Habar n-am cum a 'schimbat' doamna dinaintea mea vitezele. O sa intre la 'cosmetizat' si nuca schimbatorului in viitorul apropiat. La curele a fost pur si simplu alegerea mea sa merg pe Gates. Am mai vorbit si cu alte persoane, am mai citit si pe forumuri si asta a fost decizia
Eu numai pun Conti de cand cu lotul acela cu probleme, care scartaie. Gates este cu aproape 30-40% mai scumpa decat Conti dar eu numai asta folosesc in ultimii 5 ani. Ca idee, am pus la accesorii si la pompa de injectie curea Gates acum 150.000 km si nu existau nici un fel de crapaturi pe ele acum 2 luni cand le-am verificat. La fel de buna este si Dayco.
S-au inlocuit rolele comandate si curelele. S-a inlocuit complet si lichidul de racire - aici am mers pe Hepu G12. Intre timp, s-a terminat si cu vopsirea elementelor achizitionate. Pozele le gasiti mai jos. In viitorul apropiat am in plan sa ii vopsesc oglinzile gri, sa elimin insertiile de pe haion (A4 si 1.9 TDI) si sa ii montez un eleron pe haion. Am comandat si folie insonorizanta cu aluminiu si cum se incalzeste vremea ma apuc sa montez (in prima faza) pe usi. Bara fata, bara spate, pragurile si bandourile fiind proaspat vopsite e posibil ca in soare, cand masina e curata sa fie mai lucioase, mai inchise la culoare, asadar pregatim si un detailing exterior (am comandat ieri Collinite 476s Super Double Coat Wax, 255g). Toate cele de mai sus s-au intamplat la fix 79.000 KM si parca 'babutza' mea arata ca o 'doamna' acum si va arata ca o 'domnisoara' cand ii punem rotile pe 17". Drumuri bune in continuare sa avem!
Da, este un plus acest kit USP...dar parca totusi masina pare "cuminte", posibil si din cauza rotilor de iarna Eu in prima faza as anula suportii aia de numere. Nu stiu cum arata in realitate, dar in poze eu vad diferenta de nuanta intre piesele proaspat vopsite si restul. Din propria experienta iti spun ca in soare diferenta o sa fie mult mai vizibila, din pacate. Bafta in continuare cu planurile tale.
Da stiu ca se va vedea o diferenta de culoare, tocmai d-asta iau in calcul un detailing exterior complet (ma va mai ajuta putin, mai ales ca desi are 15 ani vechime, vopseaua nu isi arata varsta). La suportii de numar daca imi vin 'piticii' renunt usor, dar momentan e ok asa.
Ma bucur ca ai intinerit-o cu kitul USP si ai grija de ea. Arata bine, dar va fi si mai bine cu rotile pe 17.
Daca incepi de acum cu modificarile, nu mai apuci sa o schimbi si trebuie sa o ti. Azi o piesa, maine alta... un detailing si tot asa. Frumos rezultatul! Hai sus cu alte jante!
Seara buna, dragi forumisti! Dupa cum spuneam zilele trecute, am comandat arcuri Eibach Pro-Kit si urmeaza sa le pun pe masina sambata. Tot saptamana asta 'babuta' a mai primit si un eleron pentru haion. Maine dupa amiaza revenim cu alte 'vesti'
Dupa cum spuneam aseara, astazi sunt dator sa revin cu alte vesti Portbagajul 's-a umplut' putem spune. Au fost achizitionate urmatoarele: - sistem complet de franare de B7 - 2.7 TDI, respectiv etrieri, portetrieri si tablite de protectie pentru puntea spate; - discuri striate ATE 320 x 30 pentru puntea fata; - discuri ATE 288 x 12 pentru puntea spate; - placute de frana TRW pentru puntea fata si spate; - furtune de frana TRW + ATE pentru puntea fata si spate; - lichid de frana ATE - Type200 Dot4 (2 litri); Etrierii au mers la colegul @zamolxez pentru sablat si saptamana viitoare vor fi gata.
Sunt montate arcurile deja O sa revin si cu poze noi. Garda la sol a coborat si e vizibil acest lucru, daca aste te intereseaza. In plus masina a devenit putin mai rigida.
Normal ca s-a lasat, doar sunt -30 fata de standard iar tu standard aveai. E posibil ca pe viitor sa mai coboare putin pe fata, dar nu cred ca vei sesiza cu ochiul liber diferenta, decat daca ai asta in minte. Si da, e mai rigida si mai stabila. Exact treaba asta a facut-o un prieten, a pus Eibach PRO, dar tot nu se simte ca un sport (ca a mea), insa a zis ca ii e suficient, nu o vrea asa rigida precum a mea
Etrierii incep sa prinda 'culoare' si asteptam sa vina vremea buna sa montam tot sistemul de franare. @zamolxez se ocupa de sablat.
Ai grija cu amortizoarele + eibach, sa nu le distrugi sau mai bine zis, eu le-as vinde pana nu se distrug si as lua unele pt suspensie sport. Cat a costat furtunaraia? discuri ATE + placute TRW am si eu pe o masina, o sa fii foarte incantat de franele noi. PS: ai putea sa cantaresti combo-ul? Disc, placute, etrier? Sa ne facem o idee de greutate