1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7 2.0 TDI Quattro retrofit

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bugscata, 10 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut,
    Desi am masina de 5 ani nu am prezentat-o pana acum. Asa cum spune si titlul este vorba despre un A4 2.0 TDI cod motor BPW transmisie fata care a devenit de curand quattro.
    Mai jos sunt pozele din anuntul de vanzare :
    C26598655_2.jpg

    C26598655_2.jpg C26598655_2.jpg C26598655_3.jpg C26598655_4.jpg C26598655_5.jpg C26598655_6.jpg C26598655_7.jpg C26598655_8.jpg C26598655_10.jpg C26598655_12.jpg

    Am cumparat-o la 65 000 km rulata in tara. In prezent are 115 000.
    Mi-a placut faptul ca avea pachetul S-line exterior, xenon, km putini si arata foarte bine interior/exterior.

    Modificarile pe care i le-am facut sunt:
    -adaugare cruise control
    -RNS-E
    -scaune sport de B8 incalzite ( si ale mele erau tot incalzite)
    -montare dock station iphone cu incarcare si iesire aux in suportul carti vizita ( asta mi se pare de departe cea mai utila modificare pentru cineva care are B7).
    -torpedou refrigerat
    -lumini ambientale in plafoniera fata.
    -quattro ( cu indrumarile lui arazvan2002, multumesc mult!)

    La capitolul intretinere imi amintesc de urmatoarele probleme:
    -ax pompa ulei, reparata definitiv (sper) la 95 000 km.
    IMG_1077.JPG

    -compresor AC + schimbat/curatat circuit AC.
    -tacheti
    -kit ambreiaj (odata cu retrofitul quattro)

    O sa adaug si niste poze cu masina intr-o postare viitoare, tot intr-o postare viitoare vreau sa explic cam care sunt pasii pe care i-am luat pentru retrofitul quattro (inclusiv costuri).

    Catalin
     
    bobalex18, Andu333, Glemeanu și alți 11 apreciază asta.
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Bine ai venit! Frumoasa masina si felicitari pt retrofitul quattro! Asteptam poze si detalii despre ce implica aceasta operatiune. Sunt convins ca sunt multi colegi care ar dori quattro pe masinile lor (sa lasi lik ul topicului unde detaliezi tot ce a implicat trecerea la 4x4).
    Legat de interiorul de B8, sincer erau variante mai ok decat cea aleasa de tine.
     
  3. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Suna foarte interesant. Hai cu pozele si cu detalierea modificării transmisiei [emoji16]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    interesanta modificarea pentru Quattro , ceva diferente ? :D

    avea ceva simtome la pompa de ulei sau ai remediat- o preventiv ?
     
  5. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Sunt si eu interesat de partea cu quattro,de ce piese a fost nevoie,cat te-a dus cu tot etc.
     
  6. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Sa o stapanesti sanatos, si fara incidente. Ma inscriu pe lista de asteptare la detaliile legate de retrofit-ul quattro
     
  7. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Va multumesc pentru mesaje, @waf pozele sunt de cand am cumparat masina, nu sunt cu interiorul de B8 sau nu te refereai la asta?
    In urmatorul post o sa pun partea I din III pentru retrofit quattro.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  9. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Gasiti aici prima parte.
     
  10. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am postat si a II-a parte in acelasi loc.

    @Glemeanu - am remediat pompa ulei dupa ce am primit alerta in bord, am avut noroc ca eram aproape de casa si am tractat-o usor.
    Legat de Quattro:nu am mers foarte mult cu ea, mi se pare ca nu se mai ridica atat de fata cand o accelerez si nu am reusit sa o fac sa mai patineze cand plec tare de pe loc desi trage bine.
    O sa apelez la @arazvan2002 pentru un upgrade de putere care sa nu imi strice DPF :) in viitor.
     
    stefan550 și Glemeanu apreciază asta.
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    aah...ok..atunci asteptam cu interes poze recente :)

    Am citit partea I si partea II a retrofitului quattro. Inca odata felicitari pt ce a iesit!
     
  12. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am postat si partea a III-a aici .Nu am apucat sa spal masina si sa fac niste poze pentru ca s-a rupt unul dintre suruburile de reglaj pentru geometria directiei din spate.
    Din pacate nu se scoate decat coborand cadrul spate, adica o sa dureze ceva timp..
    Revin cu poze in urmatorul post :) sper.
     
    cogdao apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bravo. Ai tu idei putine si fixe, esti incapatanat :) dar asta te face sa iti duci planurile pana la capat. Unora le este greu sa desfaca un surub dar tu si cu tatal tau sunte-ti cu atat mai mult de apreciat, pentru faptul ca nu faceti din asta o practica curenta, ci doar din pasiune pentru masini.
    Sincerele mele respecte si felicitari pentru acest retrofit si nu numai.
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru retrofit si pentru rabdarea ta de a povesti cu noi experienta!
    Surubul rupt este cel ce sustine bratul mare de jos(bascula pe care vine arcul)?Daca da, eu l-am schimbat fara sa dau cadrul jos.Am slabit rezervorul din prinderi si l-am scos.....mai cu japca.Solutia a functionat si la montarea suruburilor noi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    bugscata apreciază asta.
  15. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    Pentru Explicațiile date de tine privind retrofitul Quattro ar trebuii creat un subiect separat si pus in topul paginii . Sunt sigur ca multi care vor sa faca acest retrofit acum sunt pusi pe treaba . Mai ales ca multi spuneau ca , costa 2000-3000 euro si tot nu iasa bine . Esti dovada vie ca se poate si la pret mai mult decat decent .

    Sper sa te duca mult si bine masina . Chiar ai facut o treaba magnifica .
     
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pai cam atat costa, intre 2000-3000 de euro. Colegul a platit 8000 ron (cca .1750 euro) doar pe piese, manopera fiind in regim propriu. Daca ar fi apelat la un mecanic cred ca fara 700-800 de euro n-ar fi scapat.
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Catalin sunt extrem de incantat sa vad ca ti-a reusit retrofitul!
    Ma bucur foarte mult deasemenea ca aceste modificari au fost facute de tine, iar acest lucru nu poate decat sa reprezinte o determinare si pasiune foarte mari!!

    Iti urez mult spor in continuare si mii de km fara probleme!

    :hi:
     
  18. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Va multumesc pentru mesaje.
    Legat de pret : eu mi-am propus de la inceput sa ma incadrez in 2000E, cred ca se poate face si cu 1000 daca aveti suficienta rabdare si daca reusiti sa folositi piese de la motoare mai mari.
    La un moment dat, cineva imi facuse oferta de 1000 RON pentru punte spate completa cu diferential si planetare, evacuare finala si rezervor de la un 3.0 TDI. Daca aveti rabdare sa va documentati poate o scoateti cumva la capat.

    Mai jos sunt poze cu suportul de iPhone, in caz ca vrea cineva sa isi puna.
    Va recomand sa cumparati un suport original, eu il folosesc cu un iPhone5 dar este compatibil si cu modele mai noi.
    Avantajele sunt :
    -telefonul este racit vara de gura de ventilatie
    -nu aveti fire imprastiate prin masina
    -puteti folosi iesirea audio din telefon
    -desi nu pare, telefonul sta destul de fix in suport ( motiv pt care v-am recomandat sa luati unul original)
    IMG_3145.JPG image_123923953.JPG
    IMG_3146.JPG
    In poza de mai sus, navigatia nu era complet impinsa (tocmai ce terminasem de montat la loc interiorul).

    Catalin
     
    stefan550 apreciază asta.
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    As face o precizare privind costurile. Desi Catalin a reusit sa ia majoritatea pieselor de pe aceeasi masina, tot a mai avut nevoie de cateva maruntisuri care s-au tradus in costuri suplimentare semnificative, gen suport cutie cu tampon, teava evacuare, protectie aluminiu deasupra cutiei si ce a mai avut el nevoie. Daca nu ma insel, a iesit mai ieftin optand pentru setup-ul de BRD de la @bogdan121 decat sa ia unul de BPW quattro, deci e nevoie de ceva munca de cercetare de piata sa iesi ok cu preturile. Daca bugetul nu e prima problema, se rezolva rapid treaba.

    Pe de alta parte, costurile pentru B7 sunt mai mari fata de un B6 fiindca pur si simplu cutia si diferentialul se vand mai scump, poate cel putin dublu.

    As recomanda celor ce vor sa faca acest upgrade sa aiba banii pregatiti si sa urmareasca anunturile astfel incat sa prinda o masina completa, sa ia tot ce si-au pus pe lista de la una singura. Probabil ca de aici se poate face o economie care ar putea acoperi o manopera intr-un service decent. Avand si toate piesele dinainte, ar dura mult mai putin swap-ul de componente.

    Il felicit pe @bugscata pentru swap, asta i-am zis si personal, dar mai ales pentru solutia prinderii suportului de cardan. De departe era cea mai complicata problema in toata treaba asta. In rest, trebuie doar piese inlocuite cu cele de quattro, evident cu multa munca.
     
    lowlife, Marco_audi și smurff apreciază asta.
  20. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am facut o vizita pe la RAR, se pare ca nu pot omologa masina pentru ca greutatea este mai mare cu aproximativ 80Kg.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta