1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5 SB 2012 B8.5 2.0TFSI(CDNC) Quattro S-tronic

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de larrix, 21 Mar 2017.

  1. larrix

    larrix 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Tg Mures / Suceava
    Masina:
    Audi A5 SB - B8.5 (2012-FL) - 2.0TFSI (CDNC) - Quattro S-Tronic S-Line
    Salutare!

    Am decis recent ca ar fi momentul sa imi prezint si eu jucaria desi sunt membru de aproape 2 ani si am cumparat masina de aproape un an si jumatate (scuze pentru intarziere, nu aruncati cu pietre). Din moment ce este un post atat de lung si cu atat de multe poze sper ca este ok daca il impart in doua posturi(daca gresesc imi cer scuze)

    Partea I
    Masina in cauza este un Audi A5 Sportback B8.5 2.0TFSI 211cp, Quattro, cutie S-tronic, Lava Grey pearl effect din 2012, achizitionata in iulie 2015, de la o reprezantanta Audi din München la ~88.000 km cu toate reviziile efectuate la ei(ultima la 87.000km), inclusiv schimbul de ulei la cutie la 57.000km.
    Cand am achizitionat masina cele mai importante lucruri pentru mine au fost:
    -anul&motorul&km(Sa fiu sigur ca am scapat de problema consumului exagerat de ulei. Si dupa 2012 consuma dar in limita bunului simt~0.5l/10.000km)
    -tractiunea integrala&cutia(S-Tronic-ul e pur si simplu genial)
    -mmi 3g+ &audi connect pentru a crea un hotspot in masina(nu am vrut sa fiu nevoit sa fac retrofit)
    -interior S-Line(din nou, nu am vrut sa fiu nevoit sa fac retrofit)
    -farurile cu DRL&Bixenon adaptiv

    Lucruri care mi-ar fi placut sa le am dar nu le-am gasit decat pe masini cu mult prea multi kilometri pentru mine:
    -clima pe 2 zone(sincer sa fiu, mare parte din timp merg singur cu masina deci nu e o problema atat de mare)
    -incalzire in scaune(la fel ca mai sus, iarna oricum las masina pornita 5 minute inainte sa plec undeva, destul timp sa se incalzeasca habitaclul)
    -tempomat(urmeaza sa fac retrofit cat de curand)
    -oglinzi electrice(posibil retrofit vara asta)
    -ADS(voi face retrofit cat de curand)

    Modificari:
    -senzori de parcare spate(i-am montat la o luna dupa achizitie)
    -masina a venit cu jante de 17”(cele stoc, foarte urate in opinia mea) echipate cu cauciucuri de iarna, asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa cumpar un set de jante de 18”+ anvelope de vara
    -anul trecut prin primavara am schimbat bara fata/spate/pragurile cu unele S-Line + tips-uri evacuare cromate
    -schimbat toate becurile interior+portbagaj+faruri de ceata cu led-uri albe
    -prin iulie am decis ca jantele de 18” sunt cam mici, asa ca am trecut la un set de jante de 20” echipate cu anvelope Continental SportContact3 (poze mai jos) iar jantele de 18” vor ramane pentru sezonul rece
    -in august anul trecut, la ~97.000km i-am facut si prima revizie la Automitric Suceava(foarte multumit de ei, sper ca nu se considera reclama) ce a constat in schimb filtre&ulei motor + schimb placute frana fata/spate
     
    stefan550, tavicosma, cogdao și alți 4 apreciază asta.
  2. larrix

    larrix 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Tg Mures / Suceava
    Masina:
    Audi A5 SB - B8.5 (2012-FL) - 2.0TFSI (CDNC) - Quattro S-Tronic S-Line
    Partea II

    Planuri de viitor:
    -momentan masina are 106.000km, urmand in curand (~1000-2000km) o revizie putin mai mare, planuiesc sa ii schimb uleiul&filtrele de la cutia de viteze. Cel mai probabil voi merge tot la Automitric Suceava, inca nu mi-au dat motive sa caut alt service.
    -o remapare, inca nu m-am hotarat unde. As vrea sa ajung undeva la 250cp(momentan 211) si ~400nm (momentan 350)
    -retrofit pedale aluminiu
    -retrofit tempomat&ads
    -volan RS tesit, cu padelele mari(tot caut de jumatate de an dar nu prea am gasit; si cele pe care le-am gasit s-au vandut pana am contactat eu vanzatorii)
    -foliere geamuri spate/luneta
    -retrofit elemente exterioare black edition(retrofit sau vopsirea elementelor curente, inca sunt indecis)

    Per total sunt foarte multumit de masina (mai putin de scartaitul franelor iarna care la temperaturi sub -5* incep, cel mai probabil voi schimba placutele cu unele mai moi). E o masina surprinzator de rapida si stabila, nu foarte confortabila(nici nu cautam asta) si destul de spatioasa pentru clasa ei.

    Sper ca nu a fost tortura acest “perete de text”:). Urmeaza pozele, care vor fi postate in ordinea cronologica a modificarilor. Enjoy!
     
    stefan550, Andu333, MariusSCM și alți 4 apreciază asta.
  3. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Bine ai venit , felicitări pentru jucărie :) !
    Pe lângă remapare Îți sugerez și intercooler ul + admisia sa le schimbi
     
  4. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Frumoasa si potenta masina!
    Cum e trecerea de la jante de 18 la 20 ?
    Spor la modificari!
     
  5. larrix

    larrix 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Tg Mures / Suceava
    Masina:
    Audi A5 SB - B8.5 (2012-FL) - 2.0TFSI (CDNC) - Quattro S-Tronic S-Line
    Mersi!
    @MARRIUS24 M-am gandit sa le schimb dar sincer sa fiu deabia am inceput sa ma documentez de vreo luna. Inca nu sunt sigur pe ce firme sa merg. Mai intreb, ma mai documendez, mai astept. Nu ma grabesc. Chiar, fiind din Radauti, ai avut cumva tangente cu cei de la Real Power(reprezentanta revo de la voi)? Parca tipul de acolo avea un A5 2.0TFSI foarte modificat.
    @George A fost destul de ok avand in vedere ca eu am suspensia normala pe masina, nu cea S-Line. Fiind mai late si mai grele rotile parca directia e putin mai rigida, nu cu mult (lucru care imi place). Doar ca am putin mai mare grija la borduri si la gropi. Am julit anul trecut una din jantele de 18" si imi venea sa plang, nu vreau sa repet experienta.
     
    dvr apreciază asta.
  6. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Da am avut și am în continuare , la diesel mai poți face ici-colo o remapare , dar la benzina treaba este mult mai serioasa
    Pot sa iți recomand pentru motorul tău ( MRC , Revo , APR ) , toți au un feedback suficient de bun pentru motorizarea asta
     
  7. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    Salut. Foarte frumoasa masina!
    Oglinzi electrice? (rabatabile electric banuiesc).
     
  8. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Felicitari pentru achizitie !
    Pentru soft iti recomand powertech Buzau sau Completechip Iasi. Eu am avut motorul tau si cu soft, evacuare completa refacuta cu catalizator sport si filtru aer k&n in carcasa originala am scos 280hp.
    La pedale poti lua de pe ebay de la acest vanzator, sunt originale si pret decent:
    http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-B8-A...911407?hash=item2c9e08656f:g:BiYAAOSwLnlWo~KV
    Padele pentru volan are un vanzator chiar din Romania, poti intra in legatura cu el:
    http://www.ebay.de/itm/Audi-rs-scha...425698?hash=item3d361623e2:g:HCYAAOSwA3dYmw-z
    Pentru elementele exterioare iti recomand folie negru lucios, nu are rost sa le vopsesti.
    Volan tesit se vinde chiar pe forum de catre userul "inside".

    Vezi ca linkurile de mai sus vor expira la un moment dat, sa salvezi informatiile.

    Spor la treaba in continuare !
     
  9. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!
    Foarte dotata, incercam sa imi dau seama de diferentele intre bara de s-line si cea normala, vad ca sunt chiar mai subtile decat la A4.
     
  10. larrix

    larrix 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Tg Mures / Suceava
    Masina:
    Audi A5 SB - B8.5 (2012-FL) - 2.0TFSI (CDNC) - Quattro S-Tronic S-Line
    Multumesc!
    @alexclipea Da, rabatabile electric, cred ca nu m-am exprimat bine. Momentan sunt doar incalzite si reglabile electric.
    @K U L Mersi pentru linkuri, le-am salvat si ma voi uita. Am auzit si eu ca baietii de la Completechip Iasi lucreaza foarte bine. Referitor la volan, eu caut un model mai specific, e vorba de un volan tesit de RS5 cu emblema S-Line, perforat doar pe laterale, cusatura gri inchis si padelele mari, cromate.
    @cogdao La inceput si mie diferentele m-i s-au parut subtile dar acum le vad de la o posta. Iti atasez cateva poze, primele 2 cu bara fata/spate non-sline si ultimele 2 S-Line
     
    Mitiy apreciază asta.
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Le-abservat si eu, grilele proiectoare diferite, nervura si buza centrala, dar sunt destul de subtile, numai un ochi antrenat le observa.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de fiecare km facut cu ea. Bafta cu modificarile.
     

Distribuie pagina asta