1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 4G 2015 2.0 TDI Ultra

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mabalaru, 8 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Va multumesc pentru aprecieri.

    Conform sticker-ului (da, am comandat sticker de la 3.0 :D ) ar fi trebuit 2.8 fata si 2.6 spate pentru incarcare medie.

    Capacele sunt deja pe masina (capace centrale + capace prezoane) doar ca nu am avut timp sa fac alte poze.
    Cat despre poze mai profi mai astept un pic ca sa o duc la intretinerea de dinainte de iarna :)

    Despre suspensie ... uff, aici este long story.
    Am inceput cu KUL sa studiez ce este necesar pentru retrofitul de perne. Ba chiar mai mult am castigat la o licitatie un kit complet de cablaj/mufe/furtune/prinderi furtune pentru AAS audi 2013.

    Acum incerc sa imi dau seama daca se justifica un pret total de ~2000E pentru acest retrofit.
    Pe langa asta, sunt cateva necunoscute in joc: ACC-ul si Lane-ul trebuiesc recalibrate ? Voi putea sa fac SVM pe computer-ul de AAS ? Ce computer de AAS sa cumpar? 2015 sau 2013 ... si tot asa.
    Partea interesanta este ca pe perne codul s-a pastrat si pentru FL si pentru non FL, deci ar fi ok.
    La fel mai vine o intrebare: care este diferenta dintre pernele/amortizoarele de allroad fata de avant? (aici poate cineva cu allroad stie sa raspunda).

    O sa fac un thread separat pentru retrofit AAS si voi incerca sa pun studiul meu de cat cat mai complet acolo. Poate daca nu merg eu pana la capat cu el, sigur o sa il foloseasca atcineva.

    Toate bune
     
    Andu333, cogdao, Mitiy și încă o persoană apreciază asta.
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Se schimba masina complet cu jante pe masura, este alta treaba !
    Sa le invarti cu placere si atentie la borduri de acum [emoji6]
     
    mabalaru apreciază asta.
  3. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    nu cred ca are. dar daca e cuminte i le fac eu :))
     
    mabalaru și Cata_ADC apreciază asta.
  4. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Scuze, am ratat intrebarea initiala.
    Nu am pentru ca dynamic blinkers vine cu led/matrix la pachet.
    M-am documentat un pic si se pare ca pe oem stopul spate mai are 2 fire in plus / bucata.
    BCM2-ul este compatibil dynamic blinkers pentru ca a fost schimbat cu unul de la o masina cu matrix.

    @anarchy Cand nu am fost eu cuminte ? :D

    Toate bune
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    :) da ce cumintenii ale pamantului avem noi aici

    @mabalaru sincer un retrofit la perne nu cred ca se renteaza doar daca ai masina de transplant. Costul de nou este exagerat de mare , in plus pernele de pe fata se gasesc greu si cu siguranta mai este nevoie si de alte elemente la suspensie si montaj. Nu cunosc pe cineva sa fi facut OEM retrofit .
    Nu zic ca nu este posibil insa vei iesii mai ieftin cu un kit dedicat AccuAir sau AFS , cat despre buget sunt convins ca vei depasi lejer 2000 euro fara doar si poate , pe fata ai undeva la 6500 ron doar perna noua pe o parte

    ACC-ul si lane-ul la fostul meu A6 sedan cand am facut dropu-ul sub17mm nu dadea eroare la -20 da, depinde acum de cat de mult lucreaza perna insa au tolerante
    Computer-ul de AAS nu cred ca difera de la facelif la non facelift insa trebuie verificat si studiat eventual luat de la o masina de proba a unui coleg

    Pernele de A6 Allroad se ridica mai mult decat la Avant au alta constructie si eu tind sa cred ca sunt si alte brate pe spate insa poti sa arunci o privire la a mea pentru a te convinge .Eu unul nu m-as risca sa fac retrofit cu pernele de Allroad, mai ales ca pe MMI ai Allroad mode in plus fata de o masina normala iar acolo e si alt calculator cu siguranta...

    Cum sa mergi cu presiune in roti de 2.8, eu care am masina mai grea cu jante R20 merg cu 2.5 fata si 2.2 spatele cu anvelope 265
    Tu efectiv iti rupi spatele , masina , sa nu mai zic daca ai copil ca ''atentezi '' la sanatatea lui :p
    Lasa presiunea mai jos si verifica si geometria rotilor cu ocazia asta pentru a nu avea uzuri ale anvelopelor mai ales daca sunt noi

    P.S. merita si ea o sedinta foto adecvata before / after detailing;)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    nu cred ca o sa ai probleme cu ACC. Eu nu primesc nici o eroare cand rulez +30mm sau -45mm fata de standard. am si mutat senzorii de pe o bara pe alta si n'am avut probleme :)
     
  7. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @Cata_ADC studiul este deja facut si furnizorii gasiti.
    Pernele - fata 4000 ron+tva /bucata
    - spate 1200 ron + tva/bucata
    - amortizoare spate 1100 ron + tva /bucata

    Dar, eu am mers pe SH OEM si am gasit asa:
    -fata: 1000zl /buc (din care sper sa scad tva-ul de 23%)
    -spate 900zl ambele
    -amortizoare spate ~400zl ambele
    -senzori leveling ~400 toate 4
    -computer wabco ~300zl
    -compresor + valve unit + air tank = 350zl cu tot cu transport
    -cablaj cu furtune = 25E

    un total ar fi pe la 4500zl cu tot cu transport

    Aici s-ar adauga pretul manoperi pe care inca il astept (poate s-o gandi si "el" ca isi deschide alte porti ale retrofitului cu acest proiect :D )

    Ca sa fac geometria (si sa umblu la ea) ar trebui sa fac si calibrarea de ACC/Lane ... :(. O sa o pun pe rampa sa vad daca am probleme pe partea de geometrie. Daca da, cred ca fac un drum la Bv la tine Cata :)

    Eram dator cu cateva poze mai frumoase:
    IMG_0226.JPG IMG_0415.JPG IMG_1825.JPG IMG_1962.JPG IMG_4601.JPG IMG_5890.JPG IMG_2704.JPG IMG_1815.JPG IMG_5151.JPG
     
    Ultima editare: 31 Aug 2017
    Lawcustoms78, dreiutz, slabutzggg și alți 10 apreciază asta.
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Super decente costurile, avand in vedere ca sunt piese SH de 2-3-4 ani...
    Pe tine nu te vedem cu un teşit ?! :) Oricum arata foarte bine volanul actual, dar la gandurile necurate pe care le ai, parca l-ar prinde mai bine unul tesit :icon_thumright:
    Nu iti lipseste trapa panoramica ? :eyebrows:
     
    andyzaharia apreciază asta.
  9. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Multumesc Cosmin

    1) testi nu. Am avut pe B8, m-am bucurat de tesit, deci pe A6 nu. Asta a fost decizia initiala si se mentine. Volanul asta are airbag-ul din piele + incalzire (stiu, mai am un pic de lucru ca sa fie functionala incalzirea).

    2) Trapa nu am avut niciodata, deci nu imi lipseste :))

    Cat despre piese vorbim de > 2013. Din pacate 2015 este foarte scump (1/2 din pretul de nou) si consider ca nu se justifica.

    Decizia finala pentru suspensie va fi luata in functie de pretul manoperei.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    wow astea da preturi Marius ...
    Pai spune asa, ca eu ma speriasem ca nu ai ce face cu bugetul :blow:

    Nu este obligatoriu sa umblii la lane si acc cand verifici geometria , daca procedura este facuta corespunzator

    De regula procedura e invers la calibrarea ACC si Lane e necesara rampa de directie ;)

    Splendida in rest , eu sincer iti spun as merge pe Eibach ProKit
     
  11. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Marius, felicitari, masina este pur si simplu superba iar tu te misti cu viteza luminii in materie de retrofituri, jos palaria in fata ta!
     
    kosty apreciază asta.
  12. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    :) merci mult Stefan. Sunt in urma cu cateva chestii ... dar vin eu mai tare din urma (voi scrie aici cand voi avea piesele).

    Toate bune
     
  13. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Ceva tot avem in comun :)
    WhatsApp Image 2017-09-02 at 09.33.01.jpeg
     
    clauuualc, anarchy, Tudor.r și alți 24 apreciază asta.
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Apetitul la modificari :)

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    tommy lee apreciază asta.
  15. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Te-ai dus la Iasi sa vezi minunea?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    A venit Iașul la Bucuresti :)

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  17. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Si am inceput:

    IMG_7192.JPG IMG_7257.JPG
     
    Chriss_Deejay, rotitza, redlife și alți 5 apreciază asta.
  18. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Succes domnule!
     
  19. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ai de lucru si la asta :))
     
  20. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    De lucru la asta ? Pai daca fac publica lista ce urmeaza sa fac la ea (cu piese deja comandate) cred ca ma faci nebun :D.
    Saptamana viitoare ma voi simti ca la craciun (cu multe pachete)
     
    dreiutz, redlife și cogdao apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta