@K3nT faptul ca se consuma foarte repede dunlop-urile e o consecinta a compozitiei mai moi a anvelopei ce iti ofera aderenta si stabilitate foarte bune, de care esti multumit. Daca vrei ceva care sa te tina mult nu o sa mai fie asa performante, deci nu exista ceva perfect, ci doar compromisuri. Felicitari pentru ca ai mers pe 17! Ai facut alegerea cea mai echilibrata.
Mersi @Bettle94. Si dupa ce am schimbat suportii la motor, cand se incalzeste si ajunge la 90° C tot imi trepideaza putin caroseria. Daca calc ambreiajul tremuratul nu dispare, deci exclus volanta (citisem pe aici pe forum). Aveti idee de la ce poate fi sau daca e normal asa? Turometrul nu sufera modificari.. motorul inainte sa schimb suportii tremura destul de rau .. acum am ridicat capota nu mai trepideaza asa rau, dar parca ma sâcâie pe creier tremuratul asta simtit in interior. La diagnoza nu a iesit nimic! Poate s-a confruntat cineva cu "problema" asta. KM fara probleme!
Daca iti tremura de la volanta poti calca ambreiajul ca nu o sa se modifice tremuratul. Volanta se aude cand apesi 1 cm ambreiajul si sunetul motorului se aude altfel "se aude volanta cum bate". E foarte usor de auzit doar trebuie sa asculti. Cat timp apesi ambreiajul 30% si auzi zgomote sunt din cauza volantului.
La 70.000 km volanta ?! Totuși... Ai schimbat distribuția între timp? Ai mai avut diesel înainte? Și altcineva e de părere că "tremură" ?
Distributia a fost schimbata la 59.xxx .. nu am mai avut diesel inainte.. trepidatiile se simt cand stau la semafor. Inainte, pana sa schimb tampoanele la motor facea mai rau.. acum s-au mai domolit sa zic asa, dar tot nu-mi place. Vreau sa mearga 'brici' . Zgomote ciudate nu scoate.. sau cel putin nu am sesizat.. o sa fac chestia cu ambreiajul sa ascult atent sa vad..
Săptămâna trecută am schimbat și eu tot ceea ce ține de distribuție, iar după schimb, pt. că sunt mai întinse curelele decât la distribuția veche, parcă toate zornăie în zona bordului și trepidează. Prima senzație după schimbul distribuției a fost aceeași de care zici și tu. Deci, poate fi și la tine același motiv.
E foarte posibil.. motorul merge bine, sunt multumit. Nu zgomote ciudate, nici macar la rece.. vedem dupa inca vreo 1500 - 2000 km daca mai face. Abia vine si caldura!
Nu ma bag la trepidatiile motorului pentru ca nu am asa ceva la 251k km si nici tampoane de motor nu am schimbat prea des : sunt la setul 2 in km astia. Referitor la Nexen : am vara-iarna si feedback-ul meu este urmatorul : -vara : 3.5 sezoane si ~40k km.L-am echilibrat la montaj si atat.Dupa ani de zile in care am platit echilibrari la fiecare schimb de roti complete, am stabilit ca voi echilibra doar la nevoie rotile.Ciudat sau nu, rotile merg ceas dupa 3.5 sezoane. -uzura : am varianta N’fera Su4 UHP si mai merg lejer 20k km. -aderenta la franare : 2 frane cu Abs/sezon maxim. -aderenta la acceleratie : nu stiu....quattro -aderenta la viraj in forta : decenta, insa simti limitele pe serpentine(18”, Eibach si amortizoare sport). -zgomot : 130-160 decent.Peste 160 este oricum zgomotoasa masina si acopera zgomotul lor. -iarna : 17” 235/45 Winguard sport. -aderenta in fata : decenta, mult sub Marcile premium -frana : la fel -lateral : la fel. -rulaj : 3 ierni fara echilibrare si fara batai de cap in aproximativ 20k km.Duc ~ 60 k km pe quattro fara probleme. Personal sunt impresionat de cele de vara, insa mereu am tinut cont ca merg pe gume medii/low.Faptul ca nu s-au deformat pana acum si nu au facut galme il vad ca un mare plus fata de Dunlop(Rt si Tt) Sent from my iPhone using Tapatalk
Mersi @Catalin_1987. Trepidatiile alea le dau eu de cap se mearga ca uns motorul. Poate sa fie si cum a zis colegul mai sus, daca distributia e abia schimbata sa fie curele alea intinse la maxim cine stie si pana isi mai da drumu'... cert e ca nu a iesit nimic pe tester ai nici zgomote ciudate nu am :D Legat de anvelope astept de la Michelin sa vad daca imi face cineva rost de anvelope la 1/2 din pret.. daca nu Nexen va echipa si masina mea.
Personal nu cred un varianta distributiei! Spuneai ca este primul diesel : esti sigur ca ai o problema si ca nu sunt vibratiile specifice unui diesel Pd?Un Avf nu se zgaltaie, nu tremura, insa genereaza vibratii perceptibile in masina fata de un benzinar! Sent from my iPhone using Tapatalk
Ca si posesor de AVF sustin ce a spus mai sus @Catalin_1987 .Si eu am facut trecerea tot de la un benzinar,acele trepidatii care le simti la relanti cand stai la semafor le consider ceva firesc la un diesel, bineinteles in limita normalului. Ceea ce pot sa iti confirma este faptul ca aceste trepidatii erau mult mai des intalnite si de intensitate mai mare atunci cand foloseam ulei Castrol,dupa ce am facut schimbul cu Mobil1 0w40European Car Formula,diferenta a fost una insemnata...aceste trepidatii s-au redus considerabil iar intensitatea acestora este mult mai mica...motorul ruleaza mult mai liniar. Recomandarea mea este sa uiti de Castrol(mai ales cel din Romania) si sa treci la un ulei superior(cel mai sus mentionat sau Valvoline Synpower Extreme MST C3 5w40).
Buna alegere cu jantele, am avut si eu pe un 1.6 tot pe 17. Masina se comporta foarte bine cu ele, nu sunt nici foarte grele.
S-a montat folie luneta si geamuri laterale spate (20 % transparenta, deci nu cea mai neagra) si folie protectie faruri. Momentan e foarte murdara, dar in weekend o ajung la spalatorie cu ea!
Pana la urma am spalat-o astazi, dar nu am apucat poze. 63.990 KM sunt acum afisati in bord. Desi a inceput o noapte friguroasa, sper sa pot deschide maine dimineata usa/usile si apoi voi da cu antigel pe chederele de la usi sa nu mai am probleme de genul iarna asta Pana acum in aproximativ 1.000 km mi-a consumat 6% (la pompa consumul facut), zic eu binisor in conditii de iarna si mai ales ca am alergat-o in drumurile spre Bucuresti pe A2 si la intors. Desi am zis initial ca urmatoarea revizie o sa o sa fac la 75.000 km, cred ca pe la 70.000 o sa ma pregatesc avand in vedere ca nu prea a mers masinuta.. sa o curat putin asa sa se simta si ea bine. Ce diferenta e la ulei intre benzina si diesel.. asta dupa 2 porniri deja era negru O sa ma interesez sa vad unde pot reconditiona jantele pe 17" pentru ca sunt zgariate si parca nu le-as pune asa pe masina. Daca aveti propuneri, sariti la interval Momentan sunt foarte multumit de 'jucarie' Seara buna, dragi colegi
Nu mai bine incerci cu glicerina? O gasesti la orice farmacie si parca e un pic mai safe decat antigelul...
Si nu mai bine cititi voi topicul dedicat intretinere chedere ca sa vedeti ce trebui sa cumparati si sa folositi pentru chedere ?
Achizitionat in seara asta grila capota de la colegul @CosminSt . Asta e mea era rupta intr-o parte si ma zgaria pe ochi. E in stare foarte buna, doar ca 'e de quattro' si imi place la nebunie cum se vede 'tablita'. Greu imi va veni sa o arunc..
S-a montat grila fata fara emblema 'quattro'. Ne pregatim pentru primavara si o asteptam cu maxim interes. Pana una alta am pregatit si pachetul pentru urmatoarea revizie: voi merge tot pe filtre MANN (made in Germany si BA) si pe ulei Liqui-Moly 5W40, 505.01 tot Made in Germany. 64.500 KM in momentul de fata si 34 de zile de cand 'suntem impreuna'.
Good. Calitate, asta trebuie sa primeasca orice masina cand vine vorba de consumabile. Cel de habitaclu e normal sau carbon activ? Eu mi-am pus modelul cu AC si sunt multumit tare, filtreaza si mai bine aerul ce intra in masina. E ceva mai scump. CUK3037 sau FP3037 (cu polifenol). Cu acest ulei poti merge linistit 12ooo.