Gata masinuta a trecut pe PH, dupa ce a stat 3 zile pe 'dreapta' 66.800 KM in momentul asta. Sa vina caldura acum!
Ca tot zici de caldura, trebuie neaparat sa inlocuiec 2 'butoane' la clima pentru ca sunt zgariate si nu-mi plac deloc. Oare gasesc pe undeva sa le schimb sau trebuie tot panoul de climatronic schimbat? Atasat o poza informativa sa vedeti exact despre ce butoane e vorba.
Cel mai bine cauti unul de b7 si schimbi toate butoanele si panoul frontal. La b7 nu se mai cojesc butoanele.
Separat nu gasesti.. varianta ieftina (tziganie dpmdv) = stickere. Varianta mai scumpa, iei o comanda de B7 in stare buna, o pui sus sau schimbi doar fata, pastrand electronica ta. Eu am avut probleme de compatibilitate cu o astfel de comanda, pana la urma am schimbat fata si totul e ok . [quote de pe alt forum]Una peste alta comanda de climatronic nu a fost compatibila cu masina mea, asa ca m-am pus pe desfacut. Am mutat fata si electronica de pe cel cumparat pe al meu si viceversa; am montat practic comanda mea inapoi cu fata schimbata. Totul a revenit la normal.
Eu am observat o diferenta de nuanta (cel putin la casetofon) intre cel de b7 si b6. Am pe masina concert 2 de pe b7(nu se curata) dar este mai deschis la culoare fata de cel de b6.
Am inteles. Ma gandeam ca se inlocuiesc usor butoanele si incepeam sa caut, poate gaseam ceva. Doar astea 2 mentionate sunt cojite, restul fiind aproape impecabile.
Si cu scaunele incalzite ce faci?!? Nu-i mai ieftin sa iei acum o clima cu scaune si eventual 2Din....decat sa cumperi in viitor si scaune si clima?[emoji23] Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
Nu am luat in calcul sa ii pun scaune incalzite acum.. cel putin nu anul acesta.. am alte cheltuieli spre sfarsitul anului.. nunta, botez [emoji16] vom vedea. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Rezolvat astazi si 'problema' cu trepidatiile. Cu ajutorul colegului @Dooster am scanat cu vcds si am obsercat ca la relanti varia: de la 882 rpm scadea pana la 860 si apoi urca la 903 si d-asta simteam eu trepidatii in masina. L-am setat acum la 903 si 0.4 l/h si e perfect! Valorile pe injectoare, la relanti le vedeti in imaginea atasata.
Alta 'viata' acum fara trepidatii. Am scapat si de 'grija' asta.. imi statea pe creier Inca nu am soft. Momentan mai merg asa.. poate prin vara ma bag sa o 'gâdil' @AlexMaroga de ce mi-ai recomandat imediat soft dupa ce ai vazut valorile injectoarelor ?
Dupa cum ti-am zis valorile sunt foarte bune, mai fa cateva loguri pe turbina si cere parerea unui tunner, eu zic ca masina e in parametrii si poti sa i faci soft linistit
Am inteles Sa fiu sincer, momentan sunt multumit de 'acceleratie', dar stii cum e, tot timpul e rost de mai bine. O sa iau in calcul si asta in vara, dupa ce pun rotile pe 17" (vreau sa vad daca se simte vreo diferenta in comparatie cu rotile astea pe 15"). Astept sa ajunga anvelopele si o 'incaltam'. Sunt curios acum cum va rula cu aceste 903 rpm la 'relanti'. Momentan au disparut complet toate trepidatiile pe care le resimteam si care ma 'sacaiau'. Am tot citit, unii au AVF-ul la 903 reglat, altii au la 882, altii la 840. Doar atat am schimbat ieri cu ajutorul colegului @Dooster, din 882 rpm, am facut 903 rpm si sper sa fie ok in continuare. Consumul de combustibil am vazut ca era de 0.4 l/h, dar n-am apucat sa fac poza la toate 'cifrele' din meniu. Maxim multumit de masinuta