “nelipicios”.Mai nou am descoperit si cum sa fac plasticele Oem( dar vechi de 7-8 ani) sa arate ca noi in cativa pasi(cu conditia sa nu fie jupuite/zgaraiate).
    Anyway bravo pentru lucrul facut!Pentru 80% din oameni, asa a iesit in fabrica!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Eu sunt multumit, nu sunt eu vopsitor sau mai stiu eu ce, dar am respectat etapele si nu au fost probleme. Sincer nu am copii ca sa imi fie utila functia de blocare a geamurilor. Prefer un aspect mai fresh, actualizat si sa pierd "dotarea" asta. Multumesc pentru aprecieri! Drumuri bune!
     
    DincaMarius apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mie mi se par urate si fragile butoanele de B8, se si simt ca niste chinezarii la actionare. Cele de B6/B7 sunt altceva. Eu am mers pe cele clasice :)
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    E normal sa ti-se para chinezarii.....poate acolo sunt facute[emoji23].Varianta de Fl cu aluminiu, arata totusi foarte bine.
    Pentru o improvizatie plug&play se foloseste panoul de pe usa soferului de pe B7 impreuna cu capacele de butoane de B8.Pe celelalte usi, butoanele de B8 merg plug&play.
    Personal am ales varianta bloc de B7 nou + capacele de B8 atat pentru functie, cat si pentru un aspect mai bun : oricum butoanele de B8 nu urmeaza forma manerului de B6.
    Pentru a face butoanele de B8 100% integrate in manerul de B6 era interesant sa slefuiesti “cocoasele” ce urmeaza forma butonului si apoi sa revopsesti(caut o poza si revin).

    [​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    bobalex18 și Chriss_Deejay apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta