1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Votex/Nardo Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bcosmin, 21 Ian 2018.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Nu se demonteaza tija? Ca sa lucrezi in afara masinii ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    El a taiat tija schimbatorului. Ca sa o scoti demontezi "jumatate de masina" adica toata timoneria. :)
     
  3. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Bravos, completeaza foarte frumos volanul !

    Fa ceva pe viitor cu capacul cotierei, acum e din alt film !
     
    bcosmin apreciază asta.
  4. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @MarianMaxx a fost putin de lucru insa nu exagerat. Ma bucur ca am reusit sa fac burduful cat si ornamentul de la frana de mana in aceeasi piele ca cea de pe volan cat si de pe nuca noua.
    @waf nu se demonteaza tija, insa pui un cearceaf de 2x2 cu o gaura in mijloc si acoperi toata masina. Flexul si patentul au fost uneltele utilizate pentru a taia perfect tija.
    @Red_ urmeaza capacul nou de piele la cotiera, trebuie comandat.
    Intre timp am mai pus si un sub de 1000w reali, insa ampliful meu vechi scoate doar 300W reali :( daar urmeaza ampliful bun cand am chef sa il schimb:))
     
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Chiar si cu cearceaf, exista riscul sa sara scantei pe plafon si sa ti-l arda. Mai mult, lucrand cu flexul in masina, exista riscul ca mirosul de la flex sa ramana prezent o perioda... :(
    Oricum, bravo pt rezultatul final!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Flexul are protectie, scanteile sar doar intr-o parte, nu in sus. Daca stii cum sa lucrezi nu afectezi nimic.
    Eu am taiat de cel putin 20 de ori cu flexul in masina si nu am ars nimic si nici nu a ramas vreun miros. E treaba de 2 minute, nu de jumatate de zi. :) Mai mult dureaza sa pregatesti interiorul "de lucru" decat sa tai.
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Se poate scoate fara probleme tija din masina fara a demonta prea multe, insa nu ai ocazia sa mai vezi cum vine nuca pas cu pas.
    Bravo pentru nuca si pentru frana de mana.Observ ca ai taiat din tija mai mult si ai coborat schimbatorul mai jos.Eu am avut 2 schimbatoare cu ambele variante de piele, insa nu mai am chef de artificii si am revenit la varianta B8.
    Spuneai la inceput ca ai facut trimurile brushed singur, insa inca se observa textura originala.Ai dat cu ceva peste aluminiu?

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Offtopic. Se pare ca masina a devenit mai ceva ca si casa. Nu se poate taia cu flexul in masina ca ramane miros.. nu ma gandeam la asa ceva nici in 3 decenii. Tija are 1 cm diametru cat sa persiste mirosul ca nu stai sa tai juma de zi cum zicea si @audi66.

    Felicitari pentru masina , sunt curios cati ani v-a implinii la tine! Sa te mai bucuri de ea mult si bine! Chiar daca esti nevoit sa pui flexul pe ea.:hi:
     
  9. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Crede-ma ca eu as merge pe varianta mentionata de Catalin_1987: sa demontez tija (cu riscul sa o montezi/demontezi de mai multe ori pana tai atat cat trebuie), nicidecum sa bag flexul in masina. In fine, fiecare cu nebuniile lui..
    Imi plac foarte mult acele pe care le-ai montat. Pacat ca nu se gasesc de cumparat separat si e necesar un cluster intreg (care e f scump daca mai e si varianta S) :(
     
  10. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @waf cat timp stii sa lucrezi cu un flex nu are cum sa sara scanteia pe plafon, totul tine de cum stii sa directionezi flexul, in functie de cum il tii asa arunca scanteia. La mine toate scanteile au fost adunate in zona climatronicului, nici una in alta parte. Flexul a fost fara protectie si pe turatie mica. Miros nu este deloc :D
    Acele au schimbat foarte mult clusterul si mie imi plac foarte mult.
    @audi66 ai dreptate, mai mult dureaza sa pregatesti zona :))))
    @Catalin_1987 noua nuca este cu 3cm mai jos decat cea originala. Trimurile le-am facut cu ajutorul unui burete de sarma de vase insa vreau sa le dau jos sa le fac cu smirghel si dupa sa aplic o mana de lac.
    @TalosCosmin multumesc frumos, va mai adauga ceva ani sigur:))
     
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @bcosmin : Bravo pentru nuca, arata bine. Totusi, nu te incomodeaza inaltimea ?
    Fiind mult mai jos decat stock cred ca acum a crescut forta necesara pentru a schimba treptele de viteza.
    In legatura cu sub-ul ... cred ca stii ca nu trebuie sa duci ampliful spre limita puterii nominale ... distorsini&shit = love pentru difuzoare.
    Eu merg pe 600w rms pe sub si 900w rms pe amplif.

    Bafta in continuare !
     
  12. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @Chriss_Deejay se schimba vitezele foarte usor, nu e cu mult mai jos decat stock :D
    In legatura cu sub, da stiu, nu il imping asa tare.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Foarte fain arată interiorul,ai adus masina in 2018:applaus:.Felicitari ca asta ma chinui si eu cu a mea.

    Volanul este functional?
     
  14. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @gabitza121 multumesc. Da este insa nu merge chiar p&p. Trebuie modificat putin cablajul si adaugat un modul. Am vazut ca si tu ai facut acelasi lucru pe masina ta:D
    @bobalex18 multumesc. Asta a fost si ideea, totul sa se lege, sa nu fie nimic la intamplare pus.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2018
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    foarte tare a ieșit mașina. chiar se potrivesc elementele.
     
  16. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Sa te uiti in spate daca nu te-a atins TM 01 SCA ( passat argintiu ) .
     
    Cata_ADC, bcosmin și bobalex18 apreciază asta.
  17. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @PurAlex sper sa nu:)) este coleg de birou cu mine. Multumesc de info:D
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Rotile din poza sunt de iarna?
    Cred ca intre timp masina a devenit prea frumoasa pentru rotile astea si cere un upgrade(poate deja ai facut).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    @Catalin_1987 sunt de iarna.
    Pt vara am un set de bbs speedline 19 care va avea o culoare speciala :D am sa revin cu updateuri pe parcurs :D


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Super!Ce specificatii au?
    Culoare speciala ..... ai deja o culoare speciala pe masina si asta iti ingreuneaza munca.
    Dpmdv ai 2 variante cand vine vorba de look:
    -masina “normala” si roti spectaculoase
    -masina spectaculoasa si roti “normale”
    Prin “normal” nu ma refer la stock, ci la ceva ce nu concureaza cu altceva.Poti avea o masina foarte speciala si niste roti foarte speciale vazute separat, insa vazute ca ansamblu sa nu iasa ceva frumos.
    Dpmdv masina ta cere roti gri(de la silver la gun metal) sau negru lucios si buza cromata(merg de minune BBS-urile alese).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Cata_ADC și bcosmin apreciază asta.

Distribuie pagina asta