Astazi am profitat de vremea frumoasa si am inceput la proiectul 'frane'. Dupa ce am luat etrierii de la sablat, m-am apucat cu prietenul meu @Dooster de proiect. Primer, vopsea, lac, vreme si voie buna si iata ce a iesit @lowlife - furtunele de frana au costat cu aproximatie 250 RON. La 'ochi' asa etrierul fata are cam 4 - 6 kg, discul fata undeva pe la 10 kg.
Aseara am ajuns la borna '80.000 km'. Vad ca vremea tot se incapataneaza sa fie frumoasa si ma gandesc ca weekend-ul viitor sa punem franele si automat rotile de vara.
Ma interesa vs cele stock LE: am eu setul 288/245 sau cat or fi pe acasa, sa le cantaresc. Foarte kinky arata rosii, zic de calitatea rezultatului - ca eu nu le-as fi facut rosii tu ai un youngtimer, un gri de fabrica mergea manusa IMO...
Las ca arata bine si asa, imi pare familiara nuanta. Cele stock (discuri, suporti, etrieri) au aproximativ 20-25kg.
Nu iti e putin rusine sa ai atatia km in bord ? Culorile etrierilor nu se discuta, unii ii fac galbeni, altii (eu) rosii, etc. Important e sa iti placa tie.
Daca te mananca, trebuie sa te scarpini, nu-i asa? Pentru ca tot trebuie sa schimb jantele, aseara am vazut unele care imi plac foarte mult, dar sunt pe 18" si astfel as fi nevoit sa: - vand rotile pe 15" - vand anvelopele de vara pe 17" (235/45/R17) - cumpar anvelope vara 235/40/R18 - cumpar anvelope iarna 235/45/R17 Inca ma gandesc, calculez, trasez. Hai sa va vad ce sfaturi imi dati
Sunt foarte misto acest model, dar sa iei OE. Astea din poza nu sunt Castigi la aspect, pierzi putin la confort, uzura putin mai mare la tot ansablul de directie/suspensie, manevrabilitate putin scazuta la locuri stramte/parcari . Dar cum baba sufera la frumusete...asta e
Daca tot vrei jante faine, as merge pe modelul pus de Nucu acum, adica in varianta cu Et mai mare putin de A6 4F, sau poate chiar cele de A5. Efectul e garantat dupa ce ai pus si arcuri. Vezi ca pe iarna poti folosi si jante pe 16, incap cu noile frane, dar ar trebui sa vinzi si rotile de vara .
Sunt in cautari, vedem ce si cum. Daca gasesc ceva frumos, as pastra Sline-urile de le am pentru iarna si as merge vara cu 235/45/R17. Totusi e prea mare cheltuiala daca trec pe 18. Daca vezi ceva frumos, da-mi de stire Razvan!
Intre timp s-au schimbat lucrurile si odata cu achizitonarea C6-ului, am renuntat la upgrade-ul pentru sistemul de franare si automat si la alte jante. 81.400 KM avem acum
Tot n-am mai postat pe aici de multa vreme. Masina are 83.000 KM si astazi a beneficiata de schimb ulei + filtru (Liqui Moly 5W40 Diesel High Tech - 505.01 si filtru de ulei OE). Aseara am 'alergat-o' in jur de vreo 100 km pentru ca mi-era dor de ea. Clar nu se compara cu surioara ei, dar tine standardul sus! Mi-era dor sa o alerg putin, sa scada range-ul de la 200 KM la 130 KM si apoi dupa un mers normal, sa il vezi cum urca cu cate 10 KM si ajunge pe la 170 - 180
Sa tinem topicul sus si aici. Masina a trecut de 87.000 KM dupa concediul din Grecia si ruleaza fara probleme in continure!
Huh, 2 ani si de absenta Masina a ajuns la 127.200 KM si astazi, 31.01.2023 am schimbat urmatoarele: - kit distributie Conti - kit accesorii (inclusiv 'frai' alternator) Masina ruleaza foarte bine si in primavara mai mult ca sigur va beneficia de un set de brate noi. Pana acum reviziile au fost facute la maxim 9000 km (ulei Valvoline, filtre Knecht/Mahle).