1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B8.5 2015 2.0 TDI 177 CP Quattro S-Tronic

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Iulian Christian, 19 Oct 2019.

  1. Iulian Christian

    Iulian Christian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 facelift 2015 2.0 TDI 177 CP Quattro S-Tronic
    Salutare tuturor!

    De câteva săptămâni sunt și eu membru ClubAudi.ro și tot de atunci mi-am achiziționat primul meu Audi. Am tot sperat să dețin un Audi încă din copilărie și am ținut neapărat să-mi achiziționez unul deși am primit multe argumente să merg pe VW CC (varianta facelift a Passat-ului CC) sau chiar BMW Seria 5 F10. Totuși, ce m-a menținut fan audi convins, a fost tracțiunea QUATTRO (Torsen).

    Am optat pentru un Audi A4 B8.5 din 2015/03 cu Quattro și S-Tronic . Am achiziționat-o la 119.500 km cu 16.300 EUR din România de la un Medic din București, el la rândul lui a cumpărat-o din Germania, de la un neamț. Însă ceea ce mi-a dat mie încredere, că mașina are km reali și că este în stare bună, a fost că atunci când medicul a cumpărat-o , în aprilie 2016, adică după aproape un an de la fabricație, mașina avea în jurul a 88.000 km, asta dovedind clar că neamțul a rulat doar în regim de autostradă, altfel ar fi fost imposibil să facă acești km. Iar restul de aproximativ 30.000 km au fost făcuți în România în decursul a 3 ani (lucru confirmat și RAROM).

    La exterior este stock, are farurile cu bixenon și LED și Jante pe 18' cu anvelope 245/40 (cele stock).

    Ca dotări:
    -Servotronic
    -Keyless Entry
    -Coming Home / Leaving Home
    -Senzori de ploaie
    -Faruri automate
    -Senzori asistență unghi mort (ledul încorporat în oglindă).
    -Distronic (ACC)
    -Lane assist
    -Quattro (Torsen Generația a VI-a)
    -S-Tronic
    -Interior S-line (Piele neagră cu alcantara și plafon negru)
    -Interior Piano Black (fără aluminiu)
    -Volan în 3 spițe cu comenzi
    -Încălzire în scaunele din față și climă

    Îmi place foarte mult cât de stabilă este mașina la viteză mare și în curbe, acest lucru fiind datorat tracțiunii integrale și anvelopelor foarte bune de la Pireli. Din punct de vedere al puterii, sunt mulțumit, cei 177 de CP sunt suficienți și împreună cu cutia cu dublu ambreiaj efectiv nu simt întreruperi în transmiterea puterii (schimbă instant și insesizabil). Mi-aș fi dorit să conduc înainte un A4 B8 cu tracțiunea față și cam același motor (170 sau 177 cp) pentru a vedea diferența de condus, ținuta de drum, cu se resimte accelerația, etc.

    Lucrul care pe mine mă impresionează este faptul că mașina efectiv nu derapează în curbe sau la plecarea lansată de pe loc, chiar și cu toate sistemele oprite, iar acest lucru îm place foarte mult și dă senzația unei mașini SAFE.

    CE VREAU SĂ ACHIZIȚIONEZ/MODIFIC LA EA:

    -Aștept cu nerăbdare IARNA și mi-am cupărat de curând un set de NOKIAN TYRES WR D4 205/60 R16 (noi) și un set de jante din aliaj OE Audi (R16) pentru a "mă juca" puțin la primul fulg.
    -Vreau să schimb volanul cu unul cu padele (cred că asta m-ar ajuta foarte mult în depășiri)
    -Vreau să fac un Stage 1 la reprezentanță (de preferat) și să ajung la 205-215 CP maxim.
    -Vreau să montez butonul ADS și să activez aceeași opțiune.
    -Vreau să schimb doar grila față cu una de RS4 (tip hexagoane) și eventual prelungirea de la bara spate cu una cu dublă evacuare.
    -Nu știu cât m-ar costa, dar aș fi interesat să-mi schimb oglinzile cu unele rabatabile și încălzite.
    -Aș dori să schimb și navigația cu una care poate suporta Apple Carplay, în special pt Waze.
    -Nu știu dacă se poate, dar m-ar interesa să transform semnalizarea actuală într-una progresivă, dar fără să schimb stopurile/farurile (nu știu dacă se poate :)).

    Nu știu cât din cele de sus menționate voi reuși să îndeplinesc :)

    Cam atât am avut de spus, vă menționez că înainte de această mașină am condus un Dacia Logan 1.2 benzină (75 CP) și un VW Caddy 1.9 TDI (105CP) și simt diferența enormă în privința ținutei de drum.

    Atașez mai jos fotografii cu mașina.

    Iulian


    OXTJ0027.JPG AUDH3608.JPG IMG_5155.JPG IMG_5156.JPG IMG_5158.JPG IMG_5166.JPG IMG_5167.JPG IMG_5172.JPG IMG_5345.JPG MCWK3979.JPG
     
    AlexMaroga, stefan550, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Salutare si bine ai venit!

    Lista de modificari este interesanta, asa ca iti urez multa bafta. Ai noroc ca sunt multi colegi cu modificari la acest model de unde sa te inspiri.
     
    Iulian Christian apreciază asta.
  3. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Salut si bine ai venit,

    Doar ca idee, la B8 si B8.5 este quattro generatia a5-a din cate stiu.
    Intr-adevar quattro iti da foarte multa incredere si siguranta si la iarna te va surprinde in mod placut.
    Resoftarea nu poti sa o faci la reprezentanta, dar pe forum exista topic dedicat despre tuning si resoftare a motorului 2.0 tdi si sigur o sa gasesti acolo ce ai nevoie.
    Optiunea de ACC mi se pare utila si interesanta si e destul de rara pe acest model.
    Daca masina nu are drive select parerea mea e sa il activezi cu prima ocazie :) pe modul dynamic se simte o diferenta sesizabila.
     
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Ca dotari este perfect, pretul la fel. E diferenta enorma intre quattro si tractiune fata.
     
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Frumoasă mașina și bine dotată. Quattro e un mare plus. Sa te poarte sănătos fără evenimente neplăcute.
     
    Iulian Christian apreciază asta.
  6. irirat 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad S-tronic/ CGLC / 2014
    Frumusica, Quattro rules:). Km putin, abia cat sa faci al doilea schimb de ulei si filtru la cutie.
    La lista de To-Do mai poti sa adaugi Auto-Hold, se instaleaza repede la un cost rezonabil.
     
  7. Iulian Christian

    Iulian Christian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 facelift 2015 2.0 TDI 177 CP Quattro S-Tronic
    @MDU

    Eu mă documentasem de pe wikipedia/quattro-generations și am văzut că generația a VI-a a debutat la Audi RS5 din 2010, deci modelul 8T, iar prin deducție logică am considerat că modelul meu B8.5 (2012-2015), fiind apărut ulterior beneficiează de aceeași tehnologie. Chiar nu are relevanță ce generație este, 5 sau 6, pentru că în mare parte beneficiază de același principiu fundamental.

    Eu am căutat câteva ore, pentru a mă lămuri, la modelul meu ce generație de torsen ar fi, dar nicăieri nu am găsit nimic concret, o listă de modele cu genrația V/VII, sau măcar undeva unde spune clar că generația V s-a implementat până la modelul X, etc.
    Dacă știi un site sau o informație oficială și dacă ai putea să mi-o share-uești, aș fi recunoscător.

    "Audi debuted the 6th generation of quattro in the 2010 RS5. The key change in generation VI is the replacement of the Torsen Type "C" centre differential with an Audi-developed "Crown Gear" differential. With the new "Crown Gear" center differential, up to 70% of the torque can be applied to the front wheels while up to 85% can be applied to the rear wheels if necessary. The net result of this advance in quattro is the ability of the vehicle electronics to fully manage the vehicle dynamics in all traction situations, whether in cornering, acceleration, braking, snow or in any combination of these. This system was later adopted by the A7, latest generation of the A6 and A8."

    irirat

    Fiind automată e cam useless Autoholdul. În momentul în care ridic piciorul de pe frână mașina deja pleacă. Acest lucru este valabil și pentru momentul în care start-stop-ul e activat, motorul este oprit, iar mașina este în pantă, din momentul în care am ridicat piciorul de pe frână, motorul a pornit, iar mașina a plecat ușor în față. Niciun centimetru nu se duce în spate.
     
  8. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Pai cam asta face autohold: nu mai trebuie sa stai cu piciorul pe frâna deloc...
     
  9. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    @Iulian Christian, intelegerea mea a fost ca la B8 s-a pus generatia de quattro de pe RS4 B7, adica a V-a, poate ma insel sau nu am studiat atent aspectul; oricum nu face o diferenta prea mare. Nu am o sursa oficiala, tot din diverse articole/forumuri am citit cate ceva.
    Ca sa nu continuam off-topicul exista topicuri dedicate pe forum, putem aprofunda acolo daca mai e cazul:
    http://www.clubaudi.ro/threads/quat...explicatii-probleme-si-rezolvari.7980/page-24
    http://www.clubaudi.ro/threads/sist...iferential-montare-ulterioara-la-a4-b8.42713/
     
    Iulian Christian apreciază asta.
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred că toate audi A4, A5 după 2010 cel puțin au Crown Gear că diferențial central pe 2.0tdi. pe 3.0tdi exista torsen dar toate au setarea inițială 60 spate 40 fata , doar că la transferul maxim, crown gear duce mai mult cuplu pe una din punți decât torsen. Partea buna e că e tot mecanic.
    Daca vrei sa te convingi de care ai, căutăm în ETKA după VIN.

    Poți face resoftare cu rezultate foarte bune fara nici o alta modificare și se va cunoaște considerabil. Eu am făcut la CompleteChip București că au dyno 4x4.
     

Distribuie pagina asta