1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 cp

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de andyzaharia, 28 Aug 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    waf multumesc! A fost cu ceva emotii dar nu e chiar atat de complicat, piesele sunt mai greu de gasit, montajul e munca chinezeasca ;)
    cogdao multumesc! Nu prea mai am nimic pe lista la moment. O sa mai bag ceva KM, poate ma plictisesc si imi vin alte idei :)
    mabalaru multumesc! Nu ma lasi tu deloc cu MMI-ul ala :):):) . Daca stau si ma gandesc, in afara de MMI si quattro ar fi o directie 1N7 dar nustiu daca se merita, la cate componente e nevoie de schimbat, trebuie de documentat mai bine :).

    Bafta si multumesc tuturor pentru "Imi place"!
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Ma bucur foare mult Andrei ca ai definitivat lucrarile, ma bucur si pentru faptul ca ai montat telecomanda de A6! A mers cu telestart de 4G, nu?

    Nu iti mai ramane decat sa te bucuri de dimineti calduroase!
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    rotitza multumesc mult Mihai!

    Am telecomanda de A6 datorita tie, daca nu-mi ziceai de faptul ca merg si de pe A6, cu siguranta cumparam T91 (sau care vine by default pe modelul meu) :hi:
     
  4. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Dupa o pauza destul de lunga vin cu un mic update:

    Masina a primit un schimb de ulei(Liqui Moly) si filtre, plus un rulment FAG nou la roata stanga/fata.

    Am reusit in sfarsit sa rezolv partial problema trimurilor de crom de pe usi, care au fost indoiate de Dorel la vopsitorie (ca deh, cine mai face lucru ca la carte in ziua de astazi).
    Demontarea lor e un chin aparte chiar daca ai scula oficiala T40219...

    Mi-a mai ramas sa rezolv cu trimul de la usa soferului(usile din fata necesita mai mult timp, deoarece e nevoie de dat jos oglinzile)... sunt destul de multumit de rezultatul obtinut.
     
    LAURENTE, Tudor.r, rotitza și încă o persoană apreciază asta.
  5. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Le-ai dat jos de pe masina?
     
    redlife apreciază asta.
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    cogdao la usile din spate da. La cea din fata, pe partea pasagerului am reusit declipsez pe jumate si sa o trag in sus putin, dupa care am reusit sa o indrept. Partea nasoala e ca pe fata, e mai complicat din cauza oglinzilor.

    E foarte usor sa le indoi pana la distrugere ireparabila din pacate. Partea interioara a trimului e facut din cauciuc-alumin. Cand am demontat'o pe prima, a reusit sa imi iasa partea cromata intai... si spre surprinderea mea e chiar metal acolo... nu e plastic vopsit.

    Eram atat de deranjat de trimurile astea incat eram dispus sa le cumpar noi in cazul in care le distrugeam cu totul :)
     
    redlife apreciază asta.
  7. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Sunt curios la o descriere mai clara a procesului.
    Si eu am o problema identica cu ornamentele in urma vopsirii masinii.
    Se dau de tot jos apoi desprinzi aluminiul de plastic? si abia apoi incerci sa le redai forma initiala?

    Foarte frumos rezultatul la tine!
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    clauuualc nu prea e mare lucru de explicat... nu trebuie sa desprinzi nimic, trebuie doar sa demontezi trimul si sa il "dezdoi" incat sa fie drept sau chiar sa il indoi un pic mai mult incat la montare sa se lipeasca perfect margina usii, ceea ce ai vazut in ultima poza atasata nu e relevant, nu trebuie sa separi cromul de parea cauciucata, la mine a fost un accident :). Demontezi trimul, il indoi la forma initiala, verifici daca nu ai indoiat vreo prindere din interiorul usii (daca e indoiata o dezdoi si pe aia la forma corecta), si montezi inapoi trimul.

    Daca te uiti in pdf-ul atasat o sa vezi ca cu ajutor a 3 scule din plastic trebuie sa poti demonta relativ usor trimurile fara aplicarea fortei, eu am pus sculele in pozitia indicata in PDF, dar nu am putut sa declipsez din cauza geamului. Pur si simplu nu e loc acolo, nu sunt sigur ce inseamna pozitia "open" care o specifica Audi, deoarece cu geamurile din spate date jos la maximum, nu ai loc suficient, ele ramanand partial afara (pe spate), am simtit un risc destul de mare de a sparge geamul asa ca am zis ca mai bine trag cu forta trimul decat sa schimb un geam. Alta ar fi OPEN sa insemne demontarea geamului, in cazul asta cred ca operatiunea devine mult mai usoara. M-am uitam in Elsa si acolo e nevoie de ao lta scula pe care nu o aveam, asa ca am renuntat la ideea asta.

    Trebuie sa fii pregatit sa cumperi 1-2 trimuri noi in cazul in care demontarea/montarea nu a avut loc cu succes :)

    Bafta!
     
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Intre timp, mi-au venit si 2 scuturi noi. Am avut o patanie destul de nasoala pe drumul Bucuresti - Chisinau, mi-a intrat o bucata de metal de vreo 30-40cm lungime si vreo 15cm latime sub masina(eram in spatele unui tir, urma sa fac depasire...), rezultat: ambele scuturi distruse. Alte pagube nu par a fi. Pretul scuturilor aduse la comanda prin reprezentana nu vreau sa il comentez ca e jaf la drumul mare pentru 2 bucati de plastic.
     
    lowlife, TaZZuLeTz și cogdao apreciază asta.
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Un update minor:

    Dupa ce mi-a sarit siguranta si la al doilea ventilator (are joc elicea si mai produce si niste sunete stranii cand se opreste motorul), am decis sa merg pe alta cale.... ventilator nou, aftermarket Thermotec cu codul D8A006TT, toata smecheria e ca modelul asta are cu totul alt sistem de prindere fata de cele produse de NFR, HELLA. Urmeaza sa vad dupa montaj daca nu am vibratii sau mai stiu eu ce efecte speciale.

    Intre timp masinuta a mai facut o primblare pe Transfagarasani :racer:
     
    paul14, MRR, bobalex18 și alți 6 apreciază asta.
  11. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ventilor nou - done! Ps. pentru toti cei care il schimba in viitor, dupa montarea ventilatoruli numaidecat verificati cum merge motorul, am auzit cazuri in care ventilatorul nu e echilibrat corect si apar vibratii. Ar fi nasol sa montezi bara inapoi dupa care sa observi ca ai vibratii. Indeosebi cu ventilatoarele aftermarket, cu alea originale ar fi dea dreptul stupid sa ai vibratii in conditiile in care costa peste 300 euro.

    A mai fost efectuala o mica igienizare a interiorului.

    Urmeaza sa spal si motorul/zona motorului, dar dupa ce rezolv problema cu scurgerea de ulei de la capaul ala din jurul injectoarelor (culbutori?)
     
    stefan550, nucugheri, MRR și încă o persoană apreciază asta.
  12. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Da da, capac culbutori Andrei.
    Bafta. Poate reusesti doar sa schimbi garnitura. Eu am luat din start set complet.
    Numai bine dle.
     
    andyzaharia apreciază asta.
  13. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    MRR ms Remus, initial o sa incerc sa schimb doar garnitura, cred ca o sa dau comanda si de o admisie reconditionata si fac totul in acelasi timp. Nu-mi prea arde de desfacut conductele alea de la injectoare de mai multe ori. Inca incerc sa studiez daca merita sa cumpar una din acele "Reinforced intake manifolds" a se vedea aici.

    Ms tuturor pentru aprecieri!

     
    Ultima editare: 2 Sep 2018
    smurff și gabi79 apreciază asta.
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Daca tot e sambata, am muncit un pic la masina.

    Trim chrome usa sofer, a mai disparut o pata neagra de pe creier ✔︎
    Ozonizare interior ✔︎
     
    Andu333, paul14, gavryus și alți 3 apreciază asta.
  15. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Ai luat trimul nou ? Cat a costat ?
     
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, nou a fost. 40 euro bucata(de pe ebay), am luat pentru ambele usi din fata. Normal costa in jur de 70-80 euro la reprezentanta.
     
  17. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Multam !
    Bravo pentru felul cum intretii masinuta ! Si eu trebuie sa schimb trimurile de pe partea dreapta la geamuri.
     
    andyzaharia apreciază asta.
  18. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nu prea am postat in ultima vreme pe aici, asa ca un mic update:

    Dupa ceva probleme cu CP4-ul... masina a mai primit un cadou: CP3 de la colegul @MacMac, tin sa ii multumesc pe aceasta cale!

    In urma upgradeului motorul trage foarte bine acum! Din pacate nu pot sa ma pronunt cu exactitate in privinta modului de functionare deoarece cu CP4 a plecat si un injector (baga multa motorina pe retur dupa 40C). Merge foarte bine, la turatii mari nu apare nici un fel de probleme. Totul a fost plug & play, defapt... aproape plug and play, urmeaza sa primesc un EGR Delete Kit si o conducta de inalte noua, deoarece mecanicul la care am montat CP3-ul nu a reusit sa modifice conducta corect din prima... respectiv merg cu ea asa acum pana vine conducta noua. Din cauza ca CP3 e mai mare ca CP4, spatiul ramas intre CP3 si EGR e foarte mic si e cam dificil de lucrat acolo.

    Dupa aprox 500 KM, sunt foarte multumit de rezultat!
     
    Ultima editare: 27 Mar 2019
    smurff, redlife, cogdao și alți 4 apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da da, foarte frumos arata pompa ;)
     
    andyzaharia apreciază asta.
  20. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ca noua :D
     
    mirceacml apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta