1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B9 Avant TDI 190 CP AT QUATTRO ARGUS BROWN METALLIC

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de dinamovistu, 13 Feb 2019.

  1. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Pe langa faptul ca arata foarte bine, isi fac si treaba foarte bine. Foarte misto sa lasi totul pe auto si sa intre faza lunga cand trebuie, sa se opreasca automat cand detecteaza lumina in oras sau cand vine cineva de pe contrasesns sa isi regleze directia si ce beam sa inchida etc.

    Spalata si sub prelata pana sambata. :)
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Ultima editare: 25 Feb 2019
    RazvanRXR, mirceacml și stefan550 apreciază asta.
  2. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Scoasa de sub prelata pentru un drum scurt pana la Ploiesti.
    Mers pe autostrada A3 cu 140 km/h cu ACC si Lane assist. AC ON. Consum 6.9 l/100 km.
    Foarte relaxant si ma bucur foarte mult ca am insistat sa am aceste 2 optiuni pe masina. Mai ales ACC. Lane assist functioneaza foarte bine pe autostrada cu marcajele dintre benzi trasate cum trebuie.
    Legat de climatizare, as avea o intrebare. Voi cum mergeti iarna? Lasati pe Auto climatizarea (indiferent ca sunt 0 sau 7 grade afara) sau opriti AC-ul ? Logica mea spune ca in mod normal, iarna nu ar trebui sa merg cu AC on. Doar de pornit din cand in cand (sa mergi de 2-3 ori pe luna cu AC ON) pentru a nu isi iesi din mana. :)

    [​IMG][​IMG]

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     
    stefan550 apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Fara AC On nu iti merge incazirea electrica, in plus nu isi face bine reglajul de aer. Climatronicul este automat, porneste sau opreste compresorul de cate ori are nevoie.
     
    dinamovistu apreciază asta.
  4. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Eu personal, il las pe Auto cu AC off cand este vorba de caldura Cand este nevoie de dezaburire fata/spate sau sa topeasca gheata, se cupleaza automat compresorul, probabil din motivul mentionat mai sus de Marian.
     
    dinamovistu apreciază asta.
  5. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Eu il las pe AC Eco, cand are nevoie se trece singur la AC automat.
     
    dinamovistu și bobalex18 apreciază asta.
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Exact la fel fac și eu @djxme200 . Eu la nicio masina, niciodata nu am oprit ac. Gresesc, la cielo pe gaz îl opream pt că altfel nu puteam depăși o căruță (ce vremuri).
     
    dinamovistu și stefan550 apreciază asta.
  7. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Am inteles. Las pe Auto cu AC ON sau pe ECO. Merci baieti.
    Am revenit de la Ploiesti pe acelasi traseu si consumul a fost de 6.2 l/100 la intoarcere cu aceleasi stil de condus. Adica 140 km/h pe autostrada. Unde a fost limitare de 100 km/h am mers cu 110. Ceva mai liber cu iesirea/intrarea in oras azi dimineata.
    Stiu ca am mai spus, dar sistemul de sunet Bang and Olufsen este superb. Am niste FLAC-uri cu un bit rate de 3.5 mbps (vs 320 kbps cat are un mp3 bun) si se aud superb.
    Singura problema avuta in aceasta scurta iesire pana la Ploiesti si inapoi a fost ca mi s-a parut prea scurt timpul petrecut impreuna. :)
    As mai fi condus 2-3 ore asa de relaxare. Dar na, vine primavara-vara si o sa incepem iesirile din Bucuresti cam in fiecare weekend.
    Oricum pe autostrada, 140 la masina asta pare putin. Cam la 160-180 se simte ea bine din punctul meu de vedere. :)
    Si o cafeluta la sosire. Pentru mine.

    [​IMG][​IMG]
     
  8. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Parca îmi răsucești cuțitul in rana de fiecare dată când vorbești de b&o și flac-uri.

    Mie îmi place foarte mult repriza 120-180 (daca intri cu turbina incarcata).
     
    dinamovistu apreciază asta.
  9. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Legat de B&O stiu ca poti face retrofit insa e destul de costisitor si mult de munca. Eu din cauza asta am avut niste chestii/optiuni pe care le-am vrut pe masina. Ma cunosc si nu as fi facut dupa mare lucru.
    La Golf in 2010 as fi vrut Bluetooth insa mi s-a parut mult 500 Euro ca optiune. Credeti ca in 8 ani am facut acest retrofit ? Nope. Lenes.
    Uite ceva ce e destul de enervant la masina. Sunt pe Android Auto si folosesc Waze. Cand se activeaza senzorii masinii, ecranul nu revine la Waze ci ramane in meniul principal. Trebuie sa intru eu pe Android Auto. E destul de enervant. Dar m-am obisnuit.
    Legat de comportamentul masinii, mie imi place foarte mult cum se comporta in oras. Are niste plecari de pe loc foarte bune. Nu ma asteptam sa fie atat de fasneata.
    Oricum, incerc sa o conduc cat mai corect. Nu o turez peste 2000-2500 decat daca ajunge temperatura uleiului pe la 80 de grade. Si doar dupa ce e la 90 de grade o conduc mai sport.
    Folosesc si start and stop. Chiar daca are momente cand e enervant. Imi place ca daca opresti incet, nu intra start and stop. Daca vad ca tocmai s-a facut rosu si stau macar 30 de secunde oprit, atunci apas frana mai tare si se activeaza adica se opreste motorul.
    Ma enerveaza ca daca trebuie sa opresc brusc la o trecere de pietoni, atunci nu prea reusesc sa dozez frana in asa fel incat sistemul sa nu intre in functiune. Pot trage repede de maneta cutiei de viteze si fiind in Sport nu se activeaza insa nu stiu daca acest lucru ii dauneaza cutiei.

    [​IMG]

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     
    bobalex18 și Flo1980 apreciază asta.
  10. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Eu am mers mai mereu cu al meu A6 turat, cu plecari pana in 3500 de la semafor. Depasiri agresive de cele mai multe ori si tocmai de asta pana la 250k nu am avut treaba cu filtru de p. 2 amortizoare pe spate am schimbat in 6 ani si 110k facuti de mine, tinand cont ca 70% km i am facut prin Iasi. Si cu resoftare pe ea. La cate am citit aci pe forum in cazul multora, cred ca mergeam doar cu bicicleta...
    Cat despre start/stop, acum de cand am hibrida, mi se pare geniala treaba. Pot sa opresc de 20ori in 100m, motorul n are nici o treaba, face nanita. Uzura 0.
     
    dinamovistu, Flo1980 și Nickhoo apreciază asta.
  11. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Nu este adevărat.

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
    asusx51r apreciază asta.
  12. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Start stop la aceasta masina dupa parerea mea este o bataie de joc daca nu chiar o treaba foarte periculoasa . Pana porneste motorul sa iesi din intersectie te ia camionul. Il opresc tot timpul.
     
    djxme200 apreciază asta.
  13. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Vezi ca se poate elimina activarea automata a senzorilor din fata din MMI la modele 2017+ sau cu interfata pentru modele 2016.
     
  14. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Pai de ce sa ii elimini? Mi se pare senzational ca atunci cand ma apropii prea tare de ceva din fata, se activeaza automat senzorii si camerele la 360'...
     
    djxme200 apreciază asta.
  15. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Nu vreau sa dezactivez senzorii. Nici fata nici spate. Mi se par foarte utili. Ma enerveaza un pic ca nu revine automat in android auto insa m-am obisnuit sa mai dau eu un extra click.

    Am luat-o ieri la o plimbare si am observat ca am o mica indoitura pe usa soferului. Cineva in parcare s-a proptit putin in usa mea. Se vede intr-o poza ca e si putin zgariata. Cred ca iese la polish. Sa vedem cum o rezolv, vopsire sau indreptare (am citit recomandari pe alt topic legat de PDR).
    Ramasesem dator cu un eveniment din decembrie anul trecut. Primul incident cu masina. Eram aproape sa urc pe podul Baneasa, ma duceam cu baietelul meu sa luam brad. Si cum mergeam calm pe banda 1, eram pe la 50-60 la ora, testam ACC-ul, de pe contrasens apare un Logan chiar dreptul benzinariei Mol, vizavi de Lidl, pierduse controlul, a intrat pe sensul meu de mers trecand peste liniile de tramvai si s-a rotit intrand cu spatele in parapetul de protectie. L-am evitat trecand pe banda 2 insa apoi in urma impactului a ricosat din parapet in usa mea dreapta si aripa dreapta spate. M-am enervat ca pentru 1-2 cm nu am reusit sa-l evit complet. Insa pe de alta parte mi-am dat seama ce noroc am avut ca nu stateam la semafor pentru ca ne lua pe toti ca pe popice. Chiar el era foarte socat si recunoscator pentru ca am reusit sa-l evit (cat am putut).
    Am CASCO asa ca am deschis dosar etc. Acum trebuie doar sa o duc in service pentru revopsire usa dreapta spate si aripa dreapta spate. Plus reparatie la aripa daca e nevoie. Tipul de la CASCO asa a trecut.

    20190305_183524.jpeg 20190306_095038.jpeg 20190306_095058.jpeg 20181209_134438.jpeg [​IMG]

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     
  16. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Fain...ce poti sa mai zici
     
  17. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Ca e doar tabla. Noi sa fim sanatosi. :)

    Luni sunt programat la revizie la Midocar Otopeni. Voi reveni cu impresii.

    [​IMG][​IMG]
     
  18. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Din pacate incidentele in trafic nu le putem evita in totalitate.
    Daca era masina care sa fie stersa doar de praf, nu cred ca patea nimic.
    Mai rau e atunci cand nu provin din vina ta.
     
    dinamovistu apreciază asta.
  19. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Acel .martor galben este pentru Passager airbag OFF. Adică airbagul pentru pasagerul din dreapta, dezactivat cu cheia din torpedou.

    Felicitări, frumoasă mașină!
    As dori , daca se poate sti pe privat, pretul de achiziție!
    Daca ai bani de investit, dekor leisten se gasesc inca pe ebay.de
    Cele mai frumoase sunt cele de carbon sau piano black, numai sa nu fie RHD sau A5 coupe!.

    Sent from my S9+ using Tapatalk
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Ultima editare: 8 Mar 2019
  20. dinamovistu

    dinamovistu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 CP
    Trimurile erau pentru colegul Alex Badea.
    Eu sunt super ok cu ale mele varianta oak si imi plac la nebunie si nu am de gand sa le schimb cu altceva.
    Pretul masinii a fost spus pe thread 32500 euro.
    Si acel indicator nu este de airbag on/off (asa am crezut si eu initial) ci o eroare cu sistemele de siguranta. Ceva pe ACC si lane assist nu mai era calibrat cum trebuie si afisa acea eroare in bord.
    Martorul de airbag este sus deasupra oglinzii retrovizoare, unde obisnuia sa fie loc pentru ochelari.
    Au sters erorile la Porsche Nord si martorul a disparut.

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta