1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B7 2.0 TDI Quattro retrofit

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bugscata, 10 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    mai da si tu ceva jos de pe masina daca doar masa asta excedentara te impiedica...in rest totul e om dpdv tehnic si doar cele 80kg stau in calea omologarii ca si quattro? Doar nu ai vrut s-o omologhezi RS4 :) ?
     
    Mitiy și mirceacml apreciază asta.
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Si du-te cu motorina pe roșu
     
    bobalex18 apreciază asta.
  3. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am fost azi la alta reprezentanta RAR si nu au mai mentionat nimic de greutate, am nevoie de o adeverinta ca lucrarea a fost facuta intr-un service autorizat RAR....
    Dupa ce fac rost de adeverinta imi fac programare si platesc omologarea 1100 ron, va tin la curent cu evolutia.
     
    Gabi_KGT, paul14, gabitza121 și alți 2 apreciază asta.
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Daca te mai duci la una poate nu mai zic nimic nici de adeverinta :), ce iti e si cu RAR asta, fiecare bordei cu obiceiul lui...
     
    Scorpyon și mirceacml apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De ce tii sa faci omologarea asta? Si de ce platesti omologare individuala?!
     
  6. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    In cazul unui incident (chiar daca nu ar fi vina mea) pot fi tras la raspundere pentru ca nu corespunde masina. Sa nu mai vorbesc de faptul ca ITP-ul va trebui facut anual pt masini mai vechi de 12 ani, si sunt complicatii destul de mari ( am intrebat la cateva service-uri).
    Mai bine fac omologarea daca se poate.

    Legat de omologarea individuala : Asta este pretul pe care mi l-au zis inspectorii RAR, ambii au spus ca omologarea costa aprox 1000 ron, cel de ieri a mai mentionat si niste teste de laborator in valoare de 2000 ron.
    Ce imi recomanzi sa fac @lowlife ?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am inteles.

    O sa intreb pe cineva de la RAR, parerea mea neavizata e ca nu ar trebui omologare individuala, ca nu ai pus quattro pe cielo, ci pe un model care e omologat cu quattro (?).
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    lowlife la modificarile constructive aduse ulterior unei masini care nu a fost prevazuta din fabrica cu un anume tip de caroserie, lumini, sistem de tractiune si/sau de motorizare se face obligatoriu omologare, individuala de tip, la R.A.R. Iti spun asta in foarte cunostinta de cauza :) asta chiar daca exista modele auto identice ca si marca, prevazute cu acele dotari dar care au fost asa construite din fabrica.
     
    lowlife și Scorpyon apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Trist.. imi pare rau sa aud asta, dupa toata munca depusa si banii investiti.. si eu aveam in gand ca pe viitor, in caz ca ma plictisesc si n-am ce face s-o transform pe a mea in quattro, insa acum chiar voi lasa balta aceasta idee, daca trebuie omologare. As avea nevoie de esapament, cutie, cardan, punte, suspensie, ceva calculator, conducte frana si combustibil, rezervor, pompa.. ma gandeam la o masina donatoare intreaga.. insa.. ma las pagubas.

    Succes mai departe, vezi ce poti face.. e pacat sa renunti. Incearca si la vecinii de judet sa vezi daca nu se poate mai simplu.
     
  10. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Nu am mai avut timp sa ma ocup de omologare, voi folosi tot mai putin masina pentru ca urmeaza sa ma mut din tara.
    Mai jos sunt poze mai detaliate cu ea, poate reusesc sa o vand :). Mentionez ca nu am sters-o dupa spalare (deci se poate si mai bine) pentru ca ma cam grabeam...
    IMG_3795.JPG
    IMG_3802.JPG
    IMG_3803.JPG
    IMG_3805.JPG
    IMG_3808.JPG
    IMG_3809.JPG
    IMG_3810.JPG
    IMG_3815.JPG
    IMG_3818.JPG
    IMG_3820.JPG
     
    stefan550, arazvan2002 și gutza25 apreciază asta.
  11. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    IMG_3840.JPG Si continuarea..
    IMG_3823.JPG
    IMG_3824.JPG
    IMG_3825.JPG
    IMG_3826.JPG

    IMG_3829.JPG
    IMG_3832.JPG
    IMG_3835.JPG
    IMG_3836.JPG
    IMG_3837.JPG
     
    cogdao, Marco_audi, stefan550 și alți 4 apreciază asta.
  12. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Intre timp am ajuns la 127 000 km, sunt/am fost foarte multumit de cum s-a comportat quattro.

    Nu pot sa zic ca am facut eforturi mari sa incerc sa omologhez quattro dar intre prietenii si cunostintele la care am apelat nu am gasit pe cineva sa ma ajute. As vrea sa mai folosesc masina cativa ani (in afara tarii) si trebuie sa fie in conformitate cu specificatiile originale.
    M-am apucat sa o fac inapoi tractiune fata, am ales sa o fac tot acasa pentru ca sunt convins ca mai bine si mai atent decat mine nu mi-o va face nici un service auto.

    Nu imi pare rau ca am petrecut timpul sa montez/demontez quattro, consider ca este o experienta din care am avut foarte multe de invatat.
     
  13. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am ajuns la 142.000 km, masina merge bine si chiar daca este foarte veche mi se pare ca arata in continuare bine. Cred ca singurul lucru care da de gol faptul ca e o masina veche este motorul - foarte zgomotos din afara.
    Daca stau sa ma gandesc bine chiar nu m-a costat foarte mult intretinerea ei in cei 8 ani de cand o am. Am avut urmatoarele probleme :
    • pompa de ulei
    • niste dopuri pe la axa cu came
    • compresorul de AC
    • 2 senzori de parcare
    • termostatul
    Nu mi se pare asa rau tinand cont de povestile pe care le mai aud legate de fiabilitatea masinilor VW.

    Vreau sa o mai tin cativa ani si sper sa nu imi faca probleme majore.
    Multumesc,
    Catalin
     
    gutza25, stefan550, Andu333 și alți 4 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta