1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 143 cp CAGA

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de sorinaciu, 29 Sep 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Dupa 4 ani de la achizitie (septembrie 2012) si doar 30.000 km parcursi, m-am decis si eu, timid, sa-mi prezint masina: audi a4 b8, 143 cp, motor caga, an: iunie 2009, cutie manuala 6 trepte, scaune incalzite, faruri halogen, mmi 3g, perdele geamuri spate, .....si ce mai are
    Tara de achizie......Germania. Un singur proprietar in Germania, iar eu singurul proprietar in Romania.
    La achizitie a avut 149.000, acum......178.700. Putin.......mult.......pararile sunt impartite. Satisfactii.......DA. Placerea de a o conduce, Foarte Mare.
    Dupa inlocuirea distributiei (curele, role, pompa apa), accesorii, ulei si filtre, au urmat anvelopele vară (Nokian), folia 3M fata/spate (nu pentru discretie, ci pentru protectie).[​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Poate ca dotarile nu sunt de ,,top", dar eu personal sunt multumit de ele. Stiu ca unele dotari sunt dorite, utile, practice, dar unele din ele eu le consider ,,mofturi". Dar nu o sa le comentez pe cele care intra in ultima categorie. Fiecare este liber sa isi aleaga......calea.
     
    Ultima editare: 29 Sep 2016
  2. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    si in 2014 a urmat o ,,imbunatare" a luminilor de zi :


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    tot in 2014 lampile led de la numarul de inmatriculare

    [​IMG]

    dupa care in 2015:
    update harti 2015 si activare video in motion - cu ajutorul lui benyclaudiu caruia îi mulţumesc şi pe această cale (un om deosebit si care îmi face plăcere ca l-am cunoscut !!!!)

    In vara lui 2015 a venit randul oglinzilor sa fie inlocuite cu unele cu incalzire. Iar daca tot am inceput cu oglinzile, am zis sa-mi incerc norocul montarea senzorului de lumini/ploie.
    Si.......am reusit (unele informatii provenind de aici de pe forum). Am cumparat senzorul si cablajul la un pret acceptabil, zic eu (120 ron), gel-ul cu ,,doar" 110 ron, iar blocul de lumini cu functia auto, cu 120 de ron. Activat cu vag-com.
    Au urmat amortizoarele spate, cel de pe dreapta a inceput sa curga, si asa ca le-am schimbat pe amandoua cu alte Sachs (sper sa fi facut o alegere buna).
    Am reusit sa curat egr-ul (cam murdara treaba, dar binevenita), si as dori sa curat si galeria de admisie, dar lipsa timpului si teama de a nu face una nesărată.........mă determină să amân această operaţiune.
     
    Chriss_Deejay și andyzaharia apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mi-a sarit in ochi prezentarea ta, sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
    Sa iti expun cateva aspecte, nu am putut sa ma abtin. :)
    1. Cred ca ai numere alea de inmatriculare de ceva ani, schimba-le cu unele noi cu sigla EU si renunta la suportii de numere (prinde-le cu banda dublu-adeziva 3M).
    2. Masina este frumoasa, ingrijita, dar jantele alea sunt din alt film. Eu as pune ceva mai mare (tot OE) si le-as tine pe cele actuale pentru sezonul rece.
    3. Pune-i pragurile S-Line, vor schimba complet masina.

    O poza de la interior nu vedem si noi ?
     
    MRR apreciază asta.
  4. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    audi66
    Intradevar, numerele de inmatriculare le am de 10 ani. Motivul pentru care nu le-am schimbat este urmatorul: distanta dintre litere. Respectiv dintre R, I şi N. La vremea respectiva, 2006, cand iti comandai numerele, aveai posibilitatea sa optezi pentru asta. Acum nu se mai poate. Ma rog, poate este una din ,,goangele" mele ( MH 50 R I N, MH 50 RIN)

    La ultimul schimb de ulei si filtre, dupa ce s-a dat scutul jos, am observat urme de ulei pe scut si pe traversa, partea soferului. Teama mea s-a adeverit: suportul stanga de la motor ... curs.
    Am inceput sa caut pe internet, sa intreb mecanici, ce sa cumpar, ce sa iau. Si cum optiunile nu sunt diversificate, am avut de ales intre suporti OEM si Lemforder. Diferenta de pret, oarecum demna de luat in seama: 1.800 ron oem si 1.100 ron lemforder, asa ca am ales ... Lemforder. Daca am ales bine sau nu, ramane de vazut. Problema este (pentru ca nu am rezolvat inca), faptul ca s-au rupt doua suruburi (cate unul pe fiecare parte), la protectiile care se fixeaza si pe cadrul motor, s-au rupt. Sper sa reusesc cumva sa scot acele resturi de la surub (mi-am cumparat deja un spiral de carbon cu care sa incerc).
     
  5. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara si un an bun va doresc.
    4 ani s-au implinit de la achizitie, iar astazi sau facut si 30.000 de kilometri de cand am ,,inceput relatia", relatie care decurge foarte bine, eu MULTUMIT de masina, iar ea multumita de ,,atentia si grija" pe care i-o acord !
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 8 Ian 2017
  6. amorezatu

    amorezatu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2013
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Multitronic 105 KW CAG 2009
    Foarte frumoasă masinuta și se vede că o îngrijești ca la carte,la cât mai mulți kilometrii fără evenimente neplăcute
     
  7. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Salutare din nou.
    S-au mai adaugat 4 ,,luminite" in interior. S-au inlocuit manerele interioare cu altele iluminate.
    Multumesc gabi79 (pentru manerul si cablajul pentru portiera sofer).
    Mai raman becurile ce ilumineaza partea pasagerului si soferului/picioare si cele de sub scaune......search, search, search.
    Pare cam putin cei drept, dar incet, incet, o sa mai adaug cate ceva din cele ,,lipsa"!
    O zi buna tuturor membrilor acestui frumos forum !

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 14 Feb 2017
    george, Chriss_Deejay și nucugheri apreciază asta.
  8. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara.
    A venit si primavara, asa ca trecem la anvelopele de vara!
    Si cum astazi a fost o zi destul de frumoasa, hai sa mai curatam putin si motorul
    [​IMG]

    Si daca tot am ,,dereticat" prin compartimentul motor, hai sa inlocuiesc si ,,filtrul" (au trecut 2 luni de la ultima inlocuire), sa verific daca este mizerie , si daca sunt infundate sau nu scurgerile.

    [​IMG]
     
  9. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara. De la ultima postare, doar combustibil, aer conditionat si cativa kilometri. In iulie se implineste un an de la ultimul schimb de ulei.
    Si impreuna cu 3M.......putina munca.......transpiratie.....si apa rece !
    Satisfactie..........Da!
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    cogdao, smurff, andyzaharia și încă o persoană apreciază asta.
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Inteleg ca ai polishato?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Salut Catalin,
    Da, pasta 3M verde (fast cut plus), pasta albastra 3M (ultrafina) si pasta 3M rosie (ceara). Parerile stiu ca sunt impartite. A fost pentru prima data cand s-a facut aceasta ,,operatiune".
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca ai facut treaba cu sculele necesare, sigur ai scos ceva din ea.
    Din ce am observat, 3M are darul de a ascunde o lucrare proasta, oferind un luciu puternic chiar daca lacul nu a fost corectat.Am dat cu polish (doar am sters, fara sa insist) pe un element vopsit mat si a ramas lucios cateva luni!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Timpul a trecut, kilometri nu s-au adunat prea multi, am ajuns la 187.000 de km.
    Fiind doua masini in familie, sarcina de a face kilometri a revenit lui...polo, vw polo.
    In ultimele 3-4 saptamani, un scartiit al pedalei de ambreiaj, in jumatatea de jos, m-au pus pe ganduri..... rulmentul de la ambreiaj ?!?!
    Astazi, dupa ce am comandat kit-ul complet de ambreiaj (Sachs) si respectivele piese reproiectate (inclusiv rulmentul), s-a dat jos cutia. Pe masina a fost un kit de ambreiaj Luk.
    Rulmentul era dus, asa ca am stat in cumpana, daca sa inlocuiesc si ambreiajul, sau nu. Cel de pe masina avea un usor jos. Asa ca am decis : ,,unde se duce mia, se duce si suta". Am considerat ca este ceva bun.
    Rezultatul: waw. Alta treaba. Pedala de ambreiaj se apasa foarte usor, intra in treptele de viteza, foarte usor, trecerea de la o treapta inferioara la una superioara si invers, se face foarte lin. Chiar daca a fost destul de ,,usturator", aproximativ 1.000 de euro, piesele si manopera, s-a meritat, asta chiar daca am avut parte de un incident (l-a demontarea cablurilor, s-a facut un scurtcircuit in zona electromotorului, si este posibil sa fi afectat bateria de acumulator), sunt multumit de rezultat.
    Bine, bine s-ar putea spune, dar masina este la vanzare (doar aici pe forum), de ce am inlocuit si ambreaiajul si nu am inlocuit doar rulmentul. De ce? Pentru ca, daca masina nu se vinde (doresc un update), eu raman cu ea si o am intr-o stare foarte buna.
    In speranta ca nu am plictisit, va doresc o seara buna tuturor !

    20180618_095354.jpg 20180618_095338.jpg 20180618_094201.jpg 20180618_094153.jpg 20180618_094149.jpg 20180618_094145.jpg
     
    Ultima editare: 18 Iun 2018
    dvr și cipri29 apreciază asta.
  14. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara. Daca saptamana a inceput bine (mai mult sau putin), bateria si-a dat duhul, fiind ajutata de acel scurtcircuit. Asa ca......la acea ,,mie", se mai adauga doua sute , alta baterie. Varta Silver Dynamic AGM, cod 605 901 095. Urmeaza codarea, masina avand calculator de management.
     
  15. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    188.888 km, coafura rezistă. După înlocuirea ambreiajului sau parcurs aproximativ 2.000 de km. Mașina se comportă fff bine. Între timp s-a inlocuit rola de la intinzatorul de accesorii, s-a verificat si instalatia de climatizare, completandu-se cu 100 gr. freon.
    Astăzi m-am hotărât să fac un polish la faruri urmat de montare folie. Cât o să țină.....O să vedem în timp.


    20180720_175758.jpg
    20180720_170655.jpg

    Drumuri bune să aveți!
     
    Ultima editare: 20 Iul 2018
  16. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Bună seara.
    40.000 de km s-au făcut în aproape 6 ani.....
    Și cum relația decurgea bine....senzorul de presiune diferențială.... defect. Comandat, montat, făcut adaptarea.
    Astăzi am avut reala plăcere de al cunoaște pe Paulkf. O persoană deosebită, un foarte bun partener de dialog, cu foarte multe cunoștințe în ceea ce înseamnă Audi, mașina lui reprezentând un foarte bun exemplu în ceea ce înseamnă retrofit--uri făcute unei mașini. Nu știu când au trecut 3 ore. Îi mulțumesc și pe această cale pentru ajutorul acordat.
    Să aveți drumuri bune și fără evenimente!
     
    paulkf apreciază asta.
  17. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara.
    După aproape 6 ani și aproximativ 51.000 de km, a sosit și ziua despărțirii. Mașina și-a găsit un nou proprietar, din afara forumului.
    Mi-ar fi plăcut și mie, să mai am 18 ani și pe deasupra, să primesc cadou la majorat, o mașină....dar nu mai am 18 ani!
    Am avut o strângere de inimă și am rămas cu un gol, destul de mare, în suflet în momentul în care am dat cheile mașinii tatălui noului proprietar, gol care cu siguranță va fi ,,acoperit” în viitorul nu prea îndepărtat.
    Cu permisiunea, scrisă sau tacită, doresc să rămân membru al acestui minunat forum, în care am găsit informații utile, am cunoscut, nu mulți, câțiva din membri, am avut plăcerea de a putea visa cu ochii deschiși citind paginile de prezentare ale diferiților useri.
    Vă doresc o seară bună, să parcurgeți mulți kilometri fără evenimente mecanice sau rutiere !
     
    lowlife, andyzaharia, smurff și alți 9 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta