1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5 Sportback 2011

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de cosmin543, 27 Oct 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Salutare tuturor pasionatilor Audi!
    Dupa multa vreme petrecuta citind prezentarile facute de alti membri masinilor personale, si de multe ori invatand o groaza de chestii din experientele lor, m-am gandit sa va prezint si eu masina personala.
    E vorba de un Audi A5 cumparat in ianuarie 2016 personal din Germania, de langa Koln.
    Inainte de A5 am avut un A4 B7 2.0 Quattro S-Line si stiam sigur sigur ca urmatoarea masina va trebui sa fie quattro. In rest altceva nu prea stiam, asa ca m-am apucat sa caut informatii sa imi selectez macar o lista de dotari. Asa ca m-am decis ca mi-ar fi placut ca masina sa aiba quattro, motorul de 2.0 170 de cai mi s-a parut un compromis bun pentru un stil de condus calm si cu destul de multa autostrada, cutia automata era si ea pe lista (s-tronic), ACC, sistem de navigatie, scaune sport, incalzire stationara (sunt din Brasov si urma sa se nasca primul copil...era foarte util sa gasesc masina calda cand bagam bebele in ea). Un sistem de sunet de asemenea era de dorit, pe B7 inainte aveam Audi Sound Sistem, care nu era Bose, dar mergea decent.
    Cu acestea in cap am inceput sa caut masina. Am gasit cateva modele...dintre care raportul pret/dotari a selectat masina pe care am cumparat-o.
    Configuratia originala este un A5 Sportback octombrie 2011, cu:
    -tractiune integrala quattro si motorizare de 2.0 tdi 170 de cai
    -culoare Lavagrau Pearleffect
    -pachet de lumini Xenon Plus (adaptive pe inaltime si in viraj) cu tehnologie LED fata spate
    -suspensie standard cu jante pe 17 (cele mai urate jante facute de Audi pana acum, parerea mea)
    -Adaptive Cruise Control cu Braking Guard
    -interior cu scaune sport si tapiserie textil
    -dubluclimatronic
    -incalzire stationara webasto programabila
    -senzori parcare fata spate, ploaie, lumini
    -High Beam assistant
    -Sistem de navigatie MMI 3G Basic
    -Sistem de sunet standard, cel cu 8 difuzoare.
    Transmisia este manuala nu automata cum mi-as fi dorit, dar avand in vedere ca la momentul ala nu am gasit A5 cu S-Tronic pe 2.0 tdi si multitronic e doar pe tractiune fata...manuala a fost singura optiune.
    Am ajuns la dealer in curte, omul a fost foarte foarte ok(avand in vedere ca e turc, aveam rezervele mele), mi-a scos masina din show room, a pus numerele de probe pe ea si mi-a zis doar sa nu-i dau tare ca sunt gumele de vara pe ea. Am plecat in testdrive singur, am mers cam jumatate de ora cu ea, a fost dragoste la prima vedere (mai testasem 2-3 A5-uri pana atunci prin tara, dar sa conduc unul singur fara nimeni niciodata) asa ca m-am intors si am facut actele.
    Am ajuns in tara fara probleme, incantare maxima. Aici mi-am confirmat dupa o scurta vizita la baietii de la service ca masina chiar este ok si nu are nici o problema.
    A urmat un set de cauciucuri de iarna montate pe jantele de 17, si cam acolo s-au oprit cheltuielile pentru o vreme. Am mai pus doar un set de jante BBS CK pe 19 pentru vara...si revizii
    Asta se intampla in ianuarie 2016. Dupa o perioada in care nu am avut efectiv timp de modificari, si am mai cumparat un Audi A3 pentru sotie, tot 2.0 tdi tot quattro dar cu suspensie sport, sistem audio si inca alte cateva maruntisuri, am realizat ca A5-ul parca...merita si el un pic de atentie.
    Asa ca am facut un update la interior la MMI 3G plus si un sistem de sunet Bang and Olufsen (multe multumiri si aici lui redlife si mabalaru pentru idei si ajutor) , iar la exterior am montat o suspensie sport 1BE si am schimbat jantele de vara de la BBS la Rotor(9J ET 33 este mult mai potrivit pentru A5 decat 8,5J ET35 cat aveau CK-urile)
    Momentan sunt incantat de ce a iesit, ca planuri de viitor ma tenteaza sa pun niste triple de facelift, poate o bara spate de facelift pentru difuzorul de S-Line si pragurile laterale, la fel, model S-Line. Multa vreme am cochetat cu un schimb de interior, dar...momentan sunt multumit de scaunele mele cum se comporta.
    Iata si niste poze, desi nu prea am avut timp sa-i fac poze mai ok in ultima configuratie tehnica (o sedinta foto este la categoria "de facut")
     
    Ultima editare: 27 Oct 2017
    iBacau, Cata_ADC, Flo1980 și alți 12 apreciază asta.
  2. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Super masina! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Pe la sf lui noiembrie ajung in tara si exact modelul asta ma incanta. Ca idee, ce bani te-a ajuns masina cand ai luat-o?
     
  3. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Approx. 17.000 a fost masina la cumparare. Avea un pic peste 150.000 km.
     
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Masinuta arata foarte bine, nu pot spune acelasi lucru despre jantele BBS CK, parca nu prea se leaga cu ea, pe de alta parte, cele Rotor ii vin mănuşă !
    Niste oglinzi de S5, trece acolo la must have :)
    Cu consumul cum stai ? Are un prieten varianta facelift 2012, optiuni asemanatoare cu modelul tau, si m-a cam speriat consumul lui, S-tronic, asa cum o voiai initial, urban fluctueaza intre 10-13 litri / 100, iar extra- urban 7-9 litri, mi se pare destul de mult pentru o motorizare de generatie noua.

    Spor pe viitor in ceea ce ti-ai propus ! :cool:
     
    smurff și stefan550 apreciază asta.
  5. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    BBS CK-urile au fost luate in ideea ca sunt extrem de usoare (echipate cu tot cu gume sunt la fel cu cele de 17 OEM ale masinii la greutate). Acum...sunt la locul potrivit, la vanzare :)). Consumul cu rotile de vara e in jur de 10-11 prin oras si 7-8 afara mers tare. Se simte quattro-ul cam cu un litru in plus la consum.
    Comparativ cu generatia anterioara de motoare, si quattro, este mult mai economic common rail-ul. Aveam consumuri de 13 in oras 8-9 afara cu B7 2.0 TDI quattro de 170 de cai.
    Oglinzile de S5 intr-adevar sunt pe lista, dar am uitat sa scriu de ele. Mi se pare ca s-ar potrivi chiar bine cu culoarea masinii.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2017
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Bun venit, sa o conduci cu placere!
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Frumos, seamănă puțin cu a mea :)
    Diferențe cer pământ fata de ce a fost și ce e acum
    Felicitări

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  8. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Ma bate gandul sa pun pragurile de S-line si capacele de oglinzi de S5...o singura chestie ma da inapoi, nu imi imaginez cum ar da masina cu ele montate, avand in vedere ca, macar intr-o prima faza, fata si spatele ar ramane standard. Personal nu imi displace cum arata bara fata standard, dar mi-e sa nu arate ca nuca in perete cu cateva elemente de S-Line si cateva standard...voi ce parere aveti?
     
  9. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Intre timp m-am hotarat sa pun pragurile de S-Line si sa las capacele in culoarea masinii. Astept sa vina pragurile si sa le vopsesc...probabil le voi monta abia in primavara, ca sa nu am surprize.
    In rest ...nu prea am mai avut timp de A5, am fost ocupat un pic cu A3-ul sotiei, la care am remediat niste probleme estetice si l-am pregatit pentru o revizie mai maricica.
    Acum masina e echipata cu rotile pe 17" si anvelopele de iarna. E mult mai sprintena fata de atunci cand e echipata cu rotile de vara pe 19", deh 3.0 e 3.0.
     
    redlife și cogdao apreciază asta.
  10. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Au venit pragurile intre timp, cadou de Craciun :) am timp destul pana la primavara sa le pregatesc pentru montaj :). O sa ramana totul in culoarea masinii, am vazut una cu oglinzile facute ca cele de S5 si nu mi-a placut cum arata, asa ca am renuntat pentru moment la idee.
    Ma gandesc tot mai serios la un upgrade spate spre facelift S-Line...
     
  11. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Intre timp, in familie a mai aparut si un A3 Sedan, pe langa A3-ul Sportback Quattro. Cateva poze, cu A5 in configuratia actuala si cu noua achizitie, de care sunt extrem de incantat.
     
    smurff, iBacau, arazvan2002 și alți 3 apreciază asta.
  12. cosmin543

    cosmin543 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3/A5 Quattro 2.0 TDI 2006/2011
    Topicul se poate inchide, A5 si A3 8P le-am vandut si momentan mai am doar A3 8V sedan, care si asta e de vanzare. Sunt in cautari de un Audi un pic mai mare, ma gandesc la un A6/A7...sa vedem ce gasesc.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta