Salut. Revin cu o a doua masina, un A4 B8, model 2009. Masina este cumparata de tatal meu, pentru el, dar tinand cont ca am capatat putina experienta cu B6-le meu, tot eu o sa ma ocup de ea pe partea de defecte. Masina a fost cumparata din Ploiesti, gasita pe OLX. Tipul nu era samsar de masini. O avea de 3 luni, inainte fiind tot in Romania. Am cumparat si un raport pe autodna unde figureaza cu o avarie in 2011 pe teritoriul romaniei. Totusi am fost sa o vedem, plusand in special la dotari: - suspensie sport - volan in 3 spite cu piele perforata - scaune fata electrice, lombar, incalzire si ventilatie, piele perforata - webasto - oglinzi rabatabile electric, electrocrom - camera marsarier - lumini ambientale - bixenon, stopuri led - keyless go/entry - sunet B&O - trapa - lane change assist Optic nu este impecabila, dar micile zgarieturi, vopsea sarita (posibil si chit) nu ne-au deranjat foarte tare. Omul ne-a dat cheia, ne-a spus unde sunt actele si ne-a lasat sa ne facem de cap cu ea. Nu troncane nimic, tinuta de drum este ok. Volanul mi se pare ca se invarte mai greu decat la B6 al meu. Evident, are si ceva erori. O sa atasez niste poze. Usa spate pe dreapta nu se deschide din exterior intotdeauna. Din ce am citit, posibil yala defecta. Bateria spune el ca i-a facut figuri si a schimbat-o. Inca n-am vazut ce bateria a pus, dar din cate am vazut, este destul de complicat cu bateriile la B8...AGM, codari. O sa investighez, pentru ca erorile avute par a fi de natura electrica. Masina are cauciucuri de vara Continetal SportContact 6 pe jante de 19", dot 2016. Ne-a dat si un set de jante de tabla pe 16" cu anvelope iarna michelin, dot 2008 si inca un set de anvelope pe 16", dot mai nou, dar nu m-am uitat care pentru ca nu mai stateam oricum sa le schimb pe jante. Masina are niste stickere pe ea de la o firma de tuning. A zis ca are DPF Off . Nu am verificat. Pretul a fost de 10.500 Euro.
Salut, am vazut si eu masina pentru o cunostinta, am observat si eu ca directia mergea greu, ma bucur ca ai rezolvat problema. Legat de dpf din ce retin masina are dpf+ soft. Multi km fara probleme si sa ai noroc de ea !
Multumesc. Firma care a facut DPF Off este LVB Power Engineering. Am gasit un CD de la ei in masina pe care este softul original. Au confirmat la service ca este anulat. Bateria de pe masina era de cand era si masina. O lasai seara cu 100% si dimineata avea 20%. Cea noua a fost montata si codata (sper ca OK).
salut, in ce sens si-a revenit volanul dupa ce ai schimbat bateria!? Te referi ca servoul lucreaza mai bine?
Salut. Da, mai usor, dar tot nu sufiecient de usor. La mine la B6 e foarte lejer fata de cum e la B8-ul asta
Ieri a intrat in service pentru schimbat kit ambreiaj si s-a scos azi cu ambreiaj nou, dar si volanta Ambreiajul actual patina incepand cu viteza a 3-a, in accelerari bruste. Placa si discul erau noi, dar volanta era albastra si cu joc foarte mare (aproximativ 1 cm in laterale). A fost facuta si o verificare generala. Baia de ulei pare sudata undeva in spate, dar nu se vede ca ar fi vreo problema. Nu pierde nici un fel de lichide. Uleiul este curat. Mai multe suruburi erau lipsa sau nestranse. Nu au gasit probleme la pompa servo, dar sunt de parere ca este o caracteristica a unui anumit nr de masini fabricate in anul respectiv, pt ca au mai intalnit la mai multe. Cost total: 4200 lei.
Sa o stapaniti sanatosi si fara incidente. :-) Arata relativ ok .. cu un minim de efort o poti aduce la lumina. PS: da-i jos sigla aceea S-line de pe portiera soferului ... nu te zgarie pe ochi ?
Ba da. Pe portiera si trimul de la pasager. Mi se pare tiganie maxima. Dar raman urme. O sa caut trimurile respective.
Sunt total de acord cu @Chriss_Deejay. As mai adauga doar despre folia de pe luneta, trebuie sa faci ceva cu bulele de aer...