1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4-B8 - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 19 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Din film mi se pare că nu ai montat pe cameră și filtrul circular de polarizare. Așa este?

    sent from my mobile phone
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Nu, nu este asa! :)
    Filtrul CPL este montat pe camera din prima zi.
     
  3. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Am înțeles. Am văzut reflexia boxei centrale din bord și din acest motiv am întrebat.

    sent from my mobile phone
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Mi-am imaginat ca din acest motiv ai intrebat.
    Din pacate asta este reflexia minima ce poti sa o ai in conditiile in care lentila este montata foarte aproape de un parbriz destul de inclinat.
    Se pare ca eu sunt norocos, la alte tipuri de masini refelexiile fiind si mai pronuntate.

    Una peste alta, eu sunt super incantat si multumit de aceasta camera!
     
    Ultima editare: 14 Noi 2017
    vladmarcel, audi11wst și Oudi apreciază asta.
  5. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Si..cum vi se par soselele din Sibiu?
    :)
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    ca peste tot in tara, o antiteza continua :))
     
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Nu am mai apucat sa scriu pe aici. Masina si-a indeplinit indatoririle. Incalzirea auxiliara este de vis! Nu stiu cum am putut sta pana acum fara aceasta optiune nemaipomenita!
    Am o pierdere de antigel pe la o mufa de clipsare, am si oring, am si mufa noua, doar ca efectiv nu am apucat sa le schimb. Se apropie cu pasi repezi si distributia, transmisia si uleiul. Ma gandesc sa ii schimb si imbusul pompei de ulei, preventiv, daca tot se lucreaza in zona. :)
    Oricum, cred ca aceste interventii vor fi facute dupa sarbatorile de iarna.

    Si o poza cu incaltamintea de iarna, pe care v-o prezint:

    5D633D1B-87BE-4551-ADBB-EAF3CD67F3B9.jpeg
     
    vladmarcel, Flavius_alexandru, dreiutz și alți 26 apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Sa fie pregătită pentru QWE ;)
     
    jony apreciază asta.
  9. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    La flacon speli masina :D ?
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ei o spala la flacon! .... a spus ca are o pierdere de antigel. :):):)

    Ca este vara sau iarna, masina asta este mereu curata. :applaus:
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Mircea, pana atunci o mai pregatim de cateva ori! :)

    Tavi si Marian, bidoanele erau semne distinctive ale unui "improprietarit" a 10mp de strada. Iesit din sapalatorie, am orit in acel loc pentru detaliile de final.

    Multumesc tuturor pentru like-uri!
     
    mirceacml apreciază asta.
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Inca una din seara asta :happy:

    EB135FF5-B252-4A74-8878-D8593D802819.jpeg
     
    vladmarcel, dreiutz, Tudor.r și alți 22 apreciază asta.
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Proaspat intors de la intalnirea de iarna a clubului, m-am gandit sa va mai arat ce am mai facut, intrucat zilele dinaintea plecarii nu au fost tocmai usoare :)Si acest lucru nu s-a datorat timpului acordat unei pregatiri estetice, asa cum s-ar fi cuvenit de altfel, ci faptului ca amanasem dinaitea sarbatorilor de iarna o interventie importanta.

    Asadar, saptamana trecuta m-am ocupat de acizitia pieselor pentru distributie, transmisie, revizie si montarea acestora pe masina.
    Prin urmare am ales kit distributie si piese transmisie OE, singura rola AM a fost cea de la alternator, pe care de altfel am si gasit-o pe masina tot INA. Presupun ca alternatoarele vin preechipate pe linia de montaj, deci de aici si rola AM. :)
    Uleiul, ca de obicei, Fuchs Titan, iar filtrele Mahle, doar cel de ulei Purflux ca imi place mai mult. :)
    Piesa ce a necesitat cea mai mare manopera a fost si cea mai mica si cea mai ieftina, dar foarte importanta in siguranta rulajului motorului: "IMBUSUL" ce antreneaza pompa de ulei.

    Photo 18-01-2018, 14 26 59.jpg

    Va spun cu sinceritate ca mi-a fost foarte greu sa imi privesc masina demontata in "halul" asta. Pe scurt, pentru schibarea imbusului se cam demonteaza tot :)) motor de pe suporti, punte fata, caseta directie, cadrul "x" de sub cutie, ce sa mai... tot! Vedeti ca nu am zis nimic de triger si celelalte frontale ce oricum se demonteaza pentru distributie si transmisie. :)

    Toata aceasta munca nu a fost degeaba, imbusul avand uzura, cred totusi ca nu mai mergea inca 180k, sau poate cine stie? :)

    Photo 18-01-2018, 14 28 12.jpg
    Cel putin de acum stau linistit!

    Revenind la subiectul intalnirilor, pot spune ca mai mult am baut de fericire ca masina isi revenise la forma initiala si faptul ca parca si mergea mai bine :)
    Una peste alta, doua zile de munca urmate de doua zile de vacanta au fost ca un fel de cocktail extrem de aromat, dar si puternic alcolizat. :)

    Prin urmare, imbatat de febra acestor zile, nici nu mi-am amintit ca ar fi bine sa mai fac poze masinii :)), asa ca am imprumutat de la colegi :))

    Photo 20-01-2018, 13 30 47.jpg

    IMG_20180120_102448 2.jpg
     
    Ultima editare: 22 Ian 2018
    vladmarcel, Tudor.r, dreiutz și alți 20 apreciază asta.
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Munca nu gluma!

    Multi km inainte si sa vedem poze de la urmatoarea schimbare a distributiei! :)

    Arata fenomenal masinuta! :hi:
     
    rotitza apreciază asta.
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Iti faci un obicei in a face reviziile inainte de plecari din astea.
    Multi km in continuare lipsiti de griji!
     
    rotitza apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    "Batman" te-ai convins ca am dreptate cu demontatul pentru scos baia de ulei ? :) Trebuie sa mai asculti si de astia mai batrani :)
     
    rotitza apreciază asta.
  17. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Aia de trage fața

    [​IMG]

    [​IMG]

    s8
     
    vladmarcel, Tudor.r, lowlife și alți 5 apreciază asta.
  18. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Hah ! Nu te-am lasat la greu cu ax-ul :))
    20180117_115252.jpg

    Am remarcat masina sambata la eveniment si ce pot spune e ca toate modificarile au un impact vizual destul de mare. Mi-a cam fugit ochii dupa ea stiind ce s-a investit aici. E superba si iti doresc multa bafta si de acum incolo ! :)
     
    malita florin și rotitza apreciază asta.
  19. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    O întreținere demnă de un audi! Felicitări!
    Problema cu axul pompei de ulei nu era doar la motoarele PD? E prezenta și la CR?
     
    rotitza apreciază asta.
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Wai.....ma bucur ca ai terminat revizia si ca poti sta linistit acum!
    Naspa situatia cu pompa de ulei la motoarele astea : pare similara cu Pd-ul de 2L.

    Cat despre look : masina arata si mere senzational!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    rotitza apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta