1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Dooster, 22 Mai 2017.

  1. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    RNS-E? Este android si momentan astept suportii de pahar si vreau sa pun ornamentul cromat de la concert 2 sus. Dupa, revin cu poze.
     
  2. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Au venit si gagicile astea, maine cred ca am treaba :))
     

    Fișiere atașate:

    icb apreciază asta.
  3. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cel puțin în poza pe întuneric seamănă cu RNS-E și cum nu m-am uitat atent...
     
    Dooster apreciază asta.
  4. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Schimbat : garnitura capac, ulei cutie + grup
    Motorul arata nu bine, foarte bine, nu am depuneri (foarte slab pe capacul motor doar). Lantul e la locul lui, intinzatorul e bomba.
    Montat la loc BOV-ul de la forge (l-am reconditionat). Acum merge in parametrii
    Urmeaza: schimb ulei (plus curatat baie sorb asa preventiv), filtre, suporti motor si posibil garniturile la turbo (am o paraiala in decelerare si am ajuns cu verificatul pana la downpipe, trebuie vazut si in continuare)
     
  5. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330 + B8 2.0tfsi stock
    Pai stai asa, ce cauta BOV-ul pe motorul tau din capul locului?!
    Si ce faci cu 2 suporturi de pahare, o sa fie incomod cand conduci cel din stanga.
     
  6. t_qua77ro

    t_qua77ro 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Feedback dupa schimbul de ulei in cutie? Pe ce ulei ai mers? Ma gandesc la primavara sa il schimb si eu, cu ulei OE Audi, insa nu stiu daca sa ma scarpin fara rost, pentru ca nu simt nici o anomalie la cutie, cel putin deocamdata.
    Aia cu sorbul sigur o fac si eu in viitorul apropiat, asa just in case

    PS: Sa imi spui cat te tine garnitura la capac fara sa vezi mici urme de vapori de ulei in spate inspre panoul ignifug, acolo unde vine acea semiluna :) Eu la precedenta masina am pus vreo 4 garnituri de la mai multi producatori, inclusiv OE, insa m-am incapatanat sa pun si silicon desi e prevazut in cateva puncte inclusiv in manualul de reparatie, si dupa 2-3,000 km murdareai servetelul daca treceai pe zona respectiva cu el. A fost o lupta psihologica unde m-am lasat invins pana la urma. Asta o voi lasa in pace, nu merita osteneala decat daca ajunge si se prelinge in jos uleiul ;)
     
  7. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Dupa schimbul de ulei vad ca intra mai finut in viteze, in special a 2 a si 1 a (din mers).
    Este un bov cu recirculare, forge 007 si tine presiunea mult mai ok decat valva OE. Nu l-am pus pentru sunet.
    Legat de suporturile de pahar pentru mine este o necesitate. Daca am pasager eu nu am unde sa tin o cafea sau o doza de suc.
    Garniturile sunt elring. Cat de bune, o sa vedem.
     
  8. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330 + B8 2.0tfsi stock
    Pai "bov" cu recirculare este DV, adica ce trebuie :) cata vreme nu are gauri sa fasaie, e bine.
    Ce ulei ai pus? diferente ar trebui sa vezi la extreme, sa nu mai ai vara senzatia ca amesteci cu lingurita in ceai, adica asta e experienta mea dupa ce am pus ulei OE in B6 vechi. Vreau acum sa pun si la cealalta, dar am dubii daca nu cumva sunt bani aruncati - sa-l las asa, sa pun aftermarket. OE e scumpicel, 29-30euro pe litru x 3 litri si 1.5 diferential :(
     
  9. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am pus de la Ravenol. Eu merg pe Ravenol la uleiuri motor, servo etc si antigel HEPU. Cutia merge foarte frumos acum si parca, dar nu stiu sigur, e si mai silentioasa putin transmisia. Trebuie in schimb neaparat sa echilibrez cardanul. Am inteles ca la Bucuresti se face asta (cel putin asa mi-au spus 2 cu BMW). Bov-ul are dop, nu i-am pus goarna, nu-mi trebuie fas fas ca am deja unul enervant pe evacuare pe care il caut de un an de zile.

    Stiu ca nu va place tigania mea de buton de esp :)) dar imi asum ciriticile. O sa scrie si pe el ESP, e pe drum :))
     

    Fișiere atașate:

    lowlife apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Platinum Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330 + B8 2.0tfsi stock
    Aha, good to know. VSG ai pus, in diferential ai schimbat? mi se pare ciudat ca Audi are coduri diferite pt cutie/diferential, insa la Ravenol gasesti acelasi cod - VSG (cu o varianta de ulei ne-sintetic pt diferential, parca TSG).
    Legat de ESP, nu stiu de ce ti-ar trebui buton de ESP (adica sa-l opresti) :)
     
  11. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Stiu ca a fost de 2 feluri uleiul, ce coduri, n-am notat ca eram atent la alte lucruri in timp ce il schimba mecanicul. Esp-ul il scot cand fac un launch mai brutal de pe loc
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Gold Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Frumos. Catalogul ofera TGO sau VSG, vasozitatea fiind 75W-90. In alt program, codul OEM ar fi G 052 911 A2 cu vascozitate 75W-80. Nu e nici o problema ca ai pus VSG. Ai fi putut alege linia profesionala ce contine codul tau G 052 911 A2 si anume MTF-2, insa e mai scump. Nu-ti fa griji, nici actualul nu dauneaza :).
     
    lowlife apreciază asta.
  13. Dooster

    Dooster Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Murdar nu era nici cel vechi, dar palpabil se simtea ca este uzat.
     

Distribuie pagina asta