Liniste si pace pe aici Intre timp am recuperat si permisul de conducere, a trecut si nunta. Masina se aproapie de 76.000 KM si suntem in continuare cei mai buni prieteni. In weekend i-am schimbat si 'adidasii' si acum rulam cu rotile pe 15". Sa ne vedem sanatosi la QWE 2019 !
Desi ii pusesem 'gand' rau si am scos-o la vanzare, m-am razgandit si masina nu se mai vinde. E pacat sa o trimit in alta parte cand ea m-a multumit in totalitate in cele 11 luni. Asadar am decis ca trebuie sa ii schimbam aspectul si am inceput cu: lumini ambientale in plafoniere, colantarea trimurilor interioare, schimbarea difuzorului si protectia acestuia (avea o gaura). Vor urma si alte 'noutati'.
Bine ai revenit! Asteptam noi update-uri din partea ta. Frumos arata trimurile, felicitari tie si lui @Dooster
Sarbatorile vin.. noi mai avem putin si ajungem la 77.000 KM Si un mic reper pozat. Tineti aproape! Va urma
Doua pompe, deci instalatie xenon in bara fata, ma gandesc ca pui xenon oem cu bara fata cu spalatoare (functionale) si poate si spoilerul S-Line (USP)?
Momentan nu trec la xenon, dar vreau sa termin de acum cu instalatia de spalare faruri sa-mi fie mai usor la un eventual upgrade la xenon Bara este USP Te-ai prins repede! Ea e 'donatoarea'
Hai ca te mananca microbul si pe tine, incet, dar sigur ! O sa-i schimbe aspectul pachetul sport ! si nu o sa mai fie "masina aia cu putini km" !
Ca bine spune colegul Cosmin , ma bucur sa vad ca inca se mai investesc bani in platforma B6..pt. mofturi. Ma gandesc ca instalatia spalator faruri functioneaza si independet....adica fara a avea montate farurile xenon/bi + senzori nivel..etc.Spun asta pt. ca nu cred ca vrei batai de cap cu montajul cap/coada ca din fabrica.Am vazut asta in topicul lui Ovidiu si pe mine m-a "speriat" amplitudinea lucrarilor ce trebuie facute..asa ca eu am cautat solutii mult mai rapide pt. a avea faruri bixenon functionale. Daca esti tentat pe viitor sa pui faruri xenon/bi functionale si cu durata de executie de maxim 2 ore nu ezita sa ma contactezi Bafta.
Faine modificari. Bara e ce trebuie. Destul de rare USP de fabrica si cu spalator de faruri. Bafta in continuare.
Astazi, la 77.500 KM, babutza mea a primit un soft de la colegul @arazvan2002 . Acum 'cica' rulam impreuna cu 165CP si 370 NM. Presiunea in turbo acum este de 1.45. In afara de 'upgrade-ul' asta, se pare ca termostatul da semne de oboseala si desi apa ajunge la 90°, daca stau cu ea la relanti 2 - 3 minute incepe sa scada, lucru care iarna trecuta la temperaturi mult mai scazute nu s-a intamplat. Am comandat termostatul original, oring pentru el si o sa ii fac si schimbul de ulei si filtre daca tot umblam sub capota. Au trecut aproximativ 7000 km de la ultimul schimb, dar avand in vedere ca am rulat destul de mult in oras in perioada asta, zic ca i-ar prinde bine acum 'o bautura fina' de sarbatori. O sa merg tot pe Liquy Moly, dar de aceasta data inlocuiesc 5w40 cu 5w30. KM fara probleme sa avem in continuare, la fel ca pana acum!
Ai grija sa iei Liqui Moly "voll synthet" ceva, ca au si variante care nu sunt sintetice (la bidoanele gri cred).
Am comandat exact uleiul din imaginea atasata. Dupa anul nou, ii facem schimbul de ulei si filtre. O poza de la o scurta intalnire de astazi locala cu colegii din PH furata de la @Dooster . Craciun Fericit
Maine mergem la 'doctor' pentru revizie si schimbul termostatului. Ne-am facut "ghiozdanelul" si asteptam cuminti sa se faca dimineata. Intre timp m-am gandit ca ar merge si un upgrade la frane si am inceput cautarile de etrieri, port etrieri si placute de protectie de pe un b7 - 2.0 TFSI sau 2.7/3.0 TDI. E o investitie care costa ceva (trebuie schimbate si jantele pe 15") dar merita zic eu. Sa auzim de bine!
Ha Ha Nici chiar asa. Am facut revizia astazi, la 78.500 km. Pentru ca ma pregatesc de schimat bari, m-am gandit ca ar fi indicat sa schimb si distributia acum daca tot umblu acolo, cu absolut tot, role, etc. Astept niste oferte de pret de la colegii de pe forum de aici care comercializeaza piese si o sa ma uit apoi si pe site-urile de profil sa vad ce ofera.
Comandat intre timp: - curea distributie GATES (Cod: 5569XS) - curea transmisie GATES (Cod: 6PK1613) - pompa apa HEPU (Cod: P569) - rola ghidaj curea distributie SKF (Cod: VKM 21147) - rola ghidaj curea transmisie SKF (Cod: VKM 31008) - rola intindere curea distributie SKF (Cod: VKM 11250) - rola intindere curea transmisie SKF (Cod: VKM 31058) Am zis ca acum e momentul sa schimb toate astea, daca tot se demonteaza bara fata. Nu avea rost ca la anul sa incep din nou sa demontez Puse toate noi si drumuri fara probleme sa parcugem.
De ce arata nuca schimbatorului asa rau la 77k km ? E mai buna GATES decat Conti ? (la curea ma refer)