1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Multumesc Red pentru apreciere!

    Reglajul suspensiei l-am facut cu plinul facut si "cateva" acareturi prin poartbagaj. Plimbarea cu 2 adulti si 2 copii s-a facut in acest weekend. Totul ok!

    Regula spune ca o suspensie progresiva permite ca masina sa se lase putin prima portiune de comprimare, dupa care devine mai dura. Deci unele din aspectele specifice sunt rezolvate de aceste arcuri. Acum depinde ce intelegi prin functionalitate, daca masina e functionala pe asfalt, iar aici raspunsul este sigur da, sau daca pot intra in offroad, aici raspunsul este... poate da sau poate nu! :)
    Din punct de vedere tehinc in schimb toate lucrurile sunt ok! (ma refer aici la oscilatia rotilor)
     
    vladmarcel și Red_ apreciază asta.
  2. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Arata foare bine, imi plac noile jante!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, poti sa ne spui un pic si despre duritate? Cum se simte masina fata de suspensia standard cu care a venit masina vs eibach prokit vs suspensia actuala?
    Felicitari pentru tot ceea ce ai facut la masina arata extraordinar de bine !!!
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Va multumesc pentru apreciere cogdao si redlife!

    O comparatie intre cele trei tipuri de arcuri...
    Pai rapid ar fi cam asa: OEM (1BL) - KW HAS -Eibach Pro Kit, in ordinea confortului si invers in ordinea ride control-ului. :)

    Acum, daca intram in amanunte lucrurile stau ceva mai diferit.
    Pentru inceput ar trebui spus ca Eibach Pro Kit nu cred sa fie progresive (desi asa se spune despre ele). In consecinta duritatea este cam aceeasi, indiferent de comprimarea arcului. Rebound-ul la Eibach este destul de pronuntat. In schimb sunt niste arcuri care sunt deopotriva bune pentru toate tipurile de amortizor (confort, sport, dinamic dumpers).
    Cele OEM (1BL) - sunt arcuri confortabile, iar cu ajutorul dinamic dapers fac o treaba destul de buna. Garda la sol este extrem de permisiva, in opinia mea, pentru aproape orice tip de drum.
    KW HAS sunt niste arcuri diferite de cele doua de sus, in sensul ca sunt chiar confortabile, dar fiind construite pentru un raspuns progresiv lucreaza diferit de cele anterioare. Este clar ca pentru aceste arcuri este nevoie de dinamic dumpers, sau minim amortizoare sport. Sunt situatii la drum intins unde de altfel ofera un confort foarte apropiat de cele OE, dar cand intri pe un drum mai virajat sau poate simti nevoia unei viteze mai mari de rulare in stil "smuls", e musai sa treci suspesia pe dinamic.
    Acum, fiind si reglabile mai apare un fenomen, si anume acela ca cu cat este reglata mai jos amortizorul lucreaza pe zona mai apropiata de capat, unde se pare ca este mai dur, lucru ce ajuta in aceasta setare, dat fiind faptul ca arcul este la fel comprimat si cand masina este ridicata dar si cand este lasata din reglaje, astfel pe prima portiune fiind destul de jucaus. :)

    Concluzie personala:
    KW HAS sunt compromisul perfect in cazul unei suspensii magnetice. Ofera un raspuns foarte apropiat de cel OE pe setarea confort si se comporta foarte bine, apropiat de Eibach Pro Kit pe dinamic. Combinat cu ajustarea pe inaltime este suspensia care ma multumeste cel mai mult!

    Eibach Pro Kit sunt cele mai cinstite arcuri semisport aflate pe piata! Ofera un ride control foarte bun, cu mici topaieli in cazul denivelarilor repetate ca si minus.
     
    Ultima editare: 25 Apr 2017
    vladmarcel, geors7, smurff și alți 2 apreciază asta.
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Um mic refreshment la capitolul lacului :)
    Multumesc pe acesta cale lui Alex!

    S-au lucrat 13h, desi unii ar crede ca pe gri treaba e mai simpla :)

    IMG_3035.JPG
    IMG_3027.JPG
    IMG_3030.JPG
    IMG_3031.JPG
    IMG_3026.JPG
    IMG_3033.JPG
    IMG_3034.JPG
     
    vladmarcel, AllinDanut, K U L și alți 28 apreciază asta.
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Bec ! :) :applaus:
    Pe culorile deschise teoretic ai mai mult de treabă la detalii, cele închise ies in evidenta imediat dar la mașina ta unde nu aveai defecte grave în lac au fost probabil mai multe detalii de finețe :) să vadă austriecii ceva frumos !
     
    Kspic și TaZZuLeTz apreciază asta.
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Foarte frumos domnule! :) Mama lor de jante, chiar stau bine pe masina!
     
  8. OviDU

    OviDU 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi B8
    te pregatesti, a? :)
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Cosmin, nu mai este fata mare :) Avea unele urme ale Bucurestiului, inerente dealtfel...
    Din ce am observat problema gri-ului este ca nu prea vezi unde ai lucrat si unde nu, decat in rflexii, iar acest lucru increuneaza putin procesul cred eu.

    Andrei multumesc! Da, stau bine noile roti:) Si eu sunt incantat!

    Ovidiu, daca data trecuta m-am "pregatit" in pripa, acum mi-am zis sa fie si ea mai stralucitoare! :))
     
    vladmarcel apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    13 inseamna ca a fost putin de lucru :)
    Bravo a iesit splendid
     
    Kspic apreciază asta.
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    As spune ca 13 inseamna ca masina a fost bine ingrijita. :)
    Alex e artist, rezultatele sunt pe masura.
     
  12. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Gata pregatita de spectacol ? :arco: Am vazut-o si pe facebook si nu m-am putut abtine de la comentariu. Arata ca o masina noua ! Bravo !
     
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Frumos Mihai. Distractie placuta la wörthersee.
    Trebuie sa ajung si eu la ACE ... dar mai astept sa treaca ploile astea.

    Toate bune
     
  14. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ce pot sa zic..ma bucur sa vad atatea masini de pe forum facute de Alex, de fiecare data cu rezultate de top ;)
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trei crai :) :applaus:
     
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    De la rasarit... spre vest! :)

    PS: Multumesc tuturor pentru like-uri! Apreciez!
     
  18. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Ce ti-e si cu vesticii astia. Poti plati taxa de "autobahn" si la politai :).
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    :))

    More pictures:

    IMG_3039.jpg
    IMG_3172.jpg
    IMG_3173.jpg
    IMG_3115.jpg
    IMG_3237.jpg
    \
    IMG_3273.jpg

    Si o imagine cu gasca intreaga :)
    IMG_3250.jpg
     
    vladmarcel, qrknu, tommy lee și alți 24 apreciază asta.
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Foarte faină drumeția ! Felicitări ! :applaus:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta