1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Cabrio 1.8T

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de GLS, 22 Feb 2017.

  1. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Bine v-am regasit stimati colegi si pasionati de Audi. Revin dupa o perioada lunga de la despartirea mea de fosta "iubita" Audi A6 C5 cu o noua achizitie, curajoasa insa stupida dupa cum veti vedea prin ce am trecut cu pacostea.

    Model: A4 B6
    An: 2003
    Caroserie: Cabrio, soft top
    Motor: 1.8T BFB
    Putere: 163cp
    Cutie: Automata, fara mod sport din nefericire
    Mile: 91.000
    Dotari: Full piele neagra, scaune sport cu reglaj lombar si sezut extensibil, roti original RS6 19 toli, pachet crom, etc.


    La foarte scurt timp dupa ce m-am mutat in Oxford, Anglia am decis sa-mi achizitionez si prima masina deoarece politia mi-a interzis sa mai circul cu masina cu numere de Romania aici. Caroseria cabrio a fost mereu doar o dorinta, eu fiind mereu interesat de A6, A8, caroserii mari, robuste. Intamplator cautand masini am zarit un frumos A4 B6 cabrio la pret foarte bun. Nu am stat nici o secunda pe ganduri, dispunand de bani (2200 lire), am si plecat pana in Birmingham (undeva la 100 mile distanta) in acea seara. Sfat: NICIODATA nu cumparati o masina decat daca o insepectati in lumina soarelui..
    Am ajuns, am vazut masina, am dat ture agresive in jurul cartierului, tragea bine motorul nu scotea sunete ciudate s.a.m.d.
    Nu m-am gandit de doua ori deoarece eram prea entuziasmat si am si dat banii pe ea, in schimbul cartonasului new keeper (foarte ciudat sistem de cumparare a masinilor aici..). Am gasit o parcare sa-mi las cealalta masina pana a doua zi cand as fi venit cu un bus dupa ea. Dupa un plin de benzina in centrul orasului am iesit pe centura si drum spre casa. Dupa nici 5 mile de mers geamul soferului s-a lasat putin, uitasem sa precizez ca una din probleme sunt macaralele geamurilor din ambele usi rupte, m-am oprit intr-o parcare pe centura sa-l ridic si observ abur abundent de sub capota, din acel moment au inceput problemele. Vasul de racire fisurat in urma unei supra incalziri banuiesc la cat de corodat e plasticul, gram de apa ramas si nimic la mine. Am mers pe jos o ora pana la primul peco unde am luat doua bidoane de apa si m-am intors in Birmingham pe la 12 noaptea. Nu am mai dat de nenorocit sub nici o forma. Am fost nevoit sa o abandonez intr-o parcare ascunsa, din frica sa nu ma trezesc fara ea deoarece se practica vanzarea si furtul masinilor de arabii de aici, m-am intors acasa cu Opelul cu numere de Romania. A doua zi am gasit un roman cu platforma din Londra sa mi-o aduca acasa la un pret modest. Acasa am inceput inspectia amanuntita si am constatat probleme cu sacul..
    -cutia de viteza intra in modul avarie cand o comut pe manual, se aprind toate PRND in bord, continua sa scimb pe automat dar pe manual nu merge
    -bec senzor presiune ulei
    -bec ESP aprins, nu se stinge daca apas butonul
    -motorul fierbe, simt ca apa e fierbinte pe o parte a termostatului si rece pe cealalta insa garantez ca dobitocul a fiert motorul inainte si chiuloasa e ondulata. Ciudat insa ca stand pe loc nu se supra incalzeste, doua ore am lasato pornita sub supravegherea mea atenta fara nici o problema, cum am miscato putin a inceput sa faca bulbuci in vas, sa vomite apa pe la capac si unde e fisurat insa acul de temperatura sta FIX la 90, cu toate ca apa era clar ca fierbe
    -un inceput de sunet de tacheti dupa ce motorul se incalzeste
    -lipsa cheie speciala de operare manuala a plafonului, incercand sa o decapotez odata un senzor in portbagaj a sesizat manerul unui bidon de apa in compartimentul plafonului si a blocat plafonul in mijlocul secventei de retragere, 150 lire pentru una noua la reprezentanta
    -bateria a murit la scurt timp
    -acul de la benzina ocazional nu functioneaza
    -un stop are urechile rupte
    -stopul central nu se aprinde
    -farurile nu se pot regla de la butonul interior
    -bara spate e usor lovita pe lateral bara fata e usor lovita frontal, aripa spate la usa pasagerului are o pata de vopsire cu "pensula"
    -etc.
    Ulterior am aflat ca poti vizualiza istoricul masinii, accidente, probleme la inspectii tehnice si toate cele, astfel am aflat ca masina fost implicata intr-o coliziune intr-o parcare si s-au luat bani de pe asigurare masina primind permanent categoria D (daune usoare, reparabile), insa asigurarea ajunge pana la cer premiul meu minim fiind 8900 lire pe an, absurd.
    Masina a stat pe loc din August pana in Noiembrie neavand un mecanic de incredere si asigurarea fiind exagerata asteptam momentul sa o urc pe platforma si sa o expediez in Romania fara sa mai am timp sa ii mai acord atentie. Prin Septembrie Opelul mi-a fost jefuit in fata casei, mi-au spart geamurile laterale si au furat absolut tot ce aveam in el (mizerabila tara, cei care va ganditi sa veniti aici, nu va recomand, zeci de motive). Dupa zilnic dimineata cand ma intorceam de la lucru mergeam in parcarea din spatele casei sa ma uit la ea daca s-a atins cineva de ea si am observat treptat geamurile interioare aburite din ce in ce mai tare. Initial am zis ca e din cauza plafonului care nu etanseaza ca masinile normale si frigul de afara.Pana intr-o zi cand m-am enervat efectiv, nu se vedea absolut nimic, stropi mari pe interior. Cand am deschis usa am ramas socat pana la cer si inapoi, la pasager la picioare din fata pana in spate apa, balta, lac aproape pana la prag la usa. Am gasit problema, scurgerea de la baterie infundata si inclusiv acolo erau cativa litrii buni de apa. Ore in sir m-am chinuit sa scot apa, am ridicat mocheta, de sub apa am scos computerul de comfort din care s-a scurs rugina abundenta, toate cablurile au stat sub apa, motiv pentru care banuiesc si brusca descarcare a bateriei, moartea inchiderii centralizate, uneori se aprindeau pozitiile semnalizarile ca pomul de craciun.

    A ajuns intr-un stadiu in care nici la scrap nu mi-ar fi luat-o. Dupa imensa dezamagire si probeme care pareau ca nu se vor mai opri la ea am luat decizia ca oricati bani m-ar consta masina asta va reveni pe drumurile publice. Astfel in noiembrie masina a facut lungul drum spre Romania si in momentul de fata se afla in garaj in asteptarea mecanicului care o va lua in curand si va incepe procesul de reconditionare a motorului, verificarea instalatiei electrice si tot ce e nevoie.
    Aveti sugestii? Ati intampinat ceva probeme din ce am descoperit si eu si ati gasit solutia? Apreciez orice sfaturi.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu merita bataia de cap, doar daca ai bani si n-ai ce face cu ei.
    Eu as fi dat-o in secunda 2 la dezmembrari.
    Te-ai lovit de majoritatea problemelor pe care le poate avea modelul asta.
    Iti doresc succes si nervi de otel, vei avea nevoie.
     
    Zuzg7 și Banicaa apreciază asta.
  3. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Exact asta am zis si eu ca e mult de cheltuit. Dar deja am cheltuit 3000 lire in total cu tot. Mecanicul mi-a zis ca o scoate la 500 mecanic si pana in 1000 complet de la A la Z. La dezmembrari nu imi da mai nimic pe ea, decat sa dau cu picioru la banii cheltuiti deja, mai bine continui, oricum o voi tine acasa pentru cand ma intorc in concedii.
     
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Daca chiar ai probleme cu chiuloasa doar refacerea ei, o revizie, kitul de distributie si intinzatorul lantului dintre axe (cred ca de acolo iti vine "bataia de tacheti") sar de 8-900 de lire, si de acolo mai ai unitati si cablaje prajite, cutia de viteze, reparatii estetice, etc.... M-as mira sa te incadrezi in cei 1000 de lire, dar vorba aia, nu poti pune pret pe pasiune :)
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Felicitari pentru perseverenta de a repune aceasta masina pe drumurile publice. Dar, aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat. Nu discutam despre problemele tehnice si nu punem intrebari tehnice pe care le avem / aveti la masina pentru ca nu toata lumea citeste aceasta arie si uneori astepti / asteptati un raspuns degeaba.

    In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
    dvr apreciază asta.
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Probabil am fost printre putinii care au savurat prezentarea cap-coada, te felicit pentru curajul de a repune aceasta mica epavă pe drumurile publice ! :hi:Te gandesti sa schimbi si volanul pe partea stanga, sau doar sa o faci si sa te reintorci cu ea in Anglia ?

    Masina e ochioasa, dar se stie ca persoanele din UK nu se numara printre cei care au grija de masini, cu toate ca au si ei comunitatile lor foarte mari de detailing si / sau diferitele forumuri care sunt printre cele mai importante de pe mapamond, cu toate astea, dupa cum bine reiese din ceea ce ai descris sunt si persoane care nu grija deloc de masini si sunt exploatate la maxim si ulterior abandonate sau ajung la dezmembrari :)

    Probabil ca, cu 1000 euro reusesti sa o pui pe picioare, dar asta nu inseamna ca va fi o masina impecabila tehnic / estetic, fie vorba intre noi cu 6000 - 7000 euro gasesti A4 cabrio impecabil prin Germanica...Pana la urma e alegerea ta, daca o faci sau nu, personal as face-o "cat sa mearga" si sa o vinzi ulterior, sau daca dispui de bani sa o faci impecabila :) dar asta ar presupune sa mai scoti din buzunar vreo 2-3k euro si nu stiu daca se merita pe deplin...
    Succes in noul proiect ! :beerchug:
     
    GLS apreciază asta.
  7. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    In privinta volanului nu cred ca are rost sa ma complic, nefiind deloc incomodat de pozitia lui. Cat despre stadiul in care vreau sa ajunga masina, este unul functional, nu va fi si nici nu vreau sa o duc la stadiul showroom.

    Englezii sunt intradevar foarte neglijenti cu masinile, gasesti "spares and repair" o multime, chiuloase puscate, distributii rupte, motoare sparte. Nu au habar deloc de intretinere sau mai degraba nu au interes, deoarece sistemul aici face asigurarea mai scumpa ca masina. In cazul acesta cumperi o masina ieftina, faci asigurare tragi de ea pana pica, cumperi alta masina si transferi asigurarea.. asa apar epavele..

    Multumesc tuturor. :)
     
  8. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Galis Galis... pai ce ai facut mai nene mai ? Cand vii acasa vreau sa o vad ! Bafta !
     
  9. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Ne vedem tati ;)
     
  10. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Foarte interesanta povestea! Pacat de problemele pe care le are masina, insa se pot repara!
     
    GLS apreciază asta.
  11. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Eu iti recomand sa nu te apuci de ea.
    Sa fie functionala costa si o sa iesi la pensie sau te internezi la spitalul de nebuni.

    Precum o vorbă
    MORTUL DE LA GROAPĂ NU SE MAI DEZGROAPĂ.

    Masina nu este nici o masina a carei valoare sa merite daca e buna nici o masina clasica.Tu ai dat pe ea cat merita una bună asa ca deja toti banii sunt aruncati pe geam daca vrei sa o resuscitezi.Adica mai bine vinzi masina la DEZMEMBRĂRI pe cat o fi si iti continui viața mai departe decat sa o complici mai rau.

    Cu banii de vrei sa faci masina din ea iti mai iei una sau doua
     
    Mocanu.adi apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    si eu ti-am citit cap-coada prezentarea si sunt in asentimentul majoritatii, nu cred ca merita salvata, daca era vorba de ceva mai de seama din gama Audi, gen un TT care mai, mai ca intra la youngtimer, dar B6 Cabrio si cu multitronic si cu o dinamica de porcusor cu FWD, zau nu cred ca merita deranjul, nu e o masina rewarding, mai bine ia cat poti lua pe ea in starea actuala si cauta-ti dupa aceea altceva, gen un S4 B5, sau TT Quattro, ceva gen care chiar sunt fun de condus si au deja un brand al lor, ca sa zic asa...

    P.S. - rotile de RS6 C5, mie mi s-au parut a fi originale, verifica, aduc bani frumosi, nu le da pe nimic! De acolo scoti 500-600 pounds.
     
    stefan550 și LKN apreciază asta.
  13. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    eu nu vad chiar un "mort" dar clar o sa fie de investit! daca omul are ambitia asta eu zic sa o faca!
     
    GLS apreciază asta.
  14. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
    Salut,

    Eu banuiesc ca masina a miscat ceva in tine si daca cat de cat iti place eu zic sa o faci cat sa mearga decent si sa te bucuri de ea.
    Acelasi lucru l-am facut si eu zilele trecute am luat o masina si deja am bagat ceva bani in ea...
    Si mie mii se spunea sa o las si sa o vand dar atunci unde mai e satisfactia sa o vezi facuta si sa stii ca e facuta de tine si masina merge si te poti baza pe ea? :)
    Pe langa "micile" defecte care le are eu zic ca, cabrio ii sta cel mai bine la A4`le asta ... e superb dom`le... cred ca daca eram in locul tau si o vedeam noaptea fara sa ii stiu defectele si eu o luam ... arata bestial...
     
    GLS și MariusSCM apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu cred ca masina asta are nevoie de restaurare, nu "punere la punct", iar 500 - 1000euro pt treaba asta e un vis. Daca ti-a dat scorurile astea, parerea mea e ca mecanicul ori n-are habar, ori vrea sa te arda (doar n-o sa muti masina de la el odata ce-a desfacut-o cu tine plecat din tara). Daca motorul a mers fara racire si fara presiune de ulei, probabil nu e intr-o stare grozava. Adauga la asta ca nici cutia nu e ok. Bun, poti sa iei altele, cu 300 euro motorul si cat o mai fi cutia, dar mai sunt problemele inundatiei, cu farurile, cu stopurile, cu e-t-c - practic orice de pe masina asta are probleme :( manopera o sa fie monstruoasa la o masina la care nu se mai termina problemele, si, daca nu cumva ti-e amic mecanicul, vei fi taxat in regim hotelier..
    Eu as dezmembra-o (macar 1000 lire scoti din ea) sau as tine-o de piese si as casca bine ochii la urmatoarea.
     
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Si eu as fi curios sa imi evidentieze ceva bun la masina asta cei care zic ca nu e MOARTĂ.

    Si pot spune ca sigurul lucru care o face sa aiba valoarea sunt rotile, emblema si seria de sasiu ca rezulta ca este un audi.

    Înțelege ca cei care ti-au dat sfaturi ca nu merita sunt oameni care au avut ceva tangenta cu masinile si nu iti zic doar de bine.Nu sunt sfaturi rautacioase.

    Decizia iti v-a aparține, insa eu zic sa nu te iei dupa un mecanic si sentimentul ca ai dat bani pe ea si pierzi banii.
    Mai bine pierzi 1000lire sau de genul decat sa te incapatanezi sa bagi bani de iti mai iei doua una pe alb si una pe negru:)

    Pui alte roti daca sunt originale le vinzi separat si mai iei ceva si pe masina si urmatoare etapa a vietii sa înceapă
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  17. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Inteleg parerea majoritatii si probabil sfatul meu la persoana a treia ar fi la fel. Insa din proprie experienta stiu ca nu a existat masina la care sa nu am probleme si investitii pe masura. Mai inclin urechea si spre faptul ca nu exista masina second pe care o cumperi si sa nu dai de probleme cele mai multe costisitoare.
    Planul meu este urmatorul de unde imi reiese si respectiva suma. Dupa cum spuneam masina va fi una de concediu prin tara pe acasa, care va fi rar, in total cam o luna jumate - doua pe an.
    Deja am gasit motor la dezmembrari cu 200 euro in cazul in care in urma desfacerii se va observa o uzura prematura. Cutia sunt ferm convins ca se repara cu schimbatul selectorului, deoarece in urma curatarii magnetilor a iesit din modul avarie si a functionat o perioada.
    Computer de comfort cu 100 lire maxim il cumpar de aici de la dezmembrari daca nu il gaseste mecanicul mai ieftin in tara. Mai costisitor poate fi schimbarea papucilor cablurilor daca prezinta urme corozive, fiind o operatiune mai lunga si meticuloasa.
    In privinta stopului, acela se fixeaza se sudeaza cu plastic in stil romanesc, farurile le fixez odata din suruburile de plastic accesibile la deschiderea capotei si restul defectelor minore si optice vor fi tinute la cost redus.
    Manopera la mecanic nu va fi nici una mare nici minima deoarece nu e un mecanic la mana a doua, omul se ocupa de masini de top si am incredere in persoana careia ii incredintez masina ca se va ocupa ca de masina lui personala. Doi la mana in privinta costurilor sunt obisnuit cu facturi ridicole, pana la urma la fostul A6 V6 2.5 TDI am dat 840€ pe schimbatul distributiei la un service mai de renume.. ( STIU! :)))) nu puneti intrebari va rog :)) ) deci nu cred ca ma va surprinde ceva.
    Asadar acesta e planul, costuri cat de reduse insa fara neglijenta necesitatii pentru o masina care pentru majoritatea nu ar merita, insa eu am ajuns la stadiul in care am fost dezamagit de ea atat din p.d.v. personal cat si din exterior, iar acum de ciuda si ambitie chiar daca pe plan general pierd o suma mai mare la final tot am sa ma plimb cu ea la vara.

    Si un calcul scurt:
    Cheltuiala actuala £3000:
    -daca o dau la dezmembrari poate primesc 1000 pe ea, in cazul fericit, rezulta paguba: £2000 si raman si fara masina
    -daca este sa o repar pot investi pana la £2000 lire care ar fi pierderea teoretica in urma dezmembrarii si am masina care la un moment dat am fost foarte entuziasmat ca e a mea..

    Dupa cum spuneam apreciez sfaturile dar majoritatea ma ambitioneaza mai rau deoarece numai eu stiu nervii si stresul mancat in urma ei, firele carunte rasarite si macar la final sa am satisfactia ca mi-am implinit dorinta si chinul nu a fost unul in zadar, sa nu raman cu gandul ca doar i-am prelungit drumul inspre disparitie..
     
    alanb1 apreciază asta.
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca ti-ai facut planul si esti constient de ce implica, ce sa mai zicem.. bafta! :) important e sa mearga motorul si cutia, acum, ca n-are farul urechi.. eu am dat un set de faruri de anglia (dar se poate inversa lamela pt condus pe partea dreapta) cu 260lei, stopuri de sedan cu 180 lei. Astea-s nimicuri pe langa cutie. Calculatorul de confort este 40-45 lire in tara (200-250lei). Sunt sceptic in privinta motorului de 200 euro, dar na, daca ti-l procura si garanteaza mecanicul..
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Daca l-ai gasit in banii aia mai cauta unul de rezerva. Sau ai grija sa nu primesti vreun euro 2 care nu il poti pune la tine.
    Nu prea iese asa. paguba creste la 4000 dar te alegi cu masina.

    Cutia este cel putin 500 de Euro si nu stii daca e buna. Afli dupa ce o pui pe masina si mai investesti vreo 2-300 in ulei si manopera. Daca nu e buna, pierzi banii de mai sus. Daca e buna, in functie de noroc, poate sa te tina o luna sau 5 ani.
     
  20. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Ma gandeam totusi si la ideea unei conversii la cutie manuala daca actuala este in stare proasta. Intradevar multitronicul este renumit la dezamagiri si vazusem pe forum cineva care a pus chiar o cutie de 1.9 TDI PE UN 1.8T. Ce implica schimbarea aceasta mai departe nu stiu sincer, e cert cu nu e suficienta doar schimbarea ei fizica insa e o idee mai buna pe plan lung in privinta fiabilitatii corect?
     

Distribuie pagina asta