1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 - roșcata

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Tudor.chirila, 23 Apr 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Salut,

    Acum 2 luni am cumpărat mașina unui membru de pe forum, un B6 ( http://www.clubaudi.ro/threads/a4-b6.29042/ ). De când am cumpărat-o am întâmpinat ceva probleme, dar s-au rezolvat toate. Mașina avea scuturi de plastic, dar la prima zăpadă s-au rupt după ce s-a adunat gheață în ele. Am comandat scuturi motor+cutie din oțel, dar mi se păreau prea grele. După câteva zile am făcut scuturile din aluminiu la CNC și a ieșit superb. Săptămâna trecută a ieșit din servis, înlocuind următoarele:
    Ax cu came pe OEM
    Toate supapele OEM
    Tacheți, culbutori OEM
    O-ringuri injectoare OEM
    Garnitură chiuloasă OEM
    Distribuție + pompă apă OEM
    Rolă întinzătoare OEM
    Furtun turbo OEM
    Tubulatura de la radiator OEM (fostul proprietar s-a gândit că ar fi bine să prindă scutul de bară prin 3 șuruburi înfiletate în tubulatură.....)
    Semeringuri OEM
    Alternator OEM
    Ulei Castrol + toate filtrele OEM
    Antigel și altele mai mărunte
    Plăcuțe Brembo MAX pe spate
    Tampon cutie de viteze OEM
    Alte piese nu mai țin minte, dar lista mai avea ceva.
    Toată afacerea m-a ajuns 14870 lei

    Urmează schimbare soft la Iași, softul actual mi se pare foarte prost, nu mă unge deloc pe suflet. Targetul e de 160 cai maxim, dar cu o liniaritate frumoasă la cuplu. Ce mai trebuie schimbat: torpedoul, deoarece are o balama ruptă, posibil să tai la CNC 2 profile L și să-l repar așa. Senzorul ușii dreapta față nu funcționează, urmează să-l schimb. Am pus leduri Philips pentru luminile de la picioare (footwell lightning). Reparat sau curățat brațele de la portbagaj, deoarece nu-mi aruncă întotdeauna la cursă maximă haionul când deschid din buton. În câteva luni urmează toate brațele pe față OEM, am un joc în pivoți. Alt lucru pe care l-am sesizat urcând mașina pe elevator este că va trebui resudat curând cotul de la evacuare, partea dreaptă. Mi se pare proastă sudura și am observat un por deja. Sudura o s-o fac la locul de muncă (șantierul naval Damen), pentru că am băieți pricepuți aici. În rest, mașina merge bine, a fost destul de întreținută la exterior cel puțin, interiorul e ok. Fostul proprietar părea de încredere, dar după ce am desfăcut motorul m-am convins că nu e cazul. Tot ce nu era OEM a fost schimbat, chiar dacă unele piese încă mergeau.

    Atașez și câteva poze cu roșcata.
     
    Ultima editare: 23 Apr 2018
    Chriss_Deejay, stefan550, Tudor.r și alți 11 apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bravo, asa se intretine o masina. Nu cu vaicareli ca piesele costa prea mult sau nu avem bani sa trecem strada dar ne cumparam Audi si nu avem bani de intretinere. Bafta in continuare cu masina si nervi de otel ca asta iti trebuie acum. :)
     
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Felicitari pentru achizitie masina arata foarte frumos la exterior, jantele sunt senzatie din punctul meu de vedere. Sa o stapanesti sanatos cati mai multi KM fara incidente!
     
  4. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Salut si bine ai venit pe forum!
    Vazusem si eu masina la vanzare pe un grup de fb, cu cateva luni in urma, si chiar ma gandeam pe unde a ajuns masina. Ambii proprietari (atat ultimul cat si penultimul) sunt membrii acestui forum si departe de mine sa le iau apararea (n-as avea niciun motiv sau obligatie), dar sa stii ca nu cred ca obiectivul a fost de 'tepuiasca'. In masina asta, s-au bagat sume destul de 'frumoase', piese noi, OEM, dar e posibil ca motorul sa fi fost de la alt proprietar, nu de la ultimii doi (e doar o supozitie).
    Investia mentionata de tine e destul de mare, avand in vedere ca a fost un one off + achizitia masinii care nu avea un pret mic la vanzare (o vazusem parca la 5850 de euro). Insa, partea buna e ca odata adusa pe linia de plutire, inclusiv cu cele mentionate de tine pe viitor, o sa beneficiezi de o masina destul de buna si fiabila cu care te poti incumeta sa pleci la drum fara griji!
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ma bucur mult ca ai prezentat masina pe forum si mai ales ma bucur ca a ajuns pe mana unui alt pasionat.
    O cunosc de pe forum de cand era stock si ma mira ca ai intervenit atat asupra ei.Din ce imi aduc aminte, unele piese schimbate de tine au mai fost prezentate in urma cu cativa ani ca fiind inlocuite cu repere noi Oe.
    Daca pretul de achizitie a fost cu 5 in fata, este clar pentru mine ca masina avea nevoie de investitii.
    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Sunt foarte curios ce o să iasă pe Dyno, după ce o duc la CompleteCHIP Iași. Acolo am modificat o octavia 2 2008 1.9 tdi 105cp. Rezultat final 212cp cu conversie la 4x4.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  7. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Felicitari pentru achizitie! Multi KM fara probleme :applaus:
     
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Probabil multi ar fi clacat și ar fi vândut mașina, deci toată stima pentru curaj și devotament ! :icon_thumright:
    Bun venit și spor in toate !
    Bănuiesc că estetic mașina e finalizată sau cel puțin adusă într-un stadiu destul de avansat al proiectului ...ceva planuri ?
     
  9. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    La exterior sunt foarte mulțumit de cum arată. Modificări pentru viitorul apropiat sunt la faruri, unde voi investiga dacă se pot pune lupe de B7 cu centralina aferentă pentru adaptive lightning. Nu-mi place să modific exteriorul cu tot felul de bare și alte prostii, clean look urmăresc, ceea ce mașina oferă deja. Încă mă gândesc dacă voi pune stopurile OEM sau nu la loc, acum are unele AM cu led și sincer m-ar încânta mai tare cele OEM.
     
    czsilviu apreciază asta.
  10. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    Daca vrei triple oem, am eu, sau poate facem schimb
     
  11. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Am un set de triple oem, deși sunt cam uzate. Dar încă nu m'am decis. Să știi că dă eroare'n bord de bec ars setul ăsta, trebuie calculate niște rezistențe. Dar dacă nu pui cu radiator din cupru, or să se încălzească și riști altă belea: topit/foc.
     
  12. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Astăzi mi s-a aprins martorul de EPC, mașina a plecat la servis pe platformă pentru diagnoză. Sper să nu fie grav, intrase în safe mode și n-am vrut s-o duc pe roți.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Un mic update: a dat eroare pe supapa injectorului nr2. Atunci când a dat la automat la servis, nu mai pornea. A dat capacul jos, iar mufa injectorului era sărită. N'am mai întâlnit în viața mea așa ceva. Am pus mecanicul să'mi verifice uleiul, care avea nivelul crescut cu 3 mm peste maxim și care mie îmi mirosea a motorină. Am oprit motorul, miercuri ne apucăm de treabă și vreau să duc injectorul să'l probez pe banc.
     
  14. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Am găsit problema, nimic grav #phew. Totul se rezolvă pe garanție. Șurubul injectorului nr2 a jucat și avea o mică scăpare. Se înlocuiește uleiul, se curăță baia, filtru ulei, șurubul oem nou și apoi verificat pe vcds valorile. De asemenea, am găsit o crăpătură într'un furtun pe unde pierd antigel, înlocuit cu origine + schimbat din nou antigelul. Roșcata e gata de drum până la sfârșitul programului.
     
    VDAN, stefan550 și AlexMaroga apreciază asta.
  15. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Azi o mică revizie. În urma cu 2 zile am simțit la accelerare o trepidație din partea dreaptă și un sunet metalic la ralanti. Am presupus că este planetara dreapta, pe elevator am tras puțin de ea și partea dinspre cutie avea joc. Schimbat capul cu oem, 1800 lei piesa. Am schimbat și protecțiile de la amortizoarele spate, erau crăpate, oem 178 lei. De curând schimbasem oring ptr scurgerea de antigel, dar nu am rezolvat problema. Înlocuit cap T cu oem, 55 lei.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    N-am ce zice, ai nervi de fier si buzunar adanc.. sunt curios sa vad cat va tine acel cap de planetara. Eu am pus SKF. Si eu am schimbat flansa de apa de pe bloc, o iei din start noua, OEM, acolo e problema, nu la oring.. :)
     
  17. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Cât ajunge capul SKF? E cu mult mai ieftin? Am pus OEM ca să nu am probleme, plus că servisul la care merg înlocuiește orice reper oem pe garanție fără costuri suplimentare dacă am probleme. De exemplu, furtun turbo intercooler schimbat la revizia mare, a crăpat săptămâna trecută. Scoteam fum la greu, nu mai aveam putere, se și auzea cum pierde presiune. Avea o tăietură pe lungime de 5cm, înlocuit pe garanție. Țin să precizez că este furtunul în S, a costat aproape 1100 lei.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    In functie de magazin si adaos.. 270-300 lei. OEM, 1635-1830 lei, in functie de cat de graba ti-e sa ajunga.

    Nu spun ca e un lucru rau, "afara" asemenea piese se monteaza, oem.. in service-uri. Daca beneficiezi de garantie, e bine.

    Totusi, 12-24 luni ar fi garantia, de 1800 lei ai lua 6 bucati SKF. Care ar fi sansele ca in 24 luni sa schimbi 6 capete? Nu comentez in aceasta privinta si nici nu incerc sa iti spun sa nu mai cumperi piese originale.
     
    alanb1 apreciază asta.
  19. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    :blink::blink::blink::blink::blink: 300 lei.. Wow ce diferență. Am crezut că e mai scump, nici nu am întrebat sincer. Până acum piese AM am folosit doar la ștergătoare și alte bălării de genul. (Plasticuri, interioare, sistem de frânare).
    Oricum eu am scăpat de vibrații la accelerare, dar aud un click click click la viraj. Câteodată. Deci cred că trebuie înlocuit și capătul dinspre roată. O să mă uit după un AM bun, cred că merită diferența de bani. Skf e bun? Știam că spidan de ocupă de articulații.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  20. Alexandru Bârbu

    Alexandru Bârbu 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi rs4
    Wow. Asta da investiție. Iei o mașina cu 5000€ și bagi 5000€ in ea. Oare nu mai bune luai o alta pentru piese,cred ca ieșeai mai ieftin:). Lăsând gluma la o parte îți doresc drumuri line și bune cu ea!
     
    lowlife și vladliviu85 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta