1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A5

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de MARRIUS24, 14 Oct 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salutare :)
    Cred da e a 3 a oara cand imi deschid topic la aceasta masina :P , dar v-ati obisnuit cu mine , mai ales colegii nostrii moderatori pe care tin sa-i felicit pentru modul in care ingrijesc forumul

    As fi dorit sa imi prezint masina sub forma unui "jurnal de bord" , dar acum nu mai are nici un sens , si calitatea de "orator-povestitor" imi lipseste

    Sa incep cu descrierea masinutei :)
    Este vorba de acelasi Audi A5 din 2008 "cupeul" cum mi-au scris doctorii ingineri de la RAR pe cartea masinii .
    motorul 3.0 TDi CAPA 240 cp 6MT
    Legat de dotarile optionale ale masinii , multe le-am descoperit pe parcurs
    Am fost fascinat de masina in sine (aspect , confort , caliatate si putere )
    Nu sunt fanul Nr.1 Audi , dar de cand am ales primul Audi nu m-am mai despartit de 4 cercuri , si sunt cam 6 ani...
    Ca fiecare pasionat , eu am fost putin mai excentric cu toate masinile pe care le-am avut, mi-am purtat masinile la fel cum mi-am purtat camasile , aranjate si curate :)))
    Am reusit sa gasesc primele poze ale masinii :) nu prea sunt ele reusite ...

    Masina am reusit sa o inmatriculez in 2009 exact cand a explodat TAXA auto
     
    Ultima editare: 14 Oct 2012
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Frumos <cupeu> ai , felicitari si multi km. :hubbahubba::hi:
     
  3. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    primele modificari pe care le-am facut mi-au adus si primele discutii :P se pare ca sunt singurul din familie cu astfel de pasiuni


    am inceput cu o remapare ECU facuta de Revo Technik
    kit de arcuri Eibach Pro Street
    prelungire bara fata Rieger
    un intercooler
    si un sistem de evacuare cat-back Milltek

    evacuarea am montatt-o pe masina dupa ce am echipat-o cu elementele exterioare S-line (bara spate , fusta , praguri )
     
    Ultima editare: 14 Oct 2012
  4. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    multe modificari au venit pe parcurs , insa eu voi face un rezumat

    masina a fost revopsita
    am reusit sa-i montez elementele S-line
    motorul a suferit si el numeroase modificari si de care sincer nu mi-e rusine deloc ( aviz fanilor petrol )...am linistit multe masini consacrate
    mai multe detalii si fise dyno nu doresc sa le mai public ...


    Am inlocuit arcurile Eibach cu un sistem de suspensie mult mai performant de la Bilstein , mai exact PSS10 B16 ride control
    Bare rigidizare si bare stabilizatoare H&R + bucse poliuretanice powerflex
    Big Brake Kit ALCON ( etrier 6 pistoane + discuri 365 mm si toate bine intretinute cu castrol SRF )
    Jante Team Dynamics Pro Race 1.2 18" & BBS CH 19" & OEM audi RS 5 20" rotor wheels
    Grila RS5
    Stopuri facelift 2012

    Poze cu una din cele 2 cupe :p si cateva poze recente :)
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2012
  5. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Imi place ca la A5 difuzorul spate arata bine chiar si pe varianta non-sline dar cum arata masina acum dupa toate modificarile e ceva de vis :)

    Nu ai probleme din cauza drumurilor la cat e de lasata masina ? Sunt curios cum se va comporta la iarna daca vor fi iar ninsori ca asta iarna ...

    Sa o stapanesti sanatos in continuare si succes la modificari in caz de mai ai ceva in plan ;)

    ps: daca iti vei schimba vreodata volanul ... sa stii ca ma inscriu pe lista de asteptare :)))
     
  6. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salut George , am decis sa fac curatenie pe Topic :P
    Acum 2 ani am cumpărat de la un coleg de forum doar fusta S-line :) si entuzismat cum eram mi-a picat zâmbetul când am observat ca nu se potrivea pe bara mea ...si a trebuit sa cumpăr si bara de S-line...
    Din păcate am probleme , spoilerul meu este puțin zgariat dar nu e vizibil , am probleme la orice bordura , denivelare in mod special dacă suspensia este activa pe "confort" basculeaza puțin mai tare.
    Pe sport masina devine extrem de rigida si barile de rigidizare + torsiune pun cireasa pe tort...Masina nu știe ce înseamnă o " curba periculoasa " este extrem de stabilă , ce are o masina de raliu am si eu pe a mea...
    Iarna masina are programul ursului si se pregătește de hibernare :)
    Am avut intenția sa schimb si eu volanul , dar dacă observi eu am o combinatie ciudata de culori dar care mie îmi place mult..
    Volanul meu are o tenta de vernil închis ...si majoritatea pe care le gaseam eu erau negre...
    Si mai mult ca sigur nu mă voi baga la modificările interiorului in viitorul apropiat , când se vor uza scaunele probabil voi alege ceva mal sport...
     
  7. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Sa stii ca eu nu eram adeptul senzorilor de parcare pe fata, dar de cand ii am instalati mereu ma opresc la minim 5 cm de bordura si evit orice zgarietura.

    Probabil daca aveam si noi drumuri ca in tarile civilizate, era de mult coborat si B8-ul meu :) Vrei nu vrei acum trebuie sa mergi cu masina doar pe drumurile care stii ca sunt bune :p

    Tocmai de aia ti-am spus de volan, pentru ca avem aceeasi nuanta la interior si tare greu se gasesc pe ebay astea. Diferenta e ca tu ai in plus optiunea de piele pe cand eu am doar textilul :p

    Apropo, cand ai schimbat bara de rigidizare si cea de torsiune ... de ce nu ai ales ce e pe RS si te-ai orientat spre H&R ?
     
  8. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Cele de la H&R sunt puțin mai groase .....
    Nu făceam ce am facut dacă era singura masina....când vreau sa mă joc o iau spre Vatra Dornelor ..... Am avantajul ca am la 2 pași multe zone frumoase de munte cu serpentine :P
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    felicitari pentru munca depusa, masina e foarte frumoasa :hubbahubba:, imi plac mai mult jantele OEM audi RS 5 20" , BBS-urile pari mici din cauza culorii...btw- cati km are acum masina si de cati km mergi cu softul?
     
  10. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    multumesc mik15 :) si tu ai ceva special in garaj
    jantele din pozele de mai sus sunt team dynamics pe 18" , am sa pun si 2 poze mai vechi cu BBS-urile..
    masina are acum ceva peste 100.000 :P
    sunt peste 60.000 km facuti cu varianta agresiva sa o numesc asa...fara nici cea mai mica problema (am schimbat doar un senzor de temperatura ) ambreajul este la fel ca in prima zi , chiar si la cei +/- 800 Nm pe care ii are masina.

    nu am gasit poze mai clare jantele pe 19" , doar de la un schimb de parbriz :P
     
    Ultima editare: 15 Oct 2012
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    la team dynamics ma refeream cand am zis ca par mici, acum am vazut ca am scris BBS...:), BBS-urile astea sunt frumoase si nemuritoare :)...800NM :jump:...dar ai ceva, nu gluma. Eu am doar 630NM :blink:, ar fi interesanta o liniuta cu bestia ta :think:
     
    Ultima editare: 15 Oct 2012
  12. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    care a fost cel mai bun timp pe 1/4 mile? ca si idee, nu am facut cu a mea niciodata drag, doar sporadic la semafor cu cate cineva strain, dar cred ca este mai rapida ca a mea :icon_thumright:, din ce am vazut, timpii scosi de alti useri de RS6 C5 variaza intre 12 si 13 secunde, depinzand mult de diferiti factori, pe care sunt sigur ca ii cunosti poate mai bine ca mine, cutia automata fiind unul important dintre ei! Am facut chiar in primele zile cand am luat-o cu un Quattroporte, era oarecum normal sa-l fac avand mase similare, un CLS 500, la fel fara chinuri si chiar weekend-ul trecut m-a mancat sa incerc cu un Porsche 911 Turbo, bineinteles ca m-a facut :rolleyes:, pleaca fara nicio ezitare, si tot automat este, insa e un PDK, mai avansat in comparatie cu tiptronic-ul meu si cateva kg bune mai usor :yes: ! De obicei ma feresc de plecari din astea agresive de pe loc pentru a menaja cutia, le prefer pe cele din mers fiind un stres ceva mai mic pentru transmisie, depinde si aici cum faci...
     
  14. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Eu am participat doar la 2 curse unde a lipsit aparatul de cronometrare :)
    Dar mai sunt 2 colegi de forum cu același model de masina si aceleași modificari , unul din ei este userul Masimo care este cel mai activ la cursele de Drag si el are un best time de 12.5 sec ....
    Depinde si aici de mulți factori , oricum este o masina de 13 sec constant..
     
  15. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihăileşti
    Masina:
    Audi Q7 2018
    Superb coupe-ul:)
    Nu vinzi jantele team dynamics? ofer pret bun;)
     
  16. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Really awesome car man! :)
    Imi place foarte mult suspensia, sta perfect! La fel de mult si stopurile model facelift de pe spate.

    Poti sa-mi dai un sfat : are rost sa pun Eibach Pro Kit pe amortizoare OEM non-sport/comfort? Stiu ca rata e diferita si ca se uzeaza in timp amortizoarele, dar nu mi-a spus nimeni ce inseamna asta : ani de zile? luni? si banuiesc ca depinde cat de tare conduc masina si pe ce drumuri umblu.
     
  17. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    salut :) ms mult
    sunt foarte multumit de suspensie , initial era mult mai jos , dar am mai ridicat-o putin ;)
    Am avut pe masina Kitul de care vorbesti de la Eibach de care am fost foarte multumit si nu am avut nici o problema la amortizoare , poti sa le pui linistit.
     
  18. Ricardinho

    Ricardinho 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4E 4.2 V8 344CP Facelift
    Foarte frumoasa masinuta ta Marius, combinatia de culori este chiar f.interesanta si are un aspect elegant si putred asa :D malefic , nicidecum tipator sau kitch. Legat de performante este capabila stiu de la masimo ( suntem prieteni ) daca nu ma insel a scos si 12.2 timp sau chiar mai jos masimo. Inainte cand aveam si eu 335d bi-turbo e90 60.000km remapat, dpf off , interiorul pe ea si fara slickuri doar niste michelin pilot 2 bune pe 18" am scos 12.6 la tulcea cand a fost si masimo ... Deci se poate mai bine la tine eu aveam decat 780nm si 340cp.... :D
    App jantele care dau cel mai bine pe masina mi se par bbs-urile...bine cu niste distantiere, cred ca nu mi se pare, sunt bagate putin inauntru ?
     
  19. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    mersii frumos :)
    Eu nu am participat la etapele de drag , Liviu e veteran , a stiut sa scoata tot untul din masina...
    Stiu ca are timpi buni..nu tin minte sa imi fi spus ca a coborat sub 12.5
    jantele BBS sunt de iarna..au ET35..cu distantiere sunt mai OK
    Am modelul rotor RS5 pe 20" si ET 26 ..stau perfect
     
    Ultima editare: 18 Noi 2012
  20. Ricardinho

    Ricardinho 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4E 4.2 V8 344CP Facelift
    Rotor frumoase rau, o sa-mi iau si eu unele la primavara, sa vad cum scap de modelul asta tot pe 20" care il am acum pe masina ... Desi este ok , nu e deosebit, e classic sa zic ... Liviu e bun si chiar de , veteran in adevaratul sens al cuvantului si pe langa asta sa bata atata drum peste tot cu masina , la aproape orice legala e ceva. Imi era mie greu sa vin de la Bucuresti la Tulcea sau Craiova ( acum ani ) dar lui de unde sta :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta