1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B9 Quattro Cuvéesilver

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de bobalex18, 8 Mai 2017.

  1. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Felicitari pentru achizitie!
    Personal, te rog sa nu fie cu suparare, nu imi place sub nicio forma spatele de B9. Consider ca l-au uratit intr-un hal fara de hal, si s-au inspirat din uratania aia de Passat B7 model U.S.A.

    1634528_3.jpg


    Partea frontala este de vis, interiorul superb, schimbatorul ala este :wub: , cred ca cel mai aspectuos design pentru un schimbator de viteze, insa spatele cum ziceam, e meh ... :wtf:
     
    lowlife și bobalex18 apreciază asta.
  2. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Eu unul n-am simtit ruliu foarte accentuat in fata dar cei din spate s-au plans ca-s leganati usor in curbe ... probabil avant, portbagajul plin, suspensia moale isi spun cuvantul prin viraje.
    Referitor la aspect eu unul era sa iau Passat dar am ales B9 avant tocmai pentru ca printre altele e mai aratos.
    Si a mea e B8 in acte cica e o gaselnita de a constructorului pentru a nu fi obligat sa puna freon din acela mai scump si mai putin poluant 1234yf . La cele din 2017 se pare ca nu mai au scapare si sunt obligati sa puna din ala scump.
    Avantajul e si al nostru cand umplem cu freon instalatia de AC, ca-i mai ieftin.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  3. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @AndreyPH cum să mă supăr? sunt cea mai puțin supărăciosă persoană
    din clasa a4, de departe cea mai arătoasă este giulia. doar că este frumoasă la exterior și atât. în plus, second se găsește foarte rar și în niciun caz în discounturi/prețuri cum am luat noi b9. după giulia, următorul model este a4.
    mie nu mi se pare că este inspirat din passat b7 (model sua).
    dacă nu îmi place ceva la aspect, sunt farurile cu xenon deoarece cele cu led arată demențial.

    @Flo1980 așa am citit și eu pe audiworld despre motivul că apar ca fiind b8.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    tare asta :)
    Pentru un amarat de compresor, cumperi un B9 si in acte primesti B8 nu ma mai mira nimic
    Legat de spate ce vedeti voi urat aici
    [​IMG]

    Mie din contra pe B8 facelift mi se pareau urate
    [​IMG]

    Acum depinde de gusturi insa B9 este din toate punctele de vedere un ,, + '' adus de catre Audi
     
    Ultima editare: 24 Mai 2017
  5. Andrey1992

    Andrey1992 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CJCA 143HP, 2013
    Ca si posesor de B8 Facelift pot sa spun cu mana pe inima ca spatele este mai aratos la B9, dar la fata, intre B9 cu xenon si B8 FL cu xenon, cred ca as alege B8. La interior nu cred ca are rost vreo comparatie, B9 este cu aproape un deceniu mai frumos.
     
    gabitza121, Andu333, Mitiy și alți 2 apreciază asta.
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    În weekend am făcut un drum până în craiova la un botez. am resetat ceasurile ca să văd ce valori scot:
    - dus: alergat puțin prin mall-uri prin bucurești (pentru cadouri) și apoi 139 km/h toată autostrada. trafic destul de lejer. Din pitești în craiova condus cu padele cu vârfuri de mulți km/h
    - în craiova diferite mici drumuri prin oraș
    - întors: trafic aglomerat cu depășiri dese.
    Pria poza: când am ajuns în craiova. A doua poză: final/total la întoarcere.
    Rezultatul mai mult decât mulțumitor.

    La întoarcere am turnat și un bidon de pipialbastru (adblue), 58 lei/10l la mol - nu mi-a cerut dar am zis să completez.

    WP_20170603_21_28_39_Pro.jpg WP_20170605_17_39_54_Pro.jpg
     
    sackzitul, Cata_ADC și Flo1980 apreciază asta.
  7. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Eu am 5,9 litri la o medie de 65 km/h in ultimii 11000 km ... cand am luat o acu 3000 km avea 6,1.
    O fi avantul mult mai greu?
    Consumul temporar nu i relevant ca am mers cu 90/ h constant vreo h ... 4 si ceva parca ...
    Eu unu merg mai tot timpul pe dinamic, f putin pe modul S (sport), pe dinamic o consuma mult mai mult?
     
    Ultima editare: 5 Iun 2017
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Consumuri de Golf 1.9tdi de 90cp. Incredibil cât de economice sunt. :footy:
     
  9. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    5,5 l/100km aveam media si pe ultimii 3500-4000 de km cand am resetat datele.
    maxim pe un drum am avut 16,5 l/100 km pt traseul piata victoriei - piata gemeni ( zahana 33) - piata victoriei. Un traseu de 10 km facut in 2 ore.
    @Flo1980 eu merg pe efficiency si uneori pe padele (depasiri). Foarte rar pe sport. Ma gândeam ca a mea o sa consume mai mult pt ca e quattro.
    @Mitiy consuma mai putin decât b6 de 130 cp.
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Un amănunt pe care l-am observat: deschiderea portbajului este mai mică decât la b6. Tricicleta pliată a intrat mult mai greu (aproape imposibil) în schimb ce la b6 intră foarte ușor.
     
  11. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Și am rezolvat prima revizie la midocar.
    Programat la ora 7:30 și preluat la 8:30 pentru că diferiți indivizi se băgau în față. Am primit mașina la 12:10.
    Revizie specifică pentru 30.000 de km și rechemările existente (update soft etc). Va trebui să revin luni la service pentru a finaliza cu o rechemare legată de niște capace de relee. Mașina avea 30784 km și băiatul a zis că va corecta pentru a nu avea probleme la garanție.

    Total 660 de lei. Mi se pare un preț foarte bun.
    Mașina a avut inclusă și o verificare unde s-a prezentat onorabil.

    WP_20170608_12_28_09_Pro.jpg
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Ar fi bine sa schimbi totusi si filtrele de aer si polen macar, in regie proprie
     
  13. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @Stefan asta voi face. am dat deja comanda de filtre.
     
  14. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Noutăți și ceva pictures.
    De la revizie am făcut 2500 de km (o lună și 1 săptămână):
    - 1100 de km extraurban (cam toată distanța parcursă în „teste”-sportiv): 2*Buc-Craiova și 1* Buc -Slănic
    - 1400 de km parcurși în oraș e drept că orașul este liber în perioada asta.
    Consum de 5,9 l/100 km.

    Ca să e supere @cristimate pe mine, acum am rămas fără lichid de parbriz (el a alimentat la scurt timp după ce a ridicat mașina cu AdBlue și lichid de parbriz) Posted Image))

    Referitor la alte topicuri (unde @Cristi vă tot recomandă un brand și mulți îi zic că e chinezism....), mașina are geamuri FUYAO și multe branduri premium au geamurile de la FUYAO.


    Am zis că mașina în traseele extraurbane a fost în teste pentru că am probat tot felul de reprize:
    - Mașina setată pe efficiency schimbă foarte jos, în mod normal în jur de 1750 rpm. Probabil că nu „biciuiește” mai mult de 130 de cai (aproximare proprie).
    - Setarea pe sport urcă turometrul până la turații unde „toți caii sunt prezenți la muncă”
    - Oricât am încercat să schimb din padele, mașina răspunde mult mai bine pe sport (nu zic că nu se pot obține reprize mai bune din padele, dar pe sport este mult mai facil). În schimb, pentru o depășirea liniștită, decât kick-down e mai simplu -2 din padele.
    - Pentru a avea un zâmbet până a urechi îi trebuie o suspensie sport. Cum e cazul meu (probabil că în 99% din cazuri ies din oraș cu mașina împreună cu soția și copilul). suspensia actuală este perfectă.


    În weekend a fost nunta surorii mele. Un participant/Mesean la plecare, pentru că soția lui nu a putut să scoată mașina (avea loc să o întoarcă dar deh....) și cicălit la maxim de aceasta...a apăsat cu putere pe accelerația și a luat 3 mașini la rând (bara spate ruptă la fiecare) și s-a oprit în roată unui seria 5 nou. Prima mașina luată la țintă era la 20 de cm de a mea Posted Image)))


    P.S.: am alimentat de la Mol cu 4,29 lei /l de motorină în vălenii de munte. Și cam la toate benzinările de acolo cam astea erau prețurile.

    WP_20170716_19_18_37_Rich.jpg WP_20170716_12_26_52_Pro.jpg WP_20170716_19_27_51_Rich.jpg WP_20170716_19_28_01_Rich.jpg
     
    lowlife, stefan550 și sackzitul apreciază asta.
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Un mic review.
    Mașina este la noi de 3 luni și avem 6k+ de km. Am folosit-o urban și extraurban, puțin offroad (pe drumuri forestiere la Slănic Prahova).
    1. Consumul indicat este în postul anterior, pentru 2500 de km.
    2. Mașina este gândită pentru familie. Chiar nu o văd ca mașină pentru un tânăr. Dacă la a4 b6 știu foarte mulți tineri ca o aveau ca mașină, b9 este gândit din toate punctele ca mașină de familie.
    3. Mașina este mult mai mare decât generațiile precedente. Efectiv ai loc în față, ai loc în spate, ai loc în portbagaj.
    4. Este extrem de silențioasă. Indiferent de viteză, nu se aude nimic în mașină. Nici motorul, nici vântul, nimic-nimic.
    5. Deși nu mă așteptam, jantele acum îmi plac super mult iar cauciucurile sunt bestiale.
    6. Am zis și anterior, mașina este de familie. Direcția este extrem de precisă, mașina este foarte stabilă (probabil și datorită quattrro) dar nu este sportivă. Chiar dacă o iei cu suspensie sport (-3cm) și cu jante de 18”, mașina nu este sport. În primul rând pentru că lipsește sunetul motorului :)))
    7. Opțiunea la care aș renunța: Virtual Cockpit. Este foarte fain, dar utilitate este limitată. De serie oricum vine cu un ecran între ceasuri suficient de mare.
    8. Opțiunea după care plâng: Senzori de parcare față cu afișaj pe display (eventual cu vedere 360). Este frustrant
    9. Opțiunea utilă în bucurești: Traffic Jam Assist(În București ar fi de vis).
    10. Opțiunea care mă enervează: Start/Stop pentru că nu este mai bine gândit. Mazda are IStart/Stop și este exemplu pt toți producătorii
    11. Scaunele sunt extrem de confortabile. pe un forum internațional un utilizator se plângea de ele iar ceilalți useri l-au trimis să-și cumpere S Class/Seria 7/A8. Mie unul îmi plac foarte mult.
    12. Puterea am detaliat-o în postul anterior

    În aceste 3 luni, 2 persoane au încercat să mă convingă să le vând mașina (un vecin și un necunoscut) dar nici măcar nu m-am gândit la această posibilitatea. Aș mai cumpăra-o fără nicio ezitare și sfătuiesc pe oricine care consideră că i se potrivește să o încerce.
     
    sackzitul, dvr, TalosCosmin și alți 3 apreciază asta.
  16. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    să vedem cum stăm cu consumul și rulajul.
    4000km de la revizie și înainte de concediu:

    WP_20170822_16_17_25_Pro.jpg

    O zi de condus în bucurești de la nord la sud de la sud la est/vest și apoi în nord. trafic destul de aglomerat.

    WP_20170822_16_17_31_Pro.jpg


    o poza din concediu:
    WP_20170823_11_55_17_Pro.jpg


    Concediu: 1600+km și aproximativ 10.000 de km de când am mașina (4 luni).

    Avem astfel:
    - București - Duni (Shumen - karnobat:condus normal/cu familia)
    - Duni - București (Shumen - karnobat: condus în stil Super Mario fără să arunc banane pe geam. Condus total neeconomicos: reprize 60-180+-60 / deh, inundația acasă)
    - București - Duni (Shumen - karnobat: condus tare dar trafic lejer)
    - Duni - București (varva - Shumen: foarte aglomerat, exagerat de aglomerat, condus normal).


    Pe drumul de la shumen la ruse, pe ultima întoarcere mi-a apărut recomandarea de pauză de cafea. pentru prima dată. nu credeam că am această opțiune deoarece nu mi-a apărut niciodată deși am făcut drumuri lungi fără pauză iar în varna am făcut o pauză de peste 2 ore. uneori am condus chiar obosit iar acum când mi-a apărut eram odihnit doar că mergeam liniștit. deh, mașina este obișnuită cu alt stil de condus :))) a crezut că sunt obosit sau bolnav :)))

    WP_20170828_20_25_11_Pro.jpg
     
    bogdans19, mirceacml, Chriss_Deejay și alți 2 apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Foarte frumoasa masina, FUYAO se pare ca e si parbrizul meu, schimbat recent. ;)
    Cred ca in Valenii de Munte e cea mai ieftina motorina :)), bine ca locuiesc la 8 km de el :)))
     
    bobalex18 apreciază asta.
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    daca schimbi jantele va deveni mult mai aratoasa si a ta plus ca vei avea un plus pe partea de dinamica, suspensia sport nu ar face cred decat sa te zguduie ceva mai tare, dar un cauciuc mai lat si cu un talon mai mic ar face diferenta in felul in care ai percepe drumul prin volan cat si stabilitatea sporita a masinii in curbe. Nu stiu cum vrei sa faci cu reviziile, dar cele la 30k km tin cu "casa" Audi, nu cu a ta daca vrei s-o tii cativa ani buni, tot pe intervale fixe as merge de 15k km sau 1 an. Quattro rulz :)
     
    DICEDICE apreciază asta.
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    O masina frumoasa!
    Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
     
  20. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @rotitza mulțumesc. mai ales că vin de la tine aceste cuvinte

    @mik15 am detestat jantele mele la început (când aveam doar poze cu mașina) dar acum chiar îmi plac (când le văd în realitate). dintre toate jantele OEM singurele care îmi plac mai mult decât ale mele (le-am văzut și în realitate) sunt astea:
    jante.jpg

    numai că pentru cum utilizează soția mașina am nevoie de un „balon mai mare” ca să nu le strice.
    Dacă mă uit bine, seamănă destul de mult cu ale mele, practic au pus flexul și le-au decupat :))) nu am experianța și cunoștințele unor colegi de pe forum cu privire la jante+ cauciucuri
    Da, suspensia nu m-ar ajuta pentru că este o mașină de familie și am realizat că după apariția fetiței mi-am schimbat involuntar și stilul de condus. doar două „recorduri” am mai făcut:
    - cracovia - craiova în aproximativ 11 ore cu tot cu o oprire de luat masa și relaxat ochii (cu b6)
    - duni - bucurești de care am relatat anterior.

    Nu am apucat nici măcar să montez senzorii de parcare pe față și activarea pe display pentru că am fost mai mult plecat din țară și în perioada următoare cam la fel o să fiu. Poate nici nu m-am grăbit pentru că unde locuiesc eu (și fantomele) poți parca în subteran de-a lungu' - de-a latu' - de-a curmezișu' - style șmecher cu BMW - style prostu' satului etc. Dacă ar fi parcarea plină și ar trebui „ca consoarta” să aloce mai multă atenție...sigur ar primi instant senzori de parcare + parcare automată :)))
    Planurile de viitor (depind dacă îmi mut locuința sau nu) cuprind:
    - achiziția unui rx8 (știu că este cea mai proastă mașină) pentru suflet. Mie unul îmi place și ar urma să o folosesc probabil maxim 3000 de km pe an. Sunt rare cu cutie automată și întreținute cât de cât. Măcar una cu cutie automată și culoare care să-mi placă (la un preț foarte bun) să găsesc și mă ajută/înjură @Cristi ca să o aducem pe linia de plutire - deh, nu am bani de porsche
    - Renault twizy pentru fuga fuga prin oraș.

    În funcție de piața imobiliară o să văd ce decizii iau (aștept să se prăbușească cât de curând) :)))

    Mașina din topic, pentru familia mea este perfectă. așa cum am relatat anterior mă declar foarte mulțumit. În ultimul timp am închiriat rivalii la b9. BMW seria 3 absolut penibil. Alfa Romeo Giulia arată bine dar la condus nu este la fel de plăcută ca design-ul (și aici depinde de pachetul exterior - au și ei ceva S-line). C class mi-a plăcut doar că nu mă caracterizează iar schimbătorul de viteze montat ca la mașinile americane mi se pare fail.
     

Distribuie pagina asta